Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wałkowaliśmy to już kiedyś... jeszcze przed moim urlopem od forum i pracy. :D

 

Są 3 opcje HD, na które patrzymy (czy też opcje, które widzi nasz system), a mianowicie: C+HD, HBOHD, PremiumHD.

Możesz dostać rabat na C+HD lub HBOHD, lub PremiumHD i tylko na to, nie będzie to działało na inne kanały z tej trójcy.

Nie możesz dostać rabatu na opcje C+HD i HBOHD ponieważ zawierają się one w PremiumHD, i tworzą inną opcję, na którą możesz dostać rabat.

Możesz dostać rabat na PremiumHD, który jest rabatem na połączone C+HD i HBOHD, lecz nie jest on rabatem na jedną z tych opcji w momencie gdy druga zostanie odłączona (w Twoim przypadku: rabat na PremiumHD po zmianie PHD na C+HD nie działa, bo teoretycznie odłączyłeś opcję, na którą był rabat).

 

Niestety... nim się niektórzy zorientowali masa umów została zawarta i abonenci myśleli, że będzie można tak zrobić jak Ty myślałeś.

Dystrybutorzy w sporej ilości raczej o tym nie informowali bo sami nie wiedzieli, więc...... pozostaje reklamacja i domaganie się rabatu na C+HD z powodu niedoinformowania czy czegoś racjonalnego co przyjdzie Ci do głowy. :)

 

 

 

@Marcin_M: obawam się, że nie. Można dopytywać o promocję na C+ lub HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Wprawdzie pracuję w C+, lecz jestem akurat tutaj w miarę neutralny. Powiem tak.. N-ka przede wszystkim doznała zastrzyku klientów dzięki reklamie i temu, że jest "nowa", oferta C+ vs N... analizując, mi bardziej odpowiada C+. Warto pomyśleć nad tym, czy chcemy mieć to co lubimy, czy coś tańszego. Stać Cię na taki rachunek i lubisz tą ofertę? Odpowiedź jest prosta.

 

 

Taki żart u nas w CTA krąży: N-ka jest jak teściowa, wszystko dobrze, dopóki nie pozna się jej bliżej. :wink:

Dobre:-) mam teraz Cyfrę i ze względu na HD w C+FilmHD ją pozostawię, miałem nkę ale mam zamiar ją znowu wziąć ze względu na tańsze HBO HD oraz TVP HD i mimo wszystko nfilmy HD gdzie też coś w HD można zobaczyć. Za HBO HD w Cyfrze wychodzi ok 35 zł czyli dużo nie dokładam do tych 68 zł w N i mam powyższe kanały HD. Tyle że dwa pudełka będą brzęczeć:-) Tak to jest: jak sie HD zachciało to trzeba bulić ale nie żałuję i w SD już nic poza TVN24 nie oglądam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałkowaliśmy to już kiedyś... jeszcze przed moim urlopem od forum i pracy. :D

 

Są 3 opcje HD, na które patrzymy (czy też opcje, które widzi nasz system), a mianowicie: C+HD, HBOHD, PremiumHD.

Możesz dostać rabat na C+HD lub HBOHD, lub PremiumHD i tylko na to, nie będzie to działało na inne kanały z tej trójcy.

Nie możesz dostać rabatu na opcje C+HD i HBOHD ponieważ zawierają się one w PremiumHD, i tworzą inną opcję, na którą możesz dostać rabat.

Możesz dostać rabat na PremiumHD, który jest rabatem na połączone C+HD i HBOHD, lecz nie jest on rabatem na jedną z tych opcji w momencie gdy druga zostanie odłączona (w Twoim przypadku: rabat na PremiumHD po zmianie PHD na C+HD nie działa, bo teoretycznie odłączyłeś opcję, na którą był rabat).

 

Niestety... nim się niektórzy zorientowali masa umów została zawarta i abonenci myśleli, że będzie można tak zrobić jak Ty myślałeś.

Dystrybutorzy w sporej ilości raczej o tym nie informowali bo sami nie wiedzieli, więc...... pozostaje reklamacja i domaganie się rabatu na C+HD z powodu niedoinformowania czy czegoś racjonalnego co przyjdzie Ci do głowy. :)

 

 

 

@Marcin_M: obawam się, że nie. Można dopytywać o promocję na C+ lub HBO.

Nie tylko o tym nie informowali ale np. w moim przypadku zapewnili, że się mylę i napewno Canal+ HD nie stracę no i niestety im zaufałem. Powiem tylko jedno nie świadczy to dobrze o Cyfrze jeżeli nie potrafi poinformować swoich współpracowników o problemie wyłączenia opcji Premium HD. Mnie jako klienta nie powinno obchodzić zawiłości systemu komputerowego, jeżeli reklamy i ulotki i co najważniejsze przedstawiciele firmy zapewniają że nic nie stracę po odłączenie HBO i HBO HD ( w ulotkach te opcje pokazane były jako rozdzielone i nie było żadnej informacji że coś stracę ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chmmm,

 

czyli można mieć rabat na jeden z tych członów C+HD, HBO HD lub PREMIUM HD i tylko jeden!!!

To jakie jest rozumowanie konsultanta, który zaproponował mi C+HD w opcji 13 mieś. free

a gratis dołączył HBO HD na 3 mieś. na pytanie czy będę mógł zrezygnować z HBO nie tracąc nic

z oferty (również C+HD) potwierdził , że NIE!

a tym samym (bo system widać nie puszcza) włączył mi PREMIUM HD, które jak wyjaśnił @ekhm

już rozdzielić nie można nie tracąc swojej oferty.

Podsumowując, konsultant sprzedał mi zielonego malucha, puszczając na produkcje zamówienie

na czerwony - jak się nie spodoba - to mogę sobie dopłacić za przemalowanie!!! :brawo:

 

dzięki @ekhm za wyjaśnienia, z drugiej jednak strony to żal, że konsultanci są tak niepoinformowani

i powinni od razu powiedzieć, iż dają nam 3 miesiące gratis HBO ale jeśli go wyłączymy to stracimy

C+HD, a oni wręcz mówili coś innego - z Twojego opisu tak wynika, że nie można mieć HBO HD i C+ HD

tylko jedno LUB drugie, a może warto by dodać taka mozliwość a nie robić ludzi w balona?

 

tak na "otarcie łez" i aby wyjść z "twarzą" mogli by dać HBO za 50% do końca umowy.

skusiłbym się bo zamiast 70,90 płaciłbym 79,85 ale było by to co mam jeszcze teraz.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mnie na szczęście kumaty konsultant przy przedłuzaniu umowy to wytłumaczył i po prostu płaciłem przez te darmowe miesiące hbo dodatkowo coś ok 3zł za hd i to pozwoliło mi zachować rabat na C+HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lol czyli są jeszcze "normalni" i ludzcy konsultanci, szkoda że to taki "rodzynek"

ale widać się da tylko po co jak lepiej teraz dostawać reklamacje!

Swoją drogą to ciekawy pomysł z tą "symboliczną" opłatą za HBO HD, czyli miałes jak w umowie C+HD free

płaciłeś przez okres promocyjny 3zł za HBO HD (zo nie zrobiło opcji premium) a zwykłe HBO spoko można było

wygłosić? bo też mi się wydaje, że w systemie jest opcja C+HBO razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie na szczęście kumaty konsultant przy przedłuzaniu umowy to wytłumaczył i po prostu płaciłem przez te darmowe miesiące hbo dodatkowo coś ok 3zł za hd i to pozwoliło mi zachować rabat na C+HD.

 

Znn czyli dzwoniłeś już w marcu i wyłączyłeś sobie opcje HBO i HBO HD za 3zł i jesteś pewny , że rabat na C+HD ci pozostał?

Pytam , ponieważ chce być pewny na 100%, że nie mam się czego bać jak będę rezygnował z opcji w maju, bo mam tak samo zrobione w systemie.

 

Warto zaznaczyć, iż taka opcja (C+HD za free i 3zł za HBO HD) była tylko możliwa przy przedłużeniu umowy. Dla nowych abonentów nie było to możliwe. Jak chciało się mieć C+HD i przez okres promocyjny HBO HD to trzeba było wziąć opcje Premium HD, ale wtedy po 3 lub 5 miesiącach traci się zniżkę na C+ HD. Jednym słowem beznadziejny ten system jest w Cyfrze, jakby nie można było tego rozdzielić :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@Marcin_M: obawam się, że nie. Można dopytywać o promocję na C+ lub HBO.

 

Dziękuję za informację. Z opcjami Premium będzie krucho, albowiem aktualnie korzystam z pakietu powitalnego+ - wybór pozostaje więc ograniczony :]

 

pozdrawiam

marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

W ica u mnie też było premium hd i c+HBO razem, wysłałem maila w lutym z prośbą o odłączenie i potwierdzili mi mailem odłączenie z dniem 1 marca i tak się stało, zniżka na C+ hd pozostała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja rozmawiając 2 dni temu z konsultantką Cyfry+ w sprawie odłączenia pakietu HBO po okresie promocji (18SD pakiet komfortowy) umowa podpisana 4 stycznia dowiedziałem się że owszem mogę odłączyć sobie pakiet kanałów HBO przy czym nie tracę zniżki. Jednak gdy zapytałem Panią a co będzie z kanałami HD (chodziło mi o pakiet PREMIUM HD) tutaj usłyszałem że z chwilą wyłączenia opcji kanałów HBO tracę dostęp do pakietu PREMIUM HD z uwagi na to że w tym pakiecie znajduje się kanał HBO HD. Jedynym wyjściem żeby uzyskać dostęp do kanałów Canal+ Sport HD i Canal + Film HD jest wykupienie ich za cenę 6 PLN. Trochę to dziwne skoro mam zagwarantowane zniżki tych samych kanałów tylko w wersji SD po odłączeniu paczki kanałów HBO (mam tu na myśli paczkę kanałów Canal+) to dlaczego mam płacić za coś co mam zagwarantowane również w jakości HD wyłączając również HBO HD ???? :> :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest wina tylko i wyłącznie ich systemu! Przypuszczam, że do wersji SD poprawili system, aby nie robił takich głupot, ale do wersji HD im się nie chce, bo pewnie 6zł to nie majątek i zmiany w systemie wychodzą drożej. Pozostaje tylko pisać reklamacje, a może coś z tym zrobią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taiszo zauważ, że w wersji SD jest opcja C+ i HBO za 29,90 każdy oraz Cinemax za 15. Jest też opcja wszystkiego razem za 69,50. Jeśli ktoś nie chce Cinemax'ów, to wtedy można włączyć C+ i HBO. Wyłączenie więc np.HBO nie ma nic do C+. Inaczej jest z wersją PREMIUM HD. W jej skład wchodzi tylko C+ i HBO. Dlatego można pewnie wyłączyć jedynie, od razu całą opcję. Żeby pozostał C+HD, to muszą go od nowa włączyć, ale to już jest włączenie po okresie promocji więc w normalnej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę to dziwne skoro mam zagwarantowane zniżki tych samych kanałów tylko w wersji SD po odłączeniu paczki kanałów HBO (mam tu na myśli paczkę kanałów Canal+) to dlaczego mam płacić za coś co mam zagwarantowane również w jakości HD wyłączając również HBO HD ???? :> :roll:

Można się uprzeć, że nie dostałeś rabatu na C+HD tylko na PremiumHD. Niestety, ktoś tak wymyślił i jest teraz problem.... Jak już tłumaczyłem wcześniej- C+HD to nie PremiumHD, jest to zupełnie inna opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taiszo zauważ, że w wersji SD jest opcja C+ i HBO za 29,90 każdy oraz Cinemax za 15. Jest też opcja wszystkiego razem za 69,50. Jeśli ktoś nie chce Cinemax'ów, to wtedy można włączyć C+ i HBO. Wyłączenie więc np.HBO nie ma nic do C+. Inaczej jest z wersją PREMIUM HD. W jej skład wchodzi tylko C+ i HBO. Dlatego można pewnie wyłączyć jedynie, od razu całą opcję. Żeby pozostał C+HD, to muszą go od nowa włączyć, ale to już jest włączenie po okresie promocji więc w normalnej cenie.

 

 

Tylko też zauważ, że w opcji SD Canal+, HBO,Cinemax jest jako inna opcja, ale później możesz wyłączyć cinemax i HBO zostawiając tylko C+ i nie tracisz żadnej zniżki! Także to, że w pakiecie Premium HD są tylko 2 pakiety nie jest dla mnie usprawiedliwieniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, tylko jak wytłumaczyć, że ktoś sprzedaje mi C+ HD, dodatkowo daje na okres promocji HBO HD ale....

włącza to nie jako odrębne dwie opcje tylko łączy w jedną PREMIUM HD.

Ja nie chciałem PREMIUM HD, tylko na próbę HBO z możliwością jego wyłączenia tak aby pozostało samo C+HD.

i tu cały widz, bo nie włączyli tego oddzielnie tylko w paczce a dodatkowo "oszukali" bo pytałem kilka razy

czy mogę wyłączyć tą promocję i czy zostanie mi C+HD - odpowiedź była TAK!

 

Złożyłem reklamację i ciekaw jestem jak C+ zareaguje na to "zatajanie" informacji o nierozerwalnej więzi HBO HD z C+HD.

tak też się im dziwię, bo czemu nie zrobić mega promocji, potem wszystkie jej człony połączyć w jeden no dwa człony

a potem dać nam wybór.... żaden!

Obiecywać, ba, nawet zapewniać przed złożeniem podpisu - dla C+ - BEZCENNE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można się uprzeć, że nie dostałeś rabatu na C+HD tylko na PremiumHD. Niestety, ktoś tak wymyślił i jest teraz problem.... Jak już tłumaczyłem wcześniej- C+HD to nie PremiumHD, jest to zupełnie inna opcja.

 

Ale jeśli jesteś o tym fakcie poinformowany, to nie ma tematu. Problem rodzi się, jeśli dostajesz gratis C+HD i jeszcze HBO HD, oczywiście bierzesz, no bo jak nie wziąć jak dają za friko. A konsultant czy dystrybutor zaznacza PremiumHD, i albo łaskawie powie, że to nierozłączna opcja albo nie. Ja o tym wiedziałem, bo przeglądam to forum, i konsultantka (zaznaczam - konsultantka na infolinii, żeby nie było, że one to nic nie wiedzą) mnie również o tym poinformowała, więc podziękowałem za HBO HD. Teraz odłączyłem HBO SD a C+HD mam dalej. Ale nie każdy przegląda to forum, lub trafia na dobrego konsultanta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, tylko jak wytłumaczyć, że ktoś sprzedaje mi C+ HD, dodatkowo daje na okres promocji HBO HD ale....

włącza to nie jako odrębne dwie opcje tylko łączy w jedną PREMIUM HD.

Ja nie chciałem PREMIUM HD, tylko na próbę HBO z możliwością jego wyłączenia tak aby pozostało samo C+HD.

i tu cały widz, bo nie włączyli tego oddzielnie tylko w paczce a dodatkowo "oszukali" bo pytałem kilka razy

czy mogę wyłączyć tą promocję i czy zostanie mi C+HD - odpowiedź była TAK!

 

Złożyłem reklamację i ciekaw jestem jak C+ zareaguje na to "zatajanie" informacji o nierozerwalnej więzi HBO HD z C+HD.

tak też się im dziwię, bo czemu nie zrobić mega promocji, potem wszystkie jej człony połączyć w jeden no dwa człony

a potem dać nam wybór.... żaden!

Obiecywać, ba, nawet zapewniać przed złożeniem podpisu - dla C+ - BEZCENNE!

 

Wszyscy, którzy brali w grudniowej promocji chcieli , aby te opcje były oddzielnie, ale cudowny system nie akceptował takiej umowy!Wszystko byłoby w porządku, jeżeli dystrybutorzy byliby o tym poinformowani i ostrzegali przez wybraniem danej opcji. Wszyscy byli nastawieni na zyski i nie zawracali sobie głowy pytać Cyfrę w tej sprawie.

 

P.S.Daj znać jak otrzymasz odpowiedz na reklamacje, bo jestem ciekawy czy cyfra pójdzie na rękę abonentom czy jednak promocja grudniowa okaże się jednym wielkim przekrętem :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przez ICA,

odnośnie jeszcze tej wiedzy czy nie jakim jest problem rozłączności oferty.

Może i ktoś wie, może i się domyślał że przyjdzie taki czas i będzie trzeba bulić ale

najgorsze jest to, że pytasz tego "drania" kilka razy a on szczerze patrząc przysięga

o słusznej swej racji odnośnie rezygnacji z HBO HD bez straty C+HD.

Nadal jak w C+ kupowałbyś srebrne audi oni Ci go sprzedają jednak dostaniesz jakoś

tak czerwone a za przemalowanie na kolor jaki sobie życzyłeś - dopłacisz ;)

 

zacytuję też kolegę z innego forum (mam nadzieję, że mnie nie pozwie)

 

"... Moja odpowiedz na wpakowanie mi 6 PLN za canal+HD

 

"Czegoś tutaj nie rozumiem. Konsultant przedstawił mi warunki oferty przedłużeniowej telefonicznie zgodziłem się na ten aneks, 13 miesięcy umowy:

-Opcja Canal+ 8mies/50%rabat

-HBO 2mies/100%rabat

-Wszystkie kanały HD przez cały okres umowy gratis.

