burner Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 (edytowane) Podzielę się moimi spostrzeżeniami na temat tego sprzętu.Zamówiłem usługę z mutiroomem i testowałem te dekodery.Jakość obrazu,szybkość i menu dekodera na plus.Podczas złych warunków pogodowych nie zrywało sygnału tak jak to bywa z odbiorem z anteny.Niestety soft jest nie stabilny.Co noc dekodery się zawieszały i trzeba robić restart.Dosyć szybko zauważyłem problemy z nagrywaniem na dysk.Z Niektórych programów np.cinemax lub tnt wogóle nie można było nic nagrać.Dysk miałem zgodny z usb 3.0.Ostatecznie odstąpiłem od umowy i zdałem sprzęt.Dwukrotna wizyta techników nie rozwiązała tego problemu. Edytowane 20 Marca 2017 przez burner Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERMIz Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 To bardzo dziwne co piszesz, ja również posiadam dwa dekodery icu 100 i nie doświadczyłem zawieszania. Jedynym problemem jakiego doświadczyłem było pojawianie sie w miejscu nazwy aktualnego programu napisu informacje niedostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rentier Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 Czy istnieje możliwość połączenie tego dekodera bezprzewodowo z Funboxem 3.0 i oglądanie tv? Czy musi być koniecznie podłączony dekoder kablem ethernet z Funboxem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Czy jest możliwość zmiany rozdzielczości na tym dekoderze? Jaka wartość fabrycznie jest ustawiona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek93 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Dekoder automatycznie dostosuje rozdzielczosc do mozliwosci telewizora oraz standardu kabla HDMI którym jest podłączony do TV(przy czym dla HDMI 1.4 rozdzielczość 4K up to 30Hz nie jest obslugiwana wiec zostanie wybrany tryb 1080p50hz). Natomiast aby wejsc w menu ręcznych ustawień rozdzielczości należy wybrać na policie konfiguracje klawiszy D(niebieski)C(żółty)D(niebieski) i wtedy zostanie wyświetlone menu w którym można zmienić automatyczny wybór rozdzielczości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukis90el Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 Dzisiaj zainstalowała się u mnie aktualizacja dekodera (wersja 01.23.40). Nie mogę znaleźć co ona zmienia w działaniu dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek93 Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 Ja też dostałem aktualizację nie dostrzegłem zmian w działaniu dekodera. Jednakże podmieniono wersje kanałów SuperPolsat, TV6 z SD na HD. Zaktualizowano loga niektórych kanałów. Natomiast dalej występuje ten sam irytujący problem na TV 6 HD po wyłączeniu overscanu jest nadawany czarny pas u góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Na WHD80 też jest ta czarna linia na tv na TV6 HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoloLacznik Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 w UPC na Horizonie wyglada to identycznie,takze to chyba nie wina orange Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziubu Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Linia jest, lecz nie przeszkadza aż tak bardzo w oglądaniu jak na siłę robiony szeroki np.na Vh1 classic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel1987 Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Jaki sygnał wysyła ten dekoder? Pytam bo mój telewizor HU 6900 wskazuję 1920x1080. Jestem laikiem i nie wiem czy coś źle podłączone czy to tak funkcjonuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rygiel1974 Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Bardzo dobrze wskazuję żeby było 4K to musi być odpowiedni program nadający treści w tej rozdzielczości z tego co wiem w Orange jest jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel1987 Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Przy festival 4k również 1920x1080. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpi1029 Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 @rygiel1974 Mylisz się... Według Ciebie w programach nadawanych w SD telewizor przełączałby się do rozdzielczości 576x720 a przecież tak się nie dzieje. Dekoder powinien mieć menu w 4k, a programy HD i SD powinien sobie upscalingować do 4k. Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek93 Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 @Paweł1987 poprawnie podłączony TV kablem HDMI 2.0 do złącza HDMI 2.0 powinien pokazywać 3840x2160p 50Hz na dowolnym kanale SD/HD/4K. Co ważne dekoder Samsung ICU 100 nie obsługuje 4K w trybach 25/30Hz. W Twoim wypadku albo masz kabel HDMI w wersji 1.4 albo Twój telewizor nie posiada HDMI 2.0. Jeżeli używasz oryginalnego kabla dołączonego do dekodera albo kabla w wersji 2.0. To oznacza że Twój telewizor nie ma HDMI 2.0. Dla pewności wybierz na Twoim pilocie od dekodera samsung kombinacje: klawisz D(niebieski) klawisz C(żółty) i znów klawisz D(niebieski), potem przejdź strzałką w dół do zakładki audio video i naciśnij przycisk numer 1 jeżeli wśród rozdzielczości będzie 4K spróbuj ją wybrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel1987 Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Bardzo dziękuję, problem rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek93 Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Tak z ciekawości: co było problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel1987 Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 (edytowane) Technicy od Orange podłączyli dekoder do TV pod pierwsze HDMI, które nie obsługuje sygnału 4K. Połączyłem już z tym prawidłowym i wszystko działa poprawnie. Edytowane 31 Lipca 2017 przez Barti Wyrażenia skrótowe (tzw. skrótowce) piszemy wielkimi literami. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lizbona Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Witam, Jak to jest z zacinaniem telewizji w przypadku tego deka? Czy ktoś ma problemy przy tym ich super światłowodzie 300 Mbit/s? Z tego, co czytałem, problem dotyczy głównie opcji Eleven... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek93 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Mam światłowód 100 i ta telewizja działa naprawdę świetnie nic się nie zacina szybkie przełączanie kanałów. Jedyne czego mi brakuje w tej telewizji to brak dbałości o estetykę ilość kabli i środowisko mianowicie posiadam telewizor Samsunga KU6400 i zupełnie nie rozumiem dlaczego orange nie może napisać dedykowanej apki na smart TV do obsługi tej telewizji tak aby obsługiwać wszystko jednym pilotem bez dekodera. Eleven-a nie testowałem bo nie mam dostępu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukis90el Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Dzisiaj u mnie pojawiło się nowe oprogramowanie o numerze 01.25.40. Jedyną zmianą, jaką zauważyłem, jest podmiana Canal+ z kanału 12 na "oferta nc+". Szkoda, że Orange nie udostępnia listy zmian w poszczególnych aktualizacjach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crystalic Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Czy dekoder wciąż dostępny jest wyłącznie w ofercie światłowodowej? Czy można uzyskać go na starej instalacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Tylko FTTH. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Dzisiaj u mnie pojawiło się nowe oprogramowanie o numerze 01.25.40. Jedyną zmianą, jaką zauważyłem, jest podmiana Canal+ z kanału 12 na "oferta nc+". Szkoda, że Orange nie udostępnia listy zmian w poszczególnych aktualizacjach . Działa u Cb oferta NC+ ? Czy masz tylko informację, że aktualnie nie można zaproponować...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 (edytowane) Co ma na celu ta aktualizacja? Ma niby zachęcić do wykupienia pakietu nc+ , w którym z tego sprawdziłem 10 jest w ofercie sat.w pakiecie extra+ a pozostałe się dublują (30 zł)? -SportKlub HD -FightKlub HD -Family Active -Adventure HD -Atm Rozrywka -Wellbeing Network -Da Vinci Learning -Polsat Jim Jam -Nickelodeon HD -Trace Urban Co takiego przeszkadza by dogadać się z nadawcami tych kanałów udostępnić je w ramach pakietu optymalnego/bogatego abonentom.Wygląda na to, że nc+ ma jakiś układ z Orange. Chyba, że chodzi o pakiety premium C+/HBO. Edytowane 10 Września 2017 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.