xut2zs Opublikowano 17 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 Zresetowałem dysk i ustawienia i nadal mi uciekają procenty wolnego dysku. Po usunięciu nagrania nic nie wraca.... co za szrot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 17 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 Uciekające procenty nie znaczą ze nic nie nagrasz - to babol w sofcie chyba od ponad pół roku !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 17 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 5 godzin temu, xut2zs napisał: Zresetowałem dysk i ustawienia i nadal mi uciekają procenty wolnego dysku. Po usunięciu nagrania nic nie wraca.... co za szrot A ty się z choinki urwałeś?- przecież ten babol w sofcie to już co najmniej od wiosny jest maglowany, jeśli chcesz znać dokładny stan wolnego miejsca na dysku to wejdź w informacje i tam będziesz miał dokładnie ile % jest wolne. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoS Opublikowano 19 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2021 Czy zawieszające się EPG i brak aktualizacji kanałów da się najszybciej rozwiązać tylko przez odłączenie od zasilania? Jest to bezpieczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2021 Zalecam przywrócenie ustawień fabrycznych dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 19 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2021 @Specjalista Polsat Box możesz odpowiedzieć czy bezpieczne jest dla sprzętu odłączenie od prądu jeśli się zawiesi i nie reaguje na pilota ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2021 Ta czynność nie powinna spowodować uszkodzenia sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 19 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2021 2 godziny temu, maks27 napisał: możesz odpowiedzieć czy bezpieczne jest dla sprzętu odłączenie od prądu jeśli się zawiesi i nie reaguje na pilota ? Niczego się nie obawiaj, możesz to robić kiedy tylko zajdzie jakaś potrzeba- wystarczy na kilka sekund odłączyć od napięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 19 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2021 Dekoder i tak jest własnością Polsat Box, jak go impuls od załączenia uszkodzi to i tak musza go wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 19 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2021 (edytowane) 4 godziny temu, maks27 napisał: @Specjalista Polsat Box możesz odpowiedzieć czy bezpieczne jest dla sprzętu odłączenie od prądu jeśli się zawiesi i nie reaguje na pilota ? To problem operatora że niesprawny sprzęt udostępnia abonentom. Dlatego tym bardziej masz prawo do wykonania tej czynności. Pomijam już fakt że innej możliwości i tak nie ma. Może i nawet lepiej jakby się już nie uruchomił, to może wtedy otrzymasz sprawny przy założeniu że nie jest to bug w sofcie którego nie chcą poprawić. Edytowane 19 Października 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puyol Opublikowano 21 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2021 Witam Mam problem z nowym dekoderem Evobox HD. Chciałem przeprowadzić pierwszą aktualizację. Pobieranie trwa ok 15min po czym wyświetla się błąd 0xa6, dekoder się wyłącza i wraca do początkowego menu (tam gdzie jest wybór konwertera, języka czy rozdzielczości). Czy ktoś miał taki problem i go rozwiązał bądź wie jak go rozwiązać? Będę wdzięczny za pomoc Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2021 Prosimy odłącz dekoder od prądu na 20-30 sekund i podłącz go jeszcze raz, a następnie zweryfikuj sytuację. Jeżeli to nie pomoże, wykonaj ustawienia fabryczne dekodera. Aby tego dokonać, należy nacisnąć przycisk Ustawienia na pilocie dekodera i następnie wybrać opcję Ustawienia sprzętowe -> Ustawienia domyślne. Standardowy kod PIN to 0000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puyol Opublikowano 21 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2021 Odłączyłem ale sytuacja bez zmian. Przywrócić do ustawień fabrycznych nie mogę. Naciskam przycisk "Ustawienia" na pilocie ale nic się nie dzieje. Cały czas jest to początkowe menu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 64 Opublikowano 21 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2021 (edytowane) Wg mnie masz problem z instalacja antenowa do dekodera chyba ze jest uszkodzony dekoder możesz to jedynie sprawdzić u jakiegoś sąsiada który ma sprawną instalacje albo iść do punktu polsatu i sprawdzić dekoder. A jeszcze jedno dobrze wsadziłeś kartę do dekodera nie odwrotnie mogą tez styki w niej być przybrudzone np przez palce i nie styka. Edytowane 21 Października 2021 przez Adam 64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 12 godzin temu, Puyol napisał: Odłączyłem ale sytuacja bez zmian. Przywrócić do ustawień fabrycznych nie mogę. Naciskam przycisk "Ustawienia" na pilocie ale nic się nie dzieje. Cały czas jest to początkowe menu W takim przypadku proszę, udać się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu sprawdzenia poprawności działania sprzętu. Listę Punktów Sprzedaży znajdziesz na stronie: http://www.polsatbox.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puyol Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 Dzisiaj spróbowałem jeszcze raz i tym razem poszło z tą aktualizacją oprogramowania. Nie wiem dlaczego tak się działo wczoraj. Chyba z 5-7 razy powtarzałem tą operacje. Jednakże, to nie koniec problemów. Po zainstalowaniu tej aktualizacji oprogramowania i wykonaniu reszty kroków chciałem obejrzeć jakiś kanał. Niestety żaden nie działa. Na każdym kanale wyświetla się komunikat: "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Co w takim razie zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 Poczekać na uprawnienia na kanale 1 Polsat HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puyol Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 (edytowane) Mam po prostu wlaczyć 1 kanał Polsat HD i czekać czy musze tez wybrać/wcisnąć jakąs opcje? Ile czasu to trwa? Aktualizacje zrobilem ok 8 Edytowane 22 Października 2021 przez Puyol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 Włączyć i czekać lub ponowić uprawnienia samemu po zalogowaniu do ICOK albo telefonicznie wtedy to kilka minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 10 minut temu, Puyol napisał: Dzisiaj spróbowałem jeszcze raz i tym razem poszło z tą aktualizacją oprogramowania. Nie wiem dlaczego tak się działo wczoraj. Chyba z 5-7 razy powtarzałem tą operacje. Jednakże, to nie koniec problemów. Po zainstalowaniu tej aktualizacji oprogramowania i wykonaniu reszty kroków chciałem obejrzeć jakiś kanał. Niestety żaden nie działa. Na każdym kanale wyświetla się komunikat: "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Co w takim razie zrobić? Spróbuj ponowić uprawnienia na swój dekoder. W tym celu zaloguj się do konta iPolsat Box: https://icok.polsatbox.pl/logowanie.cp Następnie po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na pozycji 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". Po wykonaniu powyższej czynności, prosimy o pozostanie na kanale 1 od 15 minut do 3 godzin nie przełączając go na inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puyol Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 Wykonałem ponowne nadanie uprawnień ale mam tam jakiś chaos w tym icok-u. Gdy wybieram "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe" numer aktualnej karty jest poprawny ale kiedy wybieram "Wznów połączenie z satelitą" to się mnie pyta czy ponowić sygnał dla starej karty (wyswietla się numer starej karty), która została zwrócona wraz ze starym dekoderem. Także nie wiem na 100% czy wznowiłem połączenie z satelitą dla karty starej czy nowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 Godzinę temu, Puyol napisał: Wykonałem ponowne nadanie uprawnień ale mam tam jakiś chaos w tym icok-u. Gdy wybieram "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe" numer aktualnej karty jest poprawny ale kiedy wybieram "Wznów połączenie z satelitą" to się mnie pyta czy ponowić sygnał dla starej karty (wyswietla się numer starej karty), która została zwrócona wraz ze starym dekoderem. Także nie wiem na 100% czy wznowiłem połączenie z satelitą dla karty starej czy nowej Proszę o informację, czy sygnał wrócił po 3 godzinach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 4 godziny temu, Specjalista Polsat Box napisał: Po wykonaniu powyższej czynności, prosimy o pozostanie na kanale 1 od 15 minut do 3 godzin nie przełączając go na inny Nie męcz się tylko zadzwoń do konsula i niech on to poprostuje i nada odpowiednie uprawnienia- jak będzie wszystko działać to powinno ci wskoczyć w kilkadziesiąt sekund, dosłownie w trakcie rozmowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 22 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2021 @Puyol zrób jak radzi @OlafS konsul sprawdzi dane dekodera i uprawnienia dotrą w czasie rozmowy bez zbędnego czekania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puyol Opublikowano 24 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2021 W dniu 22.10.2021 o 16:49, OlafS napisał: Nie męcz się tylko zadzwoń do konsula i niech on to poprostuje i nada odpowiednie uprawnienia- jak będzie wszystko działać to powinno ci wskoczyć w kilkadziesiąt sekund, dosłownie w trakcie rozmowy Siema. Chwile mnie nie było. Akurat tak zrobiłem i wszystko zaczęło działać już w trakcie rozmowy. Dzieki wszystkim za pomoc 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.