Pytałem się dwukrotnie czy mogę zrezygnować z opcji HBO bez żadnych konsekwencji po okresie dwóch miesięcy, wasz konsultant zapewnił mnie, że tak. Jakim prawem teraz próbujecie mi dołożyć opłatę za opcję CANAL+ HD która według zapewnień konsultanta jest gratis? Rozumiem, że wasz konsultant w takim wypadku zataił informację o nierozłącznym połączeniu opcji HBO HD i CANAL+ HD (dla jasności nie usłyszałem słowa o utracie zniżki na Canal+ HD podczas wyłączania opcji HBO). Według mojej wiedzy jest to próba zatajenia informacji, która jest niezgodna z prawem.

Jednocześnie informuje, że poważnie zastanawiam się nad złożeniem skargi do UOKIK oraz UKE."

 

No i odpowiedz

"Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż ze względu na dotychczasową współpracę, postanowiłem przyznać Panu 100% zniżkę przez 13 miesięcy na opcję dodatkową CANAL+ HD. W związku z tym, opłata miesięczna od 01.03.2010 roku będzie wynosić 46 zł 90 gr.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji."

 

2 walka, 2 zwycięstwo ale zaczynam mieć tego dość, tak czy siak poważnie się zastanawiam nad złożeniem skargi...

Coraz szybciej topnieje mit CYFRY+ w moich oczach... a szkoda bo oferta programowa naprawdę ok.

 

 

EDIT:

Jeszcze jedno czego do teraz nie rozumiem a być komuś się przyda do walki z nimi...

Chciałem wyłączyć HBO ok czyli wyłączą mi HBO HD logiczne

Rozumowanie cyfry+ trzeba wyłączyć nie HBO HD tylko opcję premium HD (czyli HBO i C+)

Idąc dalej rozumowaniem cyfry ja wyłączyłem opcję premium HD czyli nie mam ani HBO ani C+ HD

Czyli kanały C+HD włączyli mi samowolnie a w dodatku każą za to płacić... Paranoja ..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniam zdanie: w cyfrze + pracują jednak idioci: @ tygodnie temu obiecali przyslac list na wymiane dekodera PRV 250 na 500.

A to maile z dziś:

 

" Szanowni Państwo,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż dekodery Pace HD PVR,=dostępne

są dla wszystkich abonentów i dystrybutor, jeśli ma na stanie wspomni=ny sprzęt

i nie jest on zarezerwowany dla abonentów, którzy wcześniej złoży=i zamówienie bądź wpisali się na listę osób oczekujących, to=ma obowiązek wydać Pani sprzęt.

 

W związku z powyższym, proszę o udanie się do punktu dystrybucyjneg=.

Lista naszych punktów dostępna jest na stronie:

 

http://www.cyfraplus.pl/_pro_znajdz-pun ... y-pro.html

 

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt

 

Z poważaniem,

 

Aleksander P.

Dział Relacji z Abonentami"

 

"Szanowni Państwo,

 

 

odpowiadając na e-mail, dziękujemy za zainteresowanie naszymi dekoderami umożliwiającymi odbiór programów w technologii High Definition.

 

 

Uprzejmie informujemy, że z uwagi na znacznie większe, niż przewidziane przez nas w tym okresie, zainteresowanie dekoderami PHILIPS HD i PHILIPS HD PVR, zwiększenie ich dostępności dla naszych Abonentów planujemy w kwietniu 2010 roku.

 

 

W przypadku wcześniejszego pojawienia się tego rodzaju sprzętu u dystrybutorów, poinformujemy Panią o tym w oddzielnej korespondencji.

 

 

Informacje na temat pojawienia dekoderów PACE HD PVR z dyskiem twardym 500 GB dla obecnych Abonentów, uzyska Pani bezpośrednio w autoryzowanych punktach dystrybucyjnych CYFRY+.

 

 

W przypadku pojawienia się pytań, zapraszamy do kontaktu.

 

Z poważaniem,

 

Marcin S.

 

Dział Relacji z Abonentami"

 

 

I jak z tym betonem walczyć, bo zaraz walne to 250 o ścianę i taki będzie finał...

 

POMOCY!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe. wątpie żeby jakiś dystrybutor miał pvry luzem kto przyjdzie ten dostanie, są w punktach, ale na wymiany z wadliwego pvr na pvr albo jak abonent okaże list do wymiany... no chyba że już są mega dostawy do punktów po 40 sztuk pvr :lol2: ale wątpie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...