Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ja zlozylam rezygnację z cyfry bo to jeden wielki szajs, olewaja klienta i robia łaskę łacznie z dystrybutorami.jutro ide oddac wspanialy sprzet hd ,na którym o zgrozo nie bylo polowy programow hd:-D juz sie nie moge doczekac jutra kiedy sie tego pozbede.Mam juz pc śmiga aż miło, dostalam 6 miesiecy w gratisie ,kupilam sobie super dekoder ferguson arivę 250 combo i moduł cam w polsacie bo inaczej karta by nie chodziła,odbieram wszystko co sie da a w cyfrze mi kazali przestawiac antene- dobrze ze sie nie posłuchałam....polecam pc bo maja fajna oferte dla przychodzacych z innej sieci a dodatkowo maja internet i tel.:-P pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie szybkie 2 pytanka....

 

Miałem wzielem pakiet start 4 czerwca 2012, na 12 miesiecy dzwonilem w poniedzialek do cyfry z jaka data mam wypowiedziec to powiedzeli mi ze z koncem czerwca 2013, wiec jeszcze szybko naskrobalem wypowiedzenie z powodu usuniecia kanalow i wysłałem w poniedzialek(29.04) poleconym.. myslicie ze zalapie sie jeszcze na myk z powodu usuniecia kanalow ???

 

 

A druga sprawa do inne 2 umowy wypowiedzialem wczesniej i na 30 kwietnia zaplanowali mi zakonczenie umow. Jutro chce jechac oddac sprzet ale w jednym z dekoderow nie mam inst obslugi, gdzies mi sie zapodziala, czy beda robic jakies problemy ze oddaje kompletny sprzet bez instrukcji czyli nie kompletny itp ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie 2 tygodnie :wink: masz miesiąc czasu od rozwiązania umowy:

Abonent, w terminie jednego miesiąca od daty wygaśnięcia/rozwiązania Umowy, zobowiązany jest do zwrotu Sprzętu Autoryzowanemu Dystrybutorowi, a w przypadku jego utraty – do poinformowania Operatora CYFRY+ w ww. terminie o tym fakcie. W przypadku opóźnienia w wykonaniu powyższego obowiązku Abonent uiści na rzecz Operatora CYFRY+ karę umowną w wysokości 300 (trzystu) złotych. Zapłata ww. kary umownej nie zwalnia Abonenta od obowiązku zwrotu Sprzętu. W przypadku niedokonania zwrotu Sprzętu, pomimo wystosowania przez Operatora CYFRY+, po upływie miesięcznego terminu, o którym mowa powyżej, dodatkowego wezwania do zwrotu Sprzętu Abonent jest zobowiązany, na podstawie żądania Operatora CYFRY+ (w formie noty), do zapłaty Operatorowi CYFRY+ odszkodowania w wysokości określonej w Cenniku. Ponadto Abonent pokryje koszty poniesione przez Operatora CYFRY+ w związku z koniecznością odbioru przezeń Sprzętu z miejsca, w którym będzie się on znajdował po upływie miesiąca od wygaśnięcia/rozwiązania Umowy.

Co do oglądania to póki działa - jak najbardziej możesz i nigdzie nie ma mowy o obowiązku ich informowania. Nie ma również żadnej kary ani konsekwencji za takie działanie. To na głowie Cyfry+ jest wysłanie EMMów z dezaktywacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do oglądania to póki działa - jak najbardziej możesz i nigdzie nie ma mowy o obowiązku ich informowania. Nie ma również żadnej kary ani konsekwencji za takie działanie. To na głowie Cyfry+ jest wysłanie EMMów z dezaktywacją.

Heh, dokładnie!

Moja karta CYFRY+ też jest jeszcze aktywna. Wczoraj trzymałem ją cały czas na kanale TVP INFO, aby się zdeaktywowała, ale franca jakoś nie chciała! 8) :>

Mało tego, na skutek trzymania tunera na ww. kanale, karta dostała nowe uprawnienia, do 2 lipca bodajże. :shock: Tak więc, w najbliższym czasie raczej się nie zdeaktywuje. To pewnie w ramach tego "prezentu" w postaci dodatkowego miesiąca gratis. :)

Ja jednak nie mam zamiaru czekać do czerwca. Postanowiłem, że w przyszłym tygodniu pojadę do "Centrum nc+" oddać cały sprzęt CYFRY+, który posiadam.

Jakoś nie mam już zaufania do CYFRY+/nc+, tym bardziej po "ceregielach" z moim wypowiedzeniem u nich. Kto wie, czy jak minie maj, a ktoś nie odda w tym czasie sprzętu, CYFRA+ nie naliczy mu kary za nieterminowy zwrot sprzętu, mimo otrzymanego od nich maila z informacją o przedłużeniu tego terminu do 14 czerwca i dostępnym sygnale na maj bezpłatnie... :roll: A ja nie mam ochoty potem pisać ewentualnie jakichś reklamacji, przesyłać jakichś skanów, zrzutów ekranowych, czekać i się denerwować. :? Chcę mieć z tym już święty spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój list polecony z wypowiedzeniem odebrali 10 kwietnia, a moje wypowiedzenie zarejestrowali dopiero 24 kwietnia, czyli dwa tygodnie później! :shock:

Zrobili to i tak po mojej ostrej interwencji, bo gdybym tak nadal czekał i nic nie robił to kto wie, czy do tej pory byłoby niezarejestrowane... :?:roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój list polecony z wypowiedzeniem odebrali 10 kwietnia, a moje wypowiedzenie zarejestrowali dopiero 24 kwietnia, czyli dwa tygodnie później! :shock:

Zrobili to i tak po mojej ostrej interwencji, bo gdybym tak nadal czekał i nic nie robił to kto wie, czy do tej pory byłoby niezarejestrowane... :?:roll:

Całkiem niepotrzebnie. Jest tyle wypowiedzeń, że nie nadążają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tak jest, zresztą napisali mi to też w ostatnim mailu, ale mimo wszystko podjąłem wtedy interwencję, aby mieć 100% pewność, że mają moje wypowiedzenie i że moja umowa zakończy się 30 kwietnia. Tak też się stało. :)

Na stronie 438 niniejszego tematu opisałem wtedy moją sytuację z wypowiedzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem teraz ma stronie poczty po nr.przesyłki,list odebrali 30.04. ,ciekawe kiedy to zarejstrują w systemie

 

Ja wysłałam rezygnację 02.04, 04.04 to odebrali wg poczty a dopiero 18.04 wprowadzili i zarejestrowali w systemie, ale najważniejsze jest to że u nich się liczy nie data nadania tylko kiedy do mich wpłynęlo ja ich nękałam prawie codziennie telefonem a dzis oddalam sprzet i wreszcie sie od nich uwolniłam:-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to za dużo paniki wpowadzacie! U mnie przebiegło to w normalnych warunkach, wypowiedzenie wysłałem 22.04, doszło do nich 24.04, a już 26.04 dostałem maila z tym, że to akceptują i maj dostaje za free, a sprzęt mam zwrócić do 14.06!

Tylko wczoraj ok. 20:30 wyłączyli mi sygnał! Hmm, nie zdziwiło mnie to za bardzo, ale śmieszne to trochę wszystko jest!

I tu moje pytanie, ktoś wie czy sygnał wróci, czy już mam pakować sprzęt i oddawać?:-)

Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to za dużo paniki wpowadzacie! U mnie przebiegło to w normalnych warunkach, wypowiedzenie wysłałem 22.04, doszło do nich 24.04, a już 26.04 dostałem maila z tym, że to akceptują i maj dostaje za free, a sprzęt mam zwrócić do 14.06!

No widzisz, u ciebie przebiegło to normalnie, ale np. u mnie już nie. "Panika" wynikała stąd, że czas gonił, kwiecień już się kończył, a moje wypowiedzenie nadal nie było zarejestrowane, mimo upływu blisko dwóch tygodni od jego odebrania przez CYFRĘ+... :/ Podejrzewam, że gdybym wtedy nie zainterweniował to moje wypowiedzenie nadal nie byłoby zarejestrowane, a ja teraz "cieszyłbym się" rachunkiem za maj, wystawionym de facto bezpodstawnie. :P I potem znów pisanie, składanie reklamacji i oczekiwanie (nie wiadomo, jak długo) na zwrot od nich nienależnie pobranych pieniędzy... :/ A 70 zł piechotą nie chodzi... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...