Skocz do zawartości

Nowe karty CP


raafmix
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem bardzo zły na CP. Dwa dni przed terminem zostały wpłacone pieniądze za mój aktualny pakiet ( familijny ).

OD razu też przefaksowałem dowód wpłaty żeby mi nie zablokowali ( jak to oni często robią ). I w czwartek DEKODER ZABLOKOWANY. Wściekłem się zadzwoniłem do BOK-u i powiedziałem że mam już tego dosyć. (Wpłacam terminowo fax uje a oni mi z zablokowaniem wyjeżdżają). Wznowili mi sygnał tylko nie wróciła mi promocja na pakiet RMF. Więc jeszcze raz zadzwonił i bardzo nieuprzejmy pan powiedział mi ,że nie aktywuje mi tej promocji i się rozłączył. Szkoda że CP nie traktuje na równi wszystkich. W końcu to z ich winy dekoder został zblokowany. Ja swoje zadanie wykonałem prawidłowo ;( . Czy komuś też CP zrobił takie świństwo ?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sluchaj ja mam dekoder HD wiec musze miec karte n3 gdyż PS HD jest kodowany tylko w n3 a numer kart 07 344x xxxx xx czyli nie sprawdzaja sie twoje dane nt. kart n2 ze rzekomo maja numeracje od 07 31xx xxxx xx do 07 34xx xxxx xx lecz do 07 33xx xxxx xx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc jeszcze raz zadzwonił i bardzo nieuprzejmy pan powiedział mi ,że nie aktywuje mi tej promocji i się rozłączył.

 

Szkoda tylko że w CP jak i innych sieciach Call center, po nawiązaniu połączenia może się rozłączyć tylko klient... Sam pracownik z tego wiem nie ma takiej możliwości, po zatem jak masz jakieś zażalenia do pracowników zadzwoń do CP i im powiedz, powołaj sie na to że każda rozmowa jest nagrywana... Problem natychmiast zostanie załatwiony a konsultant dostanie po [beep]ie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że nie którzy mają wielkiego pecha w Cp. Ją mam okres rozliczeniowy 15 a dopiero dzisiaj opłaciłem abonament i nie wysyłałem żadnego faksu i wszystko mi działa. Nawet HBO śmiga a jeszcze nie wysłałem porozumienia. Widocznie z CP Mam szczęście. Nigdy mi się jeszcze nie zdążyło żeby mi coś wyłączyli. Kiedyś płaciłem 2 tyg po terminie i też wszystko śmigalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam poprzednie posty i rzeczywiscie wymiana kart przerosla mozliwosci POLSATU.Wybrali nagre 2 system mial byc nie do zlamania na 4-5 lat a polecial w 4 miesiace,identycznie bedzie z nagra 3 wprowadzona takze w kilku krajach europejskich(PREMIERE to lakomy kansek dla piratow i duzy rynek dla kart emulujacych nagre 3, dochodzi do tego HISZPANIA z nagra 3, idealne pole do popisu dla piratow i producentow dekoderow z edukacyjnym oprogramowaniem :smile: ,wystarczy wspomniec o dekoderze azbox i jego mozliwosciach- tu klania sie PORTUGALIA tez z nagra 3).Pana

Kudelskiego bedzie czekac bardzo twarde ladowanie w tym roku,nie mozna wykluczyc plajty nagravision(niech spoczywa w spokoju :lol2: )CO do piractwa a kogo to jest wina ze nagravision jest do bani i jest emulowane na prawie kazdym dostepnym dekoderze ?MOGE napisac brutalnie -smierc [beep]om co placa danine dla Polsatu ,przeciez to jego wina ze jest jak jest ,trzeba bylo wybrac NDS jak TVP CZY SKY ITALIA i bylby spokoj z piractwem, a tak dalej brniecie w nagre3 i za niedlugo powtorka z rozrywki czyli polsat for all.Pozytek z tego taki ze beda musieli obnizyc abonamet aby jakos przyciagnac uciekajacych klientow,wybor bedzie taki :place- ogladam,nieplace: tez ogladam . Pozdrawiam wszystkich ogladajacych na prawo i lewo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem bardzo zły na CP. Dwa dni przed terminem zostały wpłacone pieniądze za mój aktualny pakiet ( familijny ).

OD razu też przefaksowałem dowód wpłaty żeby mi nie zablokowali ( jak to oni często robią ). I w czwartek DEKODER ZABLOKOWANY. Wściekłem się zadzwoniłem do BOK-u i powiedziałem że mam już tego dosyć. (Wpłacam terminowo fax uje a oni mi z zablokowaniem wyjeżdżają). Wznowili mi sygnał tylko nie wróciła mi promocja na pakiet RMF. Więc jeszcze raz zadzwonił i bardzo nieuprzejmy pan powiedział mi ,że nie aktywuje mi tej promocji i się rozłączył. Szkoda że CP nie traktuje na równi wszystkich. W końcu to z ich winy dekoder został zblokowany. Ja swoje zadanie wykonałem prawidłowo ;( . Czy komuś też CP zrobił takie świństwo ?

