sławek72 Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2023 W dniu 7.04.2023 o 12:51, sławek72 napisał(a): Sprawdziłem zaplanowane nagrania i w niedzielę wieczorem mogę odłączyć dysk aż do środy, odłączę potestuję bez dysku i dam znać czy pikseluje. Zrobiłem jak mówiłem, w niedzielę wieczorem odłączyłem dysk, testowałem przez trzy dni na różnych kanałach i żadnej pikselozy, wczoraj po południu podłączyłem z powrotem dysk i już pod wieczór pikseloza na C+ Kuchnia i Comedy Central. Nie wiem co myśleć na ten temat ale śmiem sądzić że wina leży po stronie podłączonego dysku, sprawdzał to ktoś jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2023 To może być czysty przypadek. Nie wiem, jak jest u Ciebie, ale u mnie pikseloza nie pojawia się codziennie i na wszystkich kanałach. Czasami kilka dni jest ok, a potem znowu pikseluje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2023 3 godziny temu, lakiman napisał(a): A w sieci przy recenzjach tego sprzętu kiedyś pisano o jednym z najwcześniejszych urządzeń tego typu na rynku u operatorów.. Ja mogłem porównać tylko do dekoderów Vectry i to był dużo lepszy sprzęt, oczywiście przed tą beznadziejną aktualizacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prysiu86 Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2023 2 godziny temu, Villemo666H napisał(a): Czasami kilka dni jest ok, a potem znowu pikseluje.. Dokładnie tak jak piszesz. Kilka dni jest spokoju i znowu pojawia się irytująca pikseloza, nie na wszystkich stacjach TV. Głównie na TVP i kanałach tematycznych Canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2023 (edytowane) Wiecie co? Ja odnoszę wrażenie, że technicy ADB sami nie bardzo wiedzą, co powoduję efekt pikselozy. Stąd fiasko aktualizacji poprawkowej. Bo co ona tak naprawdę poprawiła? W moim przypadku, tylko tyle, że dekoder szybko się uruchamia. Menu start i administrowanie nagraniami dalej zamula. Miała też rozwiązać problem "brak licencji DRM do odgrywania", ale nie wiem czy tak się stało, bo u mnie ten problem nie występował. Ludzie na grupie na FB dalej się skarżą, że przy przełączaniu kanałów zanika dźwięk lub na odwrót dźwięk jest, a obrazu nie ma Edytowane 13 Kwietnia 2023 przez Villemo666H Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Ale ta ostatnia poprawka to chyba efekt pracy "fachowców" z C+ nie z ADB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2023 A kro Ci takich opowieści nagadał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2023 (edytowane) Napisałem "chyba" z zamyśleniem, a nie że mam pewność. Poza tym takie opinie przewijały się w tym wątku. Ale skoro to efekt pracy inżynierów z ADB to coś im łatanie softu nie idzie, najlepiej aby cofnęli aktualizację do poprzedniej wersji, tą niech sobie łatają w zaciszu swojej firmy, a nie testują wytrzymałość naszych nerwów. Edytowane 13 Kwietnia 2023 przez sławek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samuraj Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Kolejna ciekawostka, której wcześniej nie miałem. Zatrzymałem na chwilę film odtwarzany i po kilku minutach wznowiłem. Jakie było moje zdziwienie kiedy film po wznowieniu zaczął się zacinać i wizją i fonią. Ogólnie ogląda się to tak jakby był słaby zasięg na komórce i ucinało co 2 słowo i film "leci" poklatkowo i pomyśleć że 12 lat temu miałem "turbacza" gdzie wszystko śmigało "jak ta lala". 3 raz nie będę tego dziadostwa wymieniał na inny popsuty, w maju się z nim rozstanę już definitywnie. Obraz beznadziejny, nocne sceny w filmach to jedna wielka rozsypka z kwadracików. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Zmieniłem na chwile rozdzielczość na 1080p potem wróciłem do 4K i od 3h działa jak powinno (nie ma pikselozy)Nie sądzę żeby to było rozwiązanie problemu ale może…… 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 (edytowane) @_Artek_ podejrzewam że tylko próbujemy sobie sami wmawiać że udało nam się pozbyć pikselozy różnymi sposobami (tak jak ja myślałem że odłączenie dysku coś pomoże). Niestety tylko łudzimy się i problem może rozwiązać tylko porządna łata softu. Przy okazji, poszła z mojej strony następna (już trzecia) reklamacja na pikselozę i zapytanie czy nie mogą udostępnić dla chętnych powrotu do poprzedniej wersji softu, odpowiedź z ich strony to prosimy oddać dekoder do APS celem testowania i ekspertyzy, na zapytanie o soft nie otrzymałem odpowiedzi. Edytowane 16 Kwietnia 2023 przez sławek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Na testowanie to oni powinni wziąć wszystkie Ultraboxy Jada. Może wtedy by uwierzyli, że jest realny problem i przestali opowiadać bzdury na infolinii A co do możliwości powrotu do poprzedniej wersji softu. Nie wiem czy to prawda, ale na znanej nam grupie na FB ktoś napisał, że można złożyć podanie do Canal+ o możliwość powrotu do poprzedniej wersji softu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarPuszczy Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Czy z związku z problemami softu jest możliwość wymiany JADA na moduł, próbował ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Może reklamacyjne Ci się uda. Tak normalnie to tylko przy aneksowaniu. Spróbuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Kolejna moja reklamacja została uznana. I tak będę robił do momentu aż to naprawią. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Widocznie kwestia szczęścia jak się trafi na konsultanta. U mnie pomimo kilku maili o nieprawidłowym działaniu deka + utracie wszystkich nagrań (pozycje nagrane są ale nie idzie ich odtwarzać) to upierają się ze mam się wybrać do POK by sprawdzili go i reklamacja nieuznana 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 @miniupiniu Ty to masz fart, wcześniej 50zł rekompensaty, teraz również, u mnie tylko 2x po 5 zeta, a teraz proponują oddać deka do APS celem ekspertyzy. Jak Ty to robisz? piszesz reklamacje przez strefę czy w inny sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Przez srefe. Jak mnie zlewają to straszę UOKiK i karami jakie mogą dostać. Mijają 2,3 dni i reklamacja uznana.Wysłane z mojego CPH2449 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 W dniu 16.04.2023 o 12:17, _Artek_ napisał(a): Zmieniłem na chwile rozdzielczość na 1080p potem wróciłem do 4K i od 3h działa jak powinno (nie ma pikselozy) Nie sądzę żeby to było rozwiązanie problemu ale może…… ....... nadal działa bez pikselozy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Jeśli jest to już naprawdę bardzo rzadko…..może raz widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Czyli wystarczyła taka prosta czynność, żeby poprawić komfort korzystania z dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Jeśli poprawą komfortu korzystania z dekodera można nazwać rzadsze pojawianie się pikselozy w stosunku do jej całkowitego braku wcześniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Ja jeszcze nigdy nie doświadczyłem pikselozy na boxie od Canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 (edytowane) @lakiman to szczerze Ci zazdroszczę gdyż ja borykam się z tym problemem od...niedługo będą 3 miechy. PS. A niestety problem istnieje i w C+ o tym wiedzą dowodem na to są zgłaszane przez nas reklamacje i odpowiedzi z ich strony iż wiedzą o błędach, proponują znoszenie czasowe opłat za sprzęt, tylko...no właśnie to nie rozwiąże problemu. Nie rozumiem czemu tak uparcie przystają przy tej felernej aktualizacji zamiast dać możliwość tym co chcą powrotu do poprzedniej wersji softu. Edytowane 18 Kwietnia 2023 przez sławek72 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ucio Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Ja też odłączyłem dysk i mam spokój z pixelozą już 3 tydzień .Załączam go tylko jak potrzebuję coś nagrać .Dodatkowy plus to nic mi nie hałasuje jak mam dysk odpięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.