Kojak Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Z tego co wiem od wprowadzenia promocji z nowym pace hd, wynajem za sd czy hd 10zł miesięcznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_73 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Dostałem taką ofertę, opcja prestiżowy HD 13 miesięcy 105 zł na cały okres umowy dekoder 0 zł. Zgadzać się?? Dostałeś słabą ofertę. Ja za drugi rok zapłacę 108 zł - pierwszy rok wiadomo ze zniżkami - i dodatkowo dostałem "telewizor", dekoder HD bez czynszu, Multiroom + ewentualnie, jeśli taki wybiorę, dekoder za "grosz” Dziwne do mnie jakoś nikt nie dzwonił i nie pisał. Umowę i tak rozwiązuję i list do Cyfry+ dotrze przypuszczam za dwa, trzy dni. Nie chciało mi się czekać. Zapłacę dodatkowo jeszcze za styczeń za pierwszą umowę a w drugiej i tak grudzień mam gratis. Zaś na Multiroom czekam jak wszyscy. bogdan425, jaką promocję/pakiet wziąłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruone Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 jaruone - potwierdzam Ci to co napisałeś. Za 29 zł. dostajesz Podstawowy + Multipakiet C+, a za 42 zł. Komfortowy + Multipakiet C+. Wynajem dekodera darmowy. dzięki puszczyk za info, teraz widzę, że jednak będzie warto zostać - kombinowałem czy nie wziąć "gołego" multipakietu jeśli wyskoczą mi z promocją gorszą niż rok temu. 13 czy 18 miesięcy to nie jest jakaś kolosalna różnica - fakt nie będę łapał się na świąteczne promocje ale za półtora roku to sytuacja może się diametralnie zmienić... Z tego co wiem od wprowadzenia promocji z nowym pace hd, wynajem za sd czy hd 10zł miesięcznie. czyżbym musiał za ten śmieszny (ale działający bez zarzutu) radiobudzik Pace'a, który od roku mam za friko płacić teraz 10 zł miesięcznie?? Chyba nie będą mnie rozśmieszać - bo wtedy oddam im ten dekoder i za kilkadziesiąt zł kupię podobny na allegro Ciekawe co sobie zrobią z używanym dekoderem SD - podstawka pod kawę ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Jak już jesteśmy przy temacie dekoderów to rozumiem, że wykup dekodera za 79 złotych odnosi się do nowych dekoderów. A czy ktoś z Was podejmował starania w zakresie odkupienia od Cyfry+ dotychczas używanego przez Was dekodera ??? pozdrawiam marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Z tego co wiem od wprowadzenia promocji z nowym pace hd, wynajem za sd czy hd 10zł miesięcznie. Przy opcji przedłużania umowy wynajem dekodera 0 zł. Nawet się nie musiałem z nimi o to targować - sam konsultant powiedział mi, że tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 bogdan425, jaką promocję/pakiet wziąłeś? Komfortowy+ - Canal+ HBO Cinemax - Opcje HD - "telewizor" - dekoder HD bez czynszowy - Multiroom (dodatkowy dekoder do wyboru) - polecenie zapłaty - umowa na 24 miesiące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruone Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 korzystając z uprzejmości puszczyka (lub ktoś kto przedłużał już umowę) zapytam: - po przedłużeniu nowa umowa obejmuje 13 lub 18 miesięcy od 1 lutego 2010, 1 stycznia 2010 czy natychmiast po podpisaniu aneksu ?? Bo moja umowa kończy się jak większości 31.01.2010 - i nie wiem czy za styczeń będę musiał zapłacić za mój podstawowy + multipakiet 72.8 zł, czy ten miesiąc będzie wliczony już w nową umowę. Jeśli zaś umowa wchodziłaby natychmiast to musiałbym ją zawrzeć po ostatniej kolejce Ekstraklasy, tak by nie włączać Orange Sport (który teraz mam) na miesiące posuchy (przerwa zimowa) - dzwoniąc do Cyfry w celu przedłużenie umowy korzystaliście z numeru (022) 310 45 65 - Dział Utrzymania Klienta - czy jest może jeszcze jakiś inny bezpośredni numer ?? (miałem do nich zadzwonić i dowiedzieć się o warunki już ze 3 tyg temu jak włączałem HBO, ale przekierowywanie z infolinii nie zadziałało ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mono Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Umowe przedłużałem wczoraj na 18 miesięcy - komfortowy+ oraz opcja CANAL+. Jak informował konsultant wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2010 - poprzednia umowa tym samym skróciła się o miesiąc ( jestem z zeszłorocznej świątecznej promocji). Posiadany dekoder pozostaje w bezpłatnym użytkowaniu - nie było tego zapisu w odczytywanym aneksie, natomiast konsultant oświadczył iż tak wynika z promocyjnych regulacji przy przedłużeniu umowy na powyższych warunkach (mam nadzieję, że wiedział co mówi :> ) które są dołączane do aneksu ( wszystko ma przyjść pocztą). Co do gwarancji stałej ceny przyznaje nie wnikałem w to zagadnienie, ale konsultant stwierdził, iż w razie zmiany ceny mam prawo rozwiązac umowę. Jeszcze jedno - zmiana pakietu w trakcie trwania aneksu powoduję utratę promocyjnych warunków - na moje pytamie uzyskałem odpowiedź że zmiana pakietu zarówno w góre jak i w dół ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 jaruone: Umowa wchodzi od 1 stycznia, stara jest skrócona o miesiąc. Jeżeli miałeś podstawowy, a chcesz w aneksie komfortowy to jest on od razu włączony (u mnie świecił jakieś 15 min od przedłużenia umowy). A co do telefonu, to dzwoń najlepiej pod 22 310 45 65. To jest też do Działu Utrzymania Klienta i jak dzwoniłem tam kilka razy, to ani raz nie zdarzyło się, że trzeba czekać na rozmowę, tylko od razu było połączenie Oczywiście po wysłuchaniu formułki, że rozmowa jest nagrywana itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruone Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Dzięki Panowie. Z tym Orange Sport najwyżej zapytam się gościa - bo z tego co mono pisze o braku możliwości zmiany pakietu mogłoby być nie ciekawie jakby uznali że włączenie Orange'a czy HBO to zmiana pakietu (wydaje mi się, że chodzi tylko o zmianę np. podstawowego na komfortowy czy prestiżowego na podstawowy, ale pieron ich wie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Modyfikacja opcji Orange Sport nie powoduje utraty zniżek na pakiet główny lub inne opcje dodatkowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maq Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Dzwonił przed chwilą do mnie konsultant z Cyfry+, w sprawie propozycji przedłużenia umowy z grudnia 2008r. i jak tylko wspomniałem o tym że wysłałem właśnie wypowiedzenie to od razu powiedział "a to Pan wysłał wypowiedzenie, dziękuję, do widzenia", nie dając mi przy tym nawet dokończyć zdania ;] Nawet nie spróbował mnie przekonać żebym cofnął wypowiedzenie, dziwna polityka, no chyba że za kilka dni skontaktuje się ze mną kolejny konsultant właśnie w kwestii wypowiedzenia umowy z inną "lepszą" ofertą. I tak nie zgodzę się na przedłużenie bo parę dni temu wziąłem na innego członka rodziny komfortowy+ wraz z TV, ale sam fakt braku próby przekonania zdziwił mnie. Tym bardziej że na początku pytany o to Czy jestem zadowolony z oferty programowej odpowiedziałem: Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Wysłana rezygnacja z Umowy dn. 1- grudnia br. została juz zarejestrowana w systemie C+. tak poinformowała mnie pani z CTA i tyle, nie było nic na temat ewentualnej propozycji. nawiasem mówiąc i tak nie będę umowy przedłużał. Dziwi mnie tylko ta obojetność C+ przecięż byłem i jescze jestem od 18 m-cy i płaciłem comiesięcznie przeszło 70 zł. abonanmentu. Nie moge powiedziec pani była bardzo uprzejma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acnot30 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Wziąłem ofertę którą mi zaproponowano. Umowa na 13 miesięcy pakiet prestiżowy 75 zł przez 9 miesięcy, gratis pakiet HD dekoder również gratis. Po upływie 9 miesięcy mogę zmienić na dowolny pakiet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Wysłana rezygnacja z Umowy dn. 1- grudnia br. została juz zarejestrowana w systemie C+. tak poinformowała mnie pani z CTA i tyle, nie było nic na temat ewentualnej propozycji. Dzwonił przed chwilą do mnie konsultant z Cyfry+, w sprawie propozycji przedłużenia umowy z grudnia 2008r. i jak tylko wspomniałem o tym że wysłałem właśnie wypowiedzenie to od razu powiedział "a to Pan wysłał wypowiedzenie, dziękuję, do widzenia". A ja wysłałem wypowiedzenie 2-go grudnia, a wczoraj do mnie dzwoniła Pani z propozycją umowy na 18 miesięcy (29 zł/mies. za podstawowy+ wraz z Canal+, ewentualnie 42 zł/mies. za komfortowy+ wraz z Canal+). Na samym początku zasygnalizowałem jej, że wysłałem wypowiedzienie 2-go grudnia, lecz wcale jej to nie zniechęciło do nawijania dalej na temat promocji. Prawdę powiedziawszy przechodzę do innej platformy więc na 99,99 % nie skuszę się na propozycję przedłużenia umowy. Najbardziej mi się podobało jak konsultantka na początku rozmowy uświadomiła mnie, że aktualnie płacę 42,90 zł za pakiet i opcję Canal+, a ona ma dla mnie propozycję, żeby tę opłatę obniżyć do 29 zł miesięcznie. Matematycznie faktycznie jest różnica, ale statystycznie i tak bym drożej zapłacił miesięcznie, aniżeli płaciłem podczas umowy obowiązującej od stycznia 2009 do stycznia 2010 (w ostatnim miesiącu rezygnuję z Canal+). Z drugiej strony nie można mieć za złe konsultantom takich telefonów, bo to przecież jest ich praca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Wypowiedzenie wysłałem 1.12.2009 poleconym za potwierdzeniem odbioru na Sikorskiego, a nie na skrytkę pocztową. Do tej pory nie dotarło do mnie potwierdzenie. I związku z tym mam pytanie czy mam już interweniować na poczcie czy jeszcze czekać. Wyczytałem, że jeśli wyśle się na Sikorskiego to się dłużej czeka. Mam panikować czy się jeszcze wstrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Czy wysłałes to listem poleconym Priorytetowym za potwierdzeniem odbioru, bo jak zwykłym poleconym to list idzie bardzo długo . Priorytetem list wysłany 1 grudnia dochodzi na Sikorskiego Cyfry+ juz 2 grudnia. Potwierdzenie wraca 8 grudnia z datą odbioru w C+ jak podałem i 8 XII od razu dzwoniłem do CTA i wypowiedzenie było już zarejestrowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Wysłałem tylko poleconym z potwierdzeniem odbioru bez priorytetu. Warto dzwonić i się pytać czy już mają wypowiedzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Do mnie zwrotka trafiła po dwóch tygodniach od wysłania listu poleconego na ul. Sikorskiego (gdy poprzednio wysyłałem wypowiedzenie). Teraz wysyłałem bez zwrotnego potwierdzenia odbioru w dniu 2 grudnia 2009 r. i w dodatku na skrytkę pocztową (wczoraj się zalogowałem do aplikacji ICA i w symulacji płatności mam harmonogram spłat do stycznia 2010 r., a więc doszło i już odnotowali ten fakt w systemie). Więc może sprawdź sobie czy coś się nie zmieniło w ICA, ewentualnie zadzwoń na infolinię. pozdrawiam marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ambroz Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 ja rezygnacje wysłałem z końcem listopada , w poniedziałek jak zadzwoniłem sprawdzić czy doszła Pan przedstawił mi nastepującą ofertę: dla pierwszego kontraktu: 13 miesięcy umowy ( w piatek mi powiedziano że dla przedłużenia umowy jest tylko opcja 18 i 24 miesiące) 3 miesiące po 31,95 4-11 miesiąc 62,90 12 i 13 miesiąc pełna płatność za komfortowy+ oraz dodatkowe kanały canal+ opcje HD na 13 miesięcy gratis dekoder PVR gratis dla drugiego kontraktu ( czytaj drugi abonament) wszystko jak wyżej oraz dodatkowo ten nowy dekoder PVR jak sie pojawi u dystrybutorów ( na tym kontrakcie nie miałem od nich dekodera) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maq Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Ja wysłałem rezygnacje poleconym (zwykłym, nie priorytetem, bez zwrotki) 1 grudnia 2009 i dzisiaj w ICA już miałem symulacje tylko do stycznia 2009, dodam że jak jeszcze sprawdzałem wczoraj miałem wyszczególnione opłąty na rok naprzód. Tak więc zapewne dzisiaj zarejestrowali moje wypowiedzenie. Jak na razie nikt nie dzwonił do mnie w sprawie zaproponowania wycofania rezygnacji (dzwonili tylko poniedziałek w ramach akcji przedłużeniowej dla tych z grudnia 2009, konsultant na wieść o wysłaniu wypowiedzenia jedynie podziękował i rozłączył się). Ale i tak nie przedłużę bo załapałem się wcześniej na promo z TV bez multiroomu i przy tańszym PVR HD z pakietem komfortowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Wszedłem na ICA i symulacja wykazała opłaty do stycznia, więc wychodziło, że wypowiedzenie dotarło. Dla upewnienia miałem jutro zadzwonić, ale około 16 zadzwoniła Pani z Cyfry+ i zaproponowała mi ofertę. Na początku coś wspomniała o 18 miesiącach, ale od razu powiedziałem, że w grę wchodzi tylko umowa na 13 miesięcy. Dodałem także, że zamiast pakietu Podstawowego z Canal+ chciałbym Powitalny z Canal+. Po moich "warunkach" Pani zaproponowała umowę na 13 miesięcy, oczywiście pakiet Powitalny z Canal+. Powitalny przez 11 miesięcy 50% ceny, Canal+ także przez 11 miesiecy 50% ceny. Czy ta oferta jako oferta przedłużeniowa jest atrakcyjna? Czy jeszcze walczyć o coś? Jeśli się zgodzę na tą ofertę to jak wyglądają formalności(podpisanie umowy)? Porównałem tą ofertę z obecnymi promocjami na Multipakiet i Multipakiet wychodzi o 16,5 zł drożej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 W mojej ocenie całkiem przyzwoita ta oferta. Rozumiem, że dekoder udostępniają na dotychczasowych zasadach tj. bezpłatnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Korzystam z modułu, więc o takich rzeczach nie było mowy. A co z formalnościami? Jak się zgodzę to przysyłają umowę do podpisania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Przysyłają aneks przedłużeniowy ale tylko dla Twojej informacji, nie trzeba nic podpisywać ani odsyłać. Nagrana rozmowa jest wiążąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi