Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś już dostał jakąś oficjalną odpowiedź na wypowiedzenie? Albo chociaż potwierdzenie odbioru?

Ja wysłałem wypowiedzenie 2.04, najpierw pisałem do nich sam maile. Po drugim z nich dostałem tego samego dnia automatyczną wiadomość od Cyfry, że zachęcają mnie do zostania, a także odpowiedź od konsultanta, że umowa wygasa 30.04. Potwierdzenie odbioru dostałem po ok. 1,5 tygodnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zadzwonili, że wypowiedzenie zarejestrowane. 64 zł Silver + 5 za najem dekodera PACE, 99 Platinum. Powiedziałem, że sport mnie interesuje. Taniej na razie nie mogła, ale mówiła, że jeszcze oferta może się zmienić. Powiedziałem, że więcej jak 79 zł nie dam i jeszcze poczekam na te super oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja, po moim kolejnym mailu do nich w mojej sprawie, dostałem dzisiaj taką oto odpowiedź:

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na email, uprzejmie informuje, że w razie nie zaakceptowania zmian w ofercie

programowej, przysługuje Panu prawo do rozwiązania Umowy o Abonament zgodnie z art. 7 §1

Regulaminu Umowy o Abonament, w terminie jednego miesiąca od daty wprowadzenia tych

modyfikacji.

 

W takiej sytuacji decydująca jest data nadania listu poleconego.

 

Wyjaśniam, iż zaplanowanie zakończenia kontraktu może nastąpić w trybie reklamacyjnym, na

podstawie przesłanego potwierdzenia nadania wspomnianej przesyłki.

 

Wtedy Umowa rozliczana jest na zasadach właściwych dla rezygnacji na podstawie art. 7 §1, z

uwzględnieniem czasu na rozpatrzenie reklamacji (ewentualnie powstałe kolejne naliczenia

zostają wyksięgowane).

 

Z uwagi na połącznie CYFRY+ i platformy n, w ostatnim okresie odnotowaliśmy zwiększony

napływ korespondencji. Dlatego proszę Pana o cierpliwość.

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem,

 

xxxxxxxxxxxxx

Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientami

Dział Relacji z Abonentami

 

 

Już sam nie wiem, co robić... :roll:

Wybieram się jutro do Opola do "Centrum nc+" z tymi wszystkimi moimi dokumentami w tej sprawie, aby tam też zainterweniować... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wypowiedzenie wysłałem 9go... długo nie było nic słychać aż 22go zadzwoniłem i zostalem poinformowany że umowa wygasa 30go. Więc wszystko ok... prócz tego ze od wczoraj mam z Cyfry+ głuche telefony. Ale mnie to nie przeszkadza mam ustawiony fajny dzwonek... heheheeh :lol:

Z jakiego numeru do ciebie dzwonia? Mnie też nękają głuchymi telefonami chociaż w marcu przedłużyłem umowe z cyfra na 18 m-cy :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie chyba cyfra ciagle dzwoni z 22 3104500 w ciagu 3 godz 5 razy a jak odbieram to cisza.... wku... mnie to...

moze chca mi decyzje cofnac o zatwierdzeniu wypowiedzenia...

 

 

Chcą Cię namówić do pozostania. Ja w piśmie poprosiłem o ewentualny kontakt maksymalnie do 12 kwietnia (potem wyjechałem - jestem w Azji obecnie...), mimo tego dzwonią mniej więcej od 20 kwietnia - czasem po kilkanaście razy na dobę :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przygotowuje pismo o rozwiązanie umowy za przyczyną wyłączenia 13-th street. Na jaki adres wysłać wypowiedzenie ?

Mam taki Canal+ Cyfrowy Sp. z o. o. Skrytka pocztowa 8 ,02-100 Warszawa. Wypowiedzenie wysyłam 29 lub 30.04. listem poleconym z potwierdzeniem nadania.

Chce aby dotarło po 1.05. bo chce poczekać z migracją do końca maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja, po moim kolejnym mailu do nich w mojej sprawie, dostałem dzisiaj taką oto odpowiedź:

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na email, uprzejmie informuje, że w razie nie zaakceptowania zmian w ofercie

programowej, przysługuje Panu prawo do rozwiązania Umowy o Abonament zgodnie z art. 7 §1

Regulaminu Umowy o Abonament, w terminie jednego miesiąca od daty wprowadzenia tych

modyfikacji.

 

W takiej sytuacji decydująca jest data nadania listu poleconego.

Wyjaśniam, iż zaplanowanie zakończenia kontraktu może nastąpić w trybie reklamacyjnym, na

podstawie przesłanego potwierdzenia nadania wspomnianej przesyłki.

 

Wtedy Umowa rozliczana jest na zasadach właściwych dla rezygnacji na podstawie art. 7 §1, z

uwzględnieniem czasu na rozpatrzenie reklamacji (ewentualnie powstałe kolejne naliczenia

zostają wyksięgowane).

 

Z uwagi na połącznie CYFRY+ i platformy n, w ostatnim okresie odnotowaliśmy zwiększony

napływ korespondencji. Dlatego proszę Pana o cierpliwość.

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem,

 

xxxxxxxxxxxxx

Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientami

Dział Relacji z Abonentami

 

 

Już sam nie wiem, co robić... :roll:

Wybieram się jutro do Opola do "Centrum nc+" z tymi wszystkimi moimi dokumentami w tej sprawie, aby tam też zainterweniować... :/

 

To chyba wszystko wyjaśnia ! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wiadomości: otrzymany mail potwierdzający rozwiązanie umowy z danym dniem, ma moc prawną. Każdy konsultant występuję w imieniu Spółki. Niedawno miałem sytuację, gdzie osoba dzwoniąca na infolinię do banku spytała o kwotę wcześniejszej spłaty kredytu, otrzymała odpowiedź ustną z kwotą jaką ma zapłacić (jak wiadomo banki nagrywają rozmowy). Po 2 miesiącach ta osoba otrzymała pismo wzywające do zapłaty ponad 180 zł za kolejną ratę. Został złożony wniosek reklamacyjny, że konsultant wprowadził osobę w błąd, podając niewłaściwą kwotę. Reklamacja została uznana i wszystkie nienależne kwoty zostały wyksięgowane. To samo się tyczy korespondencji otrzymywanej z nc+. Jest mail podpisany imieniem i nazwiskiem, jest stopka informacyjna w czyim imieniu występuję ta osoba i tyle to pismo jest pot. rozwiązania umowy. Spółka nie informuje w inny sposób o rozwiązaniu umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...