STAN57 Opublikowano 13 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2022 22 minuty temu, Darek80 napisał: Wczoraj nie działał w ogóle ok. 21-22. Potem wrócił do normy. Teraz brak np. TVN24 czy kanałów z bajkami. Edit: Odpowiedź z Polsatu - chwilowo trzeba wyszukiwać kanały po nazwach (nie próbowałem jeszcze). Dzięki, wyszukiwanie działa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 13 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2022 Są ukryte. A do tego w aplikacji pokazuje że dostęp do pakietu premium 40,99 zł na 30 dni a do pakietu Sport 53,99 zł. Na stronie www ceny bez zmian - 30 i 40 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Master2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2022 6 minut temu, rotalplus napisał: Mam to samo Full pakiet A nie ma kanałów I każe mi wykupic dostwp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 (edytowane) W ofercie pojawiło się 8 nowych ukraińskich kanałów: Ukraine 1, Ukraine 2, X Sport, FilmDrama UA, Star Cinema, Star Family, Dacha TV, NLO 2. Wszystko w HD przy czym ten Dacha to z jakimiś problemami technicznymi Edytowane 15 Kwietnia 2022 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Ciekawa niespodzianka :). Zamiast XSport leci XSport+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Leci na tym kanale coś na żywo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Pokazywali krajowe rzeczy - siatkówkę, hokej, ręczną, koszykówkę itd. No ale teraz rozgrywek z wiadomych względów nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Jeszcze do Xsport+ niech dorzucą Setante Sports i Polsatów Sport mogę już nigdy nie oglądać : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Pakiet oczywiście będzie płatny i to całkiem słono jak na zawartość. W związku z konfliktem zbrojnym w Ukrainie do Polski dociera coraz większa liczba uchodźców. Aby zapewnić im dostęp do bieżących informacji z kraju oraz umilić czas, Polsat Box oraz Polsat Box Go przygotowali nowy, pakiet z 9 popularnymi kanałami: Ukraina 1 (seriale), Ukraina 2 (lifestyle), X-Sport (sport), Star Cinema (filmy i seriale), Star Family (rodzinny), Film UA Drama (filmy i seriale), NLO2 (edukacja i rozrywka), Dacha (dom i ogród) oraz Ukraina 24 (informacje). OGLĄDAJ BEZPŁATNIE DO 14 LIPCA 2022 ROKU. OD 15 LIPCA 2022 ROKU PAKIET POLSAT BOX GO UKRAINA BĘDZIE DOSTĘPNY W CENIE 15 ZŁOTYCH NA 30 DNI. Z opisu wynika, że będzie też wersja satelitarna? Ciekawe gdzie to upchną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, bgmnt napisał: Z opisu wynika, że będzie też wersja satelitarna? Ciekawe gdzie to upchną. Różne kraje, różne formy dają coś od siebie dla Ukraińców- skąd wiesz że Eutelsat nie udostępni jakiegoś TP darmo/promocyjnie dla przekazu TV dla tych co musieli uciekać ze swojej ojczyzny Nie twierdzę że tak musi być, ale... Edytowane 15 Kwietnia 2022 przez OlafS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Generalnie nie wiem czy jest taka potrzeba bo już pisałem w temacie tv ukraińskiej chociażby o oll.tv, które ma 50+ kanałów za darmo. Polsat dał 9. Tak więc trochę późno i trochę mało. Na satelicie i tak pewnie by kodowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Ostatnia rzecz o której myślą Ukraińcy to oglądanie telewizji. Ciekaw dlaczego nie ma jeszcze Rybalki, Kus Kus czy FilmUA Life od Idea Ventures Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JokerX Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 7 godzin temu, bgmnt napisał: Ciekawa niespodzianka :). Zamiast XSport leci XSport+. Ja się nie dziwię czemu jest XSPORT+ bo na zwykłym przez większość czasu leci Informacyjny Maraton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 @rotalplus a dlaczego nie mieliby o tym myśleć? Sytuacja się na tyle uspokoiła, że część wraca, cześć osiedla się w Polsce itd i jakiś dostęp do tv u nas na pewno chcą mieć. Nawet reklamy w tv ostatnio idą z ukraińskimi napisami (np. Żabki). Ale wątpie, że ktokolwiek będzie kupowal docelowo pakiet z Polsatu z kilkoma kanałami za 15 zł, jak w takim VivatTV mają za 20 zł 200 kanałów ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 To dlaczego nie ma płatności w hrywnach? Pytanie czy Ukraińcy chcą tych wszystkich udogodnień - żeby nie było że staną się ponownie ofiarami tym razem marketingu. Sytuacja wcale się nie uspokoiła. Rzeczywiście Solorz wyczuł interes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Coż, mam znajomych w Kijowie i sytuacja tam bardzo się uspokoiła (odpukać). A ze statystyk wynika, że dziennie nawet 20 tysięcy Ukrainców wraca do kraju. A co do płatności w Hrywnach to po prostu polskie bramki płatności tego nie obslugują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Kaczy Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Odpaliłem PBGo i chciałem obejrzeć Ninja Warrior Polska - szukam i szukam i nie znajduję. Wpisuję w internet i wyskakuje mi, że jest do obejrzenia tylko w Polsat Go. Czy dobrze rozumiem, że mimo posiadania PBGo muszę jeszcze założyć drugie konto w PG, żeby obejrzeć Ninja? Rozumiem, że będę jeszcze musiał oglądać reklamy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Na to wygląda że jest tak jak piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Na holenderskim IP niedostępne ukraińskie kanały, 10 jurków na 30 dni się cenią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2022 2 godziny temu, _Kaczy napisał: Czy dobrze rozumiem, że mimo posiadania PBGo muszę jeszcze założyć drugie konto w PG, żeby obejrzeć Ninja Warrior ? Może uda Ci się w ramach Hbb TV tu nie trzeba zakładać konta jeśli telewizor obsługuje tv hybrydową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek1984 Opublikowano 17 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2022 W dniu 13.04.2022 o 23:13, rotalplus napisał: Są ukryte. A do tego w aplikacji pokazuje że dostęp do pakietu premium 40,99 zł na 30 dni a do pakietu Sport 53,99 zł. Na stronie www ceny bez zmian - 30 i 40 zł Mam to samo.. na odpowiedź z ICOK dlaczego tak jest, że pomimo wykupionych pakietów np Eleven by je obejrzeć na PBGO trzeba zapłacić ( wcześniej nie było z tym problemów) Nie działa ponowne nadanie uprawnień z poziomu ICOK czy też przez konsultanta z okienka Chat... Może nasz specjalista z Polsat się wypowie w tym temacie dlaczego za połowę rzeczy w PBGO trzeba nagle płacić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bafik2004 Opublikowano 28 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2022 (edytowane) Witam. Może ktoś coś doradzi, bo mi już się skończyły pomysły. Posiadam pakiet L z dodatkami: Polsat sport premium Eleven sport Ekstraklasa Cinemax HBO Multiroom - 3x Polsat box go Łącznie 150 zł na miesiąc. Od 3 lat wszystko działało elegancko. 9.04 pojawił się problem z odbiorem eleven sport 1, 2, 3 oraz polsatami sport premium w aplikacji PolsatBoxGo. Problem dotyczy tego że każe mi płacić za dostęp do tych kanałów (40zl będąc na kompie, 53.99zl będąc na telefonie) pomimo że mam to w ramach abonamentu i do dnia 9.04 wszystko było git. Oczywiście telefony na infolinię od tamtej pory są niemal codziennie. Nadają mi codziennie nowe uprawnienia, każą odinstalowywać apkę i instalować ją ponownie (co też robię), nawet wymieniony został dekoder aby założyć nowe konto z nowego maila w icok z nowym nr karty dekodera glownego. Nic nie pomaga. W punkcie stacjonarnym Polsat na moje problemy robią oczy jak 5 zł i jak nie było dostępu tak dalej go nie mam. Reklamację zgłoszone, miesiąc się kończy więc za chwile kolejne 150zl sobie zawołają. Czy jeżeli nie wywiązują się z umowy to mogę zerwać umowę w trybie natychmiastowym bez ponoszenia kary (umowa jeszcze 16 miesięcy. na infolinii raz dopytywałem o kwotę kary to mi powiedzieli 870 zl, z tym że nic nie wspominałem wtedy o problemach z odbiorem, chciałem jedynie znac kwotę). Dzisiaj w punkcie stacjonarnym na moje pytanie o rozwiązanie umowy to mi jedynie zaproponowali kolejną reklamację... oraz poinformowali że okres wypowiedzenia to min. 1 miesiąc. No kabaret niesamowity jeśli to prawda, skoro przez miesiąc mam coś płacić a mi to nie działa Z góry dzięki za szybkie porady bo tak jak mowie jutro mam ochotę walnąć wypowiedzenie w punkcie stacjonarnym. Edytowane 28 Kwietnia 2022 przez bafik2004 Błędy ortograficzne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 28 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2022 (edytowane) Godzinę temu, bafik2004 napisał: Reklamację zgłoszone, miesiąc się kończy więc za chwile kolejne 150zl sobie zawołają. Czy jeżeli nie wywiązują się z umowy to mogę zerwać umowę w trybie natychmiastowym bez ponoszenia kary (umowa jeszcze 16 miesięcy. na infolinii raz dopytywałem o kwotę kary to mi powiedzieli 870 zl, z tym że nic nie wspominałem wtedy o problemach z odbiorem, chciałem jedynie znac kwotę). Dzisiaj w punkcie stacjonarnym na moje pytanie o rozwiązanie umowy to mi jedynie zaproponowali kolejną reklamację... oraz poinformowali że okres wypowiedzenia to min. 1 miesiąc. No kabaret niesamowity jeśli to prawda, skoro