Skocz do zawartości

VIVA Polska


Gość Peter Parker
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Boleję tylko nad brakiem polskich produkcji w playliście, oczywiście tych z dawniejszych lat, autorstwa np. duetu Kalwi & Remi (m.in. "Explosion", "Imagination", "Kiss", "You & I"; puszczany jest tylko ich utwór "Stop Falling Down"), Alchemist Project ("Music Is My Extasy", "Krishna", "Tell Me"), East Clubbers ("Sextasy", "My Love"), Groovebusterz ("Destiny"), DJ Remo ("My Music Song", "You Can Dance"), DJ Magic ("Get Down", "Inside").

Te przykłady są dosyć stare - Alchemist Project raz coś puści samo na YT nawet brak nowych kawałków. Może i bit jest świetny,ale większość z nich to starocie.

DJ Remo jest za kiepski do słuchania. Utworki jak widać biorą garściami z Spinin Records i chwała im za to. 4Fun.TV gdyby miał tak samo z ilością reklam jak na Vivie to bym wolał ich oglądać. A na Vivie podoba mi się bardzo ta mała ilość reklam ;).

 

Oczywiście, że są stare. Wskaż mi jakieś nowe polskie kawałki klubowe z teledyskami emitowanymi na kanałach muzycznych. A poza tym, wielu z nas ogląda teraz VIVĘ właśnie ze względu na starocie (m.in. Paul Van Dyk, Tiesto, Fedde Le Grand).

Co do DJ'a Remo - jak tłukli w TV to się słuchało. Tak samo jak teraz słucha się tworów w stylu "I'm an Albatraoz", a za kilka lat będzie (słuszna wg mnie) opinia, że kawałki w tym stylu są do niczego. Tak to wygląda.

Osobiście nie widzę problemu, aby powrócić do muzyki, która latami królowała na tym kanale. W końcu to poniekąd VIVA POLSKA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ramówka na piątek 07.05.15.

06:00

VIVA Dance

19:55

VIVA Power Dance

02:00

Viva Dance Mix

 

Ramówka na sobotę 08.05.15.

06:00

Viva Dance

08:05

Ty Wybierasz

12:00

Viva Dance

15:00

Club Chart

16:00

Viva Dance

19:50

Viva Party

02:00

Viva Dance Mix

 

Od tego tygodnia muzyka zaczyna się przed 02:00 ( oprócz piątku i soboty). Coś widać, że kombinują z ramówką, tak jakby już niedługo została muzyka przez cały czas, a seriale do kosza. Mam nadzieję, że na zawsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wtorek Dance miało niecałe 3 tysie a Puk Puk zaraz po Dance miało 15 tysi :) No ale różnie bywa, czasem jest na równi. Jednak ciężko nie odnieść wrażenia, że im bardziej muzyczna oferta tym mniejsza widownia.

O_O. W sumie "Puk puk" nie było aż takie denne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stopniowo przedłużają muzykę, ponieważ już jest blisko 15 urodzin Vivy. Im bliżej tym może więcej muzyki. W dni robocze też by mogli zrobić 24/7, ale tak na razie nie planują. Grają jeszcze te reality show, bo zobaczyli, że mają też dobrą oglądalność, a nawet nieraz lepszą od muzyki :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Viva powinna trochę bardziej zainwestować w ramówkę. Obecnie na dłuższą metę jest bardzo drętwo (jeden program na krzyż przez cały dzień, czasami tylko pod inną nazwą). Wielkiej oglądalności im to nie przyniesie.

Pozostaje nadzieja, że wymyślą coś ciekawszego na 15. urodziny, w co jednak mało wierzę. Trochę zaniedbano ostatnio Vivę pod kątem kontentu mimo tego, że grają więcej muzyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebna jest reklama, promocja kanału. Dlaczego wykorzystują VIVĘ do promowania np MTV albo Paramount channel? A nie reklamują VIVY na tych kanałach? Mogliby. Wtedy to by może coś się ruszyło. Czasami nawet na VIVE reklamują filmy, które będą leciały na Ph. Skąd widzowie mogą wiedzieć, że na VIVIE znowu jest ta muzyka do 18? Ewentualnie z programu TV i tylko stamtąd. Nie ma żadnego spotu, który promuję VIVĘ jako kanał muzyczny, a reklama ich strony internetowej to chyba nie to. Oni chyba traktują ten kanał jako zło konieczne, nie są nastawieni na promowanie go i odzyskiwanie widzów. Nawet na tym fejsbuku zamiast pisać "Jak wam się podobało notowanie..." albo coś, to oni piszą o tyłku Kim Kardashian(?). Bez reklamy, promocji jakiegoś konkretnego działania nie ma co liczyć na lepsze wyniki oglądalności. Przecież też mogliby podzielić pasmo, które trwa od 6 rano na kilka innych związanych z muzyką dance. Tu potrzeba pomysłu po prostu i chęci i byłoby cacy. Irytuje mnie to, że ma się możliwości a nie chce się ich wykorzystywać...

Swoją drogą, gdy kończy się muzyka, ja przełączam na inny kanał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co mają niby reklamować? Jedno pasmo, które trwa pół dnia? Co z tego, że muzyka. Nie ma sensu tego reklamować.

Rozumiem, jakby były specjalne pasma, listy, notowania, różne gatunki muzyczne. Ale tak to obecnie jest dla mnie zwykłe lenistwo, bo wrzucono zapętloną playlistę, która od czasu do czasu jest aktualizowana. Dla mnie ta muzyka to zapchajdziura dopóki nie mają jakiegoś porządnego pomysłu na ten kanał.

Fajnie się to ogląda w międzyczasie bo można coś ciekawego trafić, ale na tym koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co mają niby reklamować? Jedno pasmo, które trwa pół dnia? Co z tego, że muzyka. Nie ma sensu tego reklamować.

Rozumiem, jakby były specjalne pasma, listy, notowania, różne gatunki muzyczne. Ale tak to obecnie jest dla mnie zwykłe lenistwo, bo wrzucono zapętloną playlistę, która od czasu do czasu jest aktualizowana. Dla mnie ta muzyka to zapchajdziura dopóki nie mają jakiegoś porządnego pomysłu na ten kanał.

Fajnie się to ogląda w międzyczasie bo można coś ciekawego trafić, ale na tym koniec.

Otóż to. Jak na dzisiejsze czasy, oferta: dwa notowania + jedno pasmo pod kilkoma różnymi nazwami, jest zbyt uboga, aby móc ją rozreklamować. Pamiętam, że gdy zmieniano profil stacji w 2012 roku, motywowano to rzekomym upadkiem stacji muzycznym. Ktoś tam wówczas powiedział, że kanały muzyczne nie są już potrzebne, bo można każdy może sobie oglądać teledyski w Internecie (owszem, może, ale nie o to chodzi). Tak właśnie teraz prowadzony jest ten kanał. Z takim nastawieniem kierownictwo VIVY daleko nie zajdzie i nie ma co się temu dziwić. A wystarczy spojrzeć chociażby na ESKĘ - mają różne pasma, prezenterów, notowania... no i oglądalność. "Morzna? Morzna."

Jeżeli VIVA chciałaby pójść w tym kierunku, to na początek można by przywrócić np. zestawienie "Personality" (klipy jednego wykonawcy) czy "Specjalista" (klipy o określonej tematyce). No i może naprawdę warto by zatrudnić ludzi. Można nie lubić prezenterów, ale trzeba się zgodzić, że z czasem stają się oni znakiem rozpoznawczym danej stacji - prezentują klipy, rozmawiają z ludźmi, przeprowadzają wywiady z gwiazdami (tak przecież było dawno, dawno temu na VIVIE...).

Jeżeli chcieliby teraz jakieś pieniądze wyciągnąć z tej stacji, to powinni je najpierw w nią sensownie zainwestować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te przeprofilowanie VIVY w lutym na kanał z muzyką dance to był chyba eksperyment spowodowany tym, że nie mają obecnie nowych programów reality show.Niestety nie chce im się kombinować z trójkątami, tworzyć ciekawe pasma

tematyczne i efekt jaki jest każdy widzi.Ramówka monotonna, oglądalność spada.Nie chce krakać, ale czarno to widzę.Po wakacjach pewnie wrócą popołudniu szoły i seriale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...