Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

E-mail przed chwilą otrzymany z nc+: Szanowni Państwo,

 

z przyjemnością informujemy, iż kanały: CNN, Cartoon Network i TCM

pozostają w ofercie CANAL+ Cyfrowego S.A., pomimo wcześniejszych

zapowiedzi o ich wycofaniu od 1 lipca br.

 

W związku z powyższym, nie ma zastosowania art. 7 §1 Regulaminu

Umowy o Abonament co do możliwości rozwiązania Umowy

o Abonament z powodu zmian programowych.

 

Z poważaniem,

Zarząd CANAL+ Cyfrowy S.A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy rezygnowal ktos ostatnio z Cyfry+ i mial nadplate? Bo ja wlasnie zrezygnowalem w kwietniu dekoder zdalem w ostatni dzien maja i cisza.Niby maja jeszcze czas do konca tygodnia ale cos to czarno widze.Gdybym tej nadplaty nie dostal to co wtedy reklamacja i mam czekac na rozpatrzenie do 30 dni?
Nadplaty oczywiscie nie oddali reklamacje przyjeli dopiero podczas czwartego telefonu teraz znowu sobie poczekam moze oddadza a moze nie nigdy wiecej w tym syfie jeszcze powinni sie sporo uczyc od Cp o traktowaniu abonenta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E-mail przed chwilą otrzymany z nc+: Szanowni Państwo,

 

z przyjemnością informujemy, iż kanały: CNN, Cartoon Network i TCM

pozostają w ofercie CANAL+ Cyfrowego S.A., pomimo wcześniejszych

zapowiedzi o ich wycofaniu od 1 lipca br.

 

W związku z powyższym, nie ma zastosowania art. 7 §1 Regulaminu

Umowy o Abonament co do możliwości rozwiązania Umowy

o Abonament z powodu zmian programowych.

 

Z poważaniem,

Zarząd CANAL+ Cyfrowy S.A.

 

Czytałem właśnie przed chwilą o tym na portalu SK.

CYFRA+ (nc+) nieźle zrobiła w konia tych abonentów, którzy mieli te kanały gwarantowane w regulaminie swojej umowy i w związku z ich wycofaniem w lipcu br. planowali wypowiedzenie umowy... :roll:

Po prostu jedno wielkie oszustwo ze strony operatora! :?

Ufff, jak dobrze, że ja się od nich uwolniłem z końcem kwietnia dzięku wycofaniu przez CYFRĘ+ z dniem 1 kwietnia br. kanału 13th Street Universal. :)

Do nc+ na pewno już nie wrócę! Firmie "ITI Neovision" i królowi Julianowi mówię NIE!!! :woot:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dutche1828

Skoro jesteś abonentem dawnej CYFRY+ to wypowiedzenie wysyłasz na adres:

 

Canal+ Cyfrowy S.A.

Skr. poczt. 8

02-100 Warszawa

 

Poza tym, abonenci dawnej CYFRY+ podobno mają już też możliwość składania wypowiedzenia w "Centrach nc+". Jeśli niedaleko ciebie jest takie "Centrum nc+" to możesz spróbować. Dla mnie osobiście jest to lepsze rozwiązanie, niż wysyłanie wypowiedzenia pocztą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, termin upływa dnia następnego (art. 115 Kodeksu Cywilnego). Dniami ustawowo wolnymi od pracy są wszystkie niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. Na gruncie przepisów prawa cywilnego sobót nie traktuje się jako dni wolnych od pracy, które powodowałyby przesunięcie terminu. Dotyczy to wszystkich umów zawieranych na podstawie Kodesku Cywilnego (terminy dostawy, płatności, zwrotu środków pieniężnych, terminów wykonania prac i usług)

Konieczność wykonania czynności lub zapłaty wynagrodzenia w dzień poprzedzający termin wykonania czynności, jeśli ten termin wypada w dzień wolny od pracy, występuje wyłącznie w Kodeksie Pracy oraz umów zawieranych na podstawie prawa bankowego.

 

Więc jeśli termin zwrotu nadpłaty abonementu wypadł w niedzielę to ostatnim dniem tego terminu staje się poniedziałek :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E-mail przed chwilą otrzymany z nc+: Szanowni Państwo,

 

z przyjemnością informujemy, iż kanały: CNN, Cartoon Network i TCM

pozostają w ofercie CANAL+ Cyfrowego S.A., pomimo wcześniejszych

zapowiedzi o ich wycofaniu od 1 lipca br.

 

W związku z powyższym, nie ma zastosowania art. 7 §1 Regulaminu

Umowy o Abonament co do możliwości rozwiązania Umowy

o Abonament z powodu zmian programowych.

 

Z poważaniem,

Zarząd CANAL+ Cyfrowy S.A.

 

Czytałem właśnie przed chwilą o tym na portalu SK.

CYFRA+ (nc+) nieźle zrobiła w konia tych abonentów, którzy mieli te kanały gwarantowane w regulaminie swojej umowy i w związku z ich wycofaniem w lipcu br. planowali wypowiedzenie umowy... :roll:

Po prostu jedno wielkie oszustwo ze strony operatora! :?

