support458 Opublikowano 19 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2020 Złóż oficjalnie reklamacje przez ICOK lub infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 21 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2020 @support458 Sprawdziłem dziś - reset nie pomógł. Napisów (czyli polskiego tłumaczenia, bo lektora na tym kanale nie ma) na Filmbox Arthouse HD tez dalej brak, to już chyba pół roku. Można oczywiście pisać reklamacje, ale to nie są jednostkowe problemy, tylko raczej szersze i operatorowi powinno zależeć na rozwiązaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaWe Opublikowano 23 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2020 U mnie dziś zgasły wszystkie kanały. Dekoder łączy się z siecią internetową ale nie wyszukuje programów. Działało wszystko do dziś. jadę wymienić dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 24 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 Eska Extra HD naprawiona :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisbet Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 Witam. Taka sytuacja> Moja ciocia mieszkająca na stałe w Niemczech posiada umowę w PC na kogoś ze swoich znajomych mieszkających w Polsce. W dotychczasowym miejscu zamieszkania posiada dostęp do sygnału z HotBirda więc odbiera bez problemu. Z uwagi na konieczność zmiany miejsca zamieszkania cioci wygląda na to, że w nowym mieszkaniu nie będzie dostępu do sygnału z HotBirda. Ale będzie dostęp do internetu. Teraz pytanie do zorientowanych w temacie osób. Czy w ramach zawartej w PC umowy istnieje możliwość zamiany dekodera satelitarnego na OTT. Jeśli istnieje to jakie warunki należy spełnić. Z góry dziękuję za udzielenie odpowiedzi. POzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 Wypowiadasz/kończysz umowę SAT i zawierasz nową IPTV. Oczywiście "kary" za zakończenie umowy SAT obowiązują. Usługi są zupełnie oddzielne i nie są traktowane przez CP jako "wymienne". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisbet Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 Dziękuję za odpowiedź. A czy internet od niemieckiego operatora po kablu czy po wifi pozwoli na uruchomienie i poprawne działanie CP IPTV ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 (edytowane) Jeżeli mówimy o telewizji internetowej OTT o której wspomniałeś w poprzednim poście to tak, jeżeli mówimy o telewizji kablowej IPTV, dostępność usługi jest ograniczona do Orange, Netii, Internetii i Plus, więc nie. Edytowane 27 Grudnia 2020 przez apj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 Tylko OTT z tego co wiem z kolei trzeba najpierw uruchomić i aktywować w Polsce, a potem dopiero ew. można używać w UE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 (edytowane) Zgadza się, ale umowę i tak trzeba podpisać w Polsce to przy okazji można aktywować. Chyba że ktoś kupuje na własność. Edytowane 27 Grudnia 2020 przez apj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisbet Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 Dziękuję za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaWe Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 Wymieniłem dekoder na inny i wciąż ten sam komunikat, połącz dekoder z siecią internetową. Inne uslugi w dekoderze działają a sama TV nie. Dodam, że przez 1 miesiąc wszystko działało poprawnie, zgasło nagle przed świętami. Zgłaszałem do konsultantów ale mają to głęboko w ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 2 minuty temu, PaWe napisał: Wymieniłem dekoder na inny i wciąż ten sam komunikat, połącz dekoder z siecią internetową. Inne uslugi w dekoderze działają a sama TV nie. Dodam, że przez 1 miesiąc wszystko działało poprawnie, zgasło nagle przed świętami. Zgłaszałem do konsultantów ale mają to głęboko w ... Proszę o restart wszystkich sprzętów służących do połączenia z Internetem, następnie ponowne uruchomienie dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaWe Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 Nie pomaga. Dekoder jest połączony z siecią ponieważ HBO GO, itd działa. Nie działa TV a będę podkreślał, że cały czas przez pierwszy miesiąc działała. Wymian dekodera nie pomogła, restarty nie pomagają, wyłączenie routera nie pomogło. Dostawca internetu zapewniał mnie, że wszystko jest bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 A kto jest Twoim dostawcą? Masz pełną listę kanałów czy tylko te plansze service-cośtam i info, że trzeba podpiąć Internet od obsługiwanego ISP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 (edytowane) Gdyby tak było, że działało i przestało (w UE dla OTT a naNetia/CP/Orange dla IPTV), oraz na kan. 1 i 2 pojawiły się te białopomarańczowe plansze z informacją o dostawcy, to możliwe że adres IP dostał sie na blackliste anonimizujących proxy i VPNów. Niektórzy ISP nie dają każdemu klientowi publicznego adresu IP i wsadzają wielu abo za NATem. A wtedy wystarczy że jeden taki klient odpali jakąś aplikację VPN, która jest jednocześnie pasożytniczym exitnodem i po pewnym czasie z drugiej strony barykady spamcopy i antyvpny przeskanują to i dopisza adres do blacklist. Do sprawdzenia warto przeskanowac swoj IP np: https://scamalytics.com/ - jak jest wynik Anonymous Proxy: Yes to na 90% to jest powod niedziałania i wtedy zostaje jedynie zgłosić sIe do swojego ISP o usunięcie tego proxy albo zmiane adresu IP na indywidualny... Niestety CP musi tak blokować VPNy bo tego wymagają wszyscy kontentodawcy... Edytowane 28 Grudnia 2020 przez hupatek Poprawka linku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaWe Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 Dostawcą jest niezależny ale jest po światłowodzie Netia. Wyskakują tylko dwa kanały ( no service i o dostawcach internetu) Działało bez problemu przez 1 miesiąc i nagle po zwiększeniu pakietu zgasło. 28 minut temu, hupatek napisał: Gdyby tak było, że działało i przestało (w UE dla OTT a naNetia/CP/Orange dla IPTV), oraz na kan. 1 i 2 pojawiły się te białopomarańczowe plansze z informacją o dostawcy, to możliwe że adres IP dostał sie na blackliste anonimizujących proxy i VPNów. Niektórzy ISP nie dają każdemu klientowi publicznego adresu IP i wsadzają wielu abo za NATem. A wtedy wystarczy że jeden taki klient odpali jakąś aplikację VPN, która jest jednocześnie pasożytniczym exitnodem i po pewnym czasie z drugiej strony barykady spamcopy i antyvpny przeskanują to i dopisza adres do blacklist. Do sprawdzenia warto przeskanowac swoj IP np: https://scamalytics.com/ - jak jest wynik Anonymous Proxy: Yes to na 90% to jest powod niedziałania i wtedy zostaje jedynie zgłosić sIe do swojego ISP o usunięcie tego proxy albo zmiane adresu IP na indywidualny... Niestety CP musi tak blokować VPNy bo tego wymagają wszyscy kontentodawcy... Po kliknięciu w link wyskoczyło 81% ryzyka. Czyli musze poprosić o indywidualne IP ? Czy coś innego ? Mam też Canal+ w taki sam sposób i ten działa bez problemu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 Aby usługa działa prawidłowo dostawca musi być Orange, Netia lub Plus, nie jest istotne czyj jest światłowód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 @apj Jak jest to np. osiedlówka z zakresem IP z Netii to powinno działać, bo co to za różnica. Ale jak mają swoje IP to już nie. @PaWe Ten link co dał @hupatek to ma wpisane jakieś IP z sieci CP (swoją drogą właśnie określone jako high risk co pokazuje, że te narzędzia to takie średnie są ;)). Musisz wpisać swoje, możesz sprawdzić na whatsmyip.org. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 Nie wiem co za różnica ale wiem ze Netia jest w stanie zablokować tv nawet jak działa internet. W moim przypadku telewizja Cyfrowego Polsatu nie działała gdy Netia wyłączyła swoją telewizje, widać operator lokalny ma jakieś specjalnie precyzowano umowy z Netia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 Jeśli chodzi o IPTV CP wpuszcza dane zakresy należące do Orange, Netii itd, a innym serwuje wyżej wspomniane plansze o złym dostawcy. Nie wiem, może Netia u siebie blokuje dostęp do zakresu IP CDNów np. po adresie MAC modemu jak ktoś rezygnuje z tv, ale wydawałoby się to dziwne :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaWe Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 12 godzin temu, apj napisał: Aby usługa działa prawidłowo dostawca musi być Orange, Netia lub Plus, nie jest istotne czyj jest światłowód. Internet jest z Netii a TV działała do pewnego momentu. Nie dziwił bym się gdyby nie działała od początku ale było wszystko OK, zgasło z dnia na dzien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 3 godziny temu, PaWe napisał: Internet jest z Netii a TV działała do pewnego momentu. Nie dziwił bym się gdyby nie działała od początku ale było wszystko OK, zgasło z dnia na dzien. Jeśli dostawcą jest Netia, to proszę o zapisanie w tej sprawie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Następnie wyślij mi w wiadomości prywatnej numer karty, który znajdziesz w ustawieniach urządzenia, a postaram się przyspieszyć realizację. Jeżeli jednak Twój dostawca wykupuje łącze Netii, to nasza usługa nie będzie działała poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Jeżeli jednak Twój dostawca wykupuje łącze Netii, to nasza usługa nie będzie działała poprawnie. ISP biorący łącze od Netii chyba zamienił wcześniejsze adresy otrzymane od Netii na swoje pod swoim AS-em... Tak czy inaczej usługa teraz nie powinna działać niestety... Zamiast tego zostaje OTT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamb1981 Opublikowano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2021 Przymieżam się di kupna na własność evobox streem, co do ofert nie mam uwag, bo pakiety ok, ale czy ten sprzęt działa Wam poprawnie ??? Cz nie ma zacięć, pikselozy, zawiech itp.???Posiadam internet INEA 1 GB. Czy będzie to działać??Czy kanały przełączają się w szybkim tempie??ktoś testował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.