Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Daro1 Po co te nerwy? Przecież zawsze tak jest, że aktualizacja jest wysyłana partiami. Niedługo wszyscy ją dostaniemy.

Czekałeś kilka miesięcy, a więc tych kilka dni zwłoki nie zrobi Ci dużej różnicy.

Myślisz, że jak zgłosisz sprawę do UOKiK to piorunem Canal+ dostanie po łapkach i się ogarnie? Takie postępowanie też trochę trwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym jeśli wysyłają ten soft do 1300 abonentów lub dekoderów tzn. w pierwszej kolejności powinien ten soft trafić do tych 200 "przypadków" o których mówi rzecznik Canal+. Skoro już i tak wiedzą w Canal+ o tej grupie abonentów. A teraz wyjdzie jak zawsze czyli: spartolom soft kolejnym 1300 abonentom lub egzemplarzom dekodera i będą nasłuchiwać na ich party line czy ludzie sygnalizują problemy.

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Villemo666H napisał(a):

@Daro1 Po co te nerwy? Przecież zawsze tak jest, że aktualizacja jest wysyłana partiami. Niedługo wszyscy ją dostaniemy.

Czekałeś kilka miesięcy, a więc tych kilka dni zwłoki nie zrobi Ci dużej różnicy.

Myślisz, że jak zgłosisz sprawę do UOKiK to piorunem Canal+ dostanie po łapkach i się ogarnie? Takie postępowanie też trochę trwa.

Przez 6 miesięcy czekałem aż poprawią to co zepsuli, a dziś się dowiedziałem że nie otrzymam poprawek bo nie załapałem się do wybrańców i mam sobie dalej oczekiwać. A co kilka dni temu mówił prezes firmy, że wszyscy abonenci dotknięci problemem mają skontaktować się z firmą, i że aktualizacja ma być w Lipcu. Tylko że ta aktualizacja która była dzisiaj jest to aktualizacja "widmo" nic tylko płacić dalej za coś co nie działa poprawnie! Ja mam mieć dalej cierpliwość w oczekiwaniu na poprawki? Niestety ale moja cierpliwość się skończyła w stosunku do canal+

2 minuty temu, wally79 napisał(a):

Poza tym jeśli wysyłają ten soft do 1300 abonentów lub dekoderów tzn. w pierwszej kolejności powinien ten soft trafić do tych 200 "przypadków" o ktorych mowi rzecznik Canal+. Skoro już i tak wiedzą w Canal+ o tej grupie abonentów. A teraz wyjdzie jak zawsze czyli: spartolom soft kolejnym 1300 abonentom lub egzemplarzom dekodera i będą nasłuchiwać na ich party line czy ludzie sygnalizują problemy. emoji2357.png

Zgadzam się że najpierw powinni otrzymać ci co mają wadliwy dekoder, tylko że nowy soft nie został wysłany prawdopodobnie do nikogo, a jest to jeden wielki bełkot canal+

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Daro1 Nie posądzałbym Canal+ o to że nikt tego softu nie otrzymał dziś. Może być tak że otrzymały go osoby które nie mają zielonego pojęcia o istnieniu tego problemu jak i istnieniu tego forum. Bo gdyby dostał ktoś z nas to już była by tu dyskusja czy naprawiono problem czy coś jeszcze zepsuto. No chyba że jednak po testach wewnętrznych softu w Canal+ doszli do wniosku że ta łatka softu popsuła dekoder jeszcze bardziej. W takiej sytuacji możliwości są dwie: wyksięgowanie opłaty za multiroom na tych dekoderach do końca trwania umowy każdemu ze zgłaszających problem z tymi dekoderami lub jeśli Canal+ tego nie uczyni masowe zgłaszanie tematu Powiatowym Rzecznikom Praw Konsumenta i UOKiK.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maniek357 w związku z mailowym zapewnieniem kierownictwa obsługi klienta d/s reklamacji iż osoby zgłaszające problemy od samego początku występowania (należę m.in. do nich) otrzymają aktualizację w pierwszej kolejności jeśli tylko będzie dostępna (no chyba że pisali to aby mnie zbyć 🤔).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, mnie też obsługa canal+ informowała że w pierwszej kolejności otrzymają aktualizacje abonenci którzy zgłaszali problem. Reklamacje zgłaszałem co miesiąc, a aktualizacji w dniu dzisiejszym brak, i nie wiedzą kiedy zaktualizują dekoder. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@krz021 to było info że 1300 miało dostać, tylko czy faktycznie dostały?, oto jest pytanie...

Więc tak, informacja mailowa z działu obsługi klienta, dziś godzina 10 : "Szanowny Panie, aktualizacja została wysłana obecnie na ok. 1300 dekoderów, obecnie jest w fazie testów i weryfikacji poprawności działania. Niebawem aktualizacja zostanie udostępniona na pozostałe dekodery 4K Ultrabox+"

To tyle odpowiedzi na moje zapytanie, kto i dlaczego aktualizacji w pierwszej kolejności nie dostali najbardziej "problematyczni" (około 200), na te pytania nie uzyskałem odpowiedzi... Tak że coś wiadomo na pewno, choć nie za wiele, więc czekamy nadal.

13 godzin temu, sławek72 napisał(a):

@krz021 to było info że 1300 miało dostać, tylko czy faktycznie dostały?, oto jest pytanie...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

To jest post z dziś (dopisuję gdyż posty zostały połączone bez przerywnika i wyglądały jakby obydwa były z przed 13 godzin-może trzeba coś zmienić jeśli posty łączy automat szanowni moderatorzy, wygląda to "bez ładu i składu").

 

Więc tak, informacja mailowa z działu obsługi klienta, dziś godzina 10 : "Szanowny Panie, aktualizacja została wysłana obecnie na ok. 1300 dekoderów, obecnie jest w fazie testów i weryfikacji poprawności działania. Niebawem aktualizacja zostanie udostępniona na pozostałe dekodery 4K Ultrabox+"

To tyle odpowiedzi na moje zapytanie, kto i dlaczego aktualizacji w pierwszej kolejności nie dostali najbardziej "problematyczni" (około 200), na te pytania nie uzyskałem odpowiedzi... Tak że coś wiadomo na pewno, choć nie za wiele, więc czekamy nadal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie z początkim czerwca była aktualizacja i nic nie dała pikseloza jak była tak jest teraz mówicie Że będzie znów nowa i pewnie nic nie da, coś tam kombinują ale raczej spieprzyli te dekodery konkretnie myśle że nie da się ich naprawić problem jest szeroki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Villemo666H, @kocik89 jaka wersja aktualizacji, też nie macie daty instalacji?, pytam gdyż wróciłem przed chwilą do domu, włączyłem deka i jest info o tym że został zaktualizowany.

Edyta:

Faktycznie jest nowy soft, w Menu => Ustawienia => Rozdzielczość jest wybór trybów HDR/HLG, ciekawe czy pikseloza znikła??? (będę obserwował).

Edytowane przez sławek72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam nic nowego w sekcji rozdzielczość.

@sławek72 Też nie mam daty aktualizacji. 

Informacje C2.0.15.1

Wersja HW 0x16d:0x45

Wersja aktualizacji 0X7420 0X7E

Edit. Podobno po każdej aktualizacji powinno się przywrócić ustawienia fabryczne w dekoderze. Później spróbuję.

Edytowane przez Villemo666H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...