jacek_m_11 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 A mnie totalnie olewają mają w du.ie,do dziś umowa (wypowiedziana) i nie raczą zadzwonić. Dali miesiąc za free "sygnału" ale co z tego. Także tak traktują klienta/abonenta. Szok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikiraj Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Czy ktoś miał tak że po wysłaniu wypowiedzenia ..Cyfra zaczeła nękać was "głuchymi telefonami"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 To normalne z ich strony. Czytaj wątek to się dowiesz. Do mnie jednak nie zadzwonili wczoraj,umowa wygasła,sygnał jest to chyba będzie przez mc maj tak jak pisali. Czy w maju będą dzwonić do mnie??? Ja mam blokade z nr zastrzeżonych,byli zdziwieni,raz jak konsultant dzwonił to mówił mi że nie idzie się dodzwonic. Później już dzwonili drugi raz z numerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
box42 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Ja miałem mieć w maju sygnał gratis (taki otrzymałem mail od nc+ w związku z wysłaną rezygnacją) a dzisiaj taka niespodzianka że około 11.00 brak uprawnień do oglądania kanałów. Znowu kompromitacj ze strony nc+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Czy ktoś miał tak że po wysłaniu wypowiedzenia ..Cyfra zaczeła nękać was "głuchymi telefonami"? Głuche telefony powstaja z powodu łączenia abonenta przez automat i w momencie połaczenia akutarat ten konsultant co miał rozmawiac został zajety przez inne połaczenie, a majac pecha mozna dostac kilka takich połaczeń. Wiem to ponieważ do mnie tak dzwoniła jedna z firm sprzedajaca wysyłkowo ksiązki, po kilku takich połaczeniach zgłosił sie rozmówca, na któreko naskoczyłem, aby wiecej takich telefonów nie robili i wtedy wytłumaczył mi jak to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipe Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Czyli nie tylko mnie wyłączyli sygnał Nie mogę też wznowić uprawnień przez ICA - bo tam też nie mam już uprawnień do zalogowania się. Co jest grane? Po co te obietnice bezpłatnego dostępu ? Czekać aż sami włączą sygnał czy dzwonić do nich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Składajcie reklamacje telefonicznie albo na informacje@cyfraplus.com.pl wklejając całą treść maila od nich. Pewnie są w stanie zweryfikować komu takowy wysłali, a komu nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikiraj Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Ja też już nie mogę wejść na ICA a wypowiedzenie wysłałem w czwartek ale sygnał jeszcze mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Teraz długa przerwa majowo-swiąteczna do konca tygodnia, najwczesniej zaczna przyjmować reklamację od 6 V 2013 w poniedziałek, a 7-8 naprawią, i ile dni zyskali ? Grunt to wierzyć reklame i nc+? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Czy ktoś miał tak że po wysłaniu wypowiedzenia ..Cyfra zaczeła nękać was "głuchymi telefonami"? Ja też tak miałem. Dwa razy do mnie dzwonili. Gdy odebrałem telefon to dobre kilka razy wołałem "halo", "słucham", zanim konsultant się odezwał. Do tego czasu kompletna cisza w słuchawce, zero jakichkolwiek szumów, dźwięków. Wyglądało to tak, jakby konsultant w momencie nawiązania połączenia celowo wyciszał na chwilę mikrofon. Nie rozumiem tylko, w jakim celu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikiraj Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 U mnie jest cały czas cisza i po 20-30 sekundach milczenia wyłącza się bez słowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Ja też mam brak sygnału,brak uprawnień. A wieć ciemność - nic nie świeci! A tak obiecywali,kłamcy i tyle. Maj niby miałem za free oglądać a tu .... HE HE Mogłem z kablówką umowe wcześnij podpisać albo CP.A teraz nie mam nic! DVB-T odpale i mi tam styknie,zresztą jest długi weekend i mam wyj....e w TV. Później zobacze co będzie dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