 

 

Pozdrawiam

 

Moze zabrzmi glupio, ale podpisales umowe w ktorej stoi, aby zablokowanie kanalow nie wstapilo, masz placic z dlugoterminowym wyprzedzeniem. Nie wazne, czy nawet wplaciles kwote dwa dni przed i poslales fax. Musisz na to liczyc, ze tam jeden nie wie co drugi robi, wiec jak wszedzie, nie tylko w CP. A dwa dni to koniecznie za malo. Wiec moim zdaniem twoj blad. A to ze nie zaktywowali ci promocji na nowe karty Nagra 3 ponownie, to moim zdaniem tez slusznie, bo ty nie dotrzymales warunkow podpisanej umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okres rozliczeniowy mam do 14. Kiedyś zapłaciłem 13 i następnego dnia zadzwonił do mnie automat, który powiedział ze wplata nie została zarejestrowana, więc zadzwoniłem do Polsatu, a facet mi powiedział że dekoder bedzie zablokowany dopiero po 14 dniach (jesli nie wpłyną pieniądze), ale jeśli mam dowód wpłaty to moge im przesłać jego skan na maila. Nie zrobiłem tego bo mi sie nie chciało, nikt mi dekodera nie zablokował nawet na chwilę, a wpłata wpłynęła 16, było miło i sympatycznie zadnego krzyku czy nieporozumień. 8) Polsat nie może nikomu nakazać aby wpłaty były iles tam tygodni przed terminem, ale ma prawo wyłączyć sygnał jeśli w dniu wplaty nie ma kasy na koncie(jak widac nie zawsze to robi), jesli chodzi o tą "promocję" to nigdzie nie jest ona udokumentowana, formalnie nie istnieje, dlatego żaden abonent nie moze sie domagać aktywowania czegokolwiek ponad wykupiony pakiet, wszystko zależy od dobrej woli nadawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOGE napisac brutalnie -smierc [beep]om co placa danine dla Polsatu ,przeciez to jego wina ze jest jak jest ,trzeba bylo wybrac NDS jak TVP CZY SKY ITALIA i bylby spokoj z piractwem, a tak dalej brniecie w nagre3 i za niedlugo powtorka z rozrywki czyli polsat for all

Teraz to trochę za późno na wymianę na tak "ciężkie" systemy jak NDS i temu podobne systemy, ponieważ dekodery CP znając to jakie są, po prostu nie poradziłyby sobie. Nie mówię o wszystkich dekoderach, ale te stare Sagemy, czy Thomsony to na pewno by tego nie przeżyły.

Taki mały OT :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

system nagra skazony jest od narodzin :brawo: ,po prostu kazdy jest do bani(nagra 1,2, i teraz 3) ku uciesze co niektorych ze tak powiem

Drogi, nowy forumowiczu, widzę że jeszcze nie poznałeś obyczajów tego forum ale tu raczej większość traktuje dziury w systemie kodowania jako problem a nie powód do radości (chyba że ktoś namiętnie kradnie sygnał).

 

Pogadanki w stylu: "Już świeci" , "kody są już na forum", "wpisywać i oglądać" to nie na tym forum.

Może to co mówię zalatuje trochę forumowym patriotyzmem ale są inne portale od takich rozmów (nie będę ich wytykał palcem) !!!

 

A teraz a propos nowych kart: chyba nie jestem z tego co czytalem pierwszą osobą która po włożeniu nowej karty odkryła że ma odkodowane Cinemaxy (niestety zamiast HBO za które zapłaciłem :/ ) Czym prędzej więc wyjąłem kartę i włożyłem starą i znów HBO jest, z nową kartą poczekam chyba do nowego okresu rozliczeniowego, ale jeśli wtedy nic się nie zmieni to czeka mnie czekanie w pokaźnych kolejkach na połączenie z konsultantem, ostatnio gdy dzwoniłem byłem 26-tą osobą oczekującą na połączenie :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i się doczekałem na starej karcie wszystkie kanały zablokowane. Więc włożyłem nową i HBO jak nie było tak nie ma. Dzwoniłem na info linie i kazali włączyć dekoder na 10 kanale dla abonentów i czekać 3 godziny. Niestety po 3 godzinach jak nie było tak nie ma. Jutro znów muszę do nich dzwonić.

 

EDIT:

No w końcu się doczekałem jest wszystko. Nie można tak było od razu tylko cały tydzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i się doczekałem na starej karcie wszystkie kanały zablokowane. Więc włożyłem nową i HBO jak nie było tak nie ma. Dzwoniłem na info linie i kazali włączyć dekoder na 10 kanale dla abonentów i czekać 3 godziny. Niestety po 3 godzinach jak nie było tak nie ma. Jutro znów muszę do nich dzwonić.

 

Słuchajcie aktywacja karty powinnna trwać dosłownie chwilę do 5 minut jakiś kit wam wciskają ci konsultanci z CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOGE napisac brutalnie -smierc [beep]om co placa danine dla Polsatu ,przeciez to jego wina ze jest jak jest ,trzeba bylo wybrac NDS jak TVP CZY SKY ITALIA i bylby spokoj z piractwem, a tak dalej brniecie w nagre3 i za niedlugo powtorka z rozrywki czyli polsat for all

Teraz to trochę za późno na wymianę na tak "ciężkie" systemy jak NDS i temu podobne systemy, ponieważ dekodery CP znając to jakie są, po prostu nie poradziłyby sobie. Nie mówię o wszystkich dekoderach, ale te stare Sagemy, czy Thomsony to na pewno by tego nie przeżyły.

Taki mały OT :P

 

A ja tak z innej beczki. Na jaki system oprócz Nagravision mógłby przejść CP po najmniejszej linii oporu, tzn przy jak najmniejszej ilości problemów i wymiany dekoderów. Który stosowany powszechnie system jest najbardziej zbliżony do Nagravision. Istnieje takie prawdopodobieństwo że firma Kudelskiego zbankrutuje i co wtedy na jakiś system tzreba było by się zdecydować. A drugie moje pytanie czy np. Dekoder Samsung H370G mógłby po włożeniu innej karty kodowej i zmianie oprogramowania służyć Cyfrowemu Polsatowi do dekodowania innego sytemu kodowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...