kfm877 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) @Lester pewnie dekoder na zablokowany kanał zwrotny. Wejdź w menu ustawienia i opcje modem. Napisz czy masz komendę Sieć działająca. I jakie masz wartości DS i US. @PaCz zaloguj się na efakture, tam masz opcje konfiguracji wifi. Edytowane 26 Czerwca 2017 przez kfm877 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vectriusz Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 @Lester81, problem braku VOD może wynikać w miejscu, gdzie główny przewód kablówki rozdziela się na ten do TV i do modemu internetowego. Może masz stary, tani rozdzielacz (czy jak to się nazywa). U mnie właśnie tak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lester81 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 (edytowane) Dzięki, @Vectriusz i @kfm. Niestety nie ma mnie teraz w domu i nie mam jak sprawdzić tych ustawień. Dziś ma jednak przyjść do mnie serwisant z Vectry i zrealizować zlecenie serwisowe. Mam nadzieję, że to będzie bezkosztowe, bo w sumie sam nie wiem, czy jest mi to potrzebne i waham się, czy nie zrezygnować z tego serwisu, wszak po co komu to VOD? Skoro wystarczy przy sobocie przy procentach wejść w film i potem płacić pięknie. Edytowane 27 Czerwca 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 (edytowane) Za przyjście serwisanta nie płacisz. W najgorszym wypadku wymieni dekoder. Za darmo oczywiście. Edytowane 27 Czerwca 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lester81 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 VOD już działa...przyczyna problemów leżała w nieodpowiednim podłączeniu kabla z puszki. W puszce są trzy wejścia. Kable były podłączone do wejścia nr 1 i nr 3, a powinno byc do środkowego nr 2 - bo on jest jakiś tam DATA... Tak więc już wszystko śmiga...i teraz patrzę co za free, a za co płacę. I właśnie mam kolejne pytanie do Was. W pakiecie mam HBO Film Go. Gdy naciskam VOD na pilocie i wchodzę do menu to obok Darmowe, Filmy czy Seriale jest również zakładka Pakiety. A tam HBO OD, Canal + na życzenie i Pakiet Filmklub Przy canale i filmklubie jest ikonka - takie niebiesko kółeczko z napisem ABO, a przy HBO OD mam zielonego "ptaszka", czy to oznacza, że moge korzystać z tego pakietu bezpłatnie - w ramach pakietu ? Przy HBO OD jest napisane, że dostęp dla VIP, Super film & sport, film go i superfilm go. Ja mam HBO Film Go. Czy to to samo ? Przy każdym z filmów po wejściu w HBO OD jest zielony ptaszek, a nie ikonka pieniążka monety. Tak więc ? i taka ciekawostka: przy serialu Belfer jest ikonka ABO, ale koszt 0 pln za miesiąc czyli co za free ? Niech ktoś to sprawdzi... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agata2 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Jak "zielony ptaszek" to nie płacisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaCz Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 @PaCz zaloguj się na efakture, tam masz opcje konfiguracji wifi. Nic nie mogę zrobić przez efakture ponieważ nie mam usługi WiFi włączonej, a więc też nie mam dostępu do konfiguracji WiFi. Ktoś musi w Vectrze włączyć tą usługę na moim koncie. Oczywiście dalej tego nie mam, 48h już, ale mam być dalej cierpliwy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pazik Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Mam pytanie czy oferta po złożonym wypowiedzeniu: - Platyna PVR 500 gb - Internet 100 mb - Sport na ostro - Eleveny w cenie 89,90 to dobra oferta, czy da się jeszcze coś ugrać? W tej chwili mam to samo bez Eleven w cenie 81,80. Lokalizacja: Warszawa W bloku mam UPC i Supermedia z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolf Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Informacyjnie. Dzisiejsza oferta dla mnie po wypowiedzeniu. Zadzwoniłem sam pod nr wskazany na potwierdzeniu rezygnacji (58 670 52 51), żeby załapać się na czerwcową promocję Canal+ - Złoty z PVR - Internet 100mb (u mnie w mieście to i tak maksymalna prędkość) - Canal+ Prestige - Sport na Ostro w cenie 109,90, umowa na 2 lata Lokalizacja: Żory. W bloku: UPC W tej lokalizacji to oferta jak dla nowych klientów, więc przyjąłem te warunki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madekp Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Mogłeś potargować się jeszcze o Eleveny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrigoriPL Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 (edytowane) Wysłane wypowiedzenie można cofnąć w razie czego? Edytowane 1 Lipca 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 W usłudze "Online" nazwę kanału 8TVHD zmieniono na Eska TV. W końcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demonik7 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Zmniejszenie ilości kanałów w pakiecie skutkuje możliwością wypowiedzenia umowy bez ponoszenia kosztów? Czy muszą dać jakiś komunikat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrigoriPL Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 (edytowane) Jeśli usunęli coś z programów niegwarantowanych to nie. Edytowane 1 Lipca 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 A co? Biorą się za porządki i duble SD usuwają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demonik7 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Universal niedługo wypada z Polski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 (edytowane) @demonik7 niedługo, czyli do końca grudnia zostaje. Edytowane 30 Czerwca 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Universal niedługo wypada z Polski. To to ja wiem. Myślałem, że za duble SD się biorą. Ale nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demonik7 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Duble SD są dobre...ale jak chwalisz się, ile masz kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Duble SD To jest to, czego nie trawię. Przyjeżdżam do teściowej, odpalam Vectrę, a tam "brak ładu i składu". Na pochwałę zasługuje usługa "online", która działa mi w domu. Mam tylko nadzieję, że dojdą nowe kanały na internecie niezależnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vectriusz Opublikowano 1 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2017 Ład i skład robi się tworząc swoją osobną listę programów. Wtedy masz to, co chcesz i w odpowiedniej kolejności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tim Opublikowano 1 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2017 Duble SD to wyłączą dopiero wtedy, kiedy Vectra wymieni wszystkim swoim abonentom przestarzałe dekodery SD, odbierające sygnał tylko w MPEG-2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew33 Opublikowano 2 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 (edytowane) Witam wszystkim, Aktualnie mam umowę na 12 mcy, w tym 3 mce za 1 zł pakiet srebrny (bez pvr) + 100mb za 49 zł, 1. Czy jeśli data podłączenia usług na stronie ebook vectra to 23.08 to oznacza, że jest to data podpisania umowy? i wypowiedzenie muszę złożyć max do 22.07? 2. Zastanawiam się nad przedłużeniem umowy, wymieniając pakiet tv na złoty albo platyna + pvr - na jakie oferty moge liczyć? 3. Czy jest możliwość wymiany routera? Aktualny obsługuje tylko pasmo 2,4 ghz i w związku z tym 1 z lapków i 1 z telefonów wymaga zewnętrznego routera co jest uciążliwe, bo zasięg na tym 2,4 jest gorzej niż tragiczny... 4. Czy umowa na 12 mcy wchodzi w grę? Wynajmujemy mieszkanie i wolałbym nie podpisywać na dłuższy okres. Dzięki, pozdr. Edytowane 2 Lipca 2017 przez Andrew33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vectriusz Opublikowano 2 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 Czyli tak naprawdę masz ten pakiet za 37 zł na miesiąc. 1. Złóż wypowiedzenie już teraz, będziesz miał więcej czasu na negocjacje. 2. Platyna + pvr + 150Mbit + sport + ero mam za 75 zł. Moja paczka to zasługa kilku aneksów, może uda Ci się ugrać podobną cenę. 3. Jeśli to sprzęt Vectry nie powinno być problemu z wymianą. A może lepiej zakupić swój router, ważne żeby WAN i LAN były gigabitowe 10/100/1000 (będzie na przyszłość). 4. Nie utargujesz zbyt dużo umową na 12 miesięcy, więc to musi być punktem wyjścia w trakcie jej zawierania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew33 Opublikowano 2 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 (edytowane) OK, dzięki za pomoc. Tak - to sprzęt Vectry, dlatego wolałbym mieć 1 urządzenie zamiast dwóch (czyli modem+router). Jeszcze ewentualnie zastanowię się nad rezygnacją i podpisaniem nowej - jest mnóstwo ogłoszeń na klatce, może któraś oferta będzie korzystniejsza... Edytowane 2 Lipca 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.