Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Zadzwoń i powiedz, że dzwoniono do Ciebie już z propozycją 29zł za pakiet Podstawowy+ z Canal+ przez 18 miesięcy, a Ty poprosiłeś o kilka dni do namysłu więc teraz dzwonisz poinformować, że się zgadzasz na te warunki i chcesz przedłużyć umowę. Możesz też powiedzieć, że Twój kolega z takim samym stażem abonenckim jak Ty przedłużał umowę na takich warunkach i one Cię całkowicie satysfakcjonują. Możesz także użyć własnej wyobraźni. Powinno pomóc.

 

to nie przejdzie, oni mają w systemie chyba pełną historie korespondencji i telefonow z danym nr abonenta. Lepiej sie powołać na kogos znajomego że taki pakiet dostał. Tylko że wtedy poproszą o konkretne dane osoby. Ktos juz o tym pisał.

 

Historyjkę ze znajomym sam przerabiałem i bez problemu konsultant wyraził zgodę na taką opcję. Miałem też sytuację w której to konsultant sam do mnie zadzwonił z lipną ofertą, a ja powiedziałem mu, że dziś już ktoś z Cyfry+ do mnie dzwonił w tej sprawie proponując o wiele lepsze warunki i konsultant też na nie przystał. W obu przypadkach chodziło ofertę 29zł przez 18 miesięcy za pakiet Podstawowy+ z Canal+. Ostatecznie jeszcze z niej nie skorzystałem i wstrzymałem się z przedłużeniem umowy przynajmniej do Świąt Bożego Narodzenia.

W jednym z wcześniejszych postów tego wątku ktoś pisał, że dzwoniąc w sprawie przedłużenia umowy skłamał powołując się na sms z konkretnymi warunkami przedłużenia umowy, który miał rzekomo otrzymać z Cyfry+. W rzeczywistości żadnego sms-a nie otrzymał, a konsultant i tak przystał na jego warunki więc chyba z tą historią korespondencji to nie jest tak do końca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnoszę wrażenie że siejesz zamęt dla sportu. Tyle osób na tym forum podało mnóstwo racjonalnych argumentów, a Ty dalej swoje.

Jak na razie, to tutaj nie padł jeszcze ani jeden racjonalny argument przemawiający za tym, że można bezkarnie zrezygnować z HBO. Jedyny godny uwagi argument jaki tutaj padał, to był fakt, że w zeszłym roku Cyfra nie odebrała C+ rezygnującym z HBO, ale ten argument trudno uznać za racjonalny.

Chyba, że za racjonalny argument za nieprzepadaniem promocji uważasz wypowiedź konsultanta, który wprost powiedział, że promocja przepada ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam wyjaśnienie jak to jest z Świątecznym doładowaniem.

Otrzymałem dziś maila z odpowiedzią

"...Wyjaśniam, iż w przypadku wyłączenia kanałów HBO, nie utraci Pan zniżki na opcję premium CANAL+. Będzie natomiast wycofany rabat na opcję Premium HD. Opłata abonamentowa nadal będzie wynosiła 54 zł 90 gr."

 

Przewijało się tu w poprzednich postach stwierdzenie, że przy rezygnacji z HBO, czyli również z HBO HD, traci się C+ HD. Być może tu leży problem, że konsultanci mylą ze sobą opcje SD i HD i wprowadzają klientów w błąd, mówiąc, że rezygnując z HBO stracą C+ a tak naprawdę mają na myśli C+ HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszedł aneks i w nim pisze: 100% rabatu na Canal+ przez 4 pełne miesiące, 100% rabatu na HBO przez 2 pełne miesiące. Dodatkowo konsultant mnie też poinformował że można zrezygnować z HBO po 2 a z Canal+ po 4 miesiącach. Gdzie tu jeszcze jakiś problem?

PS. Mnie konsultant poinformował że po rezygnacji z HBP opcja Premium HD zmienii się na Canal+HD i dalej będzie ona gratis do czasu rezygnacji z Canal+.

Aha, moja oferta jest dla przedłużających a nie nowych choc wątpię czy będą tu różnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaja z tymi TV :/

Dzwoniłem wczoraj z pretensjami, że tak długo czekam (od 23 XI) i co mi powiedziano? Że firma kurierska się nie wyrabia i ci co podpisywali umowę po 25 XI dostaną w styczniu. Ale to nic, bo dystrybutor ma info, że zmienił się termin: już ci , któzy podpisali po 21.XI nie dostaną na 90% TV w grudniu...

Nic to, poczekam - wole być w takiej sytuacji, że czekam na TV ale za to mam PVRa imogę cieszycsiękanałami HD i nagrywaniem :smile:Czy ktos podpisywał Umowę ok. 23-24 i już ma tego LCDka?

 

Ogólnie Cyfra wtopiła trochę z tą promocją - chodzi o ZBYT długi czas oczekiwania.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Pytanko do przedlużajacych...

Skutecznie rozlaczalem osoby z bok-u poniewaz proponowaly niekorzystne warunki - dzisiaj dostalem list z ofertą:

Pakiet komfortowy+ -42zl

pakiet podstawowy+ - 29

przez 13 miesiecy a do tego 100% rabatu na opcje canal plus przez pełny okres 13 mies.

 

Wydaje mi sie ze jest to dobra oferta ale chcialem podpytac na forum.

 

NIe pisza tu nic o kanalach HD i co z dekoderem HD PRV ktorego jestem obecnie uzytkownikiem. Jak to wyglada?

 

W tym liście przynajmniej u mnie nie ma mowy o żadnym terminie ani o 13 miesiącach ani o 18 jest tylko sformułowanie: "przez cały okres umowy".

Negocjowałeś umowę telefonicznie lub przez e-mail czy też u Ciebie jest zapis o umowie na 13 miesięcy?

 

Racja nikt w tym pismie nic nie pisze o okresie czyli nie pada zadna konkretna wartosci 13, 18 czy 24 miesiecy. Załozyłem, ze 13 bo w sumie tylko taka oferte biore pod uwage-moj błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnoszę wrażenie że siejesz zamęt dla sportu. Tyle osób na tym forum podało mnóstwo racjonalnych argumentów, a Ty dalej swoje.

Jak na razie, to tutaj nie padł jeszcze ani jeden racjonalny argument przemawiający za tym, że można bezkarnie zrezygnować z HBO. Jedyny godny uwagi argument jaki tutaj padał, to był fakt, że w zeszłym roku Cyfra nie odebrała C+ rezygnującym z HBO, ale ten argument trudno uznać za racjonalny.

Chyba, że za racjonalny argument za nieprzepadaniem promocji uważasz wypowiedź konsultanta, który wprost powiedział, że promocja przepada ;)

 

Kolego rumburak, wygląda na to, że masz osobowość analityka, który każdy problem roztrząsa na wszystkie strony, ale pamiętaj, że promocja świąteczna już niedługo się kończy więc może lepiej podpisać umowę, bo jeszcze nie zdążysz? Co do opcji HBO, to jak już pisałem ja już od ponad tygodnia oglądam sobie HBO i wiem, że bez problemu je wyłączę jak się skończy promocja.

Jeśli nawet część konsultantów, dystrybutorów mówi inaczej, to czy myślisz że tak duża firma, jak Cyfra zaryzykuje utratę zaufania tysięcy abonentów dla Twoich marnych 30 pln...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie "utrata zniżki", o której mowa w regulaminie/umowie podczas rezygnacji z oferty HBO polega na tym, że rezygnując z HBO w okresie promocyjnym tracisz zniżki już na cały czas. Innymi słowy, jak później będziesz chciał ponownie włączyć HBO to już Ci zniżka nie przysługuje. To jest logiczne i raczej bym się tutaj nie doszukiwał jakichś haczyków ze strony Cyfry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dostal ktoś Komfortowy+ z Canal+ za mniej niż 42zl (przedłużenie umowy).

Taa i jeszcze PVR 500GB oraz TV za 1zł :D;)

Do elkanguro. O co ci gościu chodzi? Napisałem chyba wyrażnie co mnie interesowało. Była tam mowa o jakimś PVR

Ależ bez nerwów proszę. Mój komentarz nie miał być złośliwy a raczej żartobliwy. Troszkę mnie rozbawiła po prostu twoja propozycja. Normalnie Komfortowy+ z Canal+ kosztuje 93,80zł miesięcznie. Można to mieć za pół ceny a nam drogo? Nie przesadzajmy, Cyfra+ ma najlepsze promocje obecnie na rynku. 3-5 lat temu takie promocje nikomu się nie śniły, a teraz jak już są to my chcielibyśmy to wszystko najlepiej za darmo. Oni nie są organizacją charytatywną non-profit.

Na koniec, również z żartem, poniżej 42zł to możesz dostać Pakiet Familijny w CP ;) Jeszcze na piwo zostanie ;)

Wesołych Świąt życzę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie "utrata zniżki", o której mowa w regulaminie/umowie podczas rezygnacji z oferty HBO polega na tym, że rezygnując z HBO w okresie promocyjnym tracisz zniżki już na cały czas. Innymi słowy, jak później będziesz chciał ponownie włączyć HBO to już Ci zniżka nie przysługuje. To jest logiczne i raczej bym się tutaj nie doszukiwał jakichś haczyków ze strony Cyfry.

Dokładnie tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaja z tymi TV :/

Dzwoniłem wczoraj z pretensjami, że tak długo czekam (od 23 XI) i co mi powiedziano? Że firma kurierska się nie wyrabia i ci co podpisywali umowę po 25 XI dostaną w styczniu. Ale to nic, bo dystrybutor ma info, że zmienił się termin: już ci , któzy podpisali po 21.XI nie dostaną na 90% TV w grudniu...

