Skocz do zawartości

Wymiana starych Samsungów DSR-7000


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie dziś dostałem nową kartę z CP i posiadam Samsunga DSR-7000. Postąpiłem zgodnie z instrukcją ale oczywiście po 30 minutach sam się nie aktywował. Zadzwoniłem na infolinię i po ustawieniu fabrycznych ustawień i ponownym wysłaniu kodu pojawił sie program 10-ty. Wszystko śmigało dobrze, tuner został wyłączony i po pewnym czasie włączam, a na wyświetlaczu z przedniego panelu cuda się dzieją, w końcu się włączył i czarny ekran, a po chwili komunikat o braku sygnału. Ostatnio przekładałem antenę więc wszystko sprawdziłem, podłączyłem inny dekoder i miał sygnał. Więc dzwonie znowu na infolinie, a oni że mam wyłączyć dekoder na 30 minut, odłączyć od wszystkiego i wyciągnąć karę, a jak się nie poprawi to na infolinię techniczną. Oczywiście nic się nie zmieniło i na infolinii technicznej otrzymałem informację że ten tuner nie jest przystosowany do działania w systemie nagravison 3 i mam iść do dystrybutora i on wyda opinię czy nadaje się na wymianę i wtedy da mi inny działający w Nagravision 3.

Trochę już późna pora była więc wybrałem się do Saturna bo są na liście dystrybutorów. Tam nie mieli pojęcia o niczym, a w dodatku żadnych dekoderów nie mieli więc nawet nie było szans na wymianę. 20:55 wszedłem do Media-Markt bo też są na liście dystrybutorów i tam już coś słyszeli ale już z systemu wylogowali się i zamykali więc zostawiłem numer telefonu, dowiedzą się dokładnie co i jak i jutro odpowiedzą.

Trochę mnie martwi fakt że to jeszcze dystrybutor musi uznać że awaria kwalifikuje do wymiany bo jednak teraz dekoder się podnosi ale oczywiście sygnału nie ma. Trochę to źle świadczy o CP, że próbują tak na chama wprowadzić system na starych dekoderach. Jak komuś zadziała to spoko a jak nie to martw się sam, dowiaduj się i biegaj po ludziach którzy nic nie wiedzą, bo CP nie chce się przyznać że jest problem.

 

PS.

Dekoder mam na własność chyba w 2006 kupionego. Nikt wcześniej się ze mną nie kontaktował w sprawie wymiany.

Co do samego dekodera to kompletny złom :!: , ciągle ma zamuły, topornie chodzi, długo się włącza, fatalnie działa pilot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytajac ten watek oraz zapoznajac sie z Waszymi problemami nt."starych dekoderow" zastanawiam sie dlaczego osoby ktore je posiadaja nie rozwiazaly umowy z CP i nie podpisaly nowej na nowe dekodery .Jesli ktos ma sprzet w dzierzawie to tym bardziej powinien to zrobic poniewaz gdy zsumuje wniesione oplaty to zapewne dojdzie do wniosku ze za ta kaske moglby kupic ze dwa dekodery nowej generacji NA WLASNOSC! bylby pozbawiony wielu problemow technicznych w tym z Nagra3 a w przyszlosci z kolejnymi modyfikacjami tego systemu...pamietajmy ze CP srednio co 2 lata zmienia karty kodowe...ja osobiscie stosuje taka taktyke iz przykladowo podpisujac umowe np.na 13 miesiecy przed 10 miesiacem jej trwania wypowiadam powzsza ze wzgledu na 3miesieczny tryb wypowiedzenia pozniej pod koniec 13tego miesiaca zawieram nowa na nowy sprzet na wlasnosc i tak od 2002 roku...przerobilem juz prawie wszystkie dekoderydzieki temu mam dobry nowy sprzet ktory oszczedza mi wielu problemow technicznych pokroju starych dekoderow niepotrzebnego stresu i straconego czasu...polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ktos ma sprzet w dzierzawie to tym bardziej powinien to zrobic poniewaz gdy zsumuje wniesione oplaty to zapewne dojdzie do wniosku ze za ta kaske moglby kupic ze dwa dekodery nowej generacji NA WLASNOSC!
CP nie stosuje comiesięcznych opłat za używanie (wynajmowanie), tylko jednorazowa opłata aktywacyjna lub kupno na własność. Także kwestie finansowe mają trochę mniejsze znaczenie. Można jedynie zastanawiać się po co mi ten stary złom, czy nie lepiej skorzystać z jakiejś promocji i podpisać nową umowę z nowym sprzętem. Chyba że... ktoś ma jakieś sentymenty do starego tunerka ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wypowiadania umowy to po części przyznaję racje że innego wyboru chyba nie ma żeby mieć nowy sprzęt, ale jednak to kosztuje. Jak sprzęt działa, może byle jak, ale działa to trochę człowiekowi nie chce się ruszać tego. Po tych doświadczeniach jednak wypowiem umowę Polsatowi bo jak widzę z powyższych wpisów dostane kolejny złom w miejsce tego Samsunga.

Tak w ogóle to jak wygląda sprawa tego sparowania dekodera z karta w CP? Można sobie kupić na własną rękę jakiś dobry dekoder obsługujący Nargavision 3 i zgłosić go do CP i sparują go ze starą kartą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!

Ja dziś dostałem karteczkę i włożyłem ją zgodnie z instrukcją i wyszły kwiatki :shock: , spodziewałem się tego, że tak będzie, wyskoczył błąd 04, a ich cudowna infolinia nie działa , jeden nr zajęty a drugi wyłączony , oni są cudowni , mają klienta w du*** :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w końcu zadziałał. Oczywiście nikt nie skontaktował się ze mną w sprawie wymiany więc kombinowałem. Okazało się że coś nawaliło ze sterowaniem przełącznikiem diseq. W końcu zaakceptowało zmiany i działało zgodnie z ustawionymi parametrami. Co do błędu 04 to normalna rzecz. Błąd 04=brak uprawnień do oglądania, nieaktywna karta. Jak nie zapłaci się w terminie ten sam błąd jest. Trzeba dodzwonić się do nich i poprosić o wysłanie sygnału aktywującego ją. Oczywiście będą kazać wyłączyć tuner od wszystkiego, wszystkich kabli i wyciągnięcie karty na 30 minut. Wcześniej należy przywrócić ustawienia fabryczne, też każą nieraz włączyć instalację kanałów cyfrowego polsatu po ustawieniu ustawień fabrycznych więc zrób to przed dzwonieniem do nich to będzie o jedną albo i dwie rozmowy mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

satkurier:

Kilka innych ważnych informacji dla abonentów Cyfrowego Polsatu:

 

- Dekodery Samsung DSR 7000 będą wymieniane na inne modele, bo prawdopodobnie nie przeżyłyby wymiany kart na Nagravision 3. Abonenci CP otrzymają nowe dekodery, co do których wiadomo, że będą bez zarzutów współpracować z nowym systemem kodowania.

 

No to jak wkoncu jest? Wymieniaja tym, ktorzy mieli problem z nowym oprogramowaniem, czy wszystkim?

 

Podobno były dwa różne modele DSR-7000. Z zewnątrz były identyczne ale różniły się płytą główną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jesteś sam. Tez czekam na karte czy na wymiane tunerka. Zgadzam sie z tobą co do lekcewarzenia lojalnych klientów. Jeśli przyslą mi starego sagema zrywam z nimi umowe, po to by podpisać nową.

 

W sumie co to za rozwiązanie, przecież o to chyba chodzi, aby kupić nowy dekoder...Ja na przykład umowę podpisałem w 2003 r. i zakupilem na własność sagema (bo tylko on i thomson byl wtedu u dystrybutora)jako nowy i niewiele wiedzący użytkownik tv sat dopiero po kilku miesiącach zdałem sobie sprawę jakie z nim przechodzę męki, wreszcie kiedy totalnie padł zamieniłem na thompsona i aż do tego tygodnia działał bez zarzutu. Szczerze mowiąc myślałem niejednokrotnie o zmianie, ale przyzwyczaiłem się do niego(może właśnie dlatego, że działał bez zarzutu). W tym tygodniu w ciągu trzech dni juz dwa razy wyświetlal się komunikat "tego kanalu nie ma w Twoim abonamencie" na wszystkich kanałach CP (poza FTA), po ponowieniu sygnału wyskakuje brak sygnalu z anteny i to nie tylko tej ustawionej na HB, ale rownież na innych satelitach...a to wszystko jeszcze na starej karcie, bo nowa jeszcze nie doszła chociaż w iCOK jest info, że nową już posiadam, aż boję sie co będzie z tą nową. Prawda jest taka, że oczywiście mogłbym podpisać nową umowę, ale jak widzę te 24 miesiące to przeraża mnie to, że mam przez taki czas być związany umowa z platforma do ktorej musze co miesiąc dzwonić tylko po to, żeby właczyli mi kanaly za które płace ponad tydzień przed terminem tracac na to dzwonienie co miesiąc srednio 20 pln(z telefonu komorkowego) Ta platforma to jedna wielka niekompetencja i drwina z abonentow którzy są z nia zwiazani dłużej niz okres promocyjny. A jak widzę że użytkownikom Samsungow mają zamiar wysyłać Sagemy to naprawdę coraz bardziej dochodzę do wniosku, że nic sie nie poprawi w niej jeszcze długo i najwyższy czas powiedziec, że dziwi mnie jak może miec tyle abonentow i tak ich...olewać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja walczyłem z zainstalowaniem nowej karty dwa dni. Za pierwszym razem czekałem 40 minut i nic, tylko komunikat o zablokowanym komputerze. Przy drugim podejściu postanowiłem spróbować przez ICOK, zmieniłem w moim profilu aktywną kartę z tej starej na tą nową, no i na dekoderze miałem komunikat błąd karty, czekałem tym razem 50 minut.

Za trzecim razem przywróciłem ustawienia fabryczne, zaktualizowałem go, choc jakiś czas temu sam sie zaktualizował, potem jeszcze wyciągnąłem wtyczke z gniazdka i włączyłem na 1 g 20 minut i bez rezultatu, był już wieczór więc na tym zakończyłem i poszedłem spać.

Dzisiaj spróbowałem poraz kolejny i ostatni (oczywiście próbowałem także dodzwonić sie na ich specjalnie uruchomiony numer infolinii, ale zawsze w kolejce było ponad 50 osób, to zrezygnowałem) włączam sobie dekoder i wychodze z pokoju, wracam za jakieś 10 minut no i ku mojemu ogromnemu zdziwieniu działa :D Jestem po wypowiedzeniu umowy, dekoder mam na własność opłacam sobie pakiet familijny a na nowej karcie mam wszystkie kanały oprócz pakietu HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Jesli myslicie ze wszystko ladnie pieknie dziala na SAMSUNGU HD to sie grubo mylicie wczoraj rowniutko o 22 zablokowali mi wszystkie kanaly.Dzieje to sie juz ktorys raz z kolei.Jak tak ma dzialac wczytywanie nowych kluczy to ja dziekuje bardzo.Rano co prawda zaczelo wszystko dzialac.Najlepszy i niezastapiony byl dsb-305g.Nigdy ani razu sie nie wieszal z kazdym przelacznikiem diseqc dzialalwet takim gdzie fergusony sie kladly.Oprogramowania zczytywal bezproblemowo.Szkoda ze sie go pozbylem na rzecz 370g i jeszcze ta ostro swiecaca niebieska dioda:( koszmar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam!

 

Mysle ze najlepiej sprawic sobie Fergusona 8900 hd moduł CAM Polsatu i po problemie.Zawsze mozna dostawic pamiec co nieco sobie nagrac i najwazniejsze w jednym tunerze dwie platformy.Poprosze o pomoc dosiwadczonch uzytkownikow.Dlaczego ma on takie problemy przy wspolpracy z diseqc?.C o prawda obsluguje 1.0 oraz 1.2 ale mialem akurat 2.0 Zmienialem go kilka razy i niechce przelaczac albo przelacza jedna satelite na wszystkich portach(gdzie podlaczone sa i astra i hot bird) albo wogole nie daje napiecia na wyjsciu jakby wogole ten diseqc nie dzialal.W innym przypadku niema ani na jednej ani na drugiej sygnalu dopiero po odlaczeniu jednej z nich sygnal sie pojawia.Czemu tak dziwne rzeczy sie dzieja.Na dekoderach Polsatu Firmowych ani razu czegos takiego nie bylo.Poprosze o pomoc jakiego wziasc Diseqc .Ten jest firmy telkom telmor.Dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam! Od 2000 r. mam Samsunga DSR-7000 (kaucja 100zł) , pakiet Familijny. Tydzień temu dzwoniłem na infolinię (problem - błąd 04) i obiecano mi wymianę dekodera na Echostar DSB 717 za dopłatą 78zł, a kaucja zostanie przeznaczona na opłacenie abonamentu(niecałe 3 miesiące). Czekam na kuriera ! Może się doczekam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Możecie traktować to info jak oficjalne.

 

Są dwa rodzaje samsungów DSR 7000 zmodyfikowane i niezmodyfikowane, te pierwsze przyjmują nową kartę te drugie nie.

