marenss Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Jeśli mam umowę do 18.06.10, to wypowiedzenie powinno wpłynąć do CP między 19.02-17.03? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 tak, do 18 marca musi być u nich zarejestrowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomma Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 no właśnie, niby twierdzą, że korzystniej jest przedłużyć umowę...ale na tą chwilę nic nie mogą konkretnie odpowiedzieć,- co nie jest dobrą wróżbą, - info jedynie takie, że dekoder przy przedłużeniu mógłby być nawet za 1 zł, ale- koszt dekodera jest jednorazową opłatą i stać mnie na zapłacenie nawet 100 zł czy więcej, - a mieć ileś tam kanałów bez opłat co wychodzi wg mnie taniej, ...czyli, co?, proponujecie wymówić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 dobry pomysł pewnie, że dla nich korzystniej przedłużyć Ci umowę bo konsultant ma z tego prowizję, na poważnie to moim zdaniem jest to bardziej opłacalne choćby z tego względu, że przedłużenie będzie na 2 lata, a nową umowę możesz sobie podpisać na chwilę obecną nawet na 13 miesięcy. zawsze możesz odstąpić od wypowiedzenia i przedłużyć telefonicznie, jeśli zaproponują coś co uznasz za korzystne dla Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomma Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 ok, i tak zrobię, dziękuję z radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwia7ek Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 @ kwia7ek, Twoja strata, że nie przeczytałeś co CP Ci przysłał, podpisałeś i odesłałeś. Tym samym przedłużyłeś okres podstawowy umowy. Regulamin otrzymałeś zapewne przez pomyłkę i nie obowiązuje Cię, w dalszym ciągu masz cenę, którą płacisz od początku umowy. Tak jak na infolinii powiedzieli, nowy regulamin będzie obowiązywał Cię po okresie umowy, którą do nich odesłałeś. Nie ma sensu przestać płacić, po dwóch tygodniach zablokują sygnał, a "dług" będzie rósł, a Ty będziesz miał zablokowany dekoder. Chyba mnie nie zrozumiałeś i tego co napisałem, jeśli jest jakakolwiek zmiana do regulaminu to mam prawo wcześniej rozwiązać umowę bez ponoszenia kar finansowych. Co innego mówią na infolinii CP bo nigdy Ci prawdy nie powiedzą, chciałem się jednak upewnić czy i w tym przypadku mam rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebix Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Zwracam się z ogromną prośbą do wszelkich osób, które otrzymały zmianę do regulaminu oraz cennik z dnia 1 listopada 2009r.Przesyłkę listową z nowym regulaminem i cennikiem, który wszedł w listopadzie poprzedniego roku, otrzymałem na początku stycznia 2010, czyli z 2 miesięcznym poślizgiem lub nawet 3 miesięcznym jeśli czytać to co zostało napisane w nowym regulaminie i w ustawie. Najwidoczniej przedłużyłeś sobie umowę z CP (tzn. okres podstawowy) a osoby posiadające podpisane umowy promocyjne nadal korzystają z dotychczasowych cen zgodnie z zawartą umową (w tym przypadku nie ma możliwości zerwania promocyjnej umowy bez ponoszenia kary). Dopiero po ukończeniu obowiązywania okresu promocyjnego, gdy umowa automatycznie przechodzi na czas nieokreślony, abonent korzysta z usług zgodnie z nowym cennikiem (dla umów na czas nieokreślony) lub może skorzystać z promocji dla stałych klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojan Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Wysłałem rezygnację z CP na początku stycznia, i tu mam pytanko: Czy CP powinien wysłać do mnie jakieś pismo o tym iż takowe pismo do nich wpłynęło i jest im przykro i inne tego typu bzdety oraz do kiedy trwa okres wypowiedzenia. tak jak to robi np. Cyfra+ Bardzo proszę o odpowiedź jak wygląda procedura wypowiedzenia umowy o abonament w CP, pierwszy raz wypowiadam umowę z CP i wiem że CP robi spore trudności przy rozwiązaniu umowy ,o tym już krążą legendy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Do mnie list przysłali, że wypowiedzenie zostało przyjęte, że jest im przykro itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 @kwia7ek,coś tam podpisałeś ale to było w lipcu ub.r.(nowego reg.nie miałeś).Z chwilą otrzymania pisma z nowym reglaminem i umową możesz ją podpisać i będziesz na umowie na czas określony przez rok i płacił to samo.Jeśli jej nie podpiszesz,będziesz płacił 2zł więcej.Te "poślizgi"to nie są ważne,dodlegałeś staremu regulaminowi. Napisałeś do CP że nie akceptujesz n.regulaminu,no ale konkretnie umowy nie wypowiedziałeś ? Dlatego takie odpowiedzi konsultantów. Ja w pomyłki nie wieżę,że komuś wysłali n.regulamin w okresie umowy podstawowej.w mojej rodzinie były takie dwa przypadki. Trudno o konkrety,bo nie wiem co z tym wypowiedzeniem,a żeby to powtórzyć to chyba czas minąl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lasic00 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam wszystkich. Prosiłbym o rade bo się trochę pogubiłem... Mianowicie, mam umowę na czas nieokreślony, abonament mam opłacać do 6 każdego miesiąca. Wysłałem wypowiedzenie i dotarło ono do CP 5.11.2009 (potwierdzenie odbioru). I teraz moje pytanie. Kiedy upływają te 3 miesiące wypowiedzenia? Musze jeszcze płacić za luty i dopiero 6.03.2010 mi wyłączą czy może już w lutym pożegnam się z CP?! Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 za okres od 6 lutego do 6 marca nie powinieneś już płacić, a po 6 lutym wyłączą Ci sygnał, ale najlepiej zadzwoń na infolinię albo zaloguj się do iCOK'a i sprawdź czy nie musisz płacić. bywa często, że wypowiedzenie nie wprowadzone i inne takie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeataS1987 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Bardzo proszę o pomoc. Umowa z CP wygasła mi w listopadzie; mieli mi zmniejszyć kwotę abonamentu, jednak przysyłając aneks uwzględnili starą kwotę abonamentu, w związku z tym odesłałam im ten aneks bez podpisu; do tej pory nie otrzymałam nowego aneksu; chcę rozwiązać umowę... Okres rozliczeniowy zaczyna się 20 każdego miesiąca. Czy pisząc o rozwiązaniu umowy muszę uwzględnić okres 3 miseięcznego wypowiedzenia, czyli będę musiała płacić abonament włącznie do 20 kwietnia? (zakładając że pismo o rozwiązanie umowy otrzymają przed 20 lutym)? Mógłby ktoś przesłać wypowiedzenie takiej umowy? Będę wdzięczna! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Koniec umowy 20 maja,ostatnia opłata mies.przed 20 kwietnia.Wzór wypowiedzenia w dziale >Sat Kurier FAQ. Po otrzymaniu wypow.mogą się kontaktować z Tobą,oferować promocję. Wypowiedz listem za potw.odbioru,by dostali go parę dni przed 20 lutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lasic00 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 za okres od 6 lutego do 6 marca nie powinieneś już płacić, a po 6 lutym wyłączą Ci sygnał, ale najlepiej zadzwoń na infolinię albo zaloguj się do iCOK'a i sprawdź czy nie musisz płacić. bywa często, że wypowiedzenie nie wprowadzone i inne takie. Dzięki. Faktycznie muszę do nich zadzwonić, bo właśnie dostałem sms-em ponaglenia do płacenia za luty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Powinna liczyć się data przyjęcia listu przez CP,więc się wyrobiłeś.Nie wprowadzili do systemu wypowiedzenia,więc to ponaglenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.S Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Proszę o wyjaśnienie -miałem umowę podpisana na rok ,w listopadzie 2008 roku na Super Film + HBO HD (93.80zł/m).W listopadzie 2009 wszedł nowy regulamin CP.Do tej pory nie zostałem powiadomiony o powyższej zmianie czy to znaczy że: 1/nowy regulamin mnie nie obowiązuje? a jeśli nie to dlaczego ? 2/nadal płacę niezmieniona stawkę za powyższy pakiet , 3/ czy mogę z powyższych powodów rozwiązać umowę w terminie miesięcznego wypowiedzenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Do 1-obowiązuje Cię stary regulamin,nie zostałeś powiadomiony o nowym,forum nie ma tu zastosowania. 2-tak 3-musisz czekać na przesyłkę n.regulaminu,lub rozwiązać umowę z 3mies.wypowiedzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shon19 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Czy w związku z usunięciem E! można rozwiązac umowę która obowiązuje jeszcze przez 15 miesięcy? Co musiałbym zrobic jesli istnieje taka możliwośc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Nie ma takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
southpark Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Jeśli kanał ten zagwarantowany jest w umowie to dlaczego nie można zerwać umowy wynikającej z winy operatora. Ja w poniedziałek wysyłam wypowiedzenie a jeśli będą robić problemy to zgłoszę się z tym do UOKiK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturrro Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Nie ma takiej opcji. a dlaczego nie ma takiej opcji prosze konkretniej.......? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipii Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Dzwoniłem własnie na infolinie, dowiedziałem się że nie można zerwać umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Kanał mam zagwarantowany w umowie. Kanał znika z winy operatora. Nie jest zastąpiony żadnym innym kanałem o tej tematyce, więc dla czego nie można zerwać umowy? A tak po za tym CP nie poinformowało abonentów że zamierza usunąć jakiś kanał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Tu nie chodzi nawet o podobną tematykę nowego kanału. W umowie jest wyraźnie podana nazwa kanału. Skoro CP przestaję go dostarczać klientowi, to ten ma prawo zerwać umowę. I tyle w tym temacie. CP często ma zapędy do tworzenia nowego prawa, ale delikatne straszonko i zmięknie im na pewno rura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.