audib6 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 E-mail przed chwilą otrzymany z nc+: Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy, iż kanały: CNN, Cartoon Network i TCM pozostają w ofercie CANAL+ Cyfrowego S.A., pomimo wcześniejszych zapowiedzi o ich wycofaniu od 1 lipca br. W związku z powyższym, nie ma zastosowania art. 7 §1 Regulaminu Umowy o Abonament co do możliwości rozwiązania Umowy o Abonament z powodu zmian programowych. Z poważaniem, Zarząd CANAL+ Cyfrowy S.A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Czy rezygnowal ktos ostatnio z Cyfry+ i mial nadplate? Bo ja wlasnie zrezygnowalem w kwietniu dekoder zdalem w ostatni dzien maja i cisza.Niby maja jeszcze czas do konca tygodnia ale cos to czarno widze.Gdybym tej nadplaty nie dostal to co wtedy reklamacja i mam czekac na rozpatrzenie do 30 dni? Nadplaty oczywiscie nie oddali reklamacje przyjeli dopiero podczas czwartego telefonu teraz znowu sobie poczekam moze oddadza a moze nie nigdy wiecej w tym syfie jeszcze powinni sie sporo uczyc od Cp o traktowaniu abonenta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 E-mail przed chwilą otrzymany z nc+: Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy, iż kanały: CNN, Cartoon Network i TCM pozostają w ofercie CANAL+ Cyfrowego S.A., pomimo wcześniejszych zapowiedzi o ich wycofaniu od 1 lipca br. W związku z powyższym, nie ma zastosowania art. 7 §1 Regulaminu Umowy o Abonament co do możliwości rozwiązania Umowy o Abonament z powodu zmian programowych. Z poważaniem, Zarząd CANAL+ Cyfrowy S.A. Czytałem właśnie przed chwilą o tym na portalu SK. CYFRA+ (nc+) nieźle zrobiła w konia tych abonentów, którzy mieli te kanały gwarantowane w regulaminie swojej umowy i w związku z ich wycofaniem w lipcu br. planowali wypowiedzenie umowy... Po prostu jedno wielkie oszustwo ze strony operatora! Ufff, jak dobrze, że ja się od nich uwolniłem z końcem kwietnia dzięku wycofaniu przez CYFRĘ+ z dniem 1 kwietnia br. kanału 13th Street Universal. Do nc+ na pewno już nie wrócę! Firmie "ITI Neovision" i królowi Julianowi mówię NIE!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dutche1828 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 witam serdecznie wypowiedzenie umowy wysylamy na? jestem abonentem cyfry i w kontaktach na ica cyfraplus widnieje ten na daole nc+? Canal+ Cyfrowy S.A. Skr. pocztowa nr 8 02-100 Warszawa czy nc+ Skr. pocztowa nr 8 02-100 Warszawa dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Ja wysłałem na ten pierwszy adres. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 @dutche1828 Skoro jesteś abonentem dawnej CYFRY+ to wypowiedzenie wysyłasz na adres: Canal+ Cyfrowy S.A. Skr. poczt. 8 02-100 Warszawa Poza tym, abonenci dawnej CYFRY+ podobno mają już też możliwość składania wypowiedzenia w "Centrach nc+". Jeśli niedaleko ciebie jest takie "Centrum nc+" to możesz spróbować. Dla mnie osobiście jest to lepsze rozwiązanie, niż wysyłanie wypowiedzenia pocztą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Wczoraj dowiedzialem sie od konsultantki NC+ ze nie dostane nadplaty w terminie 30 dni bo 30 wypada w niedziele i moze pieniadze beda w poniedzialek.Gratuluje poczucia humoru konsultantow z tej zalosnej firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 No to skoro 30-ty wypada w niedzielę to pieniądze powinny zostać ci zwrócone najpóźniej do piątku poprzedzającego tę niedzielę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Ja wiem o tym doskonale ale juz konsultanci NC+nie.Dopiero podczas czwartego telefonu raczyli przyjac reklamacje.Teraz pewnie poczekam 30 dni na rozpatrzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, termin upływa dnia następnego (art. 115 Kodeksu Cywilnego). Dniami ustawowo wolnymi od pracy są wszystkie niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. Na gruncie przepisów prawa cywilnego sobót nie traktuje się jako dni wolnych od pracy, które powodowałyby przesunięcie terminu. Dotyczy to wszystkich umów zawieranych na podstawie Kodesku Cywilnego (terminy dostawy, płatności, zwrotu środków pieniężnych, terminów wykonania prac i usług) Konieczność wykonania czynności lub zapłaty wynagrodzenia w dzień poprzedzający termin wykonania czynności, jeśli ten termin wypada w dzień wolny od pracy, występuje wyłącznie w Kodeksie Pracy oraz umów zawieranych na podstawie prawa bankowego. Więc jeśli termin zwrotu nadpłaty abonementu wypadł w niedzielę to ostatnim dniem tego terminu staje się poniedziałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Po prostu jedno wielkie oszustwo ze strony operatora! No nie załamuj mnie, wycofują kanały, źle, zostawiają je, też źle. Typowo polskie podejście. Nie ważne co, trzeba narzekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian69 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Jak sprawdzic czy doszło do c+ wypowiedzenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Wysłać meila na informacje@cyfraplus.com.pl i spytaj czy wypowiedzenie zostało zarejestrowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 E-mail przed chwilą otrzymany z nc+: Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy, iż kanały: CNN, Cartoon Network i TCM pozostają w ofercie CANAL+ Cyfrowego S.A., pomimo wcześniejszych zapowiedzi o ich wycofaniu od 1 lipca br. W związku z powyższym, nie ma zastosowania art. 7 §1 Regulaminu Umowy o Abonament co do możliwości rozwiązania Umowy o Abonament z powodu zmian programowych. Z poważaniem, Zarząd CANAL+ Cyfrowy S.A. Czytałem właśnie przed chwilą o tym na portalu SK. CYFRA+ (nc+) nieźle zrobiła w konia tych abonentów, którzy mieli te kanały gwarantowane w regulaminie swojej umowy i w związku z ich wycofaniem w lipcu br. planowali wypowiedzenie umowy... Po prostu jedno wielkie oszustwo ze strony operatora! A ja wręcz przeciwnie. Informację tą przyjąłem z zadowoleniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Jakie oszustwo? Dogadali sie i kanaly zostaja, bez przesady. Im na pewno nie bylo na raczke ze CN i TCM znika bo to dosc popularne kanaly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, termin upływa dnia następnego (art. 115 Kodeksu Cywilnego). Dniami ustawowo wolnymi od pracy są wszystkie niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. Na gruncie przepisów prawa cywilnego sobót nie traktuje się jako dni wolnych od pracy, które powodowałyby przesunięcie terminu. Dotyczy to wszystkich umów zawieranych na podstawie Kodesku Cywilnego (terminy dostawy, płatności, zwrotu środków pieniężnych, terminów wykonania prac i usług)Konieczność wykonania czynności lub zapłaty wynagrodzenia w dzień poprzedzający termin wykonania czynności, jeśli ten termin wypada w dzień wolny od pracy, występuje wyłącznie w Kodeksie Pracy oraz umów zawieranych na podstawie prawa bankowego. Więc jeśli termin zwrotu nadpłaty abonementu wypadł w niedzielę to ostatnim dniem tego terminu staje się poniedziałek Czyli dzis byl ostatni dzien w ktorym powinienem dostac nadplate.Oczywiscie nie dostalem co mnie wcale nie dziwi chcialem pujsc na reke tej zalosnej firmie i przedstawilem im propozycje.Skoro takim wielkim problemem jest dla nich zwrot pieniedzy chcialem aby dali mi dekoder z moim starym pakietem bym wykrzystal ta kwote ale tak sie tez nie da.Chyba sobie jeszcze poczekam na ten zwrot oby dlugo to mi dobrze utkwi w pamieci i mi szybko nie przyjdzie do glowy taka glupota by sie wiecej wiazac z taka firma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ratu Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Jaki jest aktualny kontakt do cyfry? Chciałbym zrezygnować z hbo. Jak wejść na stronę cyfry+? Cały czas mam ekran z przejściem na nc+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 www.cyfraplus.pl/?ncplus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Jaki jest aktualny kontakt do cyfry? Chciałbym zrezygnować z hbo. Jak wejść na stronę cyfry+? Cały czas mam ekran z przejściem na nc+ W tej sprawie najlepiej zadzwonić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dismas Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Witam moja mama wysłała wypowiedzenie do Cyfry + kończy nam się umowa (właściwie już skończyła - czerwiec ) do dzisiaj nie otrzymaliśmy żadnego potwierdzenia otrzymania przez C+ mojego listu z wypowiedzeniem ( polecony , za potwierdzeniem ) w internecie jest informacja że doręczono list 28 czerwca ------------ dziś do nich dzwonie i okazuje się że nie mają nigdzie w bazie danych informacji o tym byśmy wypowiedzieli umowę czy nawet to że otrzymali przesyłkę okazało się że zamiast wysłać na Cyfra + S.A. skr. pocztowa 8 02-100 Wawa wysłaliśmy na Canal + cyfrowy sp.z.o.o. skr pocztowa 8 02-100 wawa ( adres otrzymaliśmy w punkcie NC+ ) - mam jeszcze kartkę z informacją Rezygnacje nalezy wypełnić swoimi danymi, wydrukować, własnoręcznie podpisać i wysłać listem poleconym na adres Cyfry+ CANAL + Cyfrowy Sp. z.o.o. 02-100 Warszawa skt. poczt. 8 ======================= czy możemy się jakoś od tego odwołać ? czy musimy jeszcze raz wysłać wypowiedzenie - ale że juz jest po umowie więc naliczą nam 3 miesiące ;/ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Oczywiście, że reklamuj! To czy napisałeś "Sp. z o.o." czy "S.A." nie powinno mieć przy doręczeniu znaczenia. Zrób zdjęcie/skan Potwierdzenia nadania (żeby wyraźnie było widać nr przesyłki poleconej) + zrzut ekranu strony śledzenia poczty polskiej ze statusem doręczenia i upieraj się, że pismo zostało doręczone, a ich bałagan jest winny obecnej sytuacji. Nie odpuszczaj, bo ta firma tylko na to liczy, a wszelkie dowody, że przesyłkę doręczono masz. Brakiem zwrotnego potwierdzenia odbioru się nie przejmuj, bo wraca do nadawcy dość długo. Tak czy siak się tym nie przejmuj, bo w regulaminie mowa jest o obowiązku nadania tego typu pism listem poleconym, o zwrotnym potwierdzeniu mowy tam nie ma. Chociaż gdy dostaniesz zwrotne potwierdzenie możesz je również zeskanować i im wysłać, to będzie dodatkowy punkt na Twoją korzyść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dismas Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 a tą reklamacje to gdzies wysyłać ? pocztą ? mailem ? dzwonić ? - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Najlepiej wyślij na któryś z tych maili: informacje@cyfraplus.com.pl reklamacje@cyfraplus.com.pl I oczekuj na zwrotną informację o przyjęciu reklamacji. Jeśli takowa nie przyjdzie to wyślij na drugi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RP73 Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 A ja tak trochę doszukam się teorii spiskowej. Z końcem sierpnia kończy mi się umowa, która nieprzerwane biegła jeszcze od czasu początków Wizji TV. Płaciłem naprawdę sporo, należałem do tej tzw. grupy jeleni, ale nic to. Z różnych przyczyn postanowiłem nie przedłużać i oddać się rozkoszom zasobów internetu. Wysyłam wypowiedzenie, ślicznie wydrukowane i podpisane. Listem poleconym za potwierdzeniem odbioru oczywiście. I tak mnie coś tknęło, by zadzwonić i zapytać, co i jak. I teraz ZONK. Gość na infolinii mówi mi, że - uwaga - wypowiedzenie nie może być zarejestrowane, gdyż pismo co prawda doszło, ale skan z niego jest nieczytelny. Nieczytelny? widzicie tę akcję? Wysyła im się pismo na kartce, ktoś to skanuje, coby im się w dokumentacji elektronicznej kopia znalazła. I skanuje to tak partacko (świadomie lub nie), że skan staje się "nieczytelny" a moje wypowiedzenie szlag trafił. Fuk, i teraz pytanie: Jak mam zadziałać skutecznie, by dostarczyć im to wypowiedzenie? Istnieje uzasadnione podejrzenie, że z ową nieczytelnością skanu może im się to nieraz powtórzyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Jak to mówią nic dwa razy się nie zdarza, więc ślij kolejne wypowiedzenie Ale z drugiej strony nie twoja wina że sobie źle zeskanowali, zresztą mają przecież jeszcze oryginał wypowiedzenia który wysłałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi