Barti Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Ja też właśnie wysłałem na adres informacje@cyfraplus.com.pl jako e-mail zwrotny na tę ich wcześniejszą odpowiedź z tego adresu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Myślę, że musimy uzbroić się w cierpliwość. Dowód z systemu Poczty Polskiej jest. Po prostu nie wyrabiają się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Tak, tylko, że jak nie wyrobią się do końca kwietnia to będą potem kazali jeszcze zapłacić abonament za maj. A z jakiej racji? Ja już CYFRY+ nie potrzebuję. Mam już Cyfrowy Polsat. Zgodnie z wysłanym wypowiedzeniem, terminem jego wysłania, umowa z CYFRĄ+ powinna rozwiązać się właśnie z końcem kwietnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Ty skorzystałeś z prawa w terminie regulaminowym. To, że operator się nie wyrobi i wypowiedzenie wklepie w maju, jego strata. Umowa wygaśnie 30 kwietnia. Tak jest moim zdaniem. Ale lepiej chyba zapytać UOKiK lub rzecznika praw konsumenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Jest tak jak pisze Pytacz: "ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to dotarło do Operatora CYFRY+" Nigdzie nie jest napisane, że jest skuteczne na koniec miesiąca w którym operator podjął decyzję czy rozpoznał prośbę. Dotarło w kwietniu, więc filozofia prosta. To, że mają [beep] albo za mało ludzi do rozpoznawania nas nie interesuje. Na ich nieszczęście poczta uruchomiła "śledzenie", więc ściemnianie, że dotarło później na pewno nie przejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Z informacji, jakie wyświetlają mi się na stronie Poczty Polskiej w opcji śledzenia przesyłki mam, że mój list polecony z wypowiedzeniem został doręczony dnia 9 kwietnia br. o godz. 21 coś tam. Czy jest to równoznaczne z tym, że CYFRA+ odebrała ten list, czy też tylko został on wrzucony do skrytki pocztowej CYFRY+? Dodam jeszcze, że do tej pory nie dostałem z poczty żółtej zwrotki, czyli potwiedzenia odbioru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Polecona przesyłka doręczana jest do rąk odbiorcy. Nie czeka w skrytce. Musi podpisać odbiór. Zwrotka potrafi iść i 2-3 tygodnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 OK, rozumiem. Dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajek Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Mi nie przyjęli wypowiedzenia na pakiest start hd z pvr Szanowny Panie, z przykrością przyjęłam informacje o chęci rezygnacji. Ufam, że nie jest to Pana ostateczna decyzja. Odpowiadając na zgłoszenie, uprzejmie informuję, że na podstawie nadesłanej korespondencji, Umowa zostanie rozwiązana z końcem Okresu Minimalnego, czyli 30 września 2014 roku. W terminie miesiąca od daty rozwiązania kontraktu proszę o zwrot sprzętu, tj. karty abonenckiej i dekodera do punktu dystrybucyjnego. Lista placówek znajduje się na stronie internetowej www.ncplus.pl w zakładce JAK KUPIĆ NC+. Poszczególni przedstawiciele oznaczeni są dopiskiem PUNKT SERWISOWY. Wyjaśniam, iż aktualnie kanał TRACE jest dostępny w ofercie programowej, w związku z tym brak jest podstaw do uznania wniosku i wcześniejszego zakończenia kontraktu. Czy osoba której przyjęli wypowiedzenie może tutaj zacytować jego treść>? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Cytat mój masz strone wcześniej,dziś mi przysłali tego maila. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Do Ajek: Szanowny Panie, odpowiadając na zgłoszenie, informuję, że zakończenie kontraktu zostało zaplanowane, w regulaminowym trybie z datą na 30 kwietnia 2013 roku. Po zakończeniu kontraktu w terminie miesiąca, proszę zwrócić karty i dekoder w punkcie nc+. Lista placówek znajduje się na stronie internetowej www.ncplus.pl w zakładce JAK KUPIĆ NC+. Poszczególni przedstawiciele oznaczeni są dopiskiem PUNKT SERWISOWY. Serdecznie zachęcam do przedłużenia kontraktu i skorzystania z szerokiego wachlarza atrakcyjnych ofert, przygotowanych specjalnie dla Pana. Wszelkie informacje na ten temat dostępne są pod numerem telefonu 22 310 45 46. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty, w godzinach 9.00-21.00. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę wyjaśnień. Takie coś dostałem pare dni temu na maila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Ajek, przy pakiecie Start nie powołujemy się na wyłączenie jakichś kanałów, ale na przeniesienie kanałów Trace i religia tv z puli kanałów gwarantowanych umową do puli kanałów nadawanych promocyjnie (co jest wystarczającą podstawą do wypowiedzenia umowy) Jeśli tak napisałeś, a mimo to odmowa - to reklamuj. W innym wypadku napisz nowe wypowiedzenie, wzbogacone o doświadczenie ostatnich stron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Ja dostałem dzisiaj taką oto odpowiedź od CYFRY: Szanowny Panie, odpowiadając na email, uprzejmie informuje, że Pana zgłoszenie zostało przekazane do właściwego działu. Wniosek zostanie rozpatrzony w trybie reklamacyjnym. Dziękuję za zgłoszenie. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z poważaniem, xxxxxxxxxxxx Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientami Dział Relacji z Abonentami Oni normalnie sobie jakieś jaja robią!!! Co oni tutaj chcą rozpatrywać? I co przekazywać i do jakiego działu? I jakie znowu rozpatrywanie reklamacji? Reklamacji czego? Mojego wypowiedzenia umowy? Wygląda to tak, jakby celowo działali na zwłokę. Jutro minie już 12 dni, jak otrzymali moje wypowiedzenie i do tej pory go nie zarejestrowali! A niektórzy tutaj na forum podają, że wypowiedzenie mają już zarejestrowane, a wysłali je znacznie później, niż ja... Co tu jest grane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 @ Barti "..Pana zgłoszenie " chodzi tutaj zapewne o twój e-mail wysłany do niech, nie czytałem co w nim napisełeś, ale tak to rozumiem że cos reklamowałeś w nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Te zgłoszenie to po prostu moje wcześniejsze zapytanie, czy zarejestrowali mi już moje wypowiedzenie. Żadnej reklamacji nie składałem! A że takiego maila z tym zapytaniem wysłałem bodajże trzy razy, bo wcześniej odpowiadali mi, że moje wypowiedzenie nie zostało jeszcze zarejestrowane, to w ostatniej odpowiedzi na mojego maila napisali mi też, żebym im wysłał mailem jako załącznik skan kopii mojego wypowiedzenia oraz skan dowodu jego nadania. Tak też uczyniłem. A dzisiaj dostałem odpowiedź, której treść zacytowałem powyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Pewnie zaginął im list, co mozna uznać za nic nadzwyczajnego przy tak dużej ilosci listów z rezygnacja jaką otrzymują. Cierpliwie poczekaj, masz może nr przesyłki poleconej to sobie sprawdz czy doszło do nich i wtedy ze strony Poczty PL wyslij im jescze ten scan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Jakbyś czytał uważniej moje wcześniejsze posty to byś wiedział, że mam numer przesyłki, mam dowód jej nadania, sprawdziłem już wcześniej wszystko na stronie Poczty Polskiej (opcja śledzenia przesyłki), a także przesłałem im już te wszystkie skany, a także zrzut ekranowy tej strony Poczty Polskiej, gdzie widnieje informacja, że mój polecony z tym wypowiedzeniem został im doręczony 9 kwietnia br. wieczorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Czyli, podobnie jak ja, masz poważny dowód w ręce. Dobrze byłoby, gdyby ktoś zadzwonił do UOKiK i zapytał, czy na pewno termin dostarczenia jest tożsamy z terminem doręczenia przez Pocztę Polską. Jeśli tak będzie, nie ma co płacić ewentualnie za maj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Na pewno terminem dostarczenia jest termin doręczenia przez Pocztę Polską, ponieważ na zwrotnym potwierdzeniu odbioru (w ten sposób wysyłałem i otrzymałem już potwierdzenie z powrotem) podpisuje się pracownik Canal+ Cyfrowego S.A. (Operator Cyfry+), co można rozpoznać po przybitej obok podpisu pieczątce na której widnieje: CANAL+ CYFROWY S.A. Al. gen. W. Sikorskiego 9 02-758 Warszawa Więc nie zajmuje się tym jakaś zewnętrzna firma, tylko pracownik samego operatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Zatem nasze umowy muszą wygasnąć 30 kwietnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Jakbyś czytał uważniej moje wcześniejsze posty to byś wiedział, że mam numer przesyłki, mam dowód jej nadania, sprawdziłem już wcześniej wszystko na stronie Poczty Polskiej (opcja śledzenia przesyłki), a także przesłałem im już te wszystkie skany, a także zrzut ekranowy tej strony Poczty Polskiej, gdzie widnieje informacja, że mój polecony z tym wypowiedzeniem został im doręczony 9 kwietnia br. wieczorem. Przepraszam, że wszystkiego nie czytam ponieważ przy takiej ilości postów w róznych watkach na minutę od startu nc+ nie jest to realne. Wpadam na forum tylko od czasu do czasu. Powodzenia i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Asik:. Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 jak myślicie jak jutro wyślę wypowiedzenie z powodu usunięcia 13th street to dam rade jeszcze wynegocjować dobrą ofertę do końca miesiąca czy raczej nie ma to już sensu i lepiej wysłać 29 lub 30 kwietnia i mieć cały maj na negocjacje jeśli to możliwe oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Ajek, przy pakiecie Start nie powołujemy się na wyłączenie jakichś kanałów, ale na przeniesienie kanałów Trace i religia tv z puli kanałów gwarantowanych umową do puli kanałów nadawanych promocyjnie (co jest wystarczającą podstawą do wypowiedzenia umowy) Powtórze to kolejny raz. Nie jest to podstawą do pisania wypowiedzenia. Osoby, które mają Start w chwili podpisania umów mieli te kanały gwarantowane i w momencie kiedy je wyłączą mogą wypowiadać umowy. W tym momencie przecież one świecą. A to, że w nowych regulaminach są one teraz ujęte jako niegwarantowane nie ma nic do rzeczy. To, że troszkę się znacie ludzie to o to troszkę za mało, więc nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtmen Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Z informacji, jakie wyświetlają mi się na stronie Poczty Polskiej w opcji śledzenia przesyłki mam, że mój list polecony z wypowiedzeniem został doręczony dnia 9 kwietnia br. o godz. 21 coś tam. Czy jest to równoznaczne z tym, że CYFRA+ odebrała ten list, czy też tylko został on wrzucony do skrytki pocztowej CYFRY+? Dodam jeszcze, że do tej pory nie dostałem z poczty żółtej zwrotki, czyli potwiedzenia odbioru. Mam podobna sytuację do Ciebie. List polecony dotarł 9 kwietnie, do tej pory nie maja mojego wypowiedzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Po paru dniach dręczenia telefonami i mailami w końcu zarejestrowali moje wypowiedzenie. Dzwońcie i piszcie. Ale z umiarem, bo zapewne mają mnóstwo roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi