wojtek509 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) w kwestii rozwiąznia umowy nie ma konieczności pisemnego potwierdzenia o zakończeniu współpracy z CP. Taka laurka to tylko zwyczajowa kwestia - jesteś stroną umowy którą rozwiązujesz i sam wiedzieć musisz jakie konsekwencje to za sobą niesie oraz z jakim dniem twoja umowa wygasa - jak też jakie dodatkowe obowiązki na tobie jako kliencie ciążą (tak wiem - nieludzkie). Jeśli sam operator rozwiązał z tobą umowę z pewnością zawiadomili Cię o tym pisemnie - a logiczną konsekwencją jest data zakończenia umowy związana z otrzymanym dokumentem. Myślę że da się wznowić - zawrzeć nowa umowę - o ile sam CP chciał bedzie współpracować, albo inaczej o ile system cie przepuści. Kara jaką nałozył na ciebie operator zapłacić musisz, tak jak sprzet oddać (on nie jest twoją własnością). Jak się z czymś niezgadzasz zawsze pozostaje droga sądowa. Edytowane 28 Listopada 2016 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) Tak operator rozwiązał i wlasnie nie powiadomil o dacie rozwiązania stad nie dotrzymanie 30 dni na zwrot sprzętu. Wiem ze po przywróceniu umowy jesli byłaby taka możliwość i splaceniu zaleglosci abonamentowych na pewno kary są anulowane,tak bylo przynajmniej w ncplus. Tak czy inaczej poszla reklamacja oraz zapytanie do windykacji. Edytowane 28 Listopada 2016 przez onifer2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Jeśli to Ty wypowiedziałeś(z jakiegokolwiek powodu) to miałeś 30 dni od końca okresu rozliczeniowego miałeś czas na zwrot sprzętu i to Ty- (zgodnie z regulaminem,którego znajomość deklarujesz pisemnie) masz o tym wiedzieć, jeśli z jakichś przyczyn (a te ewent. znać powinieneś) CP rozwiązał z Tobą umowę- nawet ze skutkiem natychmiastowym, to powinien Cię o zaistniałym fakcie poinformować z dokładną datą z którą to nastąpiło. Takie jest moje zdanie na ten temat,ale coby nie mówić i tak masz p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Wygląda, że to CP rozwiązał z nim umowę za niepłacenie abonamentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Ale wtedy w piśmie jest informacja o trybie wypowiedzenia i konieczności zwrotu sprzętu. Tak samo jak informuje o tym CP, kiedy my złożymy wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) Dlatego napisałem by wskazali mi datę wyslania takiego pisma bo ja takiego nie otrzymałem. Cwaniaki-zależy im tylko na zwrocie sprzętu ponieważ napisali ze nie mogą w tym momencie anulować kary za nieterminowy zwrot sprzętu tylko rozpatrzą to łaskawie po zwrocie (i zostane dalej z kara). Ale juz na zapytanie odnośnie wysylki informacji o dacie zerwania przez nich umowy-nie odpowiedzieli. Niech wskażą konkretna datę wysyłki takiej informacji. Dziwne jest również ze nie przekażą sprawy do działu windykacji tylko odpisuje mi ktos z działu korespondencji? Czy jest jakiś kontakt bezpośredni z windykacja? Mogą zapomnieć o zwrocie sprzętu dopóki nie wyjaśnia kwestii informacji o dacie zerwania umowy i anulowaniu kary. Zmusza mnie? Chyba tylko sądownie zatem będziemy się sądzić. No dobrze a jesli zaistnial bo przeciez moze zdarzyc się fakt zgubienia sprzętu w drodze do punktu? Co wówczas, jak wycenia sobie wartość sprzętu? Edytowane 28 Listopada 2016 przez onifer2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Zalezne od modelu 300zl do 1000zl za dekoder. CP nie bedzie chcial wspolpracowac z kims kto ma sporo zaleglosci, to Ci z miejsca mowie z doswiadczenia. Olales sprawe, to i CP teraz olal Ciebie. Przykro mi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Faktycznie nie zgodzili się na wznowienie umowy choć zaległości moim zdaniem nie były duże bo 149 zł. Ale pies ich trącał, płakać nie będę bo i tak już mam w ich miejsce nc+. Dekodera nie oddaję. CP twierdzi, że wysłał list 14 października. Ja takiego listu nie otrzymałem, może poczta zagubiła, może listonosz, nie wiem. Sprawa się prawdopodobnie oprze o sąd- tam będą udowadniać, że wysłali list z informacją o terminie rozwiązania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Jednak doszedłem z nimi do porozumienia. Po kilku mailach udało się anulować karę 340 zł, oczywiście sprzęt został zwrócony do CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 Jedna z umów kończy się 12.07.2017. Czy już dziś mogę wysłać oświadczenie o braku woli kontynuowania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 (edytowane) Tak, możesz. Tylko jednoznacznie określ, kiedy chcesz skończyć współpracę. Edytowane 4 Grudnia 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zmusza mnie? Chyba tylko sądownie zatem będziemy się sądzić. No dobrze a jesli zaistnial bo przeciez moze zdarzyc się fakt zgubienia sprzętu w drodze do punktu? Co wówczas, jak wycenia sobie wartość sprzętu? Tylko oni w przeciwieństwie do Ciebie mają prawników tak wyspecjalizowanych w takich sprawach, że jeżeli nie jesteś doktorem prawa z 30 letnim stażem to wygrać nie wygrasz jeżeli będziesz chciał pójść do sądu. Czasami nie warto robić z siebie cebuli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szrama Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Witam, Mam pytanie. Posiadam dekoder Sagemcom ESI-88 i już 5 raz wymieniam dekoder w APS, z każdym razem jest to samo. Dekoder pochodzi z 5 dni i siada. Nie można nagrywać, nie można przełączać programów itp. czy to może być podstawa do rozwiązania umowy z CP. Ze względu na to że operator nie potrafi zapewnić mi poprawnego i sprawnego działania sprzętu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Wymieniasz sam dekoder, czy dekoder z dyskiem i zasilaczem? Operator nie wywiąże się z umowy odmawiając Ci na przykład wymiany sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Ja ESI używałem przez wiele lat,pierwszy padł a dokładnie dysk po 4,5 roku,skoro tobie któryś z kolei wytrzymuje 5 dni to nie jest to wina dekodera tylko coś u Ciebie z instalacją elektryczną bądź antenową jest nie tak, dekoder dostaje jakieś fałszywe impulsy elektryczne (może nawet z TV) i system mu głupieje. Nie jestem w stanie powiedzieć ci co zrobić,ale najmniej podejrzewał bym właśnie dekoder. Dam głowę że jesteś pierwszym kto ma takie problemy ma z tym dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szrama Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 (edytowane) Wiec tak. W APS wymieniają mi całość oprócz dysku tzn. dekoder, zasilacz, pilot itp. natomiast dysk zostawiają ten sam. Jeśli chodzi o sam dekoder to pierwszy chodził prawie przez cały okres umowy. Dopiero później zaczęły się problemy. I tak od wymiany do wymiany cały czas to samo. Na tej same instalacji mam też nc+ i chodzi bez problemu. Sygnał - Siła 100%, Jakość 93% więc chyba ok. Podejrzewam że w APS mają stare używane dekodery po odnowieniu i cały czas wciskają mi to samo. Mam już dość. CP ma u mnie duży minus. Jak się pytałem o wymianę na Evobox to mi mówią że wiąże się to z aneksem - przedłużeniem umowy. A jak chcę tylko dotrwać do końca umowy, której zostało 5 miesięcy. Później i tak rezygnuję z CP. PS. Podłączyłem przed chwilą także dodatkowy dekoder z mr z CP 5500s i tam problemów także nie ma, więc na moje to dekoder. Edytowane 18 Grudnia 2016 przez szrama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Wymień dekoder, zasilacz i dysk, tzn komplet. Wygląda na to, że masz uszkodzony dysk, którym doprowadzasz do usterki kolejnych dekoderów. Co do reszty, to chyba nie czytałeś tematu o ofertach dla obecnych abonentów i opcjach uzyskania Evobox'a, anulowania miesięcy obecnej umowy, bezpłatnych miesiącach w nowej i krótkiej umowie. Ale o tym poczytasz w podlinkowanym temacie jeśli będziesz chciał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domban Opublikowano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Jeżeli ktoś z was miał jeszcze w CP gwarantowany Orange Sport czy CBS Drama to może rozwiązać umowę. Wzór wypowiedzenia i informacje o wszystkich terminach tu: http://icyfrowypolsat.pl/od-1-stycznia-2017r-koncza-nadawanie-kanaly-cbs-drama-oraz-orange-sport/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiGi Opublikowano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Szkoda że Orange było gwarantowane tylko do maja. Co do TVN Meteo Active to raczej już pewne, że podepną to pod rebranding? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavkoo Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Nic się nie zmieniło. Pracownikowi APS-u najwyraźniej nie chce się pracować i ci kit wciska. Obowiązkiem APS-u jest przyjąć wypowiedzenie umowy od abonenta. Z tego, co tu piszesz, wypowiedzenie napisałeś poprawnie, więc w takiej sytuacji nie ma mowy o wcześniejszym rozwiązaniu umowy z obowiązkiem zapłaty kary umownej. Ja dokładnie tak kiedyś napisałem i CP naliczył mi karę kilkadziesiąt groszy za zerwanie umowy dzień przed terminem, na reklamację nigdy nie odpowiedzieli. Choć sprawa miała być wyjaśniona w trybie pilnym, bo nie mogłem przez te parę groszy podpisać nowej umowy, na telefony do nich wydałem wtedy kilka razy więcej, aż w końcu po namowie pracownika wpłaciłem te grosze, których nigdy nie odzyskałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejuss Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 2 stycznia wypowiedziałem umowę ze względu na CBS Drama, miałem gwarantowany. Okres rozliczeniowy do 4 każdego miesiąca, więc wczoraj umowa powinna wygasnąć, dobrze rozumuję? Moje zapytanie na ICOK czy na pewno umowa się skończyła pozostaje trzeci dzień bez odpowiedzi. Wczoraj zadzwoniłem na infolinię i Pani mi powiedziała, że w systemie jest zaznaczone że umowa się skończy 4 lutego. Pani nie potrafiła powiedzieć dlaczego, napisała ponoć zgłoszenie i mam czekać. Tymczasem nie mogę zdać sprzętu. Trochę się obawiam że operator będzie grać na czas, potem albo sobie doliczy za abonament za styczeń, albo dekoder oddam za późno. Co powinienem Waszym zdaniem w takiej sytuacji zrobić? Po jakim czasie ktoś powinien się ze mną w tej sprawie skontaktować albo udzielić informacji via ICOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 (edytowane) Poszukaj postów z wypowiedzeniami w związku z Fightbox Fightklub. Tam też były takie przypadki, jak Twój, gdzie niektórym dodawali extra miesiąc, ale później zostawało to wyjaśniane na korzyść klienta. Edytowane 5 Stycznia 2017 przez cabott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu84 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Ja wypowiadałem 3 stycznia a okres rozliczeniowy mam do 6 każdego miesiąca. Dzwoniłem na infolinie i wypowiedzenie przyjęte i kończy się 6 stycznia. Więc czekam do jutra i zobaczymy.Ma ktoś wzór pisma o zwrot nadpłaty za abonament? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Nie róbcie sobie jaj... Jeśli sam nie potrafisz sklecić nic lepszego, może być nawet "oddajcie nadpłaconą kasiorę na moje konto o numerze (IBAN)" - zadziała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) Z powodu śmierci osoby na którą był dekoder CP wysłałem wypowiedzenie umowy z wiadomego względu, nie będę korzystał już z tego dekodera itp. Wydawałoby się, że jeśli abonent nie żyje to umowę zerwą od ręki i po kłopocie tym czasem przyszedł list i odpowiedź CP brzmi że jeszcze mam zapłacić karę za zerwanie. Jest napisane: "Informujemy, że zgodnie z postanowieniami części A Umowy, Okres Podstawowy kończy się w dniu (tam 2018 rok). W związku z powyższym oraz mając na uwadze brzmienie Umowy, a także Regulaminu świadczenia usług, w razie jednostronnego rozwiązania Umowy przez Abonenta Cyfrowemu Polsatowi przysługuje roszczenie z tego tytułu w wysokości stanowiącej równowartość ulgi przyznanej Abonentowi w Umowie, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania." i teraz pytanie, jakie roszczenia? jeśli dobrze rozumiem zwrot ulgi przyznanej (to jest jakieś z kosmosu 2400zl niby przyznana ulga jakaś i jest podane konto gdzie trzeba wpłacić). Czy będzie trzeba to płacić? i na jakiej podstawie takie pismo? przecież nie ja podpisywałem tą umowę a abonent też przecież śmierci nie planuje.. no bez jaj Edytowane 13 Stycznia 2017 przez lol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.