Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 7.04.2023 o 12:51, sławek72 napisał(a):

Sprawdziłem zaplanowane nagrania i w niedzielę wieczorem mogę odłączyć dysk aż do środy, odłączę potestuję bez dysku i dam znać czy pikseluje.

Zrobiłem jak mówiłem, w niedzielę wieczorem odłączyłem dysk, testowałem przez trzy dni na różnych kanałach i żadnej pikselozy, wczoraj po południu podłączyłem z powrotem dysk i już pod wieczór pikseloza na C+ Kuchnia i Comedy Central. Nie wiem co myśleć na ten temat ale śmiem sądzić że wina leży po stronie podłączonego dysku, sprawdzał to ktoś jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, lakiman napisał(a):

A w sieci przy recenzjach tego sprzętu kiedyś  pisano o jednym z najwcześniejszych urządzeń tego typu na rynku u operatorów..

Ja mogłem porównać tylko do dekoderów Vectry i to był dużo lepszy sprzęt, oczywiście przed tą beznadziejną aktualizacją. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co? Ja odnoszę wrażenie, że technicy ADB sami nie bardzo wiedzą, co powoduję efekt pikselozy. Stąd fiasko aktualizacji poprawkowej. Bo co ona tak naprawdę poprawiła? W moim przypadku, tylko tyle, że dekoder szybko się uruchamia.

Menu start i administrowanie nagraniami dalej zamula.

Miała też rozwiązać problem "brak licencji DRM do odgrywania", ale nie wiem czy tak się stało, bo u mnie ten problem nie występował.

Ludzie na grupie na FB dalej się skarżą, że przy przełączaniu kanałów zanika dźwięk lub na odwrót dźwięk jest, a obrazu nie ma 🙈

Edytowane przez Villemo666H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem "chyba" z zamyśleniem, a nie że mam pewność. Poza tym takie opinie przewijały się w tym wątku.

Ale skoro to efekt pracy inżynierów z ADB to coś im łatanie softu nie idzie, najlepiej aby cofnęli aktualizację do poprzedniej wersji, tą niech sobie łatają w zaciszu swojej firmy, a nie testują wytrzymałość naszych nerwów.

Edytowane przez sławek72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna ciekawostka, której wcześniej nie miałem.

Zatrzymałem na chwilę film odtwarzany i po kilku minutach wznowiłem. Jakie było moje zdziwienie kiedy film po wznowieniu zaczął się zacinać i wizją i fonią. Ogólnie ogląda się to tak jakby był słaby zasięg na komórce i ucinało co 2 słowo i film "leci" poklatkowo i pomyśleć że 12 lat temu miałem "turbacza" gdzie wszystko śmigało "jak ta lala".

3 raz nie będę tego dziadostwa wymieniał na inny popsuty, w maju się z nim rozstanę już definitywnie.

Obraz beznadziejny, nocne sceny w filmach to jedna wielka rozsypka z kwadracików.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@_Artek_ podejrzewam że tylko próbujemy sobie sami wmawiać że udało nam się pozbyć pikselozy różnymi sposobami (tak jak ja myślałem że odłączenie dysku coś pomoże). Niestety tylko łudzimy się i problem może rozwiązać tylko porządna łata softu.

Przy okazji, poszła z mojej strony następna (już trzecia) reklamacja na pikselozę i zapytanie czy nie mogą udostępnić dla chętnych powrotu do poprzedniej wersji softu, odpowiedź z ich strony to prosimy oddać dekoder do APS celem testowania i ekspertyzy, na zapytanie o soft nie otrzymałem odpowiedzi.

Edytowane przez sławek72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na testowanie to oni powinni wziąć wszystkie Ultraboxy Jada. Może wtedy by uwierzyli, że jest realny problem i przestali opowiadać bzdury na infolinii :/

A co do możliwości powrotu do poprzedniej wersji softu. Nie wiem czy to prawda, ale na znanej nam grupie na FB ktoś napisał, że można złożyć podanie do Canal+ o możliwość powrotu do poprzedniej wersji softu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie kwestia szczęścia jak się trafi na konsultanta. U mnie pomimo kilku maili o nieprawidłowym działaniu deka + utracie wszystkich nagrań (pozycje nagrane są ale nie idzie ich odtwarzać) to upierają się ze mam się wybrać do POK by sprawdzili go 😂 i reklamacja nieuznana 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.04.2023 o 12:17, _Artek_ napisał(a):

Zmieniłem na chwile rozdzielczość na 1080p potem wróciłem do 4K i od 3h działa jak powinno (nie ma pikselozy)
Nie sądzę żeby to było rozwiązanie problemu ale może……

....... nadal działa bez pikselozy? 😉

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lakiman to szczerze Ci zazdroszczę gdyż ja borykam się z tym problemem od...niedługo będą 3 miechy.

PS.

A niestety problem istnieje i w C+ o tym wiedzą dowodem na to są zgłaszane przez nas reklamacje i odpowiedzi z ich strony iż wiedzą o błędach, proponują znoszenie czasowe opłat za sprzęt, tylko...no właśnie to nie rozwiąże problemu. Nie rozumiem czemu tak uparcie przystają przy tej felernej aktualizacji zamiast dać możliwość tym co chcą powrotu do poprzedniej wersji softu.

 

 

Edytowane przez sławek72
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...