Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak czytam i czytam,w tej cyfrze to jest wariactwo z tymi paragrafami.

Czy nie można stworzyć Cyfry na kartę typu,Komfortowy z Canal+ doładowanie

1 miesiąc 90zł miesięcznie

3 75zł miesięcznie

6 60zł miesięcznie

12 50zł miesięcznie

18 40zł miesięcznie

Płatne z góry zero kłopotów,brak użerania z konsultantami.Wiem ze w Cyfrze jest podobna oferta ale ceny nie z tej galaktyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lotus:

najprostsze rozwiązanie pod słońcem. bierzesz do rączki umowę, wkładasz brile i czytasz tę całą umowę wraz z regulaminem i aneksami, ZE ZROZUMIENIEM.

Nie widziałem Twojej umowy na oczy, więc nie wiem jaka jest, ale wiem skądinąd, jakie były procedury sprzedaży. Nie było takiej, w której mógłbyś mieć multiroom i zachować możliwość rezygnacji z Canal+ lub HBO.

 

Podążając Twoim torem rozumowania, wynikałoby, że ten konsultant, który do Ciebie zadzwonił, podsłuchiwał Twoją wcześniejszą rozmowę ("słyszałem, że chce Pan odłączyć"). Przecież to ewidentna bzdura. Po prostu. Widać, że nigdy z żadnym Call Center nie miałeś do czynienia...

Każda rozmowa kończy się wpisaniem stosownych uwag i komentarzy do systemu. Ktoś potem zbiera takie dane i otrzymuje bazę danych z abonentami, którzy dzwonili, i którzy otrzymali komentarz w stylu "klient kontaktował się w sprawie rezygnacji z opcji premium". No i potem daje się jakiemuś biedakowi taką listę abonentów "masz i dzwoń, namawiaj do zmiany decyzji, masz płatne tyle-a-tyle od każdego, kogo namówisz".

Jak ty sobie to wyobrażałeś inaczej ? Że losują numery telefonów i dzwonią? A może, że faktycznie ktoś słyszał jak rozmawiałeś o rezygnacji i mu się przykro zrobiło, więc "dla dobra firmy" sam do Ciebie zadzwonił ? Albo może nie mają tam nic innego do roboty, tylko gadają cały dzień "ten-a-ten abonent dzwonił i chce zrezygnować z HBO, słyszałam, jak Iza mówiła, że Kaśka słyszała, jak z Mariolą o tym Karol rozmawiał, może niech Leszek powie Krzyśkowi, żeby Stasiek zadzwonił do niego i namówił do zmiany zdania" ???!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec dzis cyferka zachowala jednego abonenta :] . Przypomne ze koniec umowy przypadal mi na koniec kwietnia co zostalo poprzedzone moja rezygnacja w odpowienim terminie. Wlasciwie dostalem oferte taka na jaka sie nastawilem.Ta o ktorej wspominal deadprince:

Umowa na 18 miechow

Komfortowy+

paczka 5xHD

dekoder PVR 500 GB

za 49.90zł

Do tego wzialem canal+ za 19.90 na 6 miesiecy z opcjami HD za 6zl

Pani mowila ze moze mi dac tylko na 6 miechow za ta cene ale po 6 miechach moge zrezygnowac z canal+

Multiroomu niestety nie chcieli dac a bylbym sklonny im placic 15zl/miech(pani konsultanka powiedziala, ze niedlugo maja to zmienic i moze do komfortowego tez zaproponuja). Troche dziwna polityka bo mogliby ode mnie wycisnac troche wiecej grosza. Trzeba chyba bedzie kupic splitter bo czekac na ten multiroom nie waidomo ile za bardzo mi sie nie usmiecha.

Razem bede placil niecale 76zł. Mysle ze niejest zle.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby prawdą jest jak sam kiedyś wspomniałem,ze się czyta a potem podpisuje.Pamiętam sytuacje jak podpisywałem umowę Aneks promocyjny nie precyzyjny,pytam się o regulamin.Co pan mi daje się go pytam,on regulamin przecież sprzed paru miesięcy mówię na to on to jest najnowszy.Jeśli regulamin nie pokrywa się z promocją,to nawet prawnik nic z tego nie pojmie :lol2: .

