Arkon Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 Są napisy na kanałach C+ czy HBO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 Godzinę temu, NightRiders87 napisał: Smart naprawdę już dobrze działa.Przez prawie rok dopracowali wszystko do perfekcji Czy to sarkazm ? Wydaje mi sie ze przy dekoderze smart jest wiecej minusow niz plusow. Jesli ktos posiada dobry telewizor smart to zdecydowanie polecam tradycyjny dekoder z normalnym pilotem dzialajacym niezaleznie od internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksobczak Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 Godzinę temu, Arkon napisał: Są napisy na kanałach C+ czy HBO? Tak są . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 Czyli to naprawili, bo ktoś niedawno pisał, że tego brak. Dla mnie dziwne jest to, że naprawdę dobry dekoder 4K(nie smart) nie jest aktualizowany. Przecież spokojnie mogłoby być tak jak w PC+, że za pomocą dekodera można obsługiwać HBO GO czy Netflixa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jose arcadio morales Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 5 minut temu, Arkon napisał: Czyli to naprawili, bo ktoś niedawno pisał, że tego brak. Dla mnie dziwne jest to, że naprawdę dobry dekoder 4K(nie smart) nie jest aktualizowany. Przecież spokojnie mogłoby być tak jak w PC+, że za pomocą dekodera można obsługiwać HBO GO czy Netflixa. Napisów z kanałów nie ma i nie ma drugiej ścieżki dźwiękowej. Ja dostałem w zeszłym tygodniu aktualizację. Wizualnie to samo ale działa lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 To w końcu jaka jest prawda, bo dostałem dwie sprzeczne odpowiedzi? To tym bardziej dziwi mnie, że chwalisz tego smarta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRiders87 Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 Vectra idzie w Smart i teraz w tą technologię będą inwestować, taka jest prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 Jakoś niewiele osób krytykuje Boxa od Playa. Dla mnie brak możliwości wyboru oryginalnej ścieżki i napisów jest dyskwalifikacją sprzętu Vectry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepaniu Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 2 godziny temu, NightRiders87 napisał: Vectra idzie w Smart i teraz w tą technologię będą inwestować, taka jest prawda. Plusem są koszty i android bo jest kodem otwartym i nie muszą prosić się o apki na dekoder czy też nie muszą zlecać tego firmie zewnętrznej ADB tylko ich programiści to robią i mają dużo taniej. Przy okazji w iptv może być więcej kanałów niż po dvb-c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksobczak Opublikowano 9 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2021 20 godzin temu, Arkon napisał: To w końcu jaka jest prawda, bo dostałem dwie sprzeczne odpowiedzi? To tym bardziej dziwi mnie, że chwalisz tego smarta. Nie sprecyzowałeś pytania. Myślałem że chodzi o zwykły dekoder. Co do Smarta nie mogę się wypowiedzieć bo go nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz1 Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 https://www.telko.in/parkiet-zagadka-sprzedazy-sieci-przez-vectre?fbclid=IwAR3jsX6lAoWcctTIxsGwpOEOM1d1N3Ek8meX50R807KiOsWsJdSFlajWm2o - POLECAM PRZECZYTAĆ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jose arcadio morales Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 15 minut temu, Bartosz1 napisał: https://www.telko.in/parkiet-zagadka-sprzedazy-sieci-przez-vectre?fbclid=IwAR3jsX6lAoWcctTIxsGwpOEOM1d1N3Ek8meX50R807KiOsWsJdSFlajWm2o - POLECAM PRZECZYTAĆ. Jakie wnioski Panie Bartoszu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 300Mb za 39,99 zł, umowa na 9 m-cy. 450Mb za 44,99 zł, umowa bezterminowa. Oferta dla nowych, trwa do 15.11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ci3nkopis Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 Czołem forumowicze, mam pytanko jak odczucia z korzystania z dekodera ADB 4730CDX? Dopiero podpisałem umowę nie mam jeszcze czasu się tym bawić bo remont. Pierwsze co to własna lista kanałów i przy ponownym uruchomieniu ponownie muszę wchodzić w nią, bo z automatu wchodzi ta operatora, coś się da z tym zrobić? Z góry dzięki za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Internauta Opublikowano 10 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2021 Wyłączasz z prądu czy tylko stantby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ci3nkopis Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 10 godzin temu, Internauta napisał: Wyłączasz z prądu czy tylko stantby? Tylko z pilota standby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 Witam. Kilka dni temu zlozylem telefonicznie zamowienie na pakiet internetu i tv od Vectry. Do chwili obecnej nie otrzymalem zadnego maila z warunkami umowy na ktore sie zgodzilem tylko jakis mail z regulaminami. Czy to jest norma w Vectrze ? Druga sprawa - po wejsciu na swoje konto abonenckie w strefie klienta wszystkie moje opcje maja status "Zamowiony". Czy wszystkie statusy zmienia sie dopiero po wizycie technika ? Dzwoniac na infolinie wirtualny doradca nie rozpoznaje mojego nr pesel czy nr abonenta. Czy to rowniez sie zmieni dopiero po wizycie technika ? Konsultanci niestety nie sa w stanie powiedziec mi ile bede placil i jaki dekoder otrzymam. Podczas rozmowy prosilem o dekoder HD zamiast Smart. Wczoraj otrzymalem info ze otrzymam dekoder 4k (nie smart) jednak nie uzyskalem odpowiedzi czy i ile bede musial za niego placic... Istny bajzel... Czy Po zlozeniu zamowienia telefonicznie Vectra zleca jego obsluge lokalnemu przedstawicielowi/salonowi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 Czy też nie macie EPG na jutro choćby na Canal+ Sport 2 i Polsat Play? To już jest skandal jak słabo działa ta funkcja w Vectrze. Ciągle są jakieś zakłócenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszw67 Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 Witam,pytanie do posiadaczy dekodera VEC-4730CDX ,czy komukolwiek działa funkcja Catch-up tv albo Startover,bo u mnie w nowym dekoderze nie działa a serwisant powiedział że w tych dekoderach jest skopane oprogramowanie i nie wiadomo kiedy to naprawią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRiders87 Opublikowano 15 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2021 https://satkurier.pl/news/210574/uokik-postawil-zarzuty-operatorowi-vectra.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aandin Opublikowano 15 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2021 Vectra to stan umysłu. Moje wspomnienia z czasów jak byłem ich klientem są koszmarne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartmeces Opublikowano 15 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2021 Mi podnieśli o 10 zł a później o 5 zł.Umowa na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz1 Opublikowano 15 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2021 To niech teraz coś dadzą w ramach rekompensaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 15 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2021 (edytowane) Ja mam zostac ich klientem od przyszlego tygodnia. Jak do tej pory moge stwierdzic ze rozmowy z konsultantami to totalna porazka ... Nikt nic nie wie. Brak maila ze szczegolami zaakceptowanej oferty. Nikt nie potrafi powiedziec/potwierdzic ile dokladnie bede placil i jaki dekoder otrzymam. Bardziej szczegolowych pytan technicznych lepiej nie zadawac bo i tak nie otrzymamy odpowiedzi albo otrzymamy odpowiedz bledna... Zobaczymy jak sytuacja bedzie wygladac po instalacji i czy w ogole technik pojawi sie w wyznaczony dzien... Edytowane 15 Listopada 2021 przez maciekmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartmeces Opublikowano 15 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2021 Niech kasę oddają od Października 2020 płace +10 i jakoś od lata +5 zł a dziś dzwonili ze jeśli chce to przejście na platynę +15 zł łącznie by wyszło 122 zł .Szkoda ze u mnie nie ma UPC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.