sławek72 Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 @ircios albo ustawić dokładniej antenę (jak to odpisali mi, mimo że napisałem poziom 100, jakość 90, ustawiane miernikiem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andijaw Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 Mi lepiej odpisali: "Dziękuję za przekazane uwagi. Rozumiem Pana niezadowolenie, jednak platforma Canal+ działa w oparciu o ścisłe procedury, które regulują kwestie dotyczące zgłaszanych przez Pana spraw. Jednocześnie zapewniam, że wszystkie opinie naszych Abonentów są gromadzone, starannie analizowane i stanowią dla nas cenną wskazówkę w dalszym rozwoju. Zapraszam Pana do naszego serwisu Canal+ online ? w ramach abonamentu. Dzięki serwisowi, może Pan cieszyć się wybranymi kanałami z obecnej oferty, bez konieczności uruchamiania dekodera." Mam sobie online oglądać to nie będę musiał używać dekodera!! Odpisałem, że rozumiem, że mają mnie w du..e. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 (edytowane) Korzystałem dość często przez weekend z tego dekodera. I albo wspomniana pikselizacja jest na tyle rzadkim zjawiskiem, lub z uwagi na mały pakiet: Relax+paczka C+, nie wychwyciłem żadnych anomalii z obrazem. Dodam , że nie mam jak Wy takich świetnych parametrów ustawień anteny bo to instalacja zbiorcza w bloku. Edytowane 21 Lutego 2023 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 4 minuty temu, lakiman napisał(a): nie wychwyciłem żadnych anomalii z obrazem. To jest nas już 3 bo ja także nie zauważyłem żadnych problemów o których pisano. Kanały przełączają się szybko, tak jak dotychczas. Nie ma pikselozy, obraz nie zanika, wszystko wydaje się działać poprawnie. Może to zależy od wersji dekodera? Może któraś partia jest podatna na problemy? Dziwne że nikt nie wrzucił zdjęć lub filmiku jak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 Ja też mam tego coraz mniej. Od tygodnia nie robiłem żadnych resetów i stan jest stabilny. Jest tylko pikseloza i nic więcej da się żyć, nic nie kombinować i czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prysiu86 Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 22 minuty temu, PawelTSW napisał(a): To jest nas już 3 bo ja także nie zauważyłem żadnych problemów o których pisano. Kanały przełączają się szybko, tak jak dotychczas. Nie ma pikselozy, obraz nie zanika, wszystko wydaje się działać poprawnie. Może to zależy od wersji dekodera? Może któraś partia jest podatna na problemy? Dziwne że nikt nie wrzucił zdjęć lub filmiku jak to wygląda To nie są pojedyncze przypadki. Ja mam problemy z pikselozą na niektórym kanałach od momentu wprowadzenia aktualizacji. W jednej chwili pojawia się na ekranie drobna pikseloza, zmieniam na inny kanał problemu nie ma. Problemy pojawiają się rano, w południe i wieczorem, głównie na kanałach tematycznych Canal+, Polsatu i TVP. Wczoraj miałem spokój z zakłóceniami, a dzisiaj uruchamiam dekoder na Polsat News i znowu drobna pikseloza na dolnej części ekranu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel24 Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 (edytowane) 14 godzin temu, miniupiniu napisał(a): Zrobiłem wczoraj zgloszenie w tej sprawie. Odpisali że problem z pikselozą po ostatniej aktualizacji jest im znany i pracują nad poprawą. Bla bla bla. Już problemy z dekoderem po aktualizacji wyeliminowałem odłącz dekoder od prądu na godzinę i będzie już działał tak jak powinien u mnie już działa dobrze od paru godzin jak tak zrobiłem 55 minut temu, kocik89 napisał(a): Ja też mam tego coraz mniej. Od tygodnia nie robiłem żadnych resetów i stan jest stabilny. Jest tylko pikseloza i nic więcej da się żyć, nic nie kombinować i czekać. Odłącz dekoder od prądu na godzinę i będzie już ok żadnych problemów i będzie szybciej działał ja tak zrobiłem i jest ok 44 minuty temu, prysiu86 napisał(a): To nie są pojedyncze przypadki. Ja mam problemy z pikselozą na niektórym kanałach od momentu wprowadzenia aktualizacji. W jednej chwili pojawia się na ekranie drobna pikseloza, zmieniam na inny kanał problemu nie ma. Odłącz dekoder na godzinę od prądu o twoje problemy z dekoderem znikną ja tak u siebie zrobiłem i dekoder działa dobrze zero problemów Edytowane 21 Lutego 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 14 godzin temu, sławek72 napisał(a): U mnie ta pikseloza występuje na różnych kanałach lecz nie jest to tak że cały czas, wygląda to tak raz na Polsacie około południa - kilka chwil, następnie na TVN 24 wieczorem - kilka chwil, innego dnia na C+ Premium raz krócej, raz dłużej, to znów C+ Domo z rana 2-3 minuty, także bywa różnie i na różnych kanałach, o różnych porach, wcześniej na poprzednim sofcie tego nie doświadczałem w ogóle... Edyta Resety, przywracania, ponowne uruchomienia nie pomagają. @Daniel24 czytałeś może to co zacytowałem powyżej? @PawelTSW u mnie poza pikselozą pojawiającą się na różnych kanałach, o różnych porach i 5 sekundowym czasem oczekiwania na włączenie dekoder działa dobrze (nie mam problemów np. z zanikami obrazu czy przełączaniem kanałów). Jeśli mi się uda i pikseloza pojawi się na dłużej to spróbuję nagrać filmik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 2 godziny temu, Daniel24 napisał(a): Odłącz dekoder od prądu na godzinę i będzie już ok Ciągła pikseloza zniknęła. Ale zdarza się sporadycznie. Podsumowując, jest duży progress, dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madziunia627 Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 4 godziny temu, Daniel24 napisał(a): Już problemy z dekoderem po aktualizacji wyeliminowałem odłącz dekoder od prądu na godzinę i będzie już działał tak jak powinien u mnie już działa dobrze od paru godzin jak tak zrobiłem Odłącz dekoder od prądu na godzinę i będzie już ok żadnych problemów i będzie szybciej działał ja tak zrobiłem i jest ok Odłącz dekoder na godzinę od prądu o twoje problemy z dekoderem znikną ja tak u siebie zrobiłem i dekoder działa dobrze zero problemów Mam prośbę do osób posiadających MMP - wpiszcie kod do odblokowania i sprawdźcie czy jak przełączycie na dowolny inny kanał i ponownie wrócicie na net xxx czy pojawi się obraz czy prośba o podanie kodu? U nas po wpisaniu kodu na kanałach MMP wszystkie działają nawet po przełączeniu na dowolny kanał np PLUS - żeby zadziała blokada trzeba odłączyć zasilanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 Działają normalnie. Tam jest z automatu ustawiony jakiś czas po którym jest konieczne wpisanie pinu. Jeśli go nie przekroczysz to oglądasz normalnie. Wysłane z mojego IN2025 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel24 Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 4 godziny temu, kocik89 napisał(a): Ciągła pikseloza zniknęła. Ale zdarza się sporadycznie. Podsumowując, jest duży progress, dzięki. Dobrze że mogłem ci po móc jeszcze raz tak odłącz na godzinę i na pewno będzie jeszcze lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 Z zasady jest tak że kanały MMP (kanały erotyczne) blokują się dopiero po zakończeniu audycji na której odblokowano kanał. Na przykład film trwa od 15:00 do 16:00 jeśli odblokujemy kanał po wpisaniu PINu powiedzmy o 15:30 to kanał ten będzie odblokowany od 15:30 do zakończenia audycji czyli 16:00. Po godzinie 16:00 dekoder poprosi o ponowne podanie PINu gdyż trwać tam będzie już inna audycja lub film. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 Ciągła pikseloza zniknęła. Ale zdarza się sporadycznie. Podsumowując, jest duży progress, dzięki.Działa na chwile podobnie jak ponowne uruchomienie żółtym przyciskiem z menu diagnostyki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 Gdzie ty masz tę pikselozę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz1974 Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 Pikseloza występuje cały czas mimo różnych zaleceń forumowiczów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 U mnie jej nie ma dlatego chciałem to sprawdzić gdzie i kiedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 Canal + Premium na tym kanale występuje najczęściej i jest największe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz1974 Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 W moim przypadku pikseloza występuje na każdym kanale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 To ustaw antenę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 21 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2023 14 minut temu, Mateusz1974 napisał(a): W moim przypadku pikseloza występuje na każdym kanale. to jest wręcz nieprawdopodobne, taka pikseloza to może być wina złego ustawienia anteny. Jaki masz sygnał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz1974 Opublikowano 22 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2023 Sygnal 100 na 94-96 tak sie dzieje z tą pikselozą właśnie po ostatniej aktualizacji, wcześniej wszystko było ok. Przed chwilą sprawdziłem ustawienie anteny. Poziom 100 Siła 98 Niestety nie mogę wstawić zdjęcia z ustaleniami anteny. Przeza błąd miało być z ustawieniami anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2023 Wymień dekoder w punkcie. Ja nie mam tego, więc nie wszystkie mają pikselozę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 22 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2023 Bo już tak chętnie wymieniają dekodery. Wezmą na testy i stwierdzą że problem nie występuje. Wysłane z mojego IN2025 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal761 Opublikowano 22 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2023 11 godzin temu, Dr.STech napisał(a): To ustaw antenę Nie bądź taki dowcipny. Bo pikseloza pojawiła się u wielu użytkowników po ostatniej aktualizacji i nie ma nic wspólnego z ustawieniami anteny. Także pośmialiśmy się do łez... U mnie jeszcze w pakiecie występuje katastrofa z przełączaniem kanałów i w ogóle reakcją na przyciski pilota. Jest to kilka sekund. Przywracanie ustawień fabrycznych w pilocie, reset dekodera, wyłączanie na godzinę z prądu etc działają na kilka dni. potem znów wszystko się ...... Z fajnego dekodera zrobili aktualizacjami szrot. A to, że nie u wszystkich to cieszcie się swoimi Ultraboxami póki możecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.