kubus.kul Opublikowano 18 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 Hmm, czyli nie mam teorii na to jednak żadnej Widzę że to jakoś losowo działa w takim razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 18 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 Ta, na kogo padnie, na tego bęc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten co sie zna Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Witam ile sie czeka na aktwacje multiroom z evobox lite ? 4h mojają aktywacji brak błąd E017-0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 @kubus.kul a może jak oba dekodery są bezkartowe? @ten co sie zna szacunkowo chyba dwie godziny, sprawdź połączenie z routerem, jeżeli wszystko jest dobrze, to kontakt z infolinia jest wskazany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 15 godzin temu, ten co sie zna napisał: Witam ile sie czeka na aktwacje multiroom z evobox lite ? 4h mojają aktywacji brak błąd E017-0 Witam. Czy komunikat nadal się pojawia? Jeśli tak, spróbuj ponowić uprawnienia na dekoder, logując się do swojego konta w ICOK. Następnie po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na kanale 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 (edytowane) @apj U znajomych, u których zaobserwowałem wspominaną wcześniej sytuację jest Evobox PVR z kartą Nagra, a Evoboxy Lite nie mają kart. Edytowane 26 Maja 2021 przez kubus.kul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoY RidE Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 a ja mam problem z dodatkowym dekoderem bezkartowym. Widzi sieć WIFI ale niestety nie chce się z nią łączyć. Próbowałem już wszystkich możliwych sposobów. Robiłem z telefonu router też nie chciał się evobox lite podłączyć po wifi telefonu pomimo, że widział sieć. Jaka jest szansa że dekoder jest trzaśnięty? Nawet jak ręcznie wpiszę ustawienia to też nic nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Witam. Rozumiem, że dekoder nie łączy się z żadnym Internetem, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ma_ko Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2021 (edytowane) witam, mam pytanie czy Evobox Lite może być dekoderem głównym? Jest taka sytuacja: w domu są dwa telewizory (w zasadzie 3 ale narazie ten trzeci pomijamy). Nowe dekodery (2x Evobox Lite) są już na miejscu. Do tej pory użytkownik korzystał z dwóch dekoderów jakichś starszych chyba 2x HD5000 między którymi latał co miesiąc z kartą. Chciał założyć wifi w domu (żeby nie latać z kartą właśnie) i polsatu przysłali mu właśnie 2x Evobox Lite ale z tego co się orientuje (może błędnie) ma być dekoder główny i dodatkowy, czy to mogą być te same modele? Edytowane 21 Sierpnia 2021 przez ma_ko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam70 Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Z dwóch Evobox Lite jeden jest główny, mam tak u siebie. Dekoder główny jest zaznaczony w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 W dniu 21.08.2021 o 15:08, ma_ko napisał: witam, mam pytanie czy Evobox Lite może być dekoderem głównym? Jest taka sytuacja: w domu są dwa telewizory (w zasadzie 3 ale narazie ten trzeci pomijamy). Nowe dekodery (2x Evobox Lite) są już na miejscu. Do tej pory użytkownik korzystał z dwóch dekoderów jakichś starszych chyba 2x HD5000 między którymi latał co miesiąc z kartą. Chciał założyć wifi w domu (żeby nie latać z kartą właśnie) i polsatu przysłali mu właśnie 2x Evobox Lite ale z tego co się orientuje (może błędnie) ma być dekoder główny i dodatkowy, czy to mogą być te same modele? Witamy. Tak, mogą to być dwa takie same modele. W umowie masz zapisane, który dekoder jest główny, a który dodatkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadam Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Zepsuł mi się mini hd2000.Według konsultanta padł czytnik kart.W punkcie dają na wymianę teraz evobox lite z automatu czy jeszcze starsze dekodery?Jutro jadę wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Obdzwoń kilka dostępnych CI punktów i dopytaj - jeśli będzie mini hd2000 to wymieniaj - oczywiście nie będzie to nowiutki model tylko zdany przez kogoś i wolny do wydania , jeśli nie bierz evobox lite - warto wymienić na nowszy model - ale nie daj sobie wcisnąć opłaty ( innej ) jeśli masz za ten dekoder obecnie . Otrzymasz tylko potwierdzenie wymiany sprzętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadam Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Byłam dzisiaj w punkcie Chciałam wymienić ten zepsuty dekoder.Mam ogólnie 2 x multiroom i powiedziano mi że jak chcę ten nowy bez karty to muszę wymienić oby dwa dekodery do multiroomu i podpisać aneks do umowy Teraz płacę 110 za całość po aneksie 130 .Mini już nie są dostępne i dostanę HD 5000 w poniedziałek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 No to jeśli nie chcesz płacić więcej a dają hd5000 to bierz to co dają . EVOBOX LITE faktycznie jest dostępny ale tak jak piszesz trzeba aneksować umowę na 24mce i wzrasta opłata , no i nie trzeba przekładać kart w celu aktywowania dekoderów do multiroom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadam Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Mam 6 miesięcy do końca umowy więc wezmę ten hd 5000 na wymianę a później na spokojnie wyślę wypowiedzenie i zobaczę.Może dostanę ciekawszą ofertę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rainish_ Opublikowano 3 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 Witam, trzy dni temu przedłużyłam umowę z CP i jedyne zmiany jakie zaszły to wymiana sprzętu (na dwa dekodery: główny Polsat Box 4k oraz multiroom Exobox Lite; dwa piloty) oraz płacę 10 zł więcej niż wcześniej. Problem polega na tym, że nie mogę korzystać z multiroom, a konkretniej mam zablokowany dekoder. Przy pierwszym podłączaniu sprzętu podłączyłam obydwa dekodery do tej samej sieci i przez chwilę był obraz na Evobox Lite, jednak później wyskoczył mi komunikat E017. Spędziłam dwa dni na infolinii i przechodziłam po 10 razy te wszystkie resety, pierwsze instalacje i przyznawanie mi dostępu uprawnień. Nawet poszłam wymienić dekoder, a mimo to na ekranie cały czas widnieje napis, że "usługa Multiroom aktywna - dekoder zablokowany". Nie wiem co jest przyczyną. Połączenie WIFI mam dużo ponad wymagane 8.00Mb na obu dekoderach. Czy problem może być związany z siłą sygnału WIFI czy może z siłą sygnału antenowego? Czy może jeszcze coś innego może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 3 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 Pytaj @Specjalista Polsat Box i @support458 ewidentnie coś po stronie aktywacji nie poszło . Po to jest kod błędu aby było wiadomo jak zareagować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon16 Opublikowano 3 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 9 godzin temu, rainish_ napisał: Witam, trzy dni temu przedłużyłam umowę z CP i jedyne zmiany jakie zaszły to wymiana sprzętu (na dwa dekodery: główny Polsat Box 4k oraz multiroom Exobox Lite; dwa piloty) oraz płacę 10 zł więcej niż wcześniej. Problem polega na tym, że nie mogę korzystać z multiroom, a konkretniej mam zablokowany dekoder. Przy pierwszym podłączaniu sprzętu podłączyłam obydwa dekodery do tej samej sieci i przez chwilę był obraz na Evobox Lite, jednak później wyskoczył mi komunikat E017. Spędziłam dwa dni na infolinii i przechodziłam po 10 razy te wszystkie resety, pierwsze instalacje i przyznawanie mi dostępu uprawnień. Nawet poszłam wymienić dekoder, a mimo to na ekranie cały czas widnieje napis, że "usługa Multiroom aktywna - dekoder zablokowany". Nie wiem co jest przyczyną. Połączenie WIFI mam dużo ponad wymagane 8.00Mb na obu dekoderach. Czy problem może być związany z siłą sygnału WIFI czy może z siłą sygnału antenowego? Czy może jeszcze coś innego może być przyczyną? Mam podobny problem dokładnie z tym samym zestawem dekoderów. Po trzech dniach walki zalecono mi wymienić dekoder multiroom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 4 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2021 (edytowane) @szymon16 @rainish_ i jak wasze dekodery do multiroom działają czy nadal jest błąd ?? Bo nie wiem czy odbierać sprzęt od kuriera @Specjalista Polsat Box @support458 co może być przyczyną błędu E017 mimo poprawnej konfiguracji sieci wifi itp. Sam przedłużyłem kończącą się umowę na taki sam zestaw dekoderów i skoro ktoś kolejny zgłasza ten sam błąd może PB4K nie współgra z multiroom . Nie chciałbym za kilka dni biegać z dekoderami po punktach PB bo się okaże że " coś Wam nie poszło " Edytowane 4 Września 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon16 Opublikowano 4 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2021 2 godziny temu, patryszq napisał: @szymon16 @rainish_ i jak wasze dekodery do multiroom działają czy nadal jest błąd ?? Bo nie wiem czy odbierać sprzęt od kuriera @Specjalista Polsat Box @support458 co może być przyczyną błędu E017 mimo poprawnej konfiguracji sieci wifi itp. Sam przedłużyłem kończącą się umowę na taki sam zestaw dekoderów i skoro ktoś kolejny zgłasza ten sam błąd może PB4K nie współgra z multiroom . Nie chciałbym za kilka dni biegać z dekoderami po punktach PB bo się okaże że " coś Wam nie poszło " Pomogła dopiero wymiana dekodera multiroom 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 4 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2021 Mam nadzieje że mnie takie bieganie ze skrzynkami ominie dzięki że odpisałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 No to mam zestaw u siebie ale i ja czekam na aktywacje ... oby nie była to zła wróżba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon16 Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 Haha, po wymianie dekodera multiroom wymieniony dekoder działał dobę. Dzisiaj ponownie zablokowany i od nowa to samo, nie radzą sobie z tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 (edytowane) Nie radzą ?? Śmiem stwierdzić i powiedzieć że nie widzieli że ich taka wtopa spotka , przynajmniej " wspierający " Panowie tego nie przyznają ! @support458@Specjalista Polsat Box czyli robi się ciekawie co Panowie na to ?? Bo ja a czekam tylko na " aktywacje " Jeszcze nie doświadczyłem błędu z multiroom , rozumiem że jak sie " aktywuje " to mnie ZABLOKUJE bo muszę się na kolejny kwiatek przygotować Edytowane 6 Września 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.