Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX IP - dyskusja ogólna.


patryk7588
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@support458 Sprawdziłem dziś - reset nie pomógł. Napisów (czyli polskiego tłumaczenia, bo lektora na tym kanale nie ma) na Filmbox Arthouse HD tez dalej brak, to już chyba pół roku.

Można oczywiście pisać reklamacje, ale to nie są jednostkowe problemy, tylko raczej szersze i operatorowi powinno zależeć na rozwiązaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Taka sytuacja> Moja ciocia mieszkająca na stałe w Niemczech posiada umowę w PC na kogoś ze swoich znajomych mieszkających w Polsce. W dotychczasowym miejscu zamieszkania posiada dostęp do sygnału z HotBirda więc odbiera bez problemu. Z uwagi na konieczność zmiany miejsca zamieszkania cioci wygląda na to, że w nowym mieszkaniu nie będzie dostępu do sygnału z HotBirda. Ale będzie dostęp do internetu. Teraz pytanie do zorientowanych w temacie osób. Czy w ramach zawartej w PC umowy istnieje możliwość zamiany dekodera satelitarnego na OTT. Jeśli istnieje to jakie warunki należy spełnić. Z góry dziękuję za udzielenie odpowiedzi. POzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mówimy o telewizji internetowej OTT o której wspomniałeś w poprzednim poście to tak, jeżeli mówimy o telewizji kablowej IPTV, dostępność usługi jest ograniczona do Orange, Netii, Internetii i Plus, więc nie.

Edytowane przez apj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem dekoder na inny i wciąż ten sam komunikat, połącz dekoder z siecią internetową. Inne uslugi w dekoderze działają a sama TV nie. Dodam, że przez 1 miesiąc wszystko działało poprawnie, zgasło nagle przed świętami. Zgłaszałem do konsultantów ale mają to głęboko w ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, PaWe napisał:

Wymieniłem dekoder na inny i wciąż ten sam komunikat, połącz dekoder z siecią internetową. Inne uslugi w dekoderze działają a sama TV nie. Dodam, że przez 1 miesiąc wszystko działało poprawnie, zgasło nagle przed świętami. Zgłaszałem do konsultantów ale mają to głęboko w ...


Proszę o restart wszystkich sprzętów służących do połączenia z Internetem, następnie ponowne uruchomienie dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pomaga. Dekoder jest połączony z siecią ponieważ HBO GO, itd działa. Nie działa TV a będę podkreślał, że cały czas przez pierwszy miesiąc działała. Wymian dekodera nie pomogła, restarty nie pomagają, wyłączenie routera nie pomogło. Dostawca internetu zapewniał mnie, że wszystko jest bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby tak było, że działało i przestało (w UE dla OTT a naNetia/CP/Orange dla IPTV),  oraz na kan. 1 i 2 pojawiły się te białopomarańczowe plansze z informacją o dostawcy, to możliwe że adres IP dostał sie na blackliste anonimizujących proxy i VPNów.

 

Niektórzy ISP nie dają każdemu klientowi publicznego adresu IP i wsadzają wielu abo za NATem. 

A wtedy wystarczy że jeden taki klient odpali jakąś aplikację VPN, która jest jednocześnie pasożytniczym exitnodem i po pewnym czasie z drugiej strony barykady spamcopy i antyvpny przeskanują to i dopisza adres do blacklist.

Do sprawdzenia warto przeskanowac swoj IP np: https://scamalytics.com/ - jak jest wynik Anonymous Proxy: Yes to na 90% to jest powod niedziałania i wtedy zostaje jedynie zgłosić sIe do swojego ISP o usunięcie tego proxy albo zmiane adresu IP na indywidualny... 

 

Niestety CP musi tak blokować VPNy bo tego wymagają wszyscy kontentodawcy...

Edytowane przez hupatek
Poprawka linku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostawcą jest niezależny ale jest po światłowodzie Netia. Wyskakują tylko dwa kanały ( no service i o dostawcach internetu)
Działało bez problemu przez 1 miesiąc i nagle po zwiększeniu pakietu zgasło.

 

28 minut temu, hupatek napisał:

Gdyby tak było, że działało i przestało (w UE dla OTT a naNetia/CP/Orange dla IPTV),  oraz na kan. 1 i 2 pojawiły się te białopomarańczowe plansze z informacją o dostawcy, to możliwe że adres IP dostał sie na blackliste anonimizujących proxy i VPNów.

 

Niektórzy ISP nie dają każdemu klientowi publicznego adresu IP i wsadzają wielu abo za NATem. 

A wtedy wystarczy że jeden taki klient odpali jakąś aplikację VPN, która jest jednocześnie pasożytniczym exitnodem i po pewnym czasie z drugiej strony barykady spamcopy i antyvpny przeskanują to i dopisza adres do blacklist.

Do sprawdzenia warto przeskanowac swoj IP np: https://scamalytics.com/ - jak jest wynik Anonymous Proxy: Yes to na 90% to jest powod niedziałania i wtedy zostaje jedynie zgłosić sIe do swojego ISP o usunięcie tego proxy albo zmiane adresu IP na indywidualny... 

 

Niestety CP musi tak blokować VPNy bo tego wymagają wszyscy kontentodawcy...


Po kliknięciu w link wyskoczyło 81% ryzyka. Czyli musze poprosić o indywidualne IP ? Czy coś innego ?
Mam też Canal+ w taki sam sposób i ten działa bez problemu, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@apj Jak jest to np. osiedlówka z zakresem IP z Netii to powinno działać, bo co to za różnica. Ale jak mają swoje IP to już nie.

@PaWe Ten link co dał @hupatek to ma wpisane jakieś IP z sieci CP (swoją drogą właśnie określone jako high risk co pokazuje, że te narzędzia to takie średnie są ;)). Musisz wpisać swoje, możesz sprawdzić na whatsmyip.org.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co za różnica ale wiem ze Netia jest w stanie zablokować tv nawet jak działa internet. W moim przypadku telewizja Cyfrowego Polsatu nie działała gdy Netia wyłączyła swoją telewizje, widać operator lokalny ma jakieś specjalnie precyzowano umowy z Netia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o IPTV CP wpuszcza dane zakresy należące do Orange, Netii itd, a innym serwuje wyżej wspomniane plansze o złym dostawcy.

Nie wiem, może Netia u siebie blokuje dostęp do zakresu IP CDNów np. po adresie MAC modemu jak ktoś rezygnuje z tv, ale wydawałoby się to dziwne :).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, apj napisał:

Aby usługa działa prawidłowo dostawca musi być Orange, Netia lub Plus, nie jest istotne czyj jest światłowód.

Internet jest z Netii a TV działała do pewnego momentu. Nie dziwił bym się gdyby nie działała od początku ale było wszystko OK, zgasło z dnia na dzien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, PaWe napisał:

Internet jest z Netii a TV działała do pewnego momentu. Nie dziwił bym się gdyby nie działała od początku ale było wszystko OK, zgasło z dnia na dzien.

Jeśli dostawcą jest Netia, to proszę o zapisanie w tej sprawie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Następnie wyślij mi w wiadomości prywatnej numer karty, który znajdziesz w ustawieniach urządzenia, a postaram się przyspieszyć realizację. Jeżeli jednak Twój dostawca wykupuje łącze Netii, to nasza usługa nie będzie działała poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

 Jeżeli jednak Twój dostawca wykupuje łącze Netii, to nasza usługa nie będzie działała poprawnie.

ISP biorący łącze od Netii chyba zamienił wcześniejsze adresy otrzymane od Netii na swoje pod swoim AS-em...

Tak czy inaczej usługa teraz nie powinna działać niestety... Zamiast tego zostaje OTT. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymieżam się di kupna na własność evobox streem, co do ofert nie mam uwag, bo pakiety ok, ale czy ten sprzęt działa Wam poprawnie ??? Cz nie ma zacięć, pikselozy, zawiech itp.???Posiadam internet INEA 1 GB. Czy będzie to działać??Czy kanały przełączają się w szybkim tempie??ktoś testował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...