Skocz do zawartości

Awarie, problemy techniczne nadawcy "Cyfra+"


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Problemy po przenosinach (standardowy PVR Cyfry):

 

1. Cyfra+ Film HD: brak napisów na oryginalnej ścieżce dźwiękowej (od dobrych kilku dni)

2. Cyfra+ Sport HD: obraz 16:9 jest zacieśniany do 4:3 (od wczoraj)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Masz rację, to taki skrót myślowy spowodowany użytkowaniem oryginalnego PVR Cyfry ("konfiguracje" domyślne: polski lektor + brak napisów, dźwięk oryginalny + napisy). Oczywiście chodzi o całkowity brak napisów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Od trzech dni (od czasu ostatniego update'u oprogramowania), nie moge przelaczyc sciezki dzwiekowej na angielski w 3 kanalach Discovery (Adventure, World, Science).

Czy ktos ma nadal sciezki angielskie?

 

W przeszlosci Cyfra robila takie "numery", ale zazwyczaj trwalo to kilka godzin. Teraz jest to przerazajaco dlugi okres!

 

(sciezki sa od 1-2 miesiecy nazwane Jezyk 1 oraz Jezyk 2; wczesniej bylo Polski oraz Angielski; od 3 dni, obie sciezki to polski lektor!!!)

 

Uzywam Cyfra+ PVR Philips

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie opłacam 3xDiscovery, ale sprawdziłem. Wszędzie (Travel & Living, Science, World) jest tylko jedna ścieżka (polska). Angielskiej brak. :(

 

Wielkie dzieki James. Ciekawi mnie jak to sprawdzasz bez oplacenia? Ja, np. nie mam Cinemax, ale sciezki nie moge sprawdzic bo pisze "brak uprawnien do ogladania ..." itp. Natomiast na Discovery jest Jezyk1 oraz Jezyk2, ale zmiana sciezki nic nie zmienia. Nawet nie slychac chwili ciszy w trakcie przelaczania (jak to wystepuje na National Geographic czy Discovery Channel), tak jakby przelaczanie fonii nie mialo miejsca. Dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na wszystkich kanałach Discovery tzn. Discovery Channel, Discovery World, Travel&Living i Science działają obydwie opcje dźwiękowe: polska i oryginalna.

 

Wielkie dzieki! Czyzby wiec problem z oprogramowaniem PVR? Czy moze ktos z PVR moze sprawdzic te sciezki dziekowe? Wszystkie inne kanaly OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam problem miałem kiedys u siebie cyfre ale rozwiazłem umowe.

Aneta i kabel został u mnie teraz od dziewczyny przyniosłem dekoder HD podłaczyłem go to TV przez kabel HDMI ale co jakies czas zanika głos na 3/4sekundy nie kiedy jest to dosc czesto.

 

Macie jakies propozycje co sie stało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

U mnie dziś coś odbiło wszystkim tunerom. Od kilku minut na HF8900HD i Phlipisie HD zrywa obraz na wszystkich kanałach z 11278V (czyli kanały HD z Cyfra+). Co ciekawe jakość sygnału z tego trp. wynosi 98% a siła 89%. Coś się probiło u mnie czy to jakaś awaria??

 

EDIT:

 

To musi być jakaś awaria, bo u mojej siostry w Oławie ten sam problem jest :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981
u mnie na HBO HD jest czarny obraz :censored::censored::censored: a dodzwonic się do TCA.... sami wiecie :censored::censored::censored:

 

Po co dzwonić. Ja wysłałem mail z prośbą o przyłącznie do mojego pakietu opcji PREMIUM HD i od zgłoszenia do pojawienia się obrazu na HBO HD nie minęło więcej jak 30 min. Nawet mail z informacją, że opcja jest już aktywna przyszedł do mnie później :jupi:

 

 

Dzisiaj przestały mi świecić Filmboxy - reszta świeci.

Mam pakiet full i powinienem miec filmboxy a są zakodowane , czy u kogoś kto ma cyfrę też jest to samo ?

A może to coś ze sprzętem , mam Ferdka 7318

 

Jeśli opłacasz abonament to dziwne... Jednak jeśli masz kartę "robioną", to nie ma się co dziwić bo zmieniono podpisy dla Filmbox i HBO HD :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

A robiłeś może restart Ferdka, jak to nie pomoże to wejdź do ICA C+ i zrób reaktywację karty... Pozostaw tuner włączony na TVP1 z pakietu C+ na jakieś 30min. Jak to nie pomoże to dzwoń do nich...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

Ale jak to nie pomoże to lepiej zadzwoń do nich. Czytam inne fora, tam też legalni abonenci mają podobne problemy. Może coś nie tak przesłali do niektórych kart...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie dodzwaniam za kazdym razem (801), ale czasem trzeba dlugo poczekac (dzisiaj o 18-tej, 26 min.). Pytalem sie gdzie zniknely angielskie sciezki do 3 kanalow Discovery oraz Zone Reality. Powiadaja, ze beda szukac :)

Ja o tej porze uruchamialem Eurosport HD,a przy okazji dostalem HBO za darmo.Juz wiem dlaczego musialem czekac pol godziny na polaczenie,skoro ludzie dzwonia z takimi problemami....Echhh i to w porze najwiekszego szczytu na linii..

P.S.Dzwonilem z komorki i przez takich nabijam sobie rachunek tel.Nie mam stacjonarki,bo dla samych infolinii nie warto placic Telepsu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...