Skocz do zawartości

Wymiana starych Samsungów DSR-7000


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w gronie szczęśliwców, którzy to doczekali się łaskawości panującego nam od kilku lat CP. Ja w dniu 14 sierpnia otrzymałem nagłą niespodziewaną nagrodę od CP a mianowicie w godzinach rannych zablokowano Mi całkowicie dekoder (będący moją własnością wraz z opłaconym abonamentem do 01 pazdziernika). Oczywiście skontaktowałem się z BOK, gdzie poinformowano mnie o fakcie wymiany dekodera wraz z nową kartą oraz, że w ciągu dwóch godzin odblokują dekoder. Jednak do godziny 16-tej nie został odblokowany, tak więc ponowny kontakt z BOK i solenne zapewnienia, że napewno już zostanie odblokowany - co nie nastąpiło i przez długi weekend w nagrodę otrzymałem od CP w mym telewizorze serial produkcji rosyjskiej pt. " Samotny biały ekran".No bo przecież abonent jako jednostka nie jest ważny dla CP w całej dwu milionowej rzeszy innych abonentów. Taki stan rzeczy trwał do 19-tego (wtorku) do godzin rannych, gdyż dopiero udało mi się skontaktować z BOK i po stanowczym przedstawieniu mego stanowiska w tej sprawie z uwzględnieniem faktu dokonania zniszczenia mej własności (dekodera) poprzez zablokowanie innych niekodowanych kanałów w ciągu 10-ciu minut dekoder został odblokowany. Natomiast o godzinie 14-tej tego samego dnia skontaktował się ze mną kurier TNT i poinformował abym przygotował Samsunga DSR-7000 wraz ze starą kartą i pilotem do wymiany, bo w ciągu 15 minut będzie u mnie. Tak też się stało, kurier zjawił się z paczką, którą przy mnie rozpieczętował przekazał nowy dekoder wraz z protokołem wymiany, następnie odebrał stary zapakował i odjechał. Po podłączeniu i uruchomieniu nowego Samsunga DSB-S305G okazało się, że odbiera wszystkie kanały CP. No ale przecież to nie bajka - ponieważ po około trzech godzinach zostały zablokowane wszystkie kanały kodowane przez CP nawet te za które mam opłacony abonament (pozostałe są dostępne - niekodowane i FTA). No to znowu za telefon i po 1,5 godziny udało się dowiedzieć aby uzbroić się w cierpliwość i napewno zostaną przywrócone. W tej chwili jeszcze nic się nie zmieniło od wczoraj. Kontakt z BOK niemożliwy w dniu dzisiejszym tak jakby im wysiadła cała centrala, natomiast po połączeniu się ze specjalnym numerem (0801080508) przeznaczonym do ponownej aktywacji nowych kart - ciągle ten sam komunikat, że "aktywacja jest niemożliwa mojej karty - proszę próbować ponownie".Oprócz tego cały czas co dwie godziny wysyłam komunikat aktywacji przez internet i to samo. Jakie wnioski - najważniejsze abyś opłacał regularnie abonament zgodnie z podpisaną umową i to co najmniej z miesięcznym wyprzedzeniem a w zamian o trzymasz wprostproporcjonalnie większy rachunek za telefon, przystąpisz do programu " żyj aktywnie i pobiegaj na świeżym powietrzu - no bo w telewizorze biały ekran".A tak niewiele trzeba - tylko najprostszej rzeczy jaką jest LOGIKA, której to uczono mnie w szkole podstawowej w trzeciej klasie i należałoby według tej LOGIKI najpierw przesłać nowy dekoder z kartą do abonenta i po potwierdzeniu, że go otrzymał zablokować starą kartę a uaktywnić nową. Jestem przekonany, że wielu z Nas (abonentów CP) podało adresy internetowe w swoich danych osobowych, co pozwoliłoby przesłać wiadomości o wymianie dekodera.No ale widać, że uważający się za największą platformę CP prowadzi akcję oszczędnościową i zamiast dzwonić do abonentów wyłączją im sygnał i czekają na telefon od zainteresowanego.Taka polityka menadżerów tej instytucji doprowadziła mnie osobiście do tego, że mam uzasadnione podstawy do natychmiastowego wypowiedezenia umowy, gdyż ja wszystke wymogi umowy wykonuję a CP nie wywiązuje się z dostarczenia mi sygnału do czego się zobowiązał. Tak więc było miło, ale się skończyło i witaj konkurencjo.Jestem ciekaw jakie doświadczenia inni mają z tej wymiany dekodera przez CP. :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja czekam od 5 sierpnia i ani dekodera ani kuriera i po drodze jeszcze blokada starego samsunga i odblokowanie po 24 godz. :? i tylko ciekawe po co mi go blokowali jak już wcześniej było przyjęte zgłoszenie o wymianie, chyba złośliwie :/ ,a tak serio to chyba nie bardzo mogą zapanować nad obsługą takiej ilości abonentów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mam nowego samsunga. Po odpaleniu wszystko było OK, całe dwie godzinki, było i się skończyło... :/ . Telefon do BOK'u i już po ok. godzinie udało mi się dodzwonić. Zapytałem się miłej pani dlaczego na kartonach są naklejki o treści "karta aktywowana" jeśli po jakimś czasie i tak zostaje zablokowany tuner. Pani (bardzo miła) powiedziała że mam sprawdzić czasze, konwerter, może coś z przewodem jest :crazy: . Poprosiła o numer karty i po dosłownie kilku minutach (zanim skończyłem rozmowę) wszystko działało tak jak powinno. Tuner jak tuner, mały, szybki, mam nadzieję że będzie tak samo niezawodny jak stary samsung.

PS

Musiałem oddać tylko tuner z kartą, kurier nie chciał pilota i przewodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minęły 3 tygodnie od zgłoszenia mojego starego samsunga do wymiany i nadal nie dotarł do mnie nowy. Postanowiłem więc pomęczyć BOK bowiem przy składaniu zgłoszenia zostałem poinformowany że max 2 tyg i nowy samsung będzie. Dzwonie 8 rano(tylko minuta czekania :shock: ) i konsultant informuje mnie że owszem zgłoszenie przyjęte no i że tak długo ale niestety mam się uzbroić w cierpliwość bo mają tyle zgłoszeń. Czyli mam sobie czekać, jak długo to nawet konsultant nie wie.W ten sposób to ta wymiana kart we wrześniu się nie skończy. Tylko dlaczego zwlekali z wymianą DSR-7000 tak długo?? I teraz się zamotali :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Po równo 5 tygodniach od zgłoszenia dotarł do mnie nowy samsung. Przez 5 godz.miałem wszystkie kanały oprócz HBO :jupi: ale potem wszystkie kodowane niedostępne, telefon do BOK i po 5 min. miałem już tylko te opłacone czyli pakiet familijny :( . Konsultant wytłumaczył mi że to jest standardowa procedura że w tych wymienianych dekoderach przy aktywacji karty przyznaje się uprawnienia na prawie wszystkie kanały, potem się je blokuje i dopiero po telefonie abonenta przyznaje się uprawnienia na opłacony pakiet. Jeśli chodzi o dekoder to jak na razie pozytywne wrażenie, jest szybki, z przełącznikiem DISEqC działa bez problemu, nie grzeje się, nie zauważyłem też żadnych stop klatek ,zamrożeń czy podobnych efektów :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...