amigo007 Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Paweł ale moja płyta główna w kompie nie ma chyba wtyku esata. Potrzebował bym chyba jakąś przejściówke, aby podłączyć ten dysk. Ale też tak podejrzewam, że dysk się fizycznie uszkodził. Świadczy chyba o tym dziwny pisk w dysku kiedy odłączam zasilanie dekodera. Ja to mam pecha, i akurat punktu canal+ nie mam u siebie w mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 "Ten typ tak ma". U mnie dysk przy wyłączaniu deka z gniazdka piszczy od początku, a mam Ultraboxa 1,5 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neptun63 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Wczoraj zadzwoniłem do BOK dział techniczny,bo znowu zaczął startować na kanale =88-Strefa Abonenta. Miły pan konsultant po kilku zdaniach i sprawdzeniu czy opcja "Start" jest wyłączona, konsultował się z technikami. po paru minutach stwierdzili że tuner jest do wymiany.Skierowali mnie do salonu naszym centrum handlowy.Zdążyłem przed zamknięciem. A tam nie miła pani po resetach, pobraniu aktualizacji i wykasowaniu list ulubionych oraz skasowaniu nagrań ,stwierdziła że teraz jest OK i nie ma podstaw do wymiany!! I co jej zrobicie? Oczywiście kłótnia nie miała sensu. Po powrocie do domu poukładałem od nowa listy.A po trzecim wyłączeniu tunera, sytuacja się powtórzyła=kanał 88=Strefa Abonenta!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 11 godzin temu, amigo007 napisał: Paweł ale moja płyta główna w kompie nie ma chyba wtyku esata. Potrzebował bym chyba jakąś przejściówke, aby podłączyć ten dysk. Ale też tak podejrzewam, że dysk się fizycznie uszkodził. Świadczy chyba o tym dziwny pisk w dysku kiedy odłączam zasilanie dekodera. Ja to mam pecha, i akurat punktu canal+ nie mam u siebie w mieście. Jak nie masz złącza esata to pozostaje wymiana dysku w punkcie. Jest co prawda opcja jeszcze wyjęcia go z obudowy ale ta chyba ma plomby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 (edytowane) 2 godziny temu, Neptun63 napisał: Wczoraj zadzwoniłem do BOK dział techniczny,bo znowu zaczął startować na kanale =88-Strefa Abonenta. Miły pan konsultant po kilku zdaniach i sprawdzeniu czy opcja "Start" jest wyłączona, konsultował się z technikami. po paru minutach stwierdzili że tuner jest do wymiany.Skierowali mnie do salonu naszym centrum handlowy.Zdążyłem przed zamknięciem. A tam nie miła pani po resetach, pobraniu aktualizacji i wykasowaniu list ulubionych oraz skasowaniu nagrań ,stwierdziła że teraz jest OK i nie ma podstaw do wymiany!! I co jej zrobicie? Oczywiście kłótnia nie miała sensu. Po powrocie do domu poukładałem od nowa listy.A po trzecim wyłączeniu tunera, sytuacja się powtórzyła=kanał 88=Strefa Abonenta!! To nie bug dekodera tylko twoja zgoda, którą wyraziłeś dostając zniżki w abonamencie. Za takie zgodny i te 5 zł rabatu co dostałeś mogą ci pokazywać reklamy, w tym ten kanał. Wiem bo mam to samo. Edytowane 14 Lutego 2021 przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neptun63 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 2 godziny temu, Dr.STech napisał: To nie bug dekodera tylko twoja zgoda, którą wyraziłeś dostając zniżki w abonamencie. Za takie zgodny i te 5 zł rabatu co dostałeś mogą ci pokazywać reklamy, w tym ten kanał. Wiem bo mam to samo. To dlaczego technicy kazali wymienić dekoder,twierdząc = cytuje dokładne słowa;"niestety dokonał żywota"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 6 godzin temu, Pawel napisał: Jak nie masz złącza esata to pozostaje wymiana dysku w punkcie. Jest co prawda opcja jeszcze wyjęcia go z obudowy ale ta chyba ma plomby No dysku raczej nie można wyjąć, bo kiedyś przy wymianie/zwrocie dowalili by mi karę. Raczej nie ominie mnie wymiana dysku w punkcie canal+. Ale to raczej nie szybko. Kupię gdzieś przejściówkę, żeby podłączyć ten dysk pod port SATA i go sprawdzić? Można też kupić i wstawić swój dysk? Są takie zewnętrzne z wyjściem esata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Oczywiście, że są przejściówki. Będziesz potrzebował w sumie jednej do podłączenia dysku do kompa i innej do podhaczenie własnego dysku do dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 (edytowane) Neptun63 Bo