Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mi lepiej odpisali:

"Dziękuję za przekazane uwagi. Rozumiem Pana niezadowolenie, jednak platforma Canal+ działa w oparciu o ścisłe procedury, które regulują kwestie dotyczące zgłaszanych przez Pana spraw. Jednocześnie zapewniam, że wszystkie opinie naszych Abonentów są gromadzone, starannie analizowane i stanowią dla nas cenną wskazówkę w dalszym rozwoju.
Zapraszam Pana do naszego serwisu Canal+ online ? w ramach abonamentu. Dzięki serwisowi, może Pan cieszyć się wybranymi kanałami z obecnej oferty, bez konieczności uruchamiania dekodera."

 

Mam sobie online oglądać to nie będę musiał używać dekodera!!

Odpisałem, że rozumiem, że mają mnie w du..e.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystałem dość często przez weekend z tego dekodera.

I albo wspomniana pikselizacja jest na tyle rzadkim zjawiskiem, lub z uwagi na mały pakiet: Relax+paczka C+, nie wychwyciłem żadnych anomalii z obrazem. Dodam , że nie mam jak Wy takich świetnych parametrów ustawień anteny bo to instalacja zbiorcza w bloku.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, lakiman napisał(a):

nie wychwyciłem żadnych anomalii z obrazem.

To jest nas już 3 bo ja także nie zauważyłem żadnych problemów o których pisano. 

Kanały przełączają się szybko, tak jak dotychczas. 

Nie ma pikselozy, obraz nie zanika, wszystko wydaje się działać poprawnie. 

 

Może to zależy od wersji dekodera? Może któraś partia jest podatna na problemy?

 

Dziwne że nikt nie wrzucił zdjęć lub filmiku jak to wygląda 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, PawelTSW napisał(a):

To jest nas już 3 bo ja także nie zauważyłem żadnych problemów o których pisano. 

Kanały przełączają się szybko, tak jak dotychczas. 

Nie ma pikselozy, obraz nie zanika, wszystko wydaje się działać poprawnie. 

 

Może to zależy od wersji dekodera? Może któraś partia jest podatna na problemy?

 

Dziwne że nikt nie wrzucił zdjęć lub filmiku jak to wygląda 

To nie są pojedyncze przypadki. Ja mam problemy z  pikselozą  na niektórym kanałach  od momentu wprowadzenia aktualizacji. W jednej chwili pojawia się na ekranie drobna pikseloza, zmieniam na inny kanał problemu nie ma. Problemy pojawiają się rano, w południe i wieczorem, głównie na kanałach tematycznych Canal+, Polsatu i TVP.  Wczoraj miałem spokój z zakłóceniami, a dzisiaj uruchamiam  dekoder na Polsat News  i znowu drobna pikseloza na dolnej części ekranu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, miniupiniu napisał(a):

Zrobiłem wczoraj zgloszenie w tej sprawie. Odpisali że problem z pikselozą po ostatniej aktualizacji jest im znany i pracują nad poprawą. Bla bla bla.

Już problemy z dekoderem po aktualizacji wyeliminowałem odłącz dekoder od prądu na godzinę i będzie już działał tak jak powinien u mnie już działa dobrze od paru godzin jak tak zrobiłem 

55 minut temu, kocik89 napisał(a):

Ja też mam tego coraz mniej. Od tygodnia nie robiłem żadnych resetów i stan jest stabilny. Jest tylko pikseloza i nic więcej da się żyć, nic  nie kombinować i czekać. 

Odłącz dekoder od prądu na godzinę i będzie już ok żadnych problemów i będzie szybciej działał ja tak zrobiłem i jest ok 

44 minuty temu, prysiu86 napisał(a):

To nie są pojedyncze przypadki. Ja mam problemy z  pikselozą  na niektórym kanałach  od momentu wprowadzenia aktualizacji. W jednej chwili pojawia się na ekranie drobna pikseloza, zmieniam na inny kanał problemu nie ma. 

