krz021 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 dalej nie ma aktualizacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 @Daro1 Po co te nerwy? Przecież zawsze tak jest, że aktualizacja jest wysyłana partiami. Niedługo wszyscy ją dostaniemy. Czekałeś kilka miesięcy, a więc tych kilka dni zwłoki nie zrobi Ci dużej różnicy. Myślisz, że jak zgłosisz sprawę do UOKiK to piorunem Canal+ dostanie po łapkach i się ogarnie? Takie postępowanie też trochę trwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krz021 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 raczej nie kila dni czekania tylko dłużej bo mają czas do końca lipca tak muwią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel24 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 2 godziny temu, wally79 napisał(a): Jak nie było tak nie ma aktualizacji na moich egzemplarzach. U mnie ten nie ma. Mam 4kultrabox+ Jada wersja modela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 @Villemo666H oczywiście że aktualizacje są wysyłane partiami, z tym że na chwilę obecną nikt z abonentów nie dostał nowego softu, niestety... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 Poza tym jeśli wysyłają ten soft do 1300 abonentów lub dekoderów tzn. w pierwszej kolejności powinien ten soft trafić do tych 200 "przypadków" o których mówi rzecznik Canal+. Skoro już i tak wiedzą w Canal+ o tej grupie abonentów. A teraz wyjdzie jak zawsze czyli: spartolom soft kolejnym 1300 abonentom lub egzemplarzom dekodera i będą nasłuchiwać na ich party line czy ludzie sygnalizują problemy. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 40 minut temu, Villemo666H napisał(a): @Daro1 Po co te nerwy? Przecież zawsze tak jest, że aktualizacja jest wysyłana partiami. Niedługo wszyscy ją dostaniemy. Czekałeś kilka miesięcy, a więc tych kilka dni zwłoki nie zrobi Ci dużej różnicy. Myślisz, że jak zgłosisz sprawę do UOKiK to piorunem Canal+ dostanie po łapkach i się ogarnie? Takie postępowanie też trochę trwa. Przez 6 miesięcy czekałem aż poprawią to co zepsuli, a dziś się dowiedziałem że nie otrzymam poprawek bo nie załapałem się do wybrańców i mam sobie dalej oczekiwać. A co kilka dni temu mówił prezes firmy, że wszyscy abonenci dotknięci problemem mają skontaktować się z firmą, i że aktualizacja ma być w Lipcu. Tylko że ta aktualizacja która była dzisiaj jest to aktualizacja "widmo" nic tylko płacić dalej za coś co nie działa poprawnie! Ja mam mieć dalej cierpliwość w oczekiwaniu na poprawki? Niestety ale moja cierpliwość się skończyła w stosunku do canal+ 2 minuty temu, wally79 napisał(a): Poza tym jeśli wysyłają ten soft do 1300 abonentów lub dekoderów tzn. w pierwszej kolejności powinien ten soft trafić do tych 200 "przypadków" o ktorych mowi rzecznik Canal+. Skoro już i tak wiedzą w Canal+ o tej grupie abonentów. A teraz wyjdzie jak zawsze czyli: spartolom soft kolejnym 1300 abonentom lub egzemplarzom dekodera i będą nasłuchiwać na ich party line czy ludzie sygnalizują problemy. Zgadzam się że najpierw powinni otrzymać ci co mają wadliwy dekoder, tylko że nowy soft nie został wysłany prawdopodobnie do nikogo, a jest to jeden wielki bełkot canal+ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 @Daro1 Nie posądzałbym Canal+ o to że nikt tego softu nie otrzymał dziś. Może być tak że otrzymały go osoby które nie mają zielonego pojęcia o istnieniu tego problemu jak i istnieniu tego forum. Bo gdyby dostał ktoś z nas to już była by tu dyskusja czy naprawiono problem czy coś jeszcze zepsuto. No chyba że jednak po testach wewnętrznych softu w Canal+ doszli do wniosku że ta łatka softu popsuła dekoder jeszcze bardziej. W takiej sytuacji możliwości są dwie: wyksięgowanie opłaty za multiroom na tych dekoderach do końca trwania umowy każdemu ze zgłaszających problem z tymi dekoderami lub jeśli Canal+ tego nie uczyni masowe zgłaszanie tematu Powiatowym Rzecznikom Praw Konsumenta i UOKiK. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 40 minut temu, sławek72 napisał(a): @Villemo666H oczywiście że aktualizacje są wysyłane partiami, z tym że na chwilę obecną nikt z abonentów nie dostał nowego softu, niestety... Na jakiej podstawie twierdzisz, że nikt nie dostał nowego softu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 @maniek357 w związku z mailowym zapewnieniem kierownictwa obsługi klienta d/s reklamacji iż osoby zgłaszające problemy od samego początku występowania (należę m.in. do nich) otrzymają aktualizację w pierwszej kolejności jeśli tylko będzie dostępna (no chyba że pisali to aby mnie zbyć ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 Dokładnie, mnie też obsługa canal+ informowała że w pierwszej kolejności otrzymają aktualizacje abonenci którzy zgłaszali problem. Reklamacje zgłaszałem co miesiąc, a aktualizacji w dniu dzisiejszym brak, i nie wiedzą kiedy zaktualizują dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krz021 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 1300 dekoderów podobno dostało aktualizacje może salony dosały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 Nie bardzo rozumiem 1300 dekoderów dostało, a Ci najbardziej problematyczni około 200 nie, bardzo to dziwne. @krz021 skąd info o tych 1300? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krz021 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 link https://satkurier.pl/news/229418/dekodery-4k-ultrabox-z-nowym-oprogramowaniem.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 Godzinę temu, krz021 napisał(a): 1300 dekoderów podobno dostało aktualizacje może salony dosały Też tak myślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 @krz021 to było info że 1300 miało dostać, tylko czy faktycznie dostały?, oto jest pytanie... Więc tak, informacja mailowa z działu obsługi klienta, dziś godzina 10 : "Szanowny Panie, aktualizacja została wysłana obecnie na ok. 1300 dekoderów, obecnie jest w fazie testów i weryfikacji poprawności działania. Niebawem aktualizacja zostanie udostępniona na pozostałe dekodery 4K Ultrabox+" To tyle odpowiedzi na moje zapytanie, kto i dlaczego aktualizacji w pierwszej kolejności nie dostali najbardziej "problematyczni" (około 200), na te pytania nie uzyskałem odpowiedzi... Tak że coś wiadomo na pewno, choć nie za wiele, więc czekamy nadal. 13 godzin temu, sławek72 napisał(a): @krz021 to było info że 1300 miało dostać, tylko czy faktycznie dostały?, oto jest pytanie... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- To jest post z dziś (dopisuję gdyż posty zostały połączone bez przerywnika i wyglądały jakby obydwa były z przed 13 godzin-może trzeba coś zmienić jeśli posty łączy automat szanowni moderatorzy, wygląda to "bez ładu i składu"). Więc tak, informacja mailowa z działu obsługi klienta, dziś godzina 10 : "Szanowny Panie, aktualizacja została wysłana obecnie na ok. 1300 dekoderów, obecnie jest w fazie testów i weryfikacji poprawności działania. Niebawem aktualizacja zostanie udostępniona na pozostałe dekodery 4K Ultrabox+" To tyle odpowiedzi na moje zapytanie, kto i dlaczego aktualizacji w pierwszej kolejności nie dostali najbardziej "problematyczni" (około 200), na te pytania nie uzyskałem odpowiedzi... Tak że coś wiadomo na pewno, choć nie za wiele, więc czekamy nadal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hycel Opublikowano 5 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2023 U mnie z początkim czerwca była aktualizacja i nic nie dała pikseloza jak była tak jest teraz mówicie Że będzie znów nowa i pewnie nic nie da, coś tam kombinują ale raczej spieprzyli te dekodery konkretnie myśle że nie da się ich naprawić problem jest szeroki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel24 Opublikowano 5 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2023 Jaki masz dekoder ja mam główny 4kultrabox+ w multi rum mam dwa dekodery 4kdualbix+ i jeden też w multi rum wifipremiumbox+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Właśnie przed chwilą dostałam aktualizację (szkoda, że w środku nagrywania, ale co poradzisz ). Na razie nie zauważyłam niczego specjalnego. Muszę to przetestować Może i Wy dzisiaj dostaniecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Ja też. Chyba ruszyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 (edytowane) @Villemo666H, @kocik89 jaka wersja aktualizacji, też nie macie daty instalacji?, pytam gdyż wróciłem przed chwilą do domu, włączyłem deka i jest info o tym że został zaktualizowany. Edyta: Faktycznie jest nowy soft, w Menu => Ustawienia => Rozdzielczość jest wybór trybów HDR/HLG, ciekawe czy pikseloza znikła??? (będę obserwował). Edytowane 6 Lipca 2023 przez sławek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Najlepiej sprawdzić w sekcji rozdzielczość czy są nowe opcje HDR. Jak są to weszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Aż wam zazdroszczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 @_Artek_ jeszcze nie wiadomo czy jest czego... mnie interesuje brak pikselozy i zacięć dźwięku, tryb HDR to sobie w tv ustawię... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 (edytowane) Nie mam nic nowego w sekcji rozdzielczość. @sławek72 Też nie mam daty aktualizacji. Informacje C2.0.15.1 Wersja HW 0x16d:0x45 Wersja aktualizacji 0X7420 0X7E Edit. Podobno po każdej aktualizacji powinno się przywrócić ustawienia fabryczne w dekoderze. Później spróbuję. Edytowane 6 Lipca 2023 przez Villemo666H Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.