 

Niezmodyfikowane Samsungi DSR 7000 również dzielą się na dwa rodzaje mianowicie na własnościowe i na udostępnienie, wszystkie te dekodery będą zmienione.

 

Dekodery na udostępnienie zostają wymieniane na używane dekodery z tej samej promocji.

 

Osobom posiadającym niezmodyfikowany dekoder Samsung DSR 7000 na własność zostaje wysłany nowy model samsunga chyba s 305g.

 

Osobom, które posiadają niezmodyfikowane dekodery zostaje wyłączony sygnał aby zadzwoniły na infolinie i mogły być poinformowane o procedurze wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Posiadam Samsunga DSR-7000 od 2001 roku. Obecnie mam go na własność. Aktualizację oprogramowania która była na wiosnę przeszedł bez problemów ale nowej karty nie przysłali mi do tej pory więc na początku sierpnia postanowiłem zadzwonić na infolinię. Udało mi się połączyć bez czekania może dlatego że to była ósma rano i miła pani poinformowała mnie że do mojego dekodera nie zostanie wysłana nowa karta tylko że zostanie wymieniony na inny. Od razu moje pytanie na jaki model bo jakichś starych Sagemów to ja nie chcę. No i dowiedziałem się że skoro dekoder mam na własność to zostanie mi przysłany Samsung DSB-S305G . No to ulga bo z tego co czytałem to jedne z lepszych dekoderów z oferty CP. Ale pewny będę jak kurier się u mnie pojawi :D .Stary dekoder ostatnio zaczął mnie już drażnić bowiem bardzo często po włączeniu podawał info że tego kanału nie ma w twoim abonamencie i dopiero po kilku minutach zaskakiwał, przed aktualizacją oprogramowania tego nie było. Jak przyślą nowy dekoder dam znać jaki rzeczywiście model dostarczyli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja również posiadałem do tej pory starego Samsunga wykupionego na własność. Bardzo często zaczęły pojawiać się komunikaty o braku kanału w abonamencie. Zadzwoniłem więc na infolinię i poinformowano mnie, że wciągu 2 tygodni kurier przywiezie mi nowy dekoder. Minął tydzień i miły pan się pojawił. Przywiózł nowego Samsunga model s305g, zabrał stary dekoder wraz z kartą i odjechał. Nowa karta była już aktywna i można było oglądać telewizję. Bardzo miło mnie to wszystko zaskoczyło, oby tak dalej CP :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 sierpnia zablokowano mi samsunga (własnościowy), po wielu próbach (koszmar!!!) udało mi się dodzwonić do BOK'u. Miły pan poinformował mnie że otrzymam new samsunga w ciągu 6 dni, a teraz aktywuje mi mojego starego tunerka na 7 dni. Żeby było piękniej, następnego dnia zablokowano mi konto na iCOK' komunikat: kontrak został rozwiązany. Wczoraj rano zadzwoniłem ponownie do BOK (udało się) w sprawie konta i przesyłki. Miła pani powiedziała mi że muszę ponownie się zarejestrować, a co do przesyłki, to ona nie jest w stanie niczego sprawdzić poza zleceniem wysyłki, która faktycznie figuruje. Nowa rejestracja niczego nie zmieniła i kolejne telefony do BOK'u - po łącznie ok. 60 min. udało się!!! Kolejny miły pan powiedział że zablokowane konto ma związek ze zmianą karty i po otrzymaniu dekodera i karty należy zalogować się do systemu z użyciem nowego nr karty i będzie OK. Na pytanie kiedy otrzymam new tuner powiedział mi że polszajs ma 14 dni na wysyłkę + 6 dni dla kuriera na dostawę. Dla ścisłości sprawdził i poinformował mnie, że tunerek nie został jeszcze wysłany. Podsumowanie: 3 rozmowy 3 różne wyjaśnienia tych samych spraw, BRAWO dla polszajsu za pełen PROFESJONALIZM, za rewelacyjny BOK. BOK może jest dobry, ale ilość abonentów za duża!!!

Po przeczytaniu opisów dotyczących samsunga 305 mam pewne obawy co do zamiany, no ale nie mam wyboru,zobaczymy. Jak się to skończy poinformuję po otrzymaniu tunera i pomęczeniu go trochę.

Jeszcze jedno, zamiana na tuner HD będzie możliwa po otrzymaniu 305 i wynegocjowaniu INDYWIDUALNEJ ceny z działem sprzedaży. Istotny jest staż i opłacany abonament :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...