chrup Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Heh, żebym nie próbował - nie próbowałem z OpenDNS, ale zmieniłem DNS'y na te Googlowskie, próbowałem pod IE, Chrome, Operą na dwóch komputerach (jeden po kablu, drugi laptop pod WiFi), nawet pod innym systemem (jakiś tam Linux odpalany z LiveCD) i nic, ciągle to samo. Nie wiem, czy to ten beznadziejny router coś tam robi, to coś u mnie czy to po prostu Vectra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 chrup mam dokładnie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert03 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Co do internetu - wiem, ze to nie temat o internecie, ale w sumie nawet nie wiem, gdzie o to zapytać, zostaje chyba jedynie to forum na facebooku (innych rzeczy nie znam), a tam nie zamierzam pisać pod moim imieniem - działa wam normalnie Google? U mnie działa normalnie i szybko wyszukuje jakąkolwiek frazę. Mam 8 Mega. Generalnie internet to mocna strona Vectry w moim mieście i bezkonkurencyjna jeśli weźmiemy pod uwagę cenę i jakość. Nie wiem czy to szczęście czy przypadek bo jak się czyta forum na FB to aż trudno uwierzyć co tam ludziska wypisują . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrup Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Wiem, u mnie niby w mieście inni mają normalnie w większości, jestem nielicznym stworzeniem z takim problemem, z tego co pytałem po innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arecki23 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 chrup mam dokładnie to samo Ja mam to samo. Alternatywnych DNS nie próbowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksx Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Kiedyś było bezproblemowo, ale od jakiegoś czasu też zauważyłem to samo i również na googlu. W moim przypadku wystarczyła zmiana DNS (nawet nie na alternatywne, tylko inne od Vectry) i hula jak ta lala Tylko pamiętajcie, że jeśli łączycie się przez router to trzeba je zmienić w panelu konfiguracyjnym (192.168.0.1). Do znalezienia optymalnych DNS'ów może się przydać programik netbench. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrup Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Tak, tylko jak się zalgoować do panlu administracyjnego routera od Vectry ? Chyba się nie da? 192.168.0.1, defaultowo user pusty hasło admin, ale nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksx Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Szczerze nie mam pojęcia jak to jest w tych od Vectry, można zadzwonić na dział techniczny i się spytać o ile nie jest to "tajne przez poufne" A przypuszczam, że tak może być.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1108 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Mi też tak zacina się google od jakiegoś czasu, występuje to przy korzystaniu z https (czyli szyfrowanego połączenia), jeśli korzystamy normalnie to się nie zacina. Vectra chyba na swoich DNS "przeniosła" Google na swoje serwery - No bo jak wytłumaczyć fakt, że wchodząc na stronę google.pl pokazuje mi, że serwer znajduje się w Polsce i należy do Vectry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambo72 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Kurczę!Ja też zauważyłem gorszą jakość internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zegwa Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Ja mam to samo od tygodnia,najgrzej jest w godzinach wieczornych ,u mnie pomaga ponowne włączenie modemu.Mam już tego dość!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Sprawdzając prędkości późnym popołudniem na http://88.156.222.97/test/test.html wszystko jest w porządku. Gorzej testy wypadają na http://www.speedtest.net/ tu już zależy do serwera. Na niektórych serwerach jest pełna prędkość i ping OK a na niektórych tylko połowa prędkości... Google też słabo mi się wczytuje, przeinstalowałem system i dalej to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1108 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Bo wolne wczytywanie Google to jest wina tylko i wyłącznie Vectry, skoro tylu użytkownikom pojawił się nagle ten sam problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robinson Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 A już miałem szukać jakiegoś spyware na swoim kompie, gdy wyczytałem, że to nie tylko ja mam taki problem z Google na necie z Vectry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrup Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 [beep]a, TV w sumie mało oglądam i nie podoba się to, że jakość jest tragiczna i w sumie mi to tam brzydko mówiąc zwisa, bo na skoki, biegi narciarskie, curling albo jakiś mecz mogę się przemęczyć, ale internet to podstawowe dobro, z którego korzystam - bez internetu komputer mogę wyrzucić, dla mnie wtedy sprzęt bezużyteczny. Jest nas kilku, jakieś pomysły, co z tym zrobić? Telewizja to tam kit, ale internetu nie zostawię tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebZab Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Pisać do pomocy technicznej vectry. Ja już napisałem i czekam na odpowiedź ws. google.pl Im więcej nas napisze tym poważniej potraktują tem problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrup Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 OK, a gdzie pisałeś dokładnie? Jakieś namiary, mail, facebook czy może coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebZab Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Formularz pomocy technicznej na ich www Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sboy5 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 mam to samo z google. A myslalem, ze mam jakies zwidy , albo jeszcze nie wytrzezwialem ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Zauważyłem, że te nowe promocje bardziej atrakcyjne są i umowy krótsze (ale musieli to zrobić, Prawo telekomunikacyjne się zmieniło). Moja babcia ma obecnie Pakiet Złoty, dekoder SD i analog na drugim TV - płaci za to 56,99 zł/mies. Chcemy skorzystać z nowych promocji: Pakiet Złoty + dekoder HD i multiroom (dekoder SD). Sam pakiet kosztuje 35 zł/mies. Dochodzi do tego 15 zł dzierżawa dekodera HD. I w multiroom jest cena za dekoder SD 5 zł mies. Ostatecznie płacimy 55 zł/mies. I teraz moje pytania: 1. Czy oprócz tego multiroom SD (5 zł/mies.), będzie trzeba uiszczać opłatę w wysokości 10 zł/mies. za dekoder SD? 2. Na stronie internetowej jest napisane "3 miesiące za 1 zł". I czy to jest ważne tylko przy zamówieniu przez internet? 3. Przy wzięciu takiej umowy analog nadal zostaje czy wyłączają? 4. Do dekodera HD jest dołączony kabel HDMI? Dzięki z góry za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Jak zamawiałem cyfrową to mnie nikt o analogu nie informował, że będzie. Sam sprawdziłem, że mam dodatkowo analog do cyfry ale nie korzystam z tego. Kabla HDMI nie dostałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Dzięki za info. Tak pytam o analog, no bo jeszcze w analogu zdarzają się programy, które są w lepszej jakości niż w cyfrówce, choć zauważam od jakiegoś czasu lekką poprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Jak dostaniesz HD to już będzie HDMI Analog cały czas leci w kablu, ale jego jakość to raczej tak na 21 CRT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert03 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 3. Przy wzięciu takiej umowy analog nadal zostaje czy wyłączają? Analog jest bo być musi. Jak abonent ma umowę na TV cyfrową to dostaje go gratis. Z drugiej strony technicznie nie ma za bardzo jak go wyłączyć bo założenie filtra drożej by kosztowało niż fakt że ten analog klient dostaje a patrząc globalnie co miasto to inny filtr musiałby być a to już koszty większe niż dekoder SD . U mnie jakość analogu Vectry nie jest zła. Na 26 cali CRT 100Hz nie widać żadnej różnicy w stosunku do cyfry SD. Na 32 calach CRT 100Hz różnica jest niewielka - Nie na tyle by brać cyfrę SD ze względu na jakość, a złośliwie można powiedzieć że jest lepiej niż na cyfrze bo nie widać artefaktów. Dopiero na odbiornikach "płaskich" typu LCD widać różnicę i to bez znaczenia jaka wielkość ekranu. Ale jeden warunek: dobre rozgałęźniki i złączki oraz sprawne kable koncentryczne ( te sprzed 30 lat się nie nadają). Jak ktoś stosuje rozdzielacze "z bazarku" albo / i wtyczki plasticzki to śnieżenie i mora gwarantowane a cyfry brak . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Zmartwił mnie fragment umowy: "4.7. Dostawcy Usług przysługuje prawo do zaprzestania nadawania sygnału analogowego na podstawie obowiązujących przepisów prawa, co nie stanowi podstaw do zmiany Umowy i powodu do rozwiązania zawartej Umowy." I uważacie, że oni mają do tego pełne prawo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.