Nic to, poczekam - wole być w takiej sytuacji, że czekam na TV ale za to mam PVRa imogę cieszycsiękanałami HD i nagrywaniem :smile:Czy ktos podpisywał Umowę ok. 23-24 i już ma tego LCDka?

 

Ogólnie Cyfra wtopiła trochę z tą promocją - chodzi o ZBYT długi czas oczekiwania.

pozdr.

 

Ja podpisywałem umowe 20.11 i do tej pory nie dostałem chociażby smsa od cyfry z przeprosinami za opóźnienie ale,to jeszcze nic , dystrybutor przy podpisywaniu umowy mówił , że poczekam miesiąc wiec do 20.12 natomiast gdy dzwoniłem do cyfry w tej sprawie , konsultant deklarował najpóźniej 22.12, dzis jest już 18 , a smsa,powiadomienia czy czegokolwiek nie ma wiec czeka mnie telefon do cyfry , a swoją drogą jak sie wynajmuje taka firme kurierska to potem sa problemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaja z tymi TV :/

Dzwoniłem wczoraj z pretensjami, że tak długo czekam (od 23 XI) i co mi powiedziano? Że firma kurierska się nie wyrabia i ci co podpisywali umowę po 25 XI dostaną w styczniu. Ale to nic, bo dystrybutor ma info, że zmienił się termin: już ci , któzy podpisali po 21.XI nie dostaną na 90% TV w grudniu...

Nic to, poczekam - wole być w takiej sytuacji, że czekam na TV ale za to mam PVRa imogę cieszycsiękanałami HD i nagrywaniem :smile:Czy ktos podpisywał Umowę ok. 23-24 i już ma tego LCDka?

 

Ogólnie Cyfra wtopiła trochę z tą promocją - chodzi o ZBYT długi czas oczekiwania.

pozdr.

 

Tego, że będzie "szał" na tę ofertę, należało się spodziewać. Jak widać popularność tej promocji zaskoczyła samą cyfrę, jednak w sumie, to dla nich dobrze. Jedyny minus to oczekiwanie na tv, choć w sumie można poczekać, bo nie często coś takiego się zdarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam, czytam i mam ochotę niektórych uświadomić.

 

Jeśli dostaliście promo na premium hd i odłączycie c+/hbo lub c+hd/hbohd tracicie promo na premium hd i opłaty widnieć będą za pozostawione opcje.

Odłączenie HBO po promo (kiedy jest jeszcze promo na C+) jest możliwe bez utraty promo na C+.

Odłączenie opcji, na którą macie promo przed upłynięciem okresu trwania promo powoduje, że tracicie promo i dołączenie później opcji, którą mieliście w promo nie będzie na takich samych warunkach jak wcześniej (przykład: 8m-cy 50% na C+, odłączacie w 5m-cu, podłączacie w 7m-cu już bez promo, chyba, że CTA coś Wam da).

 

Umowy ze stałymi cenami (29, 42) są tylko na 18m-cy.

Do 19.XI podpisane/przedłużone umowy z TV otrzymają TV przed końcem grudnia, umowy do 16.XII włącznie -> styczeń, raczej nie później, umowy 17 i później ->luty.

 

 

Dział Utrzymania Abonenta Pozdrawia. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dobrze widzę, że spadły nieco ceny na pakiety? Podstawowy+ 40zł. , a Komfortowy+ 60zł. i nadal jest promocja 50% taniej. Szaleją w te święta no ine powiem. Teraz CP i N-ka to juz całkiem siadną, bo zwykłego "kowalskiego" bedzie stać na takie ceny jakie ma aktualnie Cyferka. :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że to jakiś błąd, bo w zakładce dla aktualnych klientów nadal jest stara cena, zresztą przecież pół roku temu była właśnie podwyżka o taką kwotę i można było z tego powodu zrywać umowy, czemu Cyfra+ miała by sobie pozwolić na utratę abonentów (z których i tak pewnie część podpisała nową umowę) aby zarobić po parę złotych na łebka przez kilka miesięcy. Zresztą sama podwyżka źle działa na psychikę nawet tych co nie wypowiedzieli umowę czy chcieli dopiero podpisać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii utraty kanału Canal+ HD po odłączeniu HBO.

Patrząc na ofertę promocyjna np. tu:

http://www.cyfra.tv/cyfra_tabela_swiate ... owanie.gif

wydać, że są osobne opcje: CANAL+ HD, HBO HD i CANAL+ HD z HBO HD.

Jak wynika z tego po odłączeniu HBO traci się opcje: HBO HD oraz CANAL+ HD z HBO HD.

Ale opcja CANAL+ HD powinna pozostać gdyż jest autonomiczna opcją.

Tak podpowiada logika.

Wydaje mi się, że wszystko zależy od tego, jak zaznaczy w systemie osoba z C+.

 

Ja w każdym razie podpiszę umowę w punkcie C+ (większa kontrola nad tym co się podpisuje).

Przedłużać umowy nie będę (kończy mi się pod koniec stycznia) gdyż lepsza jest oferta dla "nowego".

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...