się g.... znajo Edytowane 14 Lutego 2021 przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 7 godzin temu, Dr.STech napisał: To nie bug dekodera tylko twoja zgoda, którą wyraziłeś dostając zniżki w abonamencie. Za takie zgodny i te 5 zł rabatu co dostałeś mogą ci pokazywać reklamy, w tym ten kanał. Wiem bo mam to samo. Mam zgody za rabaty i dekoder uruchamia się pozycji 13 TVP HD maksymalne oszczędzanie energii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Paweł jak możesz to podaj linki do aukcji allegro, z takimi przejściówkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Np. https://allegro.pl/oferta/adapter-usb-3-0-do-esata-5gbps-hot-swapping-8337237738 https://allegro.pl/oferta/adapter-usb-3-0-do-esata-5gbps-hot-swapping-8337237738 Pierwsze z brzegu. Jak poszukasz dłużej pewnie znajdziesz taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Dzięki. I to jest w pierwszej kolejności, żeby podłączyć ten zepsuty dysk pod kompa? Trochę drogo, jak na to żeby pewnie tylko sprawdzić że dysk jest zepsuty. A przejściówka żeby podłączyć inny dysk pod ten dekoder. Co jest nam potrzebne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Myślę, że rozsądniej będzie wymienić w punkcie dysk na nowy. Skoro po tych linkach nie jesteś w stanie ocenić który adapter jest do czego to szkoda Twoich pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Ale na tablecie z tych linków, otwiera mi się jedna i ta sama aukcja z adapterem za 29,50zł. To rozumiem, aby podłączyć ten zepsuty oryginalny dysk. Pewnie niewiele i tak bym z tym dyskiem zrobił. Ale ogarnę, możesz podać jeszcze link aby podłączyć własny kupiony dysk. Bo rozumiem że są też do kupienia dyski zewnętrzne, z tym portem esata? Z wymianą to problem jest po pierwsze, że w moim mieście nie ma punktu canal+. Po drugie umowa jest na kogoś innego z rodziny. Z tą osobą musiał bym jechać. To nie zapowiada się w najbliższym czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 No tak wkleił się dwa razy ten sam link. Tym adapterem podłączysz swój dysk https://allegro.pl/oferta/kabel-esata-usb-do-sata-22-pin-dysk-2-5-ssd-0-5m-6651419320?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_ELKTRK_PLA_catch-all&ev_adgr=Wszystkie+produkty&gclid=CjwKCAiAsaOBBhA4EiwAo0_AnO6Ji1zn5N5G2-6gt6_E9VFVXOBsB1Pa-BF3dg_YXeEpwks0JCilvxoCs0gQAvD_BwE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Ok wielkie dzięki za linki! PS. dysk ssd też będzie działał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neptun63 Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 13 godzin temu, maks27 napisał: Mam zgody za rabaty i dekoder uruchamia się pozycji 13 TVP HD maksymalne oszczędzanie energii. Po każdym resecie tak powinno być i tak miałem. Dopiero po ułożeniu listy ulubionej tuner włącza się na kanale na którym był wyłączany.Tak powinno być, ale jest jakiś błąd softu i ładuje kanał - 88 Strefa abonenta. Dziś znowu wystartował normalnie czyli na kanale który był wyłączony wczoraj. Wczoraj przełączałem TV kilka razy na drugi tuner z polsatu,zaczynam podejrzewać że ten błąd ma coś wspólnego z HDMI. Idzie jakiś impuls przełączając ten chochlik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Ja listy ulubionych nie układam, może coś być ze sterowaniem CEC też mam nieaktywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmal Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Mam nadzieję, że mi ktoś pomoże. Od kilku dni mam problem z sygnałem SAT tunera 4K ultraBOX+ (wymieniłem go już na nowy w sobotę 13.02). Wyskakują dwa różne komunikaty: -"BRAK SYGNAŁU sprawdź możliwe rozwiązania na canalplus.pl/brak-sygnału". lub -"Obecnie program nie jest nadawany Spróbuj ponownie później". Co do tej pory zrobiłem, a nadal jest tak samo: - reset zasilania tunera - przywrócenie do ustawień domyślnych - wymiana tunera w punkcie NC+ - podłączenie tunera w innym pokoju gdzie jest inny tuner w multiroomie - ustawienie tunera na zwykły konwerter, a nie na konwerter Inverto Unicable Jest w tym pewna ciekawa rzecz, jak wyłączę z sieci tuner 4K ultraBOX na dłużej (np. 3 godziny lub tak jak dzisiaj na całą noc), po załączeniu wszystko jest ok i tuner działa poprawnie przez kilka godzin, a później przy zmianie kanału na jakikolwiek inny znowu zaczynają się komunikaty które opisałem powyżej. Jest jeszcze jedna ciekawostka, ale ona też nie występuje zawsze, mianowicie po restartach wyłączenia tunera z sieci załapuje kanał TVP HD, TVP Info, a na pozostałych wyskakują komunikaty. Konwerter który posiadam został mi z cyfrowego polsatu na pewno jest to Inverto Unicable, ale nie pamiętam modelu. Cały układ działał mi poprawnie w nc+ od maja 2020r. Gdyby coś to telewizor SONY KD-55XD7005 mam podłączony kablem Premium High Speed HDMI. Bardzo proszę o pomoc w tym temacie, bo po wymianie tunera nie wiem co dalej robić, gdzie szukać przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EmilCanalPlus Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 2 godziny temu, elmal napisał: Mam nadzieję, że mi ktoś pomoże. Od kilku dni mam problem z sygnałem SAT tunera 4K ultraBOX+ (wymieniłem go już na nowy w sobotę 13.02). Wyskakują dwa różne komunikaty: -"BRAK SYGNAŁU sprawdź możliwe rozwiązania na canalplus.pl/brak-sygnału". lub -"Obecnie program nie jest nadawany Spróbuj ponownie później". Co do tej pory zrobiłem, a nadal jest tak samo: - reset zasilania tunera - przywrócenie do ustawień domyślnych - wymiana tunera w punkcie NC+ - podłączenie tunera w innym pokoju gdzie jest inny tuner w multiroomie - ustawienie tunera na zwykły konwerter, a nie na konwerter Inverto Unicable Jest w tym pewna ciekawa rzecz, jak wyłączę z sieci tuner 4K ultraBOX na dłużej (np. 3 godziny lub tak jak dzisiaj na całą noc), po załączeniu wszystko jest ok i tuner działa poprawnie przez kilka godzin, a później przy zmianie kanału na jakikolwiek inny znowu zaczynają się komunikaty które opisałem powyżej. Jest jeszcze jedna ciekawostka, ale ona też nie występuje zawsze, mianowicie po restartach wyłączenia tunera z sieci załapuje kanał TVP HD, TVP Info, a na pozostałych wyskakują komunikaty. Konwerter który posiadam został mi z cyfrowego polsatu na pewno jest to Inverto Unicable, ale nie pamiętam modelu. Cały układ działał mi poprawnie w nc+ od maja 2020r. Gdyby coś to telewizor SONY KD-55XD7005 mam podłączony kablem Premium High Speed HDMI. Bardzo proszę o pomoc w tym temacie, bo po wymianie tunera nie wiem co dalej robić, gdzie szukać przyczyny. Cześć, spróbuj wcisnąć plus i minus na przednim panelu, z cały czas przyciśniętymi tymi przyciskami wyjmij wtyk od zasilania, trzymaj tak przez około 15 sekund i podłącz na nowo zasilanie, powinna się ukazać plansza z pobieraniem oprogramowania. Może Ci pomoże, jeśli nie to zapraszam do najbliższego POS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 3 godziny temu, elmal napisał: Mam nadzieję, że mi ktoś pomoże. - podłączenie tunera w innym pokoju gdzie jest inny tuner w multiroomie W innym pokoju też był ten sam problem ?Instalacja glówna i multiroom to unicable ?Polsat udostępniał różne konwertery. Masz model z jednym wejściem czy kilkoma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmal Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 45 minut temu, Pawel napisał: W innym pokoju też był ten sam problem ?Instalacja glówna i multiroom to unicable ?Polsat udostępniał różne konwertery. Masz model z jednym wejściem czy kilkoma ? Mam z trzema wyjściami, jeden unikable dwa zwykłe. O ile dobrze pamiętam to jest na liście w tunerze 4K ultraBOX na 3 lub 4 pozycji do wyboru. I jak pisałem od maja 2020 wszystko hulało aż miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 I sprawdzałeś na wejściach unicable i standardowym ?Na obu jest źle ?Dekoder od MR tez ma problemu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmal Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 1 godzinę temu, EmilCanalPlus napisał: Cześć, spróbuj wcisnąć plus i minus na przednim panelu, z cały czas przyciśniętymi tymi przyciskami wyjmij wtyk od zasilania, trzymaj tak przez około 15 sekund i podłącz na nowo zasilanie, powinna się ukazać plansza z pobieraniem oprogramowania. Może Ci pomoże, jeśli nie to zapraszam do najbliższego POS Jak wrócę do domu to oczywiście spróbuję. Weź pod uwagę, że przed wczoraj wymieniłem tuner i nic to nie dało. Dam znać czy twoja rada poskutkowała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.