Umowy są sprecyzowane na ich korzyść,był kiedyś kanał wędkarski w Cyfrze pamiętacie chyba.Teraz są tylko niestety Haczyki :lol2: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@C2009:

wez czlowieku wyluzuj troszke :) ja nie wiem o czym ty gadasz z Kaśką i Zośką na rynku jak kupujesz pietruszke - nie wnikam i nie interesuje mnie to. Koles do mnie zadzwonil z prosta i jasna informacja - czy jestem zainteresowany przedluzeniem HBO - konkretnie HBO. po pierwsze nie podjalem zadnych krokow wykonawczych odnosnie rezygnacji z HBO. babka na infolinii powiedziala ze nie mam takiej mozliwosci zeby odlaczyc hbo - jesli sie z tym nie zgadzam prosze pisac maila z reklamacja. nic nie napisalem, zadnej decyzji nie podjalem... tak na marginesie - jestes ekspertem od c+ ? pracownikiem ? masz wszystkie konstrukcje umow i promocje w malym palcu ? skad niby o tym wszystkim wiesz ? piszesz o jakichs biedakach co maja naklaniac abonentow do zmiany decyzji - PO 1. primo - ja zadnej decyzji nie podjalem - to ze sie dowiedzialem na infolinii ze nie moge zrezygnowac z hbo to jeszcze nic nie znaczy ... potrafisz czytac tekst ze zrozumieniem ? poza tym mnie nie interesuje czy dzwonil do mnie jakis biedak czy nie biedak, nie interesuje mnie jak on zarabia na chleb - reprezentuje C+ i ponosi pelna odpowiedzialnosc za to co mowi - oferuje to i to, rozmowa jest nagrywana i bedzie podstawa do ewentualnych dalszych reklamacji !! wyrazil sie jasno ze moge w kazdej chwili zrezygnowac z samego HBO bez jakichkolwiek konsekwencji. proste i jasne. jesli kolejna osoba z c+ mowi to samo (1. to byly panie z salonu c+) to chyba musi to cos znaczyc, mnie nie interesuje w tym momencie wewnetrzny balagan w C+. takich maja ludzi - musza ponosic odpowiedzialnosc. swoja droga teraz ide do rzecznika praw konsumenta, mam ewidentnych swiadkow przy ktorych panie z salonu wmawialy na 200 % zarzekajac sie ze bedzie mozna zrezygnowac z HBO bez jakichkolwiek konsekwencji ! mam jej charakter pisma na ulotkach z wypisanymi ofertami czarno na bialym co i jak. tlumaczyly kazdemu z kolejki klientowi po wiele razy ze HBO jest tylko na 3 mies. ...bylem w salonie cyfry plus - rozmawialem z uprawnionymi pracownikami ponoszacymi pelna odpowiedzialnosc - sa dowody - sa swiadkowie, jest jawne oszustwo - sa fora internetowe - sa setki poszkodowanych i oszukanych - mnie nie interesuje czy to byla perfidna taktyka C+ czy niewiedza pracownikow salonow C+ wynikajaca z totalnego chaosu i balaganu z promocjami coraz to bardziej skomplikowanymi i zle skonstruowanymi umowami. to jest sprawa dla prawnikow. od tego momentu ja juz nie musze sie niczym zajmowac - bo robi to za mnie rzecznik praw konsumenta - analizuje kompletnie zle skonstruowane umowy - zupelnie niezrozumiale dla zwyklego czlowieka, mnostwo haczykow i oszustw a przede wszytskim niekompetencja pracownikow salonow spiewajacych te sama spiewke o bezproblemowej rezygnacji z HBO (i to w calej polsce udzielali takich informacji) - nie oszukujmy sie - niezrozumiala umowa to nie wszystko, jest to jawny przekret i ktos musi sie tym zainteresowac. najpierw zaczniemy od rzecznika praw konsumenta, pozniej posypia sie sprawy w sadzie - jesli tylko wygra pierwsza osoba - beda kolejne, bedzie wielomilionowa kara od UOKiK ... C+ jest tego swiadoma i nie oszukujmy sie. w tym wypadku zaslanianie sie tysiacami niezrozumialych i bzdurnych umow to nie wszystko. na kazdym kroku klienci napotykaja na totalna niekompetencje pracownikow. tak nie moze byc. po pierwsze bylem w salonie C+ i dzwonil do mnie czlowiek z C+ - nie bylem u rzeznika i nie dzwonil do mnie stolarz pogadac o [beep]ie maryny co to bedzie emitowana w C+ FILM .... takie sa fakty o jawnym przekrecie ... ktos musi sie tym zainteresowac na powaznie. mysle ze UOKiK spokojnie sobie z tym poradzi. C+ nie pierwsza i nie ostatnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Killa_Bee za info co wywalczyles. mi pani proponowala to samo co Tobie z tym ze canal + za 29.9 przez 18 mc .. a widze ze utargowales jeszcze 10 zl na pol roku ... przytrzymam ich do 30 kwietnia .... jeszcze zejda z ceny .. w koncu to im ma zalezec na kliencie a nie klientowi na nich ... ja sie bez cyfry obejde ... a oni bez abonenta watpie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to prawda, że aktywując Canal+ np na początku maja ma się pierwszy miesiąc gratis w czerwcu opłata to 29,9zł ale już rezygnując z końcem miesiąca czerwca z tej opcji musi minąć okres przynajmniej jednego pełnego miesiąca aby ponownie sobie to aktywować. Reasumując nie da się dokonać aktywacji opcji w lipcu a dopiero w sierpniu?

 

Nie musi być żadnego miesiąca przerwy. Można płacić co drugi miesiąc za opcje dodatkowe (premium), ale trzeba spełnić kilka prostych warunków.

 

Przejrzyj ten wątek od wskazanego posta, aż do samego końca i nie sugeruj się jego tematem bo nie ma zupełnie nic wspólnego z toczoną tam dyskusją.

 

ps.W razie czego pisz do mnie na priv to wytłumaczę Ci dokładnie co i jak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po raz "n-ty": w promocji świątecznej (Komfortowy z C+ i multiroom) MOŻNA zrezygnować z HBO NIC nie tracąc, podobnie wygląda sprawa z opcjami PREMIUM HD.. przy odłączeniu HBO tracimy tylko HBO HD, to, że przy podpisywaniu było to razem z C+HD powiązane, to tylko i wyłącznie wina niedoskonałego systemu sprzedaży Cyfry.. żeby zachować opcje C+HD wystarczy napisać mailem reklamację z prośbą o włączenie tych opcji.. i skończcie już :censored: ... wypisywać te głupoty...

 

p.s.

HBO nie można odłączyć TYLKO w promocji zTV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem jeszcze abonentem Cyfrowego Polsatu,kontakt z infoliniom bez zastrzeżeń.Ale to było za czasów tych felernych Sagemów,Thompsonów i z tym były ciągłe kłopoty parę wymian w przeciągu roku.Dawniej w Cyfrowym Polsacie jak zakończyłem umowę mogłem sobie kupić abonament np.na okres świąteczny i odkodowywali też bez kłopotu.Co do Cyfry to też miałem kłopoty ale mniej z odbiornikami ale więcej z obsługą,byłem parę razy ich abonentem.Raz mi przysłali rachunki chociaż rozwiązałem umowę,ale z wyjaśnieniem nie było kłopotu,drugi raz jeszcze za afer z krukami.Musiałem im udokumentować opłatę za ostatni miesiąc umowy,niby przepraszali za kłopoty.Gdy podpisywałem ostatni raz umowę to się nadenerwowałem,aneks dwuznaczny.Stary regulamin,Jedyny mój problem był płaciłem za paczkę filmbox aż pewnego razu mi zakodowali główny kanał.Jeśli pan chce dalej odbierać potrzebny odbiornik HD,albo jeśli chce pan oglądać go w wersji SD to przejść na pakiet Komfortowy.Infolinia kompletnie dezorganizowana,5 razy reaktywowałem kartę i tą kwestię z Filmboxem uświadomił mi dystrybutor.Z doładowaniem TNK też nie miałem problemu.Teraz czekam na Grudniową ofertę cyfry,bo tylko sport mnie interesuje reszta,to okazionalnie.No może informacje,jakiś serial czy Film.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@C2009:

wez czlowieku wyluzuj troszke :)

 

Spoko, idzie weekend, wyluzuję się, nie martw się o mnie. :D

Raczej martw się, co będzie z Twoją umową. Zobowiązałeś się do utrzymania opcji Canal+ oraz HBO, a jedną z nich odłączyłeś :read:

Nie pracuję w Cyfrze+, ale moja bliska znajoma pracuje (bardzo bliska) ;-) Stąd mam dużo informacji. Skoro jednak Ty wiesz lepiej...

 

Pozdrawiam bardzo ciepło, człowieku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec dzis cyferka zachowala jednego abonenta :] . Przypomne ze koniec umowy przypadal mi na koniec kwietnia co zostalo poprzedzone moja rezygnacja w odpowienim terminie. Wlasciwie dostalem oferte taka na jaka sie nastawilem.Ta o ktorej wspominal deadprince:

Umowa na 18 miechow

Komfortowy+

paczka 5xHD

dekoder PVR 500 GB

za 49.90zł

Do tego wzialem canal+ za 19.90 na 6 miesiecy z opcjami HD za 6zl

Pani mowila ze moze mi dac tylko na 6 miechow za ta cene ale po 6 miechach moge zrezygnowac z canal+

Multiroomu niestety nie chcieli dac a bylbym sklonny im placic 15zl/miech(pani konsultanka powiedziala, ze niedlugo maja to zmienic i moze do komfortowego tez zaproponuja). Troche dziwna polityka bo mogliby ode mnie wycisnac troche wiecej grosza. Trzeba chyba bedzie kupic splitter bo czekac na ten multiroom nie waidomo ile za bardzo mi sie nie usmiecha.

Razem bede placil niecale 76zł. Mysle ze niejest zle.

Pozdrawiam.

 

Hej, jestem w tej samej sytacji co Ty. Tzn. kończy mi się umowa w kwietniu ale nie wyslalem wypowiedzenia. Na jaki numer dzwoniles? Nowy PVR dostales a miales juz PVR?? Bo generalnie warunki są do przyjecia i zdecydowalbym się na nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Hej, jestem w tej samej sytacji co Ty. Tzn. kończy mi się umowa w kwietniu ale nie wyslalem wypowiedzenia. Na jaki numer dzwoniles? Nowy PVR dostales a miales juz PVR?? Bo generalnie warunki są do przyjecia i zdecydowalbym się na nie.

"

 

To jeśli nie złożyłeś wypowiedzenia to jeśli się nie mylę(proszę mnie poprawić jeśli to nie prawda) umowa zostanie automatycznie przedłużona na czas nieokreślony z trzy miesięcznym okresem wypowiedzenia..i płacić będziesz tyle co dotychczas..pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec dzis cyferka zachowala jednego abonenta :] . Przypomne ze koniec umowy przypadal mi na koniec kwietnia co zostalo poprzedzone moja rezygnacja w odpowienim terminie. Wlasciwie dostalem oferte taka na jaka sie nastawilem.Ta o ktorej wspominal deadprince:

Umowa na 18 miechow

Komfortowy+

paczka 5xHD

dekoder PVR 500 GB

za 49.90zł

Do tego wzialem canal+ za 19.90 na 6 miesiecy z opcjami HD za 6zl

Pani mowila ze moze mi dac tylko na 6 miechow za ta cene ale po 6 miechach moge zrezygnowac z canal+

Multiroomu niestety nie chcieli dac a bylbym sklonny im placic 15zl/miech(pani konsultanka powiedziala, ze niedlugo maja to zmienic i moze do komfortowego tez zaproponuja). Troche dziwna polityka bo mogliby ode mnie wycisnac troche wiecej grosza. Trzeba chyba bedzie kupic splitter bo czekac na ten multiroom nie waidomo ile za bardzo mi sie nie usmiecha.

Razem bede placil niecale 76zł. Mysle ze niejest zle.

Pozdrawiam.

 

Hej, jestem w tej samej sytacji co Ty. Tzn. kończy mi się umowa w kwietniu ale nie wyslalem wypowiedzenia. Na jaki numer dzwoniles? Nowy PVR dostales a miales juz PVR?? Bo generalnie warunki są do przyjecia i zdecydowalbym się na nie.

 

 

No wiec cyfra do mnie sama zadzownila.Mialem do tej pory dekoder sd stary jak swiat, juz mi go dali na wlasnosc. Dodam ze poprosilem pania konsultantke o to by sprawdzila w jakim punkcie sa dostepne dekodery zebym nie musial czekac. Pani oddzownila na drugi dzien i podala punkt gdzie sa i odebralem. Takze na drugu dzien mialem juz PVRa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Hej, jestem w tej samej sytacji co Ty. Tzn. kończy mi się umowa w kwietniu ale nie wyslalem wypowiedzenia. Na jaki numer dzwoniles? Nowy PVR dostales a miales juz PVR?? Bo generalnie warunki są do przyjecia i zdecydowalbym się na nie.
"

 

To jeśli nie złożyłeś wypowiedzenia to jeśli się nie mylę(proszę mnie poprawić jeśli to nie prawda) umowa zostanie automatycznie przedłużona na czas nieokreślony z trzy miesięcznym okresem wypowiedzenia..i płacić będziesz tyle co dotychczas..pozdr

 

 

Jakies 3 tygodnie temu zadzwonili do mnie z propozycją przedłużenia. Ale warunki byly żadne, jakieś 5 zł mniej od obecnych. Więc chciałbym teraz zadzwonić i wynegcjować, to co kolega. Tylko czy jeszcze moge postraszyc wypowiedzeniem jak mam tydzien do konca umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shaq >>>pewnie że możesz ich postraszyć że jak np. do czwartku nie zaproponują Ci akrakcyjnych warunków umowy, to w piątek (OSTATNI DZIEŃ NA WYSŁANIE WYPOWIEDZENIA) wyślesz wypowiedzenie.

Zgodnie z art. 6 ust. 1 (ostatnie zdanie) "W wypadku, gdy w Okresie Minimalnym, na który została zawarta umowa, Abonent nie zawiadomi Operatora CYFRY+ na piśmie, listem poleconym, że nie zamierza kontynuować Umowy, wówczas Umowę zawartą na Okres Minimalny uważa się za zawartą na czas nieokreślony. W wypadku zawiadomienia o powyższym w ostatnim miesiącu Okresu Minimalnego – Umowa ulega rozwiązaniu na koniec miesiąca kalendarzowego następującego po ostatnim miesiącu Okresu."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie znam sie raczkuje w tym temacie ale dzieki za odpowiedz :D

Mysle ze sie nie przeslyszalem pojde do 2 punktu i sie zapytam jeszcze 1.

Jak na pare dni czytania to duzo watkow do ogarniecia sprzet,BOK i inne

Myslalem ze pojde zamowie i bede ogladal a tu aby byc w miare zadowolonym trzeba troszke czasu poswiecic i poczytac

Niewiedza niestety kosztuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klient raczej w to nie wierze,ja czekam na koniec roku na promocje.I koniec przetargu,jeśli Cyfra przegra przetarg na ekstraklasę.I nie poprawi radykalnie oferty dla ludzi co mogą dać na miesiąc na platformę max 50zł.A takich jest większość,to widzę masowy odpływ abonentów.Ja osobiście jeśli w Canal+ nie będzie ekstraklasy,już nigdy tej platformy nie kupie.Cyfra Ekstrakasą ino stoi :lol: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem propozycję przedłużenia umowy, zaproponowano mi 29,90 zł za pakiet podstawowy na 18 miesięcy, + ewentualnie Canal+ lub HBO za 19,90 zł (tylko nie spytałem czy ta cena obowiązuje przez cały okres umowy). Powiedziałem że się zastanowię i aby zadzwonili później. Waszym zdaniem to jest dobra oferta ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...