Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

I zdaje sie ze nadal mozna dostac HBO za 20 zl (przynajmniej u mnie wyswietla sie taka promocja po wpisaniu numeru klienta na stronie Vectry).

A na ile byscie wycenili taki pakiet - Platyna, 2 dekodery HD (bez PVR), Canal+ Prestige, 100 mb/s ?

Edytowane przez Pytamm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomej po złożeniu wypowiedzenia zaproponowali:

1, Platynowy + superFilm Go +150 Mb za 160zł

2, Platynowy + superFilm Go +100 Mb za 150zł

 

Co sądzicie o takiej propozycji?

Bardzo drogo (chyba że coś przeoczyłem). Dzwonił do mnie wczoraj konsultant (nie składałem jeszcze wypowiedzenia) i proponował Platyna+PVR+superFilm Go (czyli HBO i Cinemaxy)+jakieś sportowe kanały+internet100Mb/s za 115 zł  (umowa na dwa lata). Obecnie za Platynę+PVR+100 Mb/s płacę 85 zł. Acha, jestem klientem Vectry od jakichś siedmiu lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj złożyłem wypowiedzenia w BOK Zabrze. Zaproponowano mi platynę 150 mb/s net, telefon bez ograniczeń, czy jakoś tak, multiroom, moduł CI plus PVR za 109 złotych, czyli raczej słabo.

Dzisiaj propozycja z DUK: net 150 mb/s, platyna, Eleven, sport na ostro, nagrywarka i moduł CI. Jak dla mnie, wystarczy, choć widziałem tu lepsze oferty.

Edytowane przez Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Pruszczu Gdańskim jest ta sama oferta za 80 zł ;)

 

97ffc63a936fca117f3c68c723a485da.jpg

Edytowane przez Barti
Poprawiono pozycję obrazka w poście. Obrazki najlepiej jest zamieszczać pod treścią swojego postu, a nie obok niej. Poprawia to znacznie czytelność i estetykę postu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko twoja oferta jest bez Eleven, co dla mnie jest ważne i jedna nagrywarka. Ja miałem opcje 2: PVR albo moduł CI i PVR. Poza tym mieszkam w Zabrzu, a to trochę poniżej Pruszcza.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta ulotka to oferta lokalna, którą mi przysłali na maila kilka dni temu :)

 

Mam w pdf ten regulamin ale wypiszę tutaj by było jasne i klarowne :

 

Stalowy PVR + 150mbps za 49,90zł

Srebrny PVR + 150mbps za 54,50zł

100mbps + Bezpieczny Internet na 2 urządzenia za 39,90zł

150mbps + Bezpieczny Internet na 2 urządzenia za 49,90zł

Złoty PVR + 150mbps + SnO za 69,90zł

Platyna PVR + 150mbps + SnO za 79,90zł

Złoty PVR + 150mbps + Eleven + Sno + Canal Prestige + FILM GO za 129,90zł

 

Wszystko umowy na 24 miesiące

 

A bez zobowiązań masz 100mbps za 39,90zł lub 150mbps za 49,90zł

Edytowane przez szyzag123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie na narzekam. Dzisiaj wymieniłem dekoder ADB HD na moduł. Aktywacja 1 zł plus 5 zł do abonamentu z HD na moduł. Lokalne biuro w Białymstoku. Da się, da. Pzdr. Dla P. Kierowniczki.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam MR. Oczywiście miało być 5 zł mniej na rachunku. Do tej pory za MR na 2-óch dekoderach płaciłem 15 zł, teraz będzie 10 zł. Umowę i tak przedłużałem w maju, tak więc nie ma to dla mnie większego znaczenia. Łącznie teraz będę płacił 110.60 zł za to, co mam w podpisie.

Edytowane przez Barti
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z usługą VOD w Vectrze. Brak dostępu do VOD mam wrażenie że od zawsze, a przynajmniej od jakiejś aktualizacji albo wymianie dekodera. obecnie moj dekoder to ADB 3830 cd.

 

Ostatnio przedłużyłem umowę w BOK i wspomniałem o tym ,że chciałbym mieć dostęp do VOD bo jednak czasem warto mieć, a nóż widelec, a po drugie to Vectrze powinno na tym zależeć. Wszak wystarczy po pijaku przez pomyłkę wejść w film i już mają zarobek...a może uważacie że nie warto tego mieć?

 

w BOK-u powiedzieli ze wkrotce wszystko bedzie śmigać i VOD bede mial. Niestety wciaz jest bez zmian...

 

po nacisnieciu VOD na pilocie pojawia się 

 

bład E13. brak dostepu do uslugi VOD. Prosze sprawdzic polaczenia sieciowe oraz ustawienia sieci....

 

 

skontaktowalem sie z Vectrą na FB. w odpowiedzi uzyskalem :

 

Prosimy o odłączenie dekodera od zasilania na 30 sekund oraz sprawdzenie czy kabel antenowy jest prawidłowo dokręcony. Po ponownym podłączeniu prosimy odczekać 2 minuty i sprawdzić działanie VOD. Jeśli usługa nadal nie będzie działać, prosimy o wiadomość zwrotną. Prosimy również o informację czy na kanałach telewizji występują zakłócenia. Dodatkowo celem weryfikacji prosimy o przesłanie imienia i nazwiska Abonenta, adresu instalacji, numeru ewidencyjnego i numerów seryjnych dekodera oraz karty.

 

oczywiscie nie zadziałało...

nie pomagały żadne konfiguracje itp.

cały czas błąd konfiguracji - modem kablowy jest odłączony itp.

 

pozniej poprosili jeszcze o :

 

Prosimy wejść w MENU ->INSTALACJA ->AKTUALIZACJA USTAWIEŃ VOD. Jeśli pomimo aktualizacji usługa nadal nie będzie dostępna, prosimy o podanie następujących danych: 1. Numer seryjny dekodera: Menu > Diagnostyka > Loader; 2. Adres IP: Menu > Diagnostyka > Sieć; 3. Adres HFC MAC NET: Menu > Diagnostyka > Modem; 4. Ustawienia VOD: Menu > Diagnostyka > Informacja o systemie; 5. Treść komunikatu błędu, krótki opis problemu z usługą VOD; Następnie prosimy o wejście w Miernik Sygnału. W polu SYMBOL RATE prosimy wpisać wartość 6900, natomiast w polu MODULACJA powinna być ustawiona wartość 256 QAM. Kolejno należy sprawdzić parametry siły oraz jakości dla czterech częstotliwości - w ramce częstotliwość prosimy o wpisanie: 826 MHz oraz sprawdzenie jakie są wartości procentowe siły i jakości. Analogicznie prosimy sprawdzić ww. parametry dla częstotliwości 834 MHz, 842 MHz oraz 850 MHz. Następnie prosimy o sprawdzenie czy działa Vectra Portal. Możemy to sprawdzić wciskając klawisz na pilocie, który znajduje się na prawo od „0”. Odczytane dane prosimy przesłać w wiadomości zwrotnej.

 

fotki przesłałem i założono mi zlecenie serwisowe na tą usługę...ma być wkrótce ...

a dziś zadałem im pytanie czy to zlecenie bedzie mnie cos kosztowac?

 

w odpowiedzi uzyskalem odpowiedz ktora nie daje mi pewnosci czy naprawa VOD bedzie bezplatna...

 

jeśli wina za nieprawidłowości leży po stronie Abonenta zostanie Pan poinformowany przez Technika o odpłatnej wizycie. Jeśli nieprawidłowości leżą po stronie vectry oczywiście naprawa jest bezpłatna w ramach świadczonej usługi.

 

to jak myslicie czyja to wina ???

 

a moze wiecie jak to naprawić ? albo inne pytanie czy warto ?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam co jakiś czas podobny problem z dostępem do VOD. Wtedy za każdym razem wybieram ustawienia - ustawienia sieci - automatyczna konfiguracja sieci i zatwierdzam. Wtedy przez chwilę dekoder przydziela adresy i VOD działa przez jakiś czas. Spróbuj, może pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja od rana czekam aż ktoś mi włączy z powrotem usługę WiFi, którą mam od paru lat ale jakoś przez przypadek się wyłączyła. Po kablu internet śmiga. "Proszę uzbroić się w cierpliwość". Nie wiem ile mam mieć tej cierpliwości :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...