EVO Z BOXU Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Witam. Mam w pakiecie ,,Cyfrowy Polsat Go,, i nie mogę odtworzyć na kompie i na laptopie np. Nowości lub Odkodowane wyskakuje ,,Wystąpił błąd - BŁĄD : 9502 .,,reszta działa . Czy ma ktoś taki problem i jak go usunąć ? Wystąp błąd - BŁĄD: 9502 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gebius Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Cześć. Widzieliście w vod jest opcje HBO film, HBO seriale, HBO Kids film, HBO Kids bajki. Widzie za darmo jest każdy tak ma czy tylko co mają pakiet HBO go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 (edytowane) Cześć. Widzieliście w vod jest opcje HBO film, HBO seriale, HBO Kids film, HBO Kids bajki. Widzie za darmo jest każdy tak ma czy tylko co mają pakiet HBO go. Witaj, aby móc korzystać z tych opcji za darmo, należy posiadać umowę, w której będzie dostępny serwis HBO GO w cenie, np. Pakiet Premium Max HD. W innym przypadku koszt uzależniony jest od warunków posiadanej oferty. Witam. Mam w pakiecie ,,Cyfrowy Polsat Go,, i nie mogę odtworzyć na kompie i na laptopie np. Nowości lub Odkodowane wyskakuje ,,Wystąpił błąd - BŁĄD : 9502 .,,reszta działa . Czy ma ktoś taki problem i jak go usunąć ?Wystąp błąd - BŁĄD: 9502 Witaj, zweryfikuj, czy Twoje urządzenia posiadają minimalne wymagania sprzętowe. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: http://www.cyfrowypolsat.pl/cpgo/ Edytowane 30 Kwietnia 2018 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVO Z BOXU Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Witaj, aby móc korzystać z tych opcji za darmo, należy posiadać umowę, w której będzie dostępny serwis HBO GO w cenie, np. Pakiet Premium Max HD. W innym przypadku koszt uzależniony jest od warunków posiadanej oferty. Witaj, zweryfikuj, czy Twoje urządzenia posiadają minimalne wymagania sprzętowe. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: http://www.cyfrowypolsat.pl/cpgo/ Witam. Dzięki za info. Wymagania mam wysokie bo komputer nowy i sterowniki sprawdzałem są aktualne . Sprawdziłem z tego linku i wszystko mam zainstalowane .Nie mam pojęcia jaka może być przyczyna.Dziwne jest to że z zakładki ,,Popularne,, i ,,Ostatnia szansa,, działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 A jak często będzie aktualizowana zakładka HBO Seriale bo np brak jest serialu Gomorra a w HBO GO sa 3 sezony na dekoderze evobox? A z tego co zauwazylem to VOD ma lepsza jakosc niz HBO GO na evoboxie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Witam. Dzięki za info. Wymagania mam wysokie bo komputer nowy i sterowniki sprawdzałem są aktualne . Sprawdziłem z tego linku i wszystko mam zainstalowane .Nie mam pojęcia jaka może być przyczyna.Dziwne jest to że z zakładki ,,Popularne,, i ,,Ostatnia szansa,, działa. Jeśli na komputerze oraz laptopie korzystasz z takiej samej przeglądarki internetowej, to zweryfikuj sytuację na innej. A jak często będzie aktualizowana zakładka HBO Seriale bo np brak jest serialu Gomorra a w HBO GO sa 3 sezony na dekoderze evobox? A z tego co zauwazylem to VOD ma lepsza jakosc niz HBO GO na evoboxie. Na dekoderze Evobox PVR i pozostałych urządzeniach są dostępne 3 sezony serialu Gomorra po 12 odcinków. Jakość obrazu jest uzależniona od prędkości Internetu, rekomendowana przepustowość łącza dla usługi HBO GO to 2 Mb/s (1 Mb/s na urządzeniu mobilnym). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 No tak zgadza się że w HBO GO są dostępne bo oglądam. Internet mam 50mb/s i HBO GO na komputerze ma lepszą jakość niż na Evoboxie. Mi chodzi kiedy będzie na vod w zakładce HBO Seriale w evoboxie Bo np film Słoneczny Patrol na HBO GO w evoboxie ma gorszą jakość niż na VOD w zakładce HBO FILM również w evoboxie. Chodzi o to że VOD są filmy i seriale w 720p większość a w Hbo go na evoboxie wygląda jakby były w 576p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVO Z BOXU Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Jeśli na komputerze oraz laptopie korzystasz z takiej samej przeglądarki internetowej, to zweryfikuj sytuację na innej. Na dekoderze Evobox PVR i pozostałych urządzeniach są dostępne 3 sezony serialu Gomorra po 12 odcinków. Jakość obrazu jest uzależniona od prędkości Internetu, rekomendowana przepustowość łącza dla usługi HBO GO to 2 Mb/s (1 Mb/s na urządzeniu mobilnym). Witam. Sprawdzałem na wszystkich przeglądarkach , wył/wł . adblock plus , antivirus , JavaScript i dalej nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 No tak zgadza się że w HBO GO są dostępne bo oglądam. Internet mam 50mb/s i HBO GO na komputerze ma lepszą jakość niż na Evoboxie. Mi chodzi kiedy będzie na vod w zakładce HBO Seriale w evoboxie Bo np film Słoneczny Patrol na HBO GO w evoboxie ma gorszą jakość niż na VOD w zakładce HBO FILM również w evoboxie. Chodzi o to że VOD są filmy i seriale w 720p większość a w Hbo go na evoboxie wygląda jakby były w 576p CP GO oraz HBO GO to dwa różne serwisy, przez co jakość obrazu na każdym z nich może być inna. Przekazałem informacje do odpowiedniego działu na temat dodatnia