box42 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Właśnie odbyłem rozmowę z konsultantką nc+ i dzisiaj mają przywrócić uprawnienia na karte. Ciekawe kiedy ? (nowy slogan reklamowy eNCepence dalej kręce ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Jakoś w to wątpie,na cyfrze już się za dużo razy przejechałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipe Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Ja też jestem po po rozmowie z konsultantem i raczył mnie poinformować że najpóźniej do jutra wieczora sygnał zostanie wznowiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marccel586 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Mi też wyłączyli sygnał o 11 chodź maila dostałem porażka z tą cyfrą ma już ich dosyć. I teraz pytanie co robić? majówka a tv brak , ale takie numery to tylko w tej firmie oszuści bark mi słów. Generalnie to załatwili nas po całości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Ja też mam brak sygnału,brak uprawnień.A wieć ciemność - nic nie świeci! A tak obiecywali,kłamcy i tyle. Maj niby miałem za free oglądać a tu .... HE HE A ja wciąż kartę dawnej CYFRY+ mam aktywną. Moja umowa wygasła już chyba wczoraj (była wypowiedziana), bo dzisiaj nie mogę się już zalogować do ICA. Wyświetla się komunikat o braku uprawnień do zalogowania się. Włożyłem do mojego tunera kartę CYFRY+, ustawiłem go celowo na kanale TVP INFO i czekam, czy moja karta też się zdeaktywuje. Kanał TVP INFO leci u mnie już jakieś pół godziny i karta wciąż jest aktywna. Wolałbym jednak, aby moja karta się zdeaktywowała. I tak nie zamierzam trzymać sprzętu CYFRY+ (dwie karty Cameleon i jeden dekoder Sagemcom do Multiroom'u) jeszcze przez maj. Po "majówce" planuję pojechać do "Centrum nc+" w Opolu i oddać im ten sprzęt. @marccel586 O co ten krzyk? To po kiego grzyba wypowiedziałeś umowę? Trzeba było zostać! Ja moją kartę mam nadal aktywną (umowę wygasła chyba wczoraj). Jednak cieszyłbym się, gdyby się zdeaktywowała (patrz wyżej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 No ja też miałem umowe wypowiedzianą i 30 kw wygasła. A maj miałem mieć gratisowo sygnał,a jest ciemność ok 13 Ale nie ma się co TV przejmować! ( jest weekednd,na działke grilla,piwo,świerze powietrze...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 @jacek_m_11 A wejdź w informację o uprawnieniach odbioru karty i sprawdź, jaką masz datę ważności uprawnień. Jeśli karta faktycznie została zdeaktywowana to powinno być 01/01/1990, czy jakoś tak. Na mojej karcie CYFRY+ uprawnienia ciągle mam do 20 czerwca br. Karta nadal jest aktywna. Ja się tak zastanawiam, czy daloby się np. napisać do nich maila i poprosić o indywidualną deaktywację karty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Czy ktoś miał tak że po wysłaniu wypowiedzenia ..Cyfra zaczeła nękać was "głuchymi telefonami"? Wczoraj jedynie 8 połączeń Dostali numer do mnie (taki, który odbiorę) - ale nie zadzwonią, bo nie jest polski. Ja z kolei nie mam zamiaru płacić 5 minut za rozpoczętą minutę rozmowy tylko po to, żeby wysłuchać kolejną "niepowtarzalną" ofertę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Barti, że się tak zapytam - co Ci da to, że karta złapie dezaktywację? Osobista satysfakcja czy jakieś inne czynniki? Bo do punktu masz oddać po prostu kartę - według regulaminu nie ma dla C+ żadnej różnicy czy oddasz kartę z ważnymi uprawnieniami czy dezaktywowaną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtmen Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 U mnie juz też ciemność i brak uprawnien do odbioru. Tak po prawdzie to nie mam już nawet sił ani ochoty kłócić sie z nimi o ten miesiąc. Jutro zdaje sprzęt i karty i witaj CP. Dodam jeszcze, że zero kontaktu z ich strony. Może maja mnie juz na swojej czarnej liście? jako niewygodny i nieobsługiwany klient? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areczek396 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 U mnie jeszcze wszystko świeci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 @wojtmen Ja mam tak samo,też chyba jutro im odwioze szajspace i 2 cameleony i niech się bujaja... @Barti Prawa odbioru do Cyfra +1 01.01.1991 Cyfra + 2 01.01.1992 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Barti, że się tak zapytam - co Ci da to, że karta złapie dezaktywację? Osobista satysfakcja czy jakieś inne czynniki? Bo do punktu masz oddać po prostu kartę - według regulaminu nie ma dla C+ żadnej różnicy czy oddasz kartę z ważnymi uprawnieniami czy dezaktywowaną. Tak, wiem o tym, że mam po prostu zwrócić cały sprzęt CYFRY+, który posiadam do punktu CYFRY+. Wiem, że nie ma znaczenia przy tym to, czy karta jest jeszcze aktywna, czy już nie. Chciałbym jednak, żeby jeszcze u mnie karta się zdeaktywowała. Dla mojej satysfakcji właśnie! Ale widzę, że dzisiaj z pewnością to nie nastąpi, bo uprawnienia na mojej karcie dzisiaj przedłużyły się do lipca... Tak jak już wspomniałem, po "majówce" pojadę oddać sprzęt i koniec. Nie będę trzymać tego przez maj, bo i tak już nie korzystam. Nie będę czekać na deaktywację karty CYFRY+. W moim tunerku "rządzi" już moduł CAM CI+ Cyfrowego Polsatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi