wally79 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 do mnie dziś dzwonili z Cyfry z pytaniem co robimy z opcją HBO. Powiedziałem im że rezygnuję z HBO. Wtedy facet powiedział mi że wyłączą mi PREMIUM HD. Powiedziałem ok. 2 maja dzwonię do nich żeby mi włączyli CANAL+HD za 6 PLN. W sumie to nie majątek ale wolę płacić im tylko 6 PLN jakbym miał płacić za HBO 19,90 PLN/miesiąc. Poza tym HBO mam u konkurencji w bardzo fajnej promocji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qler85 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 informacje@cyfraplus.com.plreklamacje@cyfraplus.com.pl dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon666 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam, prosze o porade co mam zrobic załozyłem 1,5 roku temu dla rodziców cyfre+, umowa im sie miala skonczyc z końcem kwietnia, wczesniej wysłałem wypowiedzenie (w lutym) wszystko było ok do momentu telefonu kogos z cyfry, odebrał ojciec i zgodzil sie na przedłużenie umowy (wszyscy w domu byli powiadomieni ze mogą dzownić i na nic nie mieli sie zgadzać a jednak....), zgodzili sie mozna to jeszcze odkręcić ? wiem ze maja rozmowy nagrywane ale to co im konsultant wcisnął woła o pomste do nieba nowy uzytkownik ma 5 razy lepsze warunki eh miałem ich przenieść do N tv (bo wczesniej kupilem 40calowy tv HD) a tu taki numer odwalili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Nie jestem pewien ale będziesz mógł odstąpić od umowy zawartej na odległość w tym wypadku przez telefon w terminie chyba 10 dni od wejścia jej w życie tylko musiałbyś ich chyba poinformować. Rodzi się tutaj pytanie czy musisz czekać na pisemny egzemplarz umowy i wtedy atakować Cyfrę czy już teraz. Tego niestety Ci nie powiem. Inna sprawa to, że rodzice dali się podpuścić konsultantowi. Na przyszłość zabierz rodzicom telefon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon666 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Dawno od cyfry uciekłem, nie pamietam czy oni teraz powinni wyslac pisemną umowe (aneks?) pocztą ? Wnioskuje to po tym co napisałeś wally79 Jesli ktos jeszcze coś wie itp proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 wydaje mi się że powinni Ci przesłać kopię aneksu umowy lub nową umowę na którą wyraził zgodę Twój ojciec. Chociażby dlatego żebyś mógł mieć potwierdzenie na piśmie tego co "podpisał" Twój tata zawierając umowę lub aneks przez telefon. Poza tym zawsze możesz poprosić ich o przesłanie takiej kopii tego dokumentu tak byś mógł się zapoznać z jego treścią. Jest jeszcze jedno co może Ci pomóc. Mianowicie pytanie: Na kogo zarejestrowany jest dekoder??? Jeśli na Ciebie to zawsze możesz zarzucić Cyfrze, że rozmawiała z Twoim tatą a nie z Tobą i w myśl tego taka umowa lub aneks jest nie ważny. Tyle w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanNikt Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 do mnie dziś dzwonili z Cyfry z pytaniem co robimy z opcją HBO. Powiedziałem im że rezygnuję z HBO. Wtedy facet powiedział mi że wyłączą mi PREMIUM HD. Powiedziałem ok. 2 maja dzwonię do nich żeby mi włączyli CANAL+HD za 6 PLN. W sumie to nie majątek ale wolę płacić im tylko 6 PLN jakbym miał płacić za HBO 19,90 PLN/miesiąc. Poza tym HBO mam u konkurencji w bardzo fajnej promocji Do mnie też w zeszłym tygodniu pani z cyfry dzwoniła i proponowała canal+ i hbo w promocji. powiedziałem ,że chcę zostawić tylko canal+ i zapytalem czy jak zrezygnuję z pakietu premium to mi wyłączą C+HD, odpowiedziała, że tak. Na co ja odparłem,że mi w punkcie gdzie podpisywałem umowę powiedzieli że będę mógł zrezygnować z hbo i cinemax i zostawić sam full pakiet C+. Pani się rozłączyła na 2 minuty żeby z kimś pogadać i powiedziała że jednak zostanie mi C+ HD gratis. I jaka tu logika????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trofik Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Trzeba naprawdę się zmobilizować i każdy powinien napisać parę zdań skargi do UOKiK na praktyki Cyfry przy podpisywaniu umów, bo są tak niejasne i pogmatwane, że może oni ich zmuszą do pisania bardziej przejrzyście i bez naciągania klientów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Umowy są jasne, tylko trzeba je dobrze przeczytać, a nie wierzyć słowom niedoinformowanych dystrybutorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trofik Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Jasne to jest to, że chcą naciągnąć klientów, a nie ich umowy. Jakby były jasne to nie byłoby tylu reklamacji. A co to znaczy "dobrze przeczytać", pewnie z dobrym prawnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gard Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Jasne to jest to, że chcą naciągnąć klientów, a nie ich umowy. Jakby były jasne to nie byłoby tylu reklamacji. A co to znaczy "dobrze przeczytać", pewnie z dobrym prawnikiem. Popieram, popieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Jasne to jest to, że chcą naciągnąć klientów, a nie ich umowy. Jakby były jasne to nie byłoby tylu reklamacji. A co to znaczy "dobrze przeczytać", pewnie z dobrym prawnikiem. Dobrze przeczytać to znaczy przeczytać ze zrozumieniem,nie rozumiesz czegoś czytasz jeszcze raz.Jeśli dalej czegoś nie wiesz to pytasz.I tak aż do skutku aż wiesz co podpisałes. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gard Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Ble,ble,ble, kto tam czyta cały regulamin, dla przeciętnego klienta najważniejsza jest ulotka reklamowa z której wynikało wszystkie kanały HD gratis przez 13 miesięcy, a w rzeczywistości rezygnujesz z opcji HBO ,to za karę wyłączają Premium HD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Regulamin czyta kazdy kto podpisuje jakąkolwiek umowe,przynajmniej powinien. A ulotka pełni tylko funkcje informacyjna,wszystkie postanowienia umowy masz właśnie w regulaminie a nie na ulotce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gard Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 To jak to ma się do uczciwości to ja napiszę w ogłoszeniu (ulotce reklamowej) ,że sprzedaje trzy lizaki ,a jeśli dojdzie do transakcji to tylko dwa , bo nie kopiłeś dodatkowo tony cukru do posłodzenia tych lizaków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trofik Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Jasne to jest to, że chcą naciągnąć klientów, a nie ich umowy. Jakby były jasne to nie byłoby tylu reklamacji. A co to znaczy "dobrze przeczytać", pewnie z dobrym prawnikiem. Dobrze przeczytać to znaczy przeczytać ze zrozumieniem,nie rozumiesz czegoś czytasz jeszcze raz.Jeśli dalej czegoś nie wiesz to pytasz.I tak aż do skutku aż wiesz co podpisałes. To skoro mają takie przejrzyste umowy, to czemu piszecie o niedoinformowanych dystrybutorach. Chyba są wyjątkowo mało pojętni skoro mają kontakt z umowami codziennie i nadal nie ogarniają. Albo są elementem w tej grupie naciągaczy. Uwierz mi, że czytałem umowę kilka razy, rozmawiałem z przedstawicielem na Łódź i co? I nic. Nadal chcieli mi zabrać to co obiecywali, że będę miał. Wkurza mnie też, że dystrybutor mówi, że system nie pozwala włączyć czegoś tam, a po rozpatrzeniu reklamacji już system pozwolił. Oszuści. I wytłumacz mi czemu nie można w umowie napisać po prostu kwoty jaką będę płacił w poszczególnych miesiącach tylko wypisują zniżki w procentach od kwoty podanej tylko i wyłącznie w oddzielnym regulaminie, który w internecie liczy 31 stron. I w sumie cały wypadałoby przeczytać. Jakoś na ulotce potrafią zrobić tabelkę z konkretną kwotą. W umowie już ich to przerasta. Nie chce tutaj reklamować innych platform, ale miałem umowę z CP i dostałem harmonogram opłat i nie miałem żadnych wątpliwości ile w danym miesiącu mam płacić. Czyli jak się chce to można. Jeszcze na temat reklamacji. Wysłałem na email 3 kwietnia, 17 kwietnia wysłali odpowiedź: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVO Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Witam Pod koniec maja kończy mi się umowa z Cyfrą+. Dzisiaj zadzwoniła do mnie Pani z propozycją zawarcia nowej umowy - jednak nie miałem czasu na rozmowę ponieważ byłem w pracy i poprosiłem o zadzwonienie ponownie w tej sprawie jutro w godzinach porannych. Sytuacja wygląda tak Cyfra+ jest u mnie w rodzinie od maja 1999 roku do 24 grudnia 2006 roku była na moją mamę. Moja mama zmarła więc ja przepisałem umowę na siebie i jest abonentem tej platformy od 27 grudnia 2006. Cały czas mam pakiet Prestiżowy+. Mój TV to Sony Vega 29 CRT. Interesuje mnie umowa na długi czas np. 24 miesiące i teraz nie wiem o co walczyć z nimi. Za około 3-4 miesiące mam zamiar kupić TV LCD więc chciałbym wybrać od razu pakiet Prestiżowy HD+ tylko czy na moim TV da się oglądać takie programy ? wiem, że nie będzie to samo co na TV LCD z Full HD ale czy się da ? Odnośnie dekodera to jak sądzicie jaki brać i na jakich warunkach ? proszę o jakiś korzystne porady w tej sprawie. Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Kanały HD bez problemu obejrzysz także na telewizorze CRT. Co do dekodera, to chyba nie masz już wyboru, bo z tego co się orientuję wydają już tylko Pace PVR HD. Co utargujesz, zależy już tylko od Ciebie, z tego co inni piszą, nie jest to w tej chwili najlepszy czas na przedłużanie umowy, bo Cyfra nie jest zbyt szczodra. A ile płacisz teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVO Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Obecnie płacę 150,90 zł Ten Pace PVR HD jest dobry czy jakiś szit ? Interesuje mnie taka oferta umowa na 24 miesiące - 12 miesięcy pakiet Prestiżowy HD+ rok czasu za 50 % ceny i dekoder ten Pace PVR HD za 10 zł na miesiąc jestem skłonny im zapłacić, bo wykupić się go chyba nie da ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 W tej chwili Prestiżowy HD kosztuje 119,90 przez 18 miesięcy, wiec jeśli nic nie wytargujesz, najlepiej chyba wypowiedziec umowę i wziąć nową, np. na żonę czy ojca. Co do Pace, zdania sa podzielone, poczytaja sobie, jest cały wątek na ten temat. Jeden fakt jest niezaprzeczalny - jego soft jest ciągle niedopracowany. Natomiast uważam, że jego zalety są większe niż wady. Przynajmniej dla mnie. No i tak jak napisałem wcześniej, jeśli zdecydujesz się na HD, możesz nie mieć wyboru, bo Philipsa powoli wycofują. A kupno porównywalnego dekodera, to spory wydatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVO Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Już się gubię w tym Może napisz o jaką ofertę mam walczyć z tym pakietem Prestiżowym HD+ i odnośnie tego dekodera Pace ile będzie trzeba za niego płacić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piomaz87 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 obecnie możesz mieć prestiżowy HD za 119,90 przez 18-miesięcy + dekoder PVR gratis przez 6 miesięcy a później płacisz za wynajem każda lepsza oferta jaką wytargujesz będzie twoim sukcesem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 To proste, dzwonisz na infolinię, łączysz się z konsultantem, podajesz swój numer abonenta i informujesz, że chcesz przedłużyć umowę. Człowiek coś Ci proponuje a Ty sie na to nie godzisz, mając w pamieci, że przy nowej umowie zapłacisz 119,90. Próbujesz zejść do tej ceny informująć, że jesli nie to, wypowiesz umowę. I targujesz się Zależy na kogo trafisz. Uda się lub nie, próbować warto, bo lepiej być abonentem z długim stażem niż nowym. Wynajem Pace jest chyba w obecnej promocji darmowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVO Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 OK już wiem wstępnie co i jak. 18 miesięcy za 119,90 zł przy umowie na okres ? 24 miesiące ? To nie ja do nich będę dzwonił tylko oni do mnie. Jeśli jest 6 miesięcy gratis to ile jest potem na miesiąc ? czy przez całą umowę bezpłatne korzystanie z takiego dekodera ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Dekoder jest zdaje się darmowy przez 6 miesiecy, później 10 zł miesięcznie - ale to doprecyzuj sobie w trakcie rozmowy. Czemu chcesz przedłużać umowę? Im krótsza tym lepsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi