lucas0 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Witam 4 kwietnia - wysłałem wypowiedzenie umowy z CYFRA+ (do końca kwietnia) - nie dostałem dzisiaj żadnego potwierdzenia rozwiązania umowy. Kanały nadal działają - jedynie co to zablokowali dostęp do ICA. Telefonicznie tam dodzwonić się to masakra - co radzicie w tej sprawie zrobić ? - dostawaliście decyzje rozwiązania umowy - jeśli tak to po jakim czasie ? Jesli masz zablokowany dostep do ICA tzn. ze wypowiedzenie zarejstrowane Kanaly beda/powinny dzialac do konca maja, promocja nc+ dla osob ktore wyslaly wypowiedzenia w kwietniu Ja wypowiedzenie złozylem w punkcie 28 kwietnia. Dostęp do ICA mam zablokowany. Programy działaja i dodatkowo przyszedł e-rachunek oraz rachunek tv za maj. Rozwiązanie umowy powinno nastąpić z końcem kwietnia. Czy to znaczy, ze wypowiedzenie nie zostało zarejestrowane? edit: Wychodzi na to, że wypowiedzenie jednak przyjęte bo kanały przestały wlaśnie świecić - dekoder podłączony 30 min temu i przez chwile pewnie nie sciągło informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 @lucas0 Na jakim kanale trzymałeś dekoder, że karta ci się zdeaktywowała? To jest karta CYFRY+? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 U mnie uprawnienia do odbioru wygasły na kanale TVP1 SD (211), karta Cameleon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas0 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 @lucas0Na jakim kanale trzymałeś dekoder, że karta ci się zdeaktywowała? To jest karta CYFRY+? Ogladalem C+Family HD, ale chyba nie ma to znaczenia. Karta Cyfry włożona do sagemcoma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Spoko. Ja właśnie teraz włożyłem kartę CYFRY+ do mojego tunera Ferguson Ariva 202E poprzez moduł CAM CYFRY+ (SmarDTV, akt. 11) i ustawiłem go na kanale TVP1 SD. No i zobaczymy, czy moja karta tym razem się zdeaktywuje. Ale jakoś w to wątpię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electro69 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Mam podobny problem według konsultanta z punktu sprzedaży umowa jest rozwiązana z końcem kwietnia i teraz mam mieć niby dodatkowy miesiąc gratis ... kanały dalej działają .... tylko wczoraj patrzę a tu informacja tak jak poprzednicy wyżej że mam dostać rachunek za maj ... to chyba jakieś żarty są ... uprawnienia patrząc w menu dekodera dalej przechodzą ... konsultant sugeruje aby nie płacić tej faktury i oddać sprzęt pod koniec maja ... już sam nie wiem co robić. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Jak masz rozmowę z konsultantem nagraną to nie masz co płacić za maj, jest darmowy. A około 3 dni przed końcem maja sprzęt oddasz, może zadzwonią z ofertą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 No i moja karta CYFRY+ nie chce się zdeaktywować. Trzymałem tuner na kanale TVP1 kilka godzin i nic. Karta nadal działa. Cóż, wkładam spowrotem do mojego tunera moduł CAM Cyfrowego Polsatu, a karta CYFRY+ idzie w odstawkę, a później do zwrotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Jak mam umowę do końca czerwca to mogę już wysyłać wypowiedzenie? Czy wypowiedzenie musi być drukowane z autentycznym podpisem czy może być zwyczajnie napisane długopisem ? Jak myślicie czy jak wyśle wypowiedzenie jutro to zdąże zmigrować od czerwca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 1. Tak. Masz czas na wysłanie do 31.05.2013, 2. Nie musi być drukowane. Możesz napisać je w całości długopisem czy piórem, byle by było czytelne. Najważniejszy jest własnoręczny podpis, cała reszta ma być po prostu czytelna. 3. Pewnie zaczną Cię bombardować telefonami jak tylko zarejestrują wypowiedzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nobody13 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 A można ustnie wypowiedzieć umowę np. dzwoniąc do biura Cyfry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Nie. Według regulaminu, umowę można wypowiedzieć wyłącznie w formie pisemnej wysłanej listem poleconym. Z tego co niektórzy piszą to wygląda na to, że własnoręcznie podpisane wypowiedzenie można złożyć również w centrum nc+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maud0 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Czy w maju tj. np dziś mogę rozwiązać umowę z c+ z końcem maja, ze względu na wyłaczenie 13th street i romantica? Umowę mam do końca maja, przegapiłem termin do nieprzedłużania umowy. Pani z infolinii dlugo mnie kusiła.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 @ maud0 Z powodu wyłaczenia 13'St nie można juz złozyc Rezygnacji, natomiast spokojnie mozesz złożyć oświadczenie że nie zamierzasz Kontynuować Umowy na czas nieokreslony. ( jest to dokładnie opisane w Art. 6 § 1 Regulaminu ) " ...W przyadku zawiadomienia operatora o powyzszym w Ostatnim m-cu Okresu Minimalnego - Umowa zostanie rozwiazana na koniec miesiąca kalendarzowego następującego po ostatnim m-cu Okresu minimalnego." Dodam jeszcze że musisz wysłac oświadczenie listem obowiązkowo poleconym, w Regulaminie też jest to opisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Czy w maju tj. np dziś mogę rozwiązać umowę z c+ z końcem maja, ze względu na wyłaczenie 13th street i romantica? Umowę mam do końca maja, przegapiłem termin do nieprzedłużania umowy. Pani z infolinii dlugo mnie kusiła.... Mozesz teraz wyslac wypowiedzenie, ale umowa bedzie cie obowiazywala do konca czerwca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Ojj, nie wiem, czy teraz będzie się dało rozwiązać umowę z powodu usunięcia kanału 13th Street Universal z oferty CYFRY+. Kanał ten został usunięty z dniem 1 kwietnia br. i zgodnie z regulaminem, czas na wysłanie z tego powodu wypowiedzenia umowy wynosi jeden miesiąc od dnia wyłączenia tego kanału. A teraz mamy już połowę maja, czyli kolejnego miesiąca, więc teraz chyba jest już "po ptokach"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Ale już wkrótce będzie można bezkarnie rozwiązać umowę z powodu TCM i Carton Network. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Tak, ale to zależy też, czy ma się te kanały jako gwarantowane w swojej umowie. Ja np. już nie miałem. Miałem tylko kanał 13th Street Universal i z powodu jego wyłączenia podziękowałem CYFRZE+ za współpracę. Nie mógłbym już póżniej rozwiązać umowy z powodu usunięcia kanałów Cartoon Network, TCM, czy CNN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Zgadzam się z tym. Ja mam pakiet C+Start HD i mogę zapomnieć o rozstaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Panowie, tu jest mowa o wyslaniu wypowiedzenia z powodu konczacej sie umowy a nie usuniecia 13th street bo na to juz jest za pozno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 @slayer Przecież @maud0 w swoim poście, którego treść zacytowałeś, zapytał się wyraźnie, czy teraz może rozwiązać umowę z CYFRĄ+ z powodu usunięcia kanałów 13 Street i Zone Romantica. Czytaj uważnie posty, których treść cytujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maud0 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Po doczytaniu regulaminu juz wiem o co chodzi. Zasadniczo chciałem rozwiązać umowę jak najszybciej w jak najkrutszym czasie c-, bez 3 mc-y dodatkowych opłat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 I tak oto dziś (a właściwie to już wczoraj ) definitywnie zakończyła się moja blisko pięcioletnia przygoda z CYFRĄ+ (obecnie nc+). Tego dnia oddałem cały sprzęt CYFRY+, który posiadałem (dwie karty Cameleon i jeden dekoder Sagemcom do Multiroom'u) do "Centrum nc+". Na pamiątkę pozostał mi tylko moduł CAM CYFRY+ (SmarDTV, akt. 11), który kiedyś dokupiłem u dystrybutora CYFRY+. Powiem szczerze, że nigdy nie przypuszczałem, że moja współpraca z CYFRĄ+ zakończy się w taki sposób. Że stanie się to na skutek fuzji CYFRY+ z n'ką. Ja z CYFRY+ ogólnie byłem zadowolony. Kilka razy przedłużałem swoją umowę. Z początku miałem pakiet "Podstawowy", jednak później "przeskoczyłem" na pakiet "Komfortowy" (w późniejszym czasie zwany "Optimum"), no i na końcu na pakiet "Optimum HD" + dodatkowa paczka kanałów HD. Uważam, że CYFRA+ popełniła największy błąd w swej historii, że weszła w fuzję z "n'ką" i, co gorsza, "oddała się" całkowicie we władanie spółki "ITI Neovision", co w efekcie spowodowało powstanie tak naprawdę "nowej n'ki" z dodanymi tylko kanałami tematycznymi dawnej CYFRY+. A według wszystkiego powinno być odwrotnie, tak jak było kiedyś przy fuzji z "Wizją TV". Obecna platforma "nc+" to de facto nadal "n'ka", tylko pod nowym, zmienionym szyldem. Wszystkie zasady panujące w obecnej platformie "nc+" zostały przyjęte właśnie z dawnej "n'ki" (dekodery "n'ki", system kodowania "n'ki", parowanie kart, Multiroom na zasadach z "n'ki", brak modułów CAM, jak w "n'ce" itp.) przy jednoczesnym zaniechaniu tych z CYFRY+. Szkoda, naprawdę ogromna szkoda... Dlatego też do obecnej platformy "nc+" już nie wrócę. Tym bardziej, jeśli w tej platformie nie będzie możliwości jej odbioru na swoim własnym, niezależnym sprzęcie. Obecnie jestem abonentem Cyfrowego Polsatu, w którym za podobne pieniądze, co w CYFRZE+, nadal mam dostęp do wszystkich tych kanałów, które najczęściej oglądam i to nadal na moim własnym tunerze, bo wziąłem moduł CAM CI+, który działa prawidłowo w moim tunerze Ferguson Ariva 202E. Dodatkowo wziąłem też Multiroom dla mojego brata w pokoju obok, który dostałem bezpłatnie na cały okres umowy w ramach tego, że przeszedłem od innego operatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Masz rację, brak modułów CAM czego kontynuoatorem jest nc+ po n-ce to prawdziwy prymityw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Witam .Proszę mi pomóc. Mam kłopot z wypowiedzeniem umowy w cyfrze +. Wypowiedzenie umowy do nich za potwierdzeniem odbioru napisałam na początku kwietnia 2013 r. Nie dostałam od nich żadnej odpowiedzi, zadnego telefonu , żadnej informacji. Za pierwszym razem jak zadzwoniłam do nich konsultant zaproponował mi abonament chyba za 179 zł na okres 18 miesiecy. Nie zgodziłam się. Za drugim razem jak zadzwoniłam z pytaniem dlaczego nie mam od nich żadnej odpowiedzi, zadnej informacji powiedziano mi ,że nie mogę wypowiedzieć umowy bo zapłacę karę . Dzisiaj dostałam sms z cyfry ,ze mija termin zapłaty za abonanent 147zł (mam superpremium 3DTV lg HBO ). Zadzwoniłam na infolinie i bardzo niegrzecznie zostałam potraktowana ,ze nie mam żadnego prawa ,ze zapłace karę i mogę umowe wypiedziec dopiero w marcu 2014 roku. Nie wiem co mam robic?Dac sobie na spokoj z nimi?Odpuść? A może spakowac dekoder (pace) kartę i zapłacic kare za zerwanie umowy. Prosze o rade. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi