Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

22 minuty temu, Darek80 napisał:

Wczoraj nie działał w ogóle ok. 21-22. Potem wrócił do normy.

Teraz brak np. TVN24 czy kanałów z bajkami.

 

Edit: Odpowiedź z Polsatu - chwilowo trzeba wyszukiwać kanały po nazwach (nie próbowałem jeszcze).

Dzięki, wyszukiwanie działa.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet oczywiście będzie płatny i to całkiem słono jak na zawartość.

 

W związku z konfliktem zbrojnym w Ukrainie do Polski dociera coraz większa liczba uchodźców. Aby zapewnić im dostęp do bieżących informacji z kraju oraz umilić czas, Polsat Box oraz Polsat Box Go przygotowali nowy, pakiet z 9 popularnymi kanałami: Ukraina 1 (seriale), Ukraina 2 (lifestyle), X-Sport (sport), Star Cinema (filmy i seriale), Star Family (rodzinny), Film UA Drama (filmy i seriale), NLO2 (edukacja i rozrywka), Dacha (dom i ogród) oraz Ukraina 24 (informacje). OGLĄDAJ BEZPŁATNIE DO 14 LIPCA 2022 ROKU. OD 15 LIPCA 2022 ROKU PAKIET POLSAT BOX GO UKRAINA BĘDZIE DOSTĘPNY W CENIE 15 ZŁOTYCH NA 30 DNI.

 

Z opisu wynika, że będzie też wersja satelitarna? Ciekawe gdzie to upchną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bgmnt napisał:

Z opisu wynika, że będzie też wersja satelitarna? Ciekawe gdzie to upchną.

Różne kraje, różne formy dają coś od siebie dla Ukraińców- skąd wiesz że Eutelsat nie udostępni jakiegoś TP darmo/promocyjnie dla przekazu TV dla tych co musieli uciekać ze swojej ojczyzny :?:

Nie twierdzę że tak musi być, ale...

Edytowane przez OlafS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie nie wiem czy jest taka potrzeba bo już pisałem w temacie tv ukraińskiej chociażby o oll.tv, które ma 50+ kanałów za darmo. Polsat dał 9.

Tak więc trochę późno i trochę mało. Na satelicie i tak pewnie by kodowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rotalplus a dlaczego nie mieliby o tym myśleć? Sytuacja się na tyle uspokoiła, że część wraca, cześć osiedla się w Polsce itd i jakiś dostęp do tv u nas na pewno chcą mieć. Nawet reklamy w tv ostatnio idą z ukraińskimi napisami (np. Żabki).

Ale wątpie, że ktokolwiek będzie kupowal docelowo pakiet z Polsatu z kilkoma kanałami za 15 zł, jak w takim VivatTV mają za 20 zł 200 kanałów ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coż, mam znajomych w Kijowie i sytuacja tam bardzo się uspokoiła (odpukać). A ze statystyk wynika, że dziennie nawet 20 tysięcy Ukrainców wraca do kraju.

A co do płatności w Hrywnach to po prostu polskie bramki płatności tego nie obslugują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpaliłem PBGo i chciałem obejrzeć Ninja Warrior Polska - szukam i szukam i nie znajduję.

Wpisuję w internet i wyskakuje mi, że jest do obejrzenia tylko w Polsat Go.

 

Czy dobrze rozumiem, że mimo posiadania PBGo muszę jeszcze założyć drugie konto w PG, żeby obejrzeć Ninja?

Rozumiem, że będę jeszcze musiał oglądać reklamy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.04.2022 o 23:13, rotalplus napisał:

Są ukryte. A do tego w aplikacji pokazuje że dostęp do pakietu premium 40,99 zł na 30 dni a do pakietu Sport 53,99 zł. Na stronie www ceny bez zmian - 30 i 40 zł

Mam to samo.. na odpowiedź z ICOK dlaczego tak jest, że pomimo wykupionych pakietów np Eleven by je obejrzeć na PBGO trzeba zapłacić ( wcześniej nie było z tym problemów)

Nie działa ponowne nadanie uprawnień z poziomu ICOK czy też przez konsultanta z okienka Chat...