przez miesiąc mam coś płacić a mi to nie działa. Po pierwsze, to ochłoń. Działając impulsywnie, narobisz kłopotów ... sobie (a nie drugiej stronie). Po drugie, z tego co piszesz wynika, że oni nie wywiązują się z ... części umowy (problem dotyczy tylko dostępu do wybranych kanałów i to jedynie w aplikacji Polsat Box Go). Oczywiście, potrafi to być frustrujące, ale mimo wszystko to pewna niewielka część wszystkiego co obejmuje umowa. Po trzecie, w pierwszej kolejności żądaj rekompensaty (tj. obniżenia rachunku) za okres w którym występują problemy. Jeśli niedziałający dodatek jest odpowiednio wyceniony na umowie, to dokonaj odpowiedniej kalkulacji dla niedziałającego okresu (w przeciwnym wypadku żądaj, aby oni przedstawili Tobie warunki "rekompensaty" za niedotrzymanie części warunków umowy; to oczywiste, że żądanie od Ciebie dokonania pełnej płatności za dany okres byłby nadużyciem). Po czwarte, możesz zażądać usunięcia problemu w konkretnym czasie. Oczywiście musi to być rozsądny termin (nie jeden czy dwa dni). Dopiero po upłynięciu wskazanego przez Ciebie odpowiednio długiego czasu - w sytuacji gdy problem ciągle będzie występował - możesz podjąć bardziej konkretne działania (wtedy będziesz miał udokumentowane, że drugiej stronie umowy dałeś wystarczająco dużo czasu na zajęcie się Twoim problemem, a mimo tego nie został on rozwiązany). Oczywiście, to nie oznacza, że od razu możesz bez konsekwencji rozwiązać umowę, ale działając rozsądnie będziesz w stanie coraz więcej ugrać, gdyby problem przez kolejne tygodnie nie został rozwiązany. Po piąte, jeśli uważasz, że druga strona bagatelizuje zgłaszane problemy i próbuje uniknąć za to odpowiedzialności, skontaktuj się z odpowiednią instytucją konsumencką. Wielce prawdopodobne, że Ty nie jesteś jedyną osobą "poszkodowaną", a w razie czego oni już będą wiedzieli co dalej zrobić. Edytowane 28 Kwietnia 2022 przez grreg2084 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bafik2004 Opublikowano 28 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2022 Bardzo ładnie to opisałeś ale czy doczytałeś dokładnie co piszę? Sprawa z ich pomocą ciągnie się JUŻ 19 dni!! I kilkunastu konsultantow/pracowników działu technicznego na infolinii nie jest w stanie mi pomóc. Do tego kilka wycieczek do stacjonarnego punktu polsatu w celu uzyskania pomocy. Czas i koszty podróży ja ponoszę dodatkowo. Wiec jak mam się nie frustrować? Telewizja wzięta była w 80% pod oglądanie meczy wraz z możliwością oglądania ich na telefonie z uwagi na charakter mojej pracy (często w godzinach 18-23) jeszcze jestem poza domem i oglądałem wiele meczy na apce. Teraz tego nie mam. Zwykle kanaly pakietu L mnie nie podnicają z uwagi na ilość reklam jaka jest serwowana telewidzowi. Ja bym tego nie nazwał częścią umowy. To tak jakbyś pracował i pracodawcą dawał ci 60% wynagrodzenia i zwodził cię cały czas obiecując że pieniądze jutro będą dopłacone, a na kolejny dzień dalej ich brak i tak od 3 tygodni i zanosi się że prędko ci ich nie dopłaci. Dalej chciałbyś u niego pracować? Czy szukałbyś sposobu aby zakończyć współpracę? Rzecznik w moim mieście niestety dopiero w poniedziałek będzie dostępny a to juz nowy miesiąc rozliczeniowy więc dlatego napisałem tutaj prośbę o poradę bo nie chce zrywać umowy bez przyczyny. Chcę dostęp do mojego pakietu wg umowy. Prześpię się z tematem i jutro raczej złożę rezygnację z ich winy z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia z dopiskiem że pozostanę tylko jak przywrócą mi moje dostępy. Tylko jakoś to ładnie muszę ułożyć stylistycznie w tym piśmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 29 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2022 11 godzin temu, bafik2004 napisał: To tak jakbyś pracował i pracodawcą dawał ci 60% wynagrodzenia i zwodził cię cały czas obiecując że pieniądze jutro będą dopłacone, a na kolejny dzień dalej ich brak i tak od 3 tygodni i zanosi się że prędko ci ich nie dopłaci. Dalej chciałbyś u niego pracować? Czy szukałbyś sposobu aby zakończyć współpracę? Z całym szacunkiem, ale porównanie kompletnie nietrafione. Działasz w emocjach, czyli na korzyść Polsatowi. Przeczytaj dokładnie wszystkie zapisy z umowy i działał w sposób racjonalny, a nie pochopny. Tak czy siak, Twój problem nie kwalifikuje się do rozwiązania umowy (tylko co najwyżej do żądania zmniejszenia opłaty abonamentowej za dany okres). Zrobisz jak uważasz, ale potem nie płacz, że przyjdzie Tobie zapłacić karę umowną. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.