Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, xut2zs napisał:

Zresetowałem dysk i ustawienia i nadal mi uciekają procenty wolnego dysku. Po usunięciu nagrania nic nie wraca.... co za szrot

A ty się z choinki urwałeś?- przecież ten babol w sofcie to już co najmniej od wiosny jest maglowany, jeśli chcesz znać dokładny stan wolnego miejsca na dysku to wejdź w informacje i tam będziesz miał dokładnie ile % jest wolne.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, maks27 napisał:

@Specjalista Polsat Box możesz odpowiedzieć czy bezpieczne jest dla sprzętu odłączenie od prądu jeśli się zawiesi i nie reaguje na pilota ?

To problem operatora że niesprawny sprzęt udostępnia abonentom. Dlatego tym bardziej masz prawo do wykonania tej czynności. Pomijam już fakt że innej możliwości i tak nie ma. Może i nawet lepiej jakby się już nie uruchomił, to może wtedy otrzymasz sprawny przy założeniu że nie jest to bug w sofcie którego nie chcą poprawić. :)

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam problem z nowym dekoderem Evobox HD. Chciałem przeprowadzić pierwszą aktualizację. Pobieranie trwa ok 15min po czym wyświetla się błąd 0xa6, dekoder się wyłącza i wraca do początkowego menu (tam gdzie jest wybór konwertera, języka czy rozdzielczości).

Czy ktoś miał taki problem i go rozwiązał bądź wie jak go rozwiązać? Będę wdzięczny za pomoc

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosimy odłącz dekoder od prądu na 20-30 sekund i podłącz go jeszcze raz, a następnie zweryfikuj sytuację. Jeżeli to nie pomoże, wykonaj ustawienia fabryczne dekodera. Aby tego dokonać, należy nacisnąć przycisk Ustawienia na pilocie dekodera i następnie wybrać opcję Ustawienia sprzętowe -> Ustawienia domyślne. Standardowy kod PIN to 0000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie masz problem z instalacja antenowa do dekodera chyba ze jest uszkodzony dekoder możesz to jedynie sprawdzić u jakiegoś sąsiada który ma sprawną instalacje albo iść do punktu polsatu i sprawdzić dekoder. A jeszcze jedno dobrze wsadziłeś kartę do dekodera nie odwrotnie mogą tez styki w niej być przybrudzone np przez palce i nie styka.

Edytowane przez Adam 64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Puyol napisał:

Odłączyłem ale sytuacja bez zmian. 

 

Przywrócić do ustawień fabrycznych nie mogę. Naciskam przycisk "Ustawienia" na pilocie ale nic się nie dzieje. Cały czas jest to początkowe menu 

W takim przypadku proszę, udać się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu sprawdzenia poprawności działania sprzętu.
Listę Punktów Sprzedaży znajdziesz na stronie:  
http://www.polsatbox.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj spróbowałem jeszcze raz i tym razem poszło z tą aktualizacją oprogramowania. Nie wiem dlaczego tak się działo wczoraj. Chyba z 5-7 razy powtarzałem tą operacje.

 

Jednakże, to nie koniec problemów. Po zainstalowaniu tej aktualizacji oprogramowania i wykonaniu reszty kroków chciałem obejrzeć jakiś kanał. Niestety żaden nie działa. Na każdym kanale wyświetla się komunikat: "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie".

 

Co w takim razie zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Puyol napisał:

Dzisiaj spróbowałem jeszcze raz i tym razem poszło z tą aktualizacją oprogramowania. Nie wiem dlaczego tak się działo wczoraj. Chyba z 5-7 razy powtarzałem tą operacje.

 

Jednakże, to nie koniec problemów. Po zainstalowaniu tej aktualizacji oprogramowania i wykonaniu reszty kroków chciałem obejrzeć jakiś kanał. Niestety żaden nie działa. Na każdym kanale wyświetla się komunikat: "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie".

 

Co w takim razie zrobić?

Spróbuj ponowić uprawnienia na swój dekoder. W tym celu zaloguj się do konta iPolsat Box: https://icok.polsatbox.pl/logowanie.cp Następnie po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na pozycji 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". Po wykonaniu powyższej czynności, prosimy o pozostanie na kanale 1 od 15 minut do 3 godzin nie przełączając go na inny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonałem ponowne nadanie uprawnień ale mam tam jakiś chaos w tym icok-u. Gdy wybieram "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe" numer aktualnej karty jest poprawny ale kiedy wybieram  "Wznów połączenie z satelitą" to się mnie pyta czy ponowić sygnał dla starej karty (wyswietla się numer starej karty), która została zwrócona wraz ze starym dekoderem. 

 

Także nie wiem na 100% czy wznowiłem połączenie z satelitą dla karty starej czy nowej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Puyol napisał:

Wykonałem ponowne nadanie uprawnień ale mam tam jakiś chaos w tym icok-u. Gdy wybieram "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe" numer aktualnej karty jest poprawny ale kiedy wybieram  "Wznów połączenie z satelitą" to się mnie pyta czy ponowić sygnał dla starej karty (wyswietla się numer starej karty), która została zwrócona wraz ze starym dekoderem. 

 

Także nie wiem na 100% czy wznowiłem połączenie z satelitą dla karty starej czy nowej :)

Proszę o informację, czy sygnał wrócił po 3 godzinach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Specjalista Polsat Box napisał:

Po wykonaniu powyższej czynności, prosimy o pozostanie na kanale 1 od 15 minut do 3 godzin nie przełączając go na inny

Nie męcz się tylko zadzwoń do konsula i niech on to poprostuje i nada odpowiednie uprawnienia- jak będzie wszystko działać to powinno ci wskoczyć w kilkadziesiąt sekund, dosłownie w trakcie rozmowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.10.2021 o 16:49, OlafS napisał:

Nie męcz się tylko zadzwoń do konsula i niech on to poprostuje i nada odpowiednie uprawnienia- jak będzie wszystko działać to powinno ci wskoczyć w kilkadziesiąt sekund, dosłownie w trakcie rozmowy

 

 

Siema. Chwile mnie nie było. Akurat tak zrobiłem i wszystko zaczęło działać już w trakcie rozmowy. Dzieki wszystkim za pomoc

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...