Może nasz specjalista z Polsat się wypowie w tym temacie dlaczego za połowę rzeczy w PBGO trzeba nagle płacić ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Może ktoś coś doradzi, bo mi już się skończyły pomysły.

 

Posiadam pakiet L z dodatkami:

Polsat sport premium

Eleven sport

Ekstraklasa

Cinemax

HBO

Multiroom - 3x

Polsat box go

Łącznie 150 zł na miesiąc.

Od 3 lat wszystko działało elegancko. 9.04 pojawił się problem z odbiorem eleven sport 1, 2, 3 oraz polsatami sport premium w aplikacji PolsatBoxGo. Problem dotyczy tego że każe mi płacić za dostęp do tych kanałów (40zl będąc na kompie, 53.99zl będąc na telefonie) pomimo że mam to w ramach abonamentu i do dnia 9.04 wszystko było git.

 

Oczywiście telefony na infolinię od tamtej pory są niemal codziennie. Nadają mi codziennie nowe uprawnienia, każą odinstalowywać apkę i instalować ją ponownie (co też robię), nawet wymieniony został dekoder aby założyć nowe konto z nowego maila w icok z nowym nr karty dekodera glownego.  Nic nie pomaga. W punkcie stacjonarnym Polsat na moje problemy robią oczy jak 5 zł i jak nie było dostępu tak dalej go nie mam. Reklamację zgłoszone, miesiąc się kończy więc za chwile kolejne 150zl sobie zawołają. Czy jeżeli nie wywiązują się z umowy to mogę zerwać umowę w trybie natychmiastowym bez ponoszenia kary (umowa jeszcze

16 miesięcy. na infolinii raz dopytywałem o kwotę kary  to mi powiedzieli 870 zl, z tym że nic nie wspominałem wtedy o problemach z odbiorem, chciałem jedynie znac kwotę).

Dzisiaj w punkcie stacjonarnym na moje pytanie o rozwiązanie umowy to mi jedynie zaproponowali kolejną reklamację... oraz poinformowali że okres wypowiedzenia to min. 1 miesiąc. No kabaret niesamowity jeśli to prawda, skoro przez miesiąc mam coś płacić a mi to nie działa 

 

 

Z góry dzięki za szybkie porady bo tak jak mowie jutro mam ochotę walnąć wypowiedzenie w punkcie stacjonarnym.

Edytowane przez bafik2004
Błędy ortograficzne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bafik2004 napisał:

Reklamację zgłoszone, miesiąc się kończy więc za chwile kolejne 150zl sobie zawołają. Czy jeżeli nie wywiązują się z umowy to mogę zerwać umowę w trybie natychmiastowym bez ponoszenia kary (umowa jeszcze

16 miesięcy. na infolinii raz dopytywałem o kwotę kary  to mi powiedzieli 870 zl, z tym że nic nie wspominałem wtedy o problemach z odbiorem, chciałem jedynie znac kwotę).

Dzisiaj w punkcie stacjonarnym na moje pytanie o rozwiązanie umowy to mi jedynie zaproponowali kolejną reklamację... oraz poinformowali że okres wypowiedzenia to min. 1 miesiąc. No kabaret niesamowity jeśli to prawda, skoro przez miesiąc mam coś płacić a mi to nie działa.

 

Po pierwsze, to ochłoń. Działając impulsywnie, narobisz kłopotów ... sobie (a nie drugiej stronie).

 

Po drugie, z tego co piszesz wynika, że oni nie wywiązują się z ... części umowy (problem dotyczy tylko dostępu do wybranych kanałów i to jedynie w aplikacji Polsat Box Go). Oczywiście, potrafi to być frustrujące, ale mimo wszystko to pewna niewielka część wszystkiego co obejmuje umowa.

 

Po trzecie, w pierwszej kolejności żądaj rekompensaty (tj. obniżenia rachunku) za okres w którym występują problemy. Jeśli niedziałający dodatek jest odpowiednio wyceniony na umowie, to dokonaj odpowiedniej kalkulacji dla niedziałającego okresu (w przeciwnym wypadku żądaj, aby oni przedstawili Tobie warunki "rekompensaty" za niedotrzymanie części warunków umowy; to oczywiste, że żądanie od Ciebie dokonania pełnej płatności za dany okres byłby nadużyciem).

 

Po czwarte, możesz zażądać usunięcia problemu w konkretnym czasie. Oczywiście musi to być rozsądny termin (nie jeden czy dwa dni). Dopiero po upłynięciu wskazanego przez Ciebie odpowiednio długiego czasu - w sytuacji gdy problem ciągle będzie występował - możesz podjąć bardziej konkretne działania (wtedy będziesz miał udokumentowane, że drugiej stronie umowy dałeś wystarczająco dużo czasu na zajęcie się Twoim problemem, a mimo tego nie został on rozwiązany). Oczywiście, to nie oznacza, że od razu możesz bez konsekwencji rozwiązać umowę, ale działając rozsądnie będziesz w stanie coraz więcej ugrać, gdyby problem przez kolejne tygodnie nie został rozwiązany.

 

Po piąte, jeśli uważasz, że druga strona bagatelizuje zgłaszane problemy i próbuje uniknąć za to odpowiedzialności, skontaktuj się z odpowiednią instytucją konsumencką. Wielce prawdopodobne, że Ty nie jesteś jedyną osobą "poszkodowaną", a w razie czego oni już będą wiedzieli co dalej zrobić.

Edytowane przez grreg2084
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie to opisałeś ale czy doczytałeś dokładnie co piszę? Sprawa z ich pomocą ciągnie się JUŻ 19 dni!! I kilkunastu konsultantow/pracowników działu technicznego na infolinii nie jest w stanie mi pomóc. Do tego kilka wycieczek do stacjonarnego punktu polsatu w celu uzyskania pomocy. Czas i koszty podróży ja ponoszę dodatkowo. Wiec jak mam się nie frustrować? Telewizja wzięta była w 80% pod oglądanie meczy wraz z możliwością oglądania ich na telefonie z uwagi na charakter mojej pracy (często w godzinach 18-23) jeszcze jestem poza domem i oglądałem wiele meczy na apce. Teraz tego nie mam. Zwykle kanaly pakietu L mnie nie podnicają z uwagi na ilość reklam jaka jest serwowana telewidzowi. Ja bym tego nie nazwał częścią umowy. To tak jakbyś pracował i pracodawcą dawał ci 60% wynagrodzenia i zwodził cię cały czas obiecując że pieniądze jutro będą dopłacone, a na kolejny dzień dalej ich brak i tak od 3 tygodni i zanosi się że prędko ci ich nie dopłaci. Dalej chciałbyś u niego pracować? Czy szukałbyś sposobu aby zakończyć współpracę? Rzecznik w moim mieście niestety dopiero w poniedziałek będzie dostępny a to juz nowy miesiąc rozliczeniowy więc dlatego napisałem tutaj prośbę o poradę bo nie chce zrywać umowy bez przyczyny. Chcę dostęp do mojego pakietu wg umowy.

Prześpię się z tematem i jutro raczej złożę rezygnację z ich winy z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia z dopiskiem że pozostanę tylko jak przywrócą mi moje dostępy. Tylko jakoś to ładnie muszę ułożyć stylistycznie w tym piśmie. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, bafik2004 napisał:

To tak jakbyś pracował i pracodawcą dawał ci 60% wynagrodzenia i zwodził cię cały czas obiecując że pieniądze jutro będą dopłacone, a na kolejny dzień dalej ich brak i tak od 3 tygodni i zanosi się że prędko ci ich nie dopłaci. Dalej chciałbyś u niego pracować? Czy szukałbyś sposobu aby zakończyć współpracę?

 

Z całym szacunkiem, ale porównanie kompletnie nietrafione. Działasz w emocjach, czyli na korzyść Polsatowi. Przeczytaj dokładnie wszystkie zapisy z umowy i działał w sposób racjonalny, a nie pochopny. 

 

Tak czy siak, Twój problem nie kwalifikuje się do rozwiązania umowy (tylko co najwyżej do żądania zmniejszenia opłaty abonamentowej za dany okres). Zrobisz jak uważasz, ale potem nie płacz, że przyjdzie Tobie zapłacić karę umowną.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...