serialu Gomorra do VOD. Witam. Sprawdzałem na wszystkich przeglądarkach , wył/wł . adblock plus , antivirus , JavaScript i dalej nic. Witaj. Jeżeli sytuacja nadal występuje, to proszę o dodanie zgłoszenia w Internetowym Centrum Obsługi Klienta w zakładce Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 4 tyg temu zgłaszałem na infolinię CP, że zamiast kolejnego odcinka Magików lecą Bibliotekarze, 2 tyg temu oddzwonili do mnie że już jest naprawione, niestety znowu to samo. Czy ci technicy z CP sprawdzają czasami co jest włączone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Czy możesz doprecyzować, którego odcinka dotyczy powyższa sytuacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Chodziło mi o odcinek 7, ale jest już ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVO Z BOXU Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Witam. Mam w pakiecie ,,Cyfrowy Polsat Go,, i nie mogę odtworzyć na kompie i na laptopie np. Nowości lub Odkodowane wyskakuje ,,Wystąpił błąd - BŁĄD : 9502 .,,reszta działa . Czy ma ktoś taki problem i jak go usunąć ?Wystąp błąd - BŁĄD: 9502 W dn. dzisiejszym wszystko działa, było to z winy operatora. dzięki za porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 Po jakim czasie od zmiany urządzenia, aplikacja jest dostępna na nowym sprzęcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 Od razu. Wystarczy zalogować się na nowym urządzeniu w aplikacji "Cyfrowy Polsat GO". Wówczas jest ono automatycznie dodawane do listy urządzeń przypisanych w tej usłudze. Jeśli jednak usuniemy jakieś swoje urządzenie z listy to kolejne możemy usunąć dopiero za tydzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 Czy ktoś z Was na telefonie Xiaomi Mi Max ma zainstalowaną tę apkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziosko Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 (edytowane) Czesc. Czy Wam tez co jakis czas bardzo mocno tnie przekaz TVN24 na CP Go? Edytowane 4 Czerwca 2018 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 No widzisz- ja myślałem że to coś z wi-fi na moim laptopie(często tak podglądam Szkiełko jak na TV leci film) i od kilku dni właśnie zauważyłem te problemy z pikselozą i nawet zatrzymaniem obrazu, skoro Ty masz to też czyli coś jest z nadawanym sygnałem. Ps. wyłącz tę dopiskę oTapatalku bo "opr" dostaniesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziosko Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 (edytowane) Usunąłem. Dziękuję za potwierdzenie, że masz to samo. Edytowane 4 Czerwca 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 24 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 Kontynuując problem zacinania... Niestety u mnie też występuje i pytanie czy oficjalnie to zgłaszać przez iCOK (czy to w ogóle ma sens?) czy odpowiedni ludzie tu zaglądający przekażą sprawę? Pomimo sprawnie działającej sieci niestety występują zatrzymania obrazu i dźwięku na najróżniejszych kanałach, które po kilku razach prowadzą to napisu "Wystąpił błąd". Obciążenie serwerów czy co ma na to wpływ? Usługa przydatna, ale trochę potrzebna jej przebudowa pod względem designu i naprawy tego zacinania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 @james_b Proszę, napisz mi, na których kanałach zauważyłeś zacinanie obrazu w usłudze CP ON THE GO oraz na jakich urządzeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 W tym momencie to trudno powiedzieć dokładnie, ale pamiętam National Geographic, Polsat Music, TVP Seriale i Comedy Central - czasami także niestety wywalało błąd. Głównie używane na komputerze, ale próbując oglądać to samo na telefonie też występował ten problem. W ogóle czy planowane jest wprowadzenie do aplikacji na urządzenia mobilne możliwości podziału ekranu? Tak by na części móc oglądać coś z CP GO, a na części robić coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 (edytowane) W tym momencie to trudno powiedzieć dokładnie, ale pamiętam National Geographic, Polsat Music, TVP Seriale i Comedy Central - czasami także niestety wywalało błąd. Głównie używane na komputerze, ale próbując oglądać to samo na telefonie też występował ten problem. W ogóle czy planowane jest wprowadzenie do aplikacji na urządzenia mobilne możliwości podziału ekranu? Tak by na części móc oglądać coś z CP GO, a na części robić coś innego? Nie odnotowałem żadnych utrudnień związanych z działaniem tej usługi. Proszę, zweryfikuj swoje łącze internetowe. Jeżeli sytuacja będzie się powtarzać, wówczas opisz ją poprzez formularz dostępny w Internetowym Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Obecnie nie mam informacji, aby miała być wprowadzona opcja podziału ekranu w aplikacji. Dziękuję za sugestię, przekażę ją do odpowiedniego działu. Edytowane 26 Czerwca 2018 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Jeśli bym chciał aktywować Cyfrowy Polsat Go to muszę wtedy dzwonić na infolinię czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Aktywację CP GO tylko poprzez przedłużenie umowy uzyskasz. Inaczej się nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.