Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

do mnie dziś dzwonili z Cyfry z pytaniem co robimy z opcją HBO. Powiedziałem im że rezygnuję z HBO. Wtedy facet powiedział mi że wyłączą mi PREMIUM HD. Powiedziałem ok. 2 maja dzwonię do nich żeby mi włączyli CANAL+HD za 6 PLN. W sumie to nie majątek ale wolę płacić im tylko 6 PLN jakbym miał płacić za HBO 19,90 PLN/miesiąc. Poza tym HBO mam u konkurencji w bardzo fajnej promocji :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

prosze o porade co mam zrobic

 

załozyłem 1,5 roku temu dla rodziców cyfre+, umowa im sie miala skonczyc z końcem kwietnia, wczesniej wysłałem wypowiedzenie (w lutym)

wszystko było ok do momentu telefonu kogos z cyfry, odebrał ojciec i zgodzil sie na przedłużenie umowy (wszyscy w domu byli powiadomieni ze mogą dzownić i na nic nie mieli sie zgadzać a jednak....), zgodzili sie

mozna to jeszcze odkręcić ? wiem ze maja rozmowy nagrywane ale to co im konsultant wcisnął woła o pomste do nieba

nowy uzytkownik ma 5 razy lepsze warunki eh

miałem ich przenieść do N tv (bo wczesniej kupilem 40calowy tv HD) a tu taki numer odwalili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien ale będziesz mógł odstąpić od umowy zawartej na odległość w tym wypadku przez telefon w terminie chyba 10 dni od wejścia jej w życie tylko musiałbyś ich chyba poinformować. Rodzi się tutaj pytanie czy musisz czekać na pisemny egzemplarz umowy i wtedy atakować Cyfrę czy już teraz. Tego niestety Ci nie powiem. Inna sprawa to, że rodzice dali się podpuścić konsultantowi. Na przyszłość zabierz rodzicom telefon :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że powinni Ci przesłać kopię aneksu umowy lub nową umowę na którą wyraził zgodę Twój ojciec. Chociażby dlatego żebyś mógł mieć potwierdzenie na piśmie tego co "podpisał" Twój tata zawierając umowę lub aneks przez telefon. Poza tym zawsze możesz poprosić ich o przesłanie takiej kopii tego dokumentu tak byś mógł się zapoznać z jego treścią. Jest jeszcze jedno co może Ci pomóc. Mianowicie pytanie: Na kogo zarejestrowany jest dekoder??? Jeśli na Ciebie to zawsze możesz zarzucić Cyfrze, że rozmawiała z Twoim tatą a nie z Tobą i w myśl tego taka umowa lub aneks jest nie ważny. Tyle w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do mnie dziś dzwonili z Cyfry z pytaniem co robimy z opcją HBO. Powiedziałem im że rezygnuję z HBO. Wtedy facet powiedział mi że wyłączą mi PREMIUM HD. Powiedziałem ok. 2 maja dzwonię do nich żeby mi włączyli CANAL+HD za 6 PLN. W sumie to nie majątek ale wolę płacić im tylko 6 PLN jakbym miał płacić za HBO 19,90 PLN/miesiąc. Poza tym HBO mam u konkurencji w bardzo fajnej promocji :]

 

Do mnie też w zeszłym tygodniu pani z cyfry dzwoniła i proponowała canal+ i hbo w promocji. powiedziałem ,że chcę zostawić tylko canal+ i zapytalem czy jak zrezygnuję z pakietu premium to mi wyłączą C+HD, odpowiedziała, że tak. Na co ja odparłem,że mi w punkcie gdzie podpisywałem umowę powiedzieli że będę mógł zrezygnować z hbo i cinemax i zostawić sam full pakiet C+. Pani się rozłączyła na 2 minuty żeby z kimś pogadać i powiedziała że jednak zostanie mi C+ HD gratis. I jaka tu logika?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne to jest to, że chcą naciągnąć klientów, a nie ich umowy. Jakby były jasne to nie byłoby tylu reklamacji. A co to znaczy "dobrze przeczytać", pewnie z dobrym prawnikiem.

Dobrze przeczytać to znaczy przeczytać ze zrozumieniem,nie rozumiesz czegoś czytasz jeszcze raz.Jeśli dalej czegoś nie wiesz to pytasz.I tak aż do skutku aż wiesz co podpisałes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ble,ble,ble, kto tam czyta cały regulamin, dla przeciętnego klienta najważniejsza jest ulotka reklamowa z której wynikało wszystkie kanały HD gratis przez 13 miesięcy, a w rzeczywistości rezygnujesz z opcji HBO ,to za karę wyłączają Premium HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne to jest to, że chcą naciągnąć klientów, a nie ich umowy. Jakby były jasne to nie byłoby tylu reklamacji. A co to znaczy "dobrze przeczytać", pewnie z dobrym prawnikiem.

Dobrze przeczytać to znaczy przeczytać ze zrozumieniem,nie rozumiesz czegoś czytasz jeszcze raz.Jeśli dalej czegoś nie wiesz to pytasz.I tak aż do skutku aż wiesz co podpisałes.

To skoro mają takie przejrzyste umowy, to czemu piszecie o niedoinformowanych dystrybutorach. Chyba są wyjątkowo mało pojętni skoro mają kontakt z umowami codziennie i nadal nie ogarniają.

Albo są elementem w tej grupie naciągaczy. Uwierz mi, że czytałem umowę kilka razy, rozmawiałem z przedstawicielem na Łódź i co? I nic. Nadal chcieli mi zabrać to co obiecywali, że będę miał. Wkurza mnie też, że dystrybutor mówi, że system nie pozwala włączyć czegoś tam, a po rozpatrzeniu reklamacji już system pozwolił. Oszuści.

I wytłumacz mi czemu nie można w umowie napisać po prostu kwoty jaką będę płacił w poszczególnych miesiącach tylko wypisują zniżki w procentach od kwoty podanej tylko i wyłącznie w oddzielnym regulaminie, który w internecie liczy 31 stron. I w sumie cały wypadałoby przeczytać.

Jakoś na ulotce potrafią zrobić tabelkę z konkretną kwotą. W umowie już ich to przerasta. Nie chce tutaj reklamować innych platform, ale miałem umowę z CP i dostałem harmonogram opłat i nie miałem żadnych wątpliwości ile w danym miesiącu mam płacić. Czyli jak się chce to można.

afd69c083403e15cm.jpg

 

Jeszcze na temat reklamacji.

Wysłałem na email 3 kwietnia, 17 kwietnia wysłali odpowiedź:

5ecd9daf694a4c10m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Pod koniec maja kończy mi się umowa z Cyfrą+. Dzisiaj zadzwoniła do mnie Pani z propozycją zawarcia nowej umowy - jednak nie miałem czasu na rozmowę ponieważ byłem w pracy i poprosiłem o zadzwonienie ponownie w tej sprawie jutro w godzinach porannych. Sytuacja wygląda tak Cyfra+ jest u mnie w rodzinie od maja 1999 roku do 24 grudnia 2006 roku była na moją mamę. Moja mama zmarła więc ja przepisałem umowę na siebie i jest abonentem tej platformy od 27 grudnia 2006. Cały czas mam pakiet Prestiżowy+. Mój TV to Sony Vega 29 CRT. Interesuje mnie umowa na długi czas np. 24 miesiące i teraz nie wiem o co walczyć z nimi. Za około 3-4 miesiące mam zamiar kupić TV LCD więc chciałbym wybrać od razu pakiet Prestiżowy HD+ tylko czy na moim TV da się oglądać takie programy ? wiem, że nie będzie to samo co na TV LCD z Full HD ale czy się da ? Odnośnie dekodera to jak sądzicie jaki brać i na jakich warunkach ? proszę o jakiś korzystne porady w tej sprawie. Z góry dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanały HD bez problemu obejrzysz także na telewizorze CRT.

Co do dekodera, to chyba nie masz już wyboru, bo z tego co się orientuję wydają już tylko Pace PVR HD.

Co utargujesz, zależy już tylko od Ciebie, z tego co inni piszą, nie jest to w tej chwili najlepszy czas na przedłużanie umowy, bo Cyfra nie jest zbyt szczodra.

A ile płacisz teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie płacę 150,90 zł

 

Ten Pace PVR HD jest dobry czy jakiś szit ?

 

Interesuje mnie taka oferta umowa na 24 miesiące - 12 miesięcy pakiet Prestiżowy HD+ rok czasu za 50 % ceny i dekoder ten Pace PVR HD za 10 zł na miesiąc jestem skłonny im zapłacić, bo wykupić się go chyba nie da ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili Prestiżowy HD kosztuje 119,90 przez 18 miesięcy, wiec jeśli nic nie wytargujesz, najlepiej chyba wypowiedziec umowę i wziąć nową, np. na żonę czy ojca.

Co do Pace, zdania sa podzielone, poczytaja sobie, jest cały wątek na ten temat. Jeden fakt jest niezaprzeczalny - jego soft jest ciągle niedopracowany. Natomiast uważam, że jego zalety są większe niż wady. Przynajmniej dla mnie. No i tak jak napisałem wcześniej, jeśli zdecydujesz się na HD, możesz nie mieć wyboru, bo Philipsa powoli wycofują. A kupno porównywalnego dekodera, to spory wydatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To proste, dzwonisz na infolinię, łączysz się z konsultantem, podajesz swój numer abonenta i informujesz, że chcesz przedłużyć umowę. Człowiek coś Ci proponuje a Ty sie na to nie godzisz, mając w pamieci, że przy nowej umowie zapłacisz 119,90. Próbujesz zejść do tej ceny informująć, że jesli nie to, wypowiesz umowę. I targujesz się :) Zależy na kogo trafisz. Uda się lub nie, próbować warto, bo lepiej być abonentem z długim stażem niż nowym.

Wynajem Pace jest chyba w obecnej promocji darmowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK już wiem wstępnie co i jak.

 

18 miesięcy za 119,90 zł przy umowie na okres ? 24 miesiące ?

 

To nie ja do nich będę dzwonił tylko oni do mnie.

 

Jeśli jest 6 miesięcy gratis to ile jest potem na miesiąc ? czy przez całą umowę bezpłatne korzystanie z takiego dekodera ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...