Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w kwestii rozwiąznia umowy  nie ma konieczności pisemnego potwierdzenia o zakończeniu współpracy z CP. Taka laurka to tylko zwyczajowa kwestia - jesteś stroną umowy którą rozwiązujesz i sam wiedzieć musisz jakie konsekwencje to za sobą niesie oraz z jakim dniem twoja umowa wygasa - jak też jakie dodatkowe obowiązki na tobie jako kliencie ciążą (tak wiem - nieludzkie). Jeśli sam operator rozwiązał z tobą umowę z pewnością zawiadomili Cię o tym pisemnie - a logiczną konsekwencją jest data zakończenia umowy związana z otrzymanym dokumentem.

 

Myślę że da się wznowić - zawrzeć nowa umowę - o ile sam CP chciał bedzie współpracować, albo inaczej o ile system cie przepuści. Kara jaką nałozył na ciebie operator zapłacić musisz, tak jak sprzet oddać (on nie jest twoją własnością). Jak się z czymś niezgadzasz zawsze pozostaje droga sądowa. :(

Edytowane przez wojtek509
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak operator rozwiązał i wlasnie nie powiadomil o dacie rozwiązania stad nie dotrzymanie 30 dni na zwrot sprzętu.

Wiem ze po przywróceniu umowy jesli byłaby taka możliwość i splaceniu zaleglosci abonamentowych na pewno kary są anulowane,tak bylo przynajmniej w ncplus.

 

Tak czy inaczej poszla reklamacja oraz zapytanie do windykacji.

Edytowane przez onifer2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to Ty wypowiedziałeś(z jakiegokolwiek powodu) to miałeś 30 dni od końca okresu rozliczeniowego miałeś czas na zwrot sprzętu i to Ty- (zgodnie z regulaminem,którego znajomość deklarujesz pisemnie) masz o tym wiedzieć,

jeśli z jakichś przyczyn (a te ewent. znać powinieneś) CP rozwiązał z Tobą umowę- nawet ze skutkiem natychmiastowym, to powinien Cię o zaistniałym fakcie poinformować z dokładną datą z którą to nastąpiło.

Takie jest moje zdanie na ten temat,ale coby nie mówić i tak masz p :censored:     :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego napisałem by wskazali mi datę wyslania takiego pisma bo ja takiego nie otrzymałem.

 

Cwaniaki-zależy im tylko na zwrocie sprzętu ponieważ napisali ze nie mogą w tym momencie anulować kary za nieterminowy zwrot sprzętu tylko rozpatrzą to łaskawie po zwrocie (i zostane dalej z kara).

 

Ale juz na zapytanie odnośnie wysylki informacji o dacie zerwania przez nich umowy-nie odpowiedzieli. Niech wskażą konkretna datę wysyłki takiej informacji.

 

Dziwne jest również ze nie przekażą sprawy do działu windykacji tylko odpisuje mi ktos z działu korespondencji?

Czy jest jakiś kontakt bezpośredni z windykacja?

 

Mogą zapomnieć o zwrocie sprzętu dopóki nie wyjaśnia kwestii informacji o dacie zerwania umowy i anulowaniu kary.

 

Zmusza mnie? Chyba tylko sądownie zatem będziemy się sądzić.

No dobrze a jesli zaistnial bo przeciez moze zdarzyc się fakt zgubienia sprzętu w drodze do punktu? Co wówczas, jak wycenia sobie wartość sprzętu?

Edytowane przez onifer2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie nie zgodzili się na wznowienie umowy choć zaległości moim zdaniem nie były duże bo 149 zł. Ale pies ich trącał, płakać nie będę bo i tak już mam w ich miejsce nc+.

 

Dekodera nie oddaję. CP twierdzi, że wysłał list 14 października. Ja takiego listu nie otrzymałem, może poczta zagubiła, może listonosz, nie wiem. Sprawa się prawdopodobnie oprze o sąd- tam będą udowadniać, że wysłali list z informacją o terminie rozwiązania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zmusza mnie? Chyba tylko sądownie zatem będziemy się sądzić.

No dobrze a jesli zaistnial bo przeciez moze zdarzyc się fakt zgubienia sprzętu w drodze do punktu? Co wówczas, jak wycenia sobie wartość sprzętu?

Tylko oni w przeciwieństwie do Ciebie mają prawników tak wyspecjalizowanych w takich sprawach, że jeżeli nie jesteś doktorem prawa z 30 letnim stażem to wygrać nie wygrasz jeżeli będziesz chciał pójść do sądu. Czasami nie warto robić z siebie cebuli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

Mam pytanie. Posiadam dekoder Sagemcom ESI-88 i już 5 raz wymieniam dekoder w APS, z każdym razem jest to samo. Dekoder pochodzi z 5 dni i siada. Nie można nagrywać, nie można przełączać programów itp. czy to może być podstawa do rozwiązania umowy z CP. Ze względu na to że operator nie potrafi zapewnić mi poprawnego i sprawnego działania sprzętu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ESI używałem przez wiele lat,pierwszy padł a dokładnie dysk po 4,5 roku,skoro tobie któryś z kolei wytrzymuje 5 dni to nie jest to wina dekodera tylko coś u Ciebie z instalacją elektryczną bądź antenową jest nie tak, dekoder dostaje jakieś fałszywe impulsy elektryczne (może nawet z TV) i system mu głupieje.

Nie jestem w stanie powiedzieć ci co zrobić,ale najmniej podejrzewał bym właśnie dekoder.

Dam głowę że jesteś pierwszym kto ma takie problemy ma z tym dekoderem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak. W APS wymieniają mi całość oprócz dysku tzn. dekoder, zasilacz, pilot itp. natomiast dysk zostawiają ten sam. Jeśli chodzi o sam dekoder to pierwszy chodził prawie przez cały okres umowy. Dopiero później zaczęły się problemy. I tak od wymiany do wymiany cały czas to samo. Na tej same instalacji mam też nc+ i chodzi bez problemu. Sygnał - Siła 100%, Jakość 93% więc chyba ok. Podejrzewam że w APS mają stare używane dekodery po odnowieniu i cały czas wciskają mi to samo. Mam już dość. CP ma u mnie duży minus. Jak się pytałem o wymianę na Evobox to mi mówią że wiąże się to z aneksem - przedłużeniem umowy. A jak chcę tylko dotrwać do końca umowy, której zostało 5 miesięcy. Później i tak rezygnuję z CP. 

 

PS. Podłączyłem przed chwilą także dodatkowy dekoder z mr z CP 5500s i tam problemów także nie ma, więc na moje to dekoder.

Edytowane przez szrama
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień dekoder, zasilacz i dysk, tzn komplet. Wygląda na to, że masz uszkodzony dysk, którym doprowadzasz do usterki kolejnych dekoderów.

Co do reszty, to chyba nie czytałeś tematu o ofertach dla obecnych abonentów i opcjach uzyskania Evobox'a, anulowania miesięcy obecnej umowy, bezpłatnych miesiącach w nowej i krótkiej umowie. Ale o tym poczytasz w podlinkowanym temacie jeśli będziesz chciał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nic się nie zmieniło. Pracownikowi APS-u najwyraźniej nie chce się pracować i ci kit wciska. :roll:

Obowiązkiem APS-u jest przyjąć wypowiedzenie umowy od abonenta.

Z tego, co tu piszesz, wypowiedzenie napisałeś poprawnie, więc w takiej sytuacji nie ma mowy o wcześniejszym rozwiązaniu umowy z obowiązkiem zapłaty kary umownej.

 

Ja dokładnie tak kiedyś napisałem i CP naliczył mi karę kilkadziesiąt groszy za zerwanie umowy dzień przed terminem, na reklamację nigdy nie odpowiedzieli. Choć sprawa miała być wyjaśniona w trybie pilnym, bo nie mogłem przez te parę groszy podpisać nowej umowy, na telefony do nich wydałem wtedy kilka razy więcej, aż w końcu po namowie pracownika wpłaciłem te grosze, których nigdy nie odzyskałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 stycznia wypowiedziałem umowę ze względu na CBS Drama, miałem gwarantowany. Okres rozliczeniowy do 4 każdego miesiąca, więc wczoraj umowa powinna wygasnąć, dobrze rozumuję? Moje zapytanie na ICOK czy na pewno umowa się skończyła pozostaje trzeci dzień bez odpowiedzi. Wczoraj zadzwoniłem na infolinię i Pani mi powiedziała, że w systemie jest zaznaczone że umowa się skończy 4 lutego. Pani nie potrafiła powiedzieć dlaczego, napisała ponoć zgłoszenie i mam czekać. Tymczasem nie mogę zdać sprzętu. Trochę się obawiam że operator będzie grać na czas, potem albo sobie doliczy za abonament za styczeń, albo dekoder oddam za późno. Co powinienem Waszym zdaniem w takiej sytuacji zrobić? Po jakim czasie ktoś powinien się ze mną w tej sprawie skontaktować albo udzielić informacji via ICOK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z powodu śmierci osoby na którą był dekoder CP wysłałem wypowiedzenie umowy z wiadomego względu, nie będę korzystał już z tego dekodera itp. Wydawałoby się, że jeśli abonent nie żyje to umowę zerwą od ręki i po kłopocie tym czasem przyszedł list i odpowiedź CP brzmi że jeszcze mam zapłacić karę za zerwanie. Jest napisane:

"Informujemy, że zgodnie z postanowieniami części A Umowy, Okres Podstawowy kończy się w dniu (tam 2018 rok). W związku z powyższym oraz mając na uwadze brzmienie Umowy, a także Regulaminu świadczenia usług, w razie jednostronnego rozwiązania Umowy przez Abonenta Cyfrowemu Polsatowi przysługuje roszczenie z tego tytułu w wysokości stanowiącej równowartość ulgi przyznanej Abonentowi w Umowie, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania." i teraz pytanie, jakie roszczenia? jeśli dobrze rozumiem zwrot ulgi przyznanej (to jest jakieś z kosmosu 2400zl niby przyznana ulga jakaś i jest podane konto gdzie trzeba wpłacić). Czy będzie trzeba to płacić? i na jakiej podstawie takie pismo? przecież nie ja podpisywałem tą umowę a abonent też przecież śmierci nie planuje.. no bez jaj

Edytowane przez lol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...