A ja wręcz przeciwnie. Informację tą przyjąłem z zadowoleniem :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, termin upływa dnia następnego (art. 115 Kodeksu Cywilnego). Dniami ustawowo wolnymi od pracy są wszystkie niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. Na gruncie przepisów prawa cywilnego sobót nie traktuje się jako dni wolnych od pracy, które powodowałyby przesunięcie terminu. Dotyczy to wszystkich umów zawieranych na podstawie Kodesku Cywilnego (terminy dostawy, płatności, zwrotu środków pieniężnych, terminów wykonania prac i usług)

Konieczność wykonania czynności lub zapłaty wynagrodzenia w dzień poprzedzający termin wykonania czynności, jeśli ten termin wypada w dzień wolny od pracy, występuje wyłącznie w Kodeksie Pracy oraz umów zawieranych na podstawie prawa bankowego.

 

Więc jeśli termin zwrotu nadpłaty abonementu wypadł w niedzielę to ostatnim dniem tego terminu staje się poniedziałek :-)

Czyli dzis byl ostatni dzien w ktorym powinienem dostac nadplate.Oczywiscie nie dostalem co mnie wcale nie dziwi chcialem pujsc na reke tej zalosnej firmie i przedstawilem im propozycje.Skoro takim wielkim problemem jest dla nich zwrot pieniedzy chcialem aby dali mi dekoder z moim starym pakietem bym wykrzystal ta kwote ale tak sie tez nie da.Chyba sobie jeszcze poczekam na ten zwrot oby dlugo to mi dobrze utkwi w pamieci i mi szybko nie przyjdzie do glowy taka glupota by sie wiecej wiazac z taka firma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

moja mama wysłała wypowiedzenie do Cyfry +

kończy nam się umowa (właściwie już skończyła - czerwiec )

do dzisiaj nie otrzymaliśmy żadnego potwierdzenia otrzymania przez C+ mojego listu z wypowiedzeniem

( polecony , za potwierdzeniem )

 

w internecie jest informacja że doręczono list 28 czerwca

 

------------

 

dziś do nich dzwonie i okazuje się że nie mają nigdzie w bazie danych informacji o tym byśmy wypowiedzieli umowę czy nawet to że otrzymali przesyłkę

okazało się że zamiast wysłać na Cyfra + S.A. skr. pocztowa 8 02-100 Wawa

wysłaliśmy na Canal + cyfrowy sp.z.o.o. skr pocztowa 8 02-100 wawa

 

( adres otrzymaliśmy w punkcie NC+ ) - mam jeszcze kartkę z informacją

 

Rezygnacje nalezy wypełnić swoimi danymi, wydrukować, własnoręcznie podpisać i wysłać listem poleconym na adres Cyfry+

CANAL + Cyfrowy Sp. z.o.o.

02-100 Warszawa

skt. poczt. 8

 

=======================

 

czy możemy się jakoś od tego odwołać ?

czy musimy jeszcze raz wysłać wypowiedzenie - ale że juz jest po umowie więc naliczą nam 3 miesiące ;/ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że reklamuj! To czy napisałeś "Sp. z o.o." czy "S.A." nie powinno mieć przy doręczeniu znaczenia.

 

Zrób zdjęcie/skan Potwierdzenia nadania (żeby wyraźnie było widać nr przesyłki poleconej) + zrzut ekranu strony śledzenia poczty polskiej ze statusem doręczenia i upieraj się, że pismo zostało doręczone, a ich bałagan jest winny obecnej sytuacji. Nie odpuszczaj, bo ta firma tylko na to liczy, a wszelkie dowody, że przesyłkę doręczono masz.

 

Brakiem zwrotnego potwierdzenia odbioru się nie przejmuj, bo wraca do nadawcy dość długo. Tak czy siak się tym nie przejmuj, bo w regulaminie mowa jest o obowiązku nadania tego typu pism listem poleconym, o zwrotnym potwierdzeniu mowy tam nie ma. Chociaż gdy dostaniesz zwrotne potwierdzenie możesz je również zeskanować i im wysłać, to będzie dodatkowy punkt na Twoją korzyść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tak trochę doszukam się teorii spiskowej.

Z końcem sierpnia kończy mi się umowa, która nieprzerwane biegła jeszcze od czasu początków Wizji TV. Płaciłem naprawdę sporo, należałem do tej tzw. grupy jeleni, ale nic to. Z różnych przyczyn postanowiłem nie przedłużać i oddać się rozkoszom zasobów internetu. Wysyłam wypowiedzenie, ślicznie wydrukowane i podpisane. Listem poleconym za potwierdzeniem odbioru oczywiście.

I tak mnie coś tknęło, by zadzwonić i zapytać, co i jak. I teraz ZONK. Gość na infolinii mówi mi, że - uwaga - wypowiedzenie nie może być zarejestrowane, gdyż pismo co prawda doszło, ale skan z niego jest nieczytelny. Nieczytelny? widzicie tę akcję? Wysyła im się pismo na kartce, ktoś to skanuje, coby im się w dokumentacji elektronicznej kopia znalazła. I skanuje to tak partacko (świadomie lub nie), że skan staje się "nieczytelny" a moje wypowiedzenie szlag trafił.

Fuk, i teraz pytanie: Jak mam zadziałać skutecznie, by dostarczyć im to wypowiedzenie? Istnieje uzasadnione podejrzenie, że z ową nieczytelnością skanu może im się to nieraz powtórzyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to mówią nic dwa razy się nie zdarza, więc ślij kolejne wypowiedzenie

Ale z drugiej strony nie twoja wina że sobie źle zeskanowali, zresztą mają przecież jeszcze oryginał wypowiedzenia który wysłałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...