Gość umek Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 3 KG schaba,12 bochenków chlebka:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasss Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 (edytowane) W tym Samsungu kompletnie leży przede wszystkim wręcz nadużywana przeze mnie funkcja TimeShift Nigdzie nie znalazłem możliwości szybkiego włączania/wyłączania Dolby (o ile w ogóle można coś takiego zrobić). @wilos No jasne, takie SKY które ma jedynie 12 mln abonentów w UK i jakieś 200 kanałów więcej niż NC+ nie wie czego potrzebują abonenci i na siłe wciska im Netflixa, Youtube czy Spotify Niestety to Ty nie rozumiesz czego potrzebuje typowy użytkownik (i nie tylko ja pisałem o tym, że dekoder NC+ jest wykastrowany na ten moment) i że chce mieć wygodę. Ale jestem naprawdę pod wrażeniem, że mamy już nawet fanbojów Technicolora (tak długo jak ma logo z plusikiem ;D). Hmmm, przyznam, że w sumie to zainteresowała mnie informacja o tym, jak to SKY tak ochoczo (z czystej dobroci serca? ) promuje Netfliksa, więc pogrzebałem trochę w sieci ... i coś mi się wydaje, że z tą informacją to jak z wiadomościami Radia Erewań Po pierwsze wcale nie tak ochoczo, bo jeszcze w lutym SKY tego nie robiło, patrz https://www.cable.co.uk/guides/what-broadband-speed-do-i-need-for-netflix/ A po drugie nie daje dostęp, tylko dogadało się w końcu z Netfliksem i będzie sprzedawać swoje pakiety z Netfliksem, czyli będzie na tym zarabiać.Z tego, co wyczytałem, to SKY długo uważało Netfliksa za konkurencję i dopiero jak im z badań wyszło, że jednak ich abonenci biorąc Netfliksa raczej nie rezygnują z ich usług, oraz ze względu na nacisk konkurencji, która wcześniej od nich oferowała (odpłatnie oczywiście) Netfliksa, zmienili zdanie. Co do Orange, to mam silne podejrzenie, że obsługa Netfliksa jest raczej sprawką Samsunga, a jedyną zasługą Orange jest to, że nie kazało zablokować tej opcji w ich dekoderach. W nc+ problem polega najprawdopodobniej na tym, że za obsługę Netfliksa przez ich dekodery musieliby pewnie płacić producentowi sprzętu dodatkowo. Biorąc pod uwagę popularność Netfliksa w Polsce oraz ilość dekoderów UltraBox+ u klientów mogłoby się okazać, że nawet dogadawszy się z Netfliksem dokładaliby do tego interesu. Edytowane 15 Marca 2018 przez Adasss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 (edytowane) @Adass: No chyba nie oczekiwałeś, że Netflixa ktoś da za darmo? . Orange współpracuje z Netflixem i dolicza go abonentom do rachunku, tak samo jak pakiet HBO, Eleven czy cokolwiek innego "premium". W przeciwieństwie do apki w tv, czy na stronie nie trzeba zakładać konta, podawać numerów kart kredytowych, czy płacić paypalem - dla wielu osób jest to ułatwienie. I na tej samej zasadzie funkcjonuje to w Sky, Virgin Media iitd. A Netflix to tylko jedna z apek, która na dekoderach Sky Q jest dostępna (od niedawna, ale jest - konkurencja kablowa miała to wcześniej). Co do popularności - Netflix w Polsce miał w styczniu 1,72 mln real users wg Gemius, Showmax miał z kolei 1,5 mln, więc razem wynik jest lepszy niż liczba abonentów NC+ i patrząć na wzrosty z miesiaca na miesiąc zdecydowanie rynek na kolejnych jest . Co do timeshifta, żartobliwie nawiązując do poprzednich postów - skoro apek nie potrzeba, to po co i taka funkcja w dekoderze. Przecież każdy nowoczesny TV też to potrafi . Edytowane 16 Marca 2018 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adasss Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 (edytowane) Polemizowałem z tym jak to "chętnie" SKY daje tego Netfliksa. Bo zrobili to po bardzo długim zastanawianiu się i głębokich analizach raptem dwa tygodnie temu. A mieli na te analizy dużo więcej czasu niż nc+, bo Netflix jest tam obecny na rynku zdecydowanie dłużej. Orange to inna bajka, dostarczanie treści to nie jest ich podstawowa działalność i są tylko pośrednikiem. Klienci kupując Netflixa nie zrezygnują z ich usług jako dostawcy internetu, a wręcz przeciwnie może to być dodatkowy powód do pozostania u nich. Jest im wszystko jedno czyje treści będą sprzedawać. Koszt wdrożenia usługi mają zerowy. Dla nich dogadanie się z Netfliksem to same korzyści. I może uznałbym ten model za w zasadzie optymalny, gdybym nie miał już kiedyś z usługami Orange do czynienia i nie zaczął sprawdzać, czy coś się zmieniło u nich na lepiej. nc+ to inna bajka. To, że rynek jest potencjalnie duży to jedno. Oni muszą zadać sobie pytanie, co to oznacza dla nich. Muszą zbadać to samo co badał Sky. Nasz rynek jednak różni się od tego w UK. Może być tak, że w ich przypadku są to zbiory mające bardzo niewielką część wspólną. Tj. może się okazać, że promując Netfliksa będą zachęcać swoich abonentów do rezygnacji z ich usług. I jeszcze do tego dopłacą, bo koszt wdrożenia Netfliksa okaże się większy niż przychody z jego sprzedaży. My tego nie wiemy, więc pisanie, że powinni coś robić, bo nam się tak wydaje, to pisanie po próżnicy. Edytowane 16 Marca 2018 przez Adasss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Zauważyłem w swoim ultraboxie że przy ustawieniu 2160p obraz na kanałach HD jest mniej ostry a kolory jakieś takie mniej "soczyste", widać to nawet po OSD tunera. Czy tylko ja tak mam czy to wina upscalingu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revelare Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Czy zmieniło się już coś w gestii obsługi Multiroom tego dekodera? Miesiąc temu rozmawialem z konsultantem i powiedział, że obecnie jeśli chce mieć aktywny multiroom to nie ma opcji żebym wymienil na 4K.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 (edytowane) Ja go mam w multiroom. Nawiązując do mojego pytania to mam ciekawostkę. Wyczytałem gdzieś, że ultrabox powinien być podłączony pod gniazdo HDMI MHL, nie wiem czemu bo z tego co się orientuję to standard MHL służy do podłączenia mobilnych urządzeń do gniazda HDMI. Tak czy inaczej okazało się że w moim Sharpie gniazdo HDMI1, do którego był podłączony dekoder nie działa w standardzie MHL, ale gniazdo HDMI2 i 3 już tak. Po przepięciu ultraboxa pod HDMI2 i ustawieniu rozdzielczości na 2160p odziwo obraz jest dużo lepszy, kolory w porównaniu z 1080p są identyczne a obraz na kanałach HD jest co prawda nieco mniej ostry ale i tak wygląda to dużo lepiej. Na kanałach gdzie leci materiał dobrej jakości (canal+, HBO itd) upscalingu praktycznie nie widać. Edytowane 16 Marca 2018 przez iksiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Potwierdzam , zmieniłem na gniazdo HDMI z MHL I obraz jest o wiele lepszy. Ale dlaczego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Nie wiem ale na pewno sprawia że telewizor lepiej dogaduje się z dekoderem, teraz nawet na liście źródeł sygnału obok HDMI2 mam w nawiasie "4K ULTRABOX+", przy podłączeniu pod HDMI1 tego nie było. A tak poza tym przeglądając ostatnie strony tego tematu widziałem, że pisałeś o podobnym problemie z jakością obrazu przy 2160p, wymiana na innego ultraboxa faktycznie coś zmieniła w tej kwestii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 (edytowane) Wymieniłem na nowy po 3 dniach, tamten był uszkodzony wyswietlal obraz tylko w SD. Też mam SHARPA i sceptycznie podchodziłem do tego co pisałeś , ale zmieniłem na HDMI Z MHL i faktycznie jest jeszcze lepiej na 2160p niż na HDMI ARC Edytowane 16 Marca 2018 przez wilos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Ja szykowakem się na wymianę jutro po tym jak już na kilku forach przeczytałem o mdłych kolorach na 2160p i o tym, że ludzie je wymieniali, a przynajmniej tak im zalecano. Przypadkiem natknąłem się na czyjaś wypowiedź o HDMI MHL i też wydawało mi się to mało sensowne, ale postanowiłem spróbować i okazuje się że to prawda. A lekka nie ostrość na kanałach HD jest w mojej ocenie normalna kiedy rozciągamy obraz z 1080p do 2160p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-T Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 A lekka nie ostrość na kanałach HD jest w mojej ocenie normalna kiedy rozciągamy obraz z 1080p do 2160p. Mała poprawka: z 1080i do 2160p. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszP39 Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 (edytowane) Witam. Chciałem wczoraj wymienić swój dekoder na ten 4k i odziwo pan w APS zapytał mnie o markę mojego tv. Po otrzymaniu informacji ( mam sony bravia 55xe8599) stwierdził że ten dekoder ma problemu z 4k na tv sony przerywa sygnał i nie można oglądać nic w 4k. Ponoć kilku jego znajomych tak ma i już kilka razy wymieniali kable HDMI niestety nic to nie zmienia. Przekonywał mnie ze brał te dekodery i kable i podłączal do telewizora samsung i tam wszystko działa ok. Czy ktoś z was ma taki problem z tv sony? Edytowane 17 Marca 2018 przez lukaszP39 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 Trzeba było zapytać czy po aktualizacji nadal problem występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 @Adam-T: No tak, mój błąd. A i nawet te 1080i jest po upscalingu materiału o niższej rozdzielczości:) @lukaszP39: Z tego co czytam i zauważyłem też u siebie ten dekoder nie z każdym telewizorem się chce dogadać, o ile temat HDCP został podobno wyeliminowany ostatnią aktualizacją to u mnie raz na kilka dni, po włączeniu nie ma dźwięku, muszę przełączyć źródła sygnału i dźwięk wraca, poza tym nie dostrzegam innych problemów. Trzeba pamiętać że to sprzęt od providera i może któraś aktualizacja wyeliminuje wszystkie bolączki. Możesz czekać, albo przekonać się na własnej skórze czy działa z twoim tv. Co do kabli to nie ma co cudować, ja miałem jakiś stary kabel, z którym ultrabox nie działał na 2160p, kupiłem na allegro kabel z certyfikatem premium za 29.99 i jest bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donsego Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 @lukaszP39Posiadam TV Sony, tyle że model rok starszy niż Twój (XD9305). Nie ma żadnych problemów. Dekoder świetnie współpracuje z telewizorem. Znajomy ma podłączony dekoder do XE9005 i też jest zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek1979 Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 Model TV Sony jak w stopce i nadal występuję problem z HDCP, ale już w mniejszym stopniu niż przed aktualizacją dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Czy jak mój tv philips seria 6262 ma HDMI 1 Odbiornik UHD czyli pod dekoder 4k czy będę miał problem z HDCP. Foto zap: https://i.imgur.com/JhP30YA.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Sprawdź w specyfikacji czy masz HDMI 2.0 i DHCP w wersji min 2.2. Jeśli spełniasz te warunki to ultrabox "POWINIEN" działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Jest napisane tak info z neta: Kompatybilność z HDCP 2.2 TAK – HDMI 3. Znakomita większość gniazd umieszczona została z tyłu telewizora, choć tak naprawdę, boczne wejścia mogą okazać się ważniejsze. W prawdzie po lewej stronie ekranu znajduje się tylko gniazdo CI, USB i HDMI, jednak to właśnie to złącze HDMI jako jedyne obsługuje wszystkie formaty Ultra HD (60Hz). Do niego powinniśmy podłączyć więc ewentualny odtwarzacz treści Ultra HD. Pozostałe gniazda przyjmują maksymalnie 4K 30Hz. By uzyskać pełną kompatybilność z sygnałem Ultra HD przez HDMI, należy podłączyć sygnał do portu HDMI i zmienić konfigurację na UHD 4:4:4 (menu Zaawansowane). Taka konfiguracja może powodować niekompatybilność z niektórymi urządzeniami, z tego powodu domyślnie włączony jest tryb ograniczony. Podczas testów nie natknąłem się jednak na jakiekolwiek problemy. Najlepiej więc ustawić UHD 4:4:4 i zapomnieć. PUS6262 wspiera bazowe elementy normy Ultra HD, takie jak HDR10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 No i chyba wszystko jasne, prawda? Pod gniazdem HDMI3 powinien działać prawidłowo. A czy tak będzie, przekonasz się jak go podłączysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 (edytowane) Czy zmieniło się już coś w gestii obsługi Multiroom tego dekodera? Miesiąc temu rozmawialem z konsultantem i powiedział, że obecnie jeśli chce mieć aktywny multiroom to nie ma opcji żebym wymienil na 4K.... Nic się nie zmieniło i szybko się nie zmieni do czasu, aż nc się napcha forsą od napaleńców, którym nie szkoda ponownie płacić aktywację za coś co jyż dawno temu aktywowali. Oczywiście mowa o tych co mają już MR i przy wymianie na 4k chcą dalej mieć MR. On nie ma tego dekodera i jest zły że inni go mają i są zadowoleni. "On" czyli kto? Bo jeśli do mnie kierujesz te puste słowa bez pokrycia, to wiedz, że tak. Prawda. Nie mam i nie chcę mieć tego dekodera, bo mam lepszy i cieszę się wolnością. To chyba tyle powinieneś wiedzieć. Choć to i tak o wiele za dużo. A zazdrosny jestem czasami jak faceci jedzą swoim wzrokiem moją kobietę, jak idzie ze mną chodnikiem... ubrana w mini i szpilunie . Edytowane 19 Marca 2018 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 (edytowane) Czy ten dekoder nagrywa w czasie rzeczywistym oglądany kanał czyli mogę cofnąć oglądany film ? Bo jakoś mi to nie działa problem rozwiązany wystarczyło przywrócić ustawienia fabryczne dekodera. Edytowane 20 Marca 2018 przez mxv1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don kichot Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 witam, jakie sa szanse ze w najblizszej przyszlosci bedzie mozna korzystac z tego dekodera z uzyciem karty cameleon ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 22 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2018 Żadne.Choć ten dekoder działa z ta karta ale jej nie wydają do tego sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.