Odłącz dekoder na godzinę od prądu o twoje problemy z dekoderem znikną ja tak u siebie zrobiłem i dekoder działa dobrze zero problemów 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, sławek72 napisał(a):

U mnie ta pikseloza występuje na różnych kanałach lecz nie jest to tak że cały czas, wygląda to tak raz na Polsacie około południa - kilka chwil, następnie na TVN 24 wieczorem - kilka chwil, innego dnia na C+ Premium raz krócej, raz dłużej, to znów C+ Domo z rana 2-3 minuty, także bywa różnie i na różnych kanałach, o różnych porach, wcześniej na poprzednim sofcie tego nie doświadczałem w ogóle...

Edyta

Resety, przywracania, ponowne uruchomienia nie pomagają.

@Daniel24 czytałeś może to co zacytowałem powyżej?

 

@PawelTSW u mnie poza pikselozą pojawiającą się na różnych kanałach, o różnych porach i 5 sekundowym czasem oczekiwania na włączenie dekoder działa dobrze (nie mam problemów np. z zanikami obrazu czy przełączaniem kanałów). Jeśli mi się uda i pikseloza pojawi się na dłużej to spróbuję nagrać filmik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Daniel24 napisał(a):

Już problemy z dekoderem po aktualizacji wyeliminowałem odłącz dekoder od prądu na godzinę i będzie już działał tak jak powinien u mnie już działa dobrze od paru godzin jak tak zrobiłem 

Odłącz dekoder od prądu na godzinę i będzie już ok żadnych problemów i będzie szybciej działał ja tak zrobiłem i jest ok 

Odłącz dekoder na godzinę od prądu o twoje problemy z dekoderem znikną ja tak u siebie zrobiłem i dekoder działa dobrze zero problemów 

Mam prośbę do osób posiadających MMP - wpiszcie kod do odblokowania i sprawdźcie czy jak przełączycie na dowolny inny kanał i ponownie wrócicie na net xxx czy pojawi się obraz czy prośba o podanie kodu?

U nas po wpisaniu kodu na kanałach MMP wszystkie działają nawet po przełączeniu na dowolny kanał np PLUS - żeby zadziała blokada trzeba odłączyć zasilanie.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zasady jest tak że kanały MMP (kanały erotyczne) blokują się dopiero po zakończeniu audycji na której odblokowano kanał. Na przykład film trwa od 15:00 do 16:00 jeśli odblokujemy kanał po wpisaniu PINu powiedzmy o 15:30 to kanał ten będzie odblokowany od 15:30 do zakończenia audycji czyli 16:00. Po godzinie 16:00 dekoder poprosi o ponowne podanie PINu gdyż trwać tam będzie już inna audycja lub film.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sygnal 100 na 94-96 tak sie dzieje z tą pikselozą właśnie po ostatniej aktualizacji, wcześniej wszystko było ok. 

Przed chwilą sprawdziłem ustawienie anteny. Poziom 100

Siła 98 

Niestety nie mogę wstawić zdjęcia z ustaleniami anteny. 

Przeza błąd miało być z ustawieniami anteny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Dr.STech napisał(a):

To ustaw antenę 😁

Nie bądź taki dowcipny. Bo pikseloza pojawiła się u wielu użytkowników po ostatniej aktualizacji i nie ma nic wspólnego z ustawieniami anteny. Także pośmialiśmy się do łez... U mnie jeszcze w pakiecie występuje katastrofa z przełączaniem kanałów i w ogóle reakcją na przyciski pilota. Jest to kilka sekund. Przywracanie ustawień fabrycznych w pilocie, reset dekodera, wyłączanie na godzinę z prądu etc działają  na kilka dni. potem znów wszystko się ...... Z fajnego dekodera zrobili aktualizacjami szrot. A to, że nie u wszystkich to cieszcie się swoimi Ultraboxami póki możecie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...