Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, 

to mój pierwszy post na tym forum.

 

W ciągu dwóch miesięcy zamierzam przejść z Netii na UPC i w związku z tym mam kilka pytań dotyczących usług tego operatora.

 

1. Zamiast dekodera zamierzam skorzystać z karty CI+. Mój TV jest na liście kompatybilnych odbiorników. Czy na tym urządzeniu będzie działała usługa Replay i nagrywanie w chmurze?

2. Czy na CI+ można układać kanały tv wg własnej kolejności?

3. Czy CI+ ma jakieś wady w porównaniu do zwykłego dekodera?

4. Czy w UPC można ustawić nagrywanie cyklicznej audycji, np. codziennych Wydarzeń?

 

Z góry dzięki za odpowiedź 

 

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł wkładasz do swojego  TV lub dekodera i na tych urządzeniach nie działałają usługi Replay i nagrywanie w chmurze.

Jeśli chodzi o pozostałe pytania to wszystko zależy od twojego sprzętu (TV lub dekoder) , moduł tylko dekoduje synał

I nic więcej nie robi, nagrywanie, układanie listy kanałów robisz na telewizorze lub swoim dekoderze.

Osobiście uwazam, że moduł to najlepsze rozwiązanie (na dobrym własnym sprzęcie obraz jest lepszej jakości niż na dekoderach UPC)

Edytowane przez Jack777
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba dodać c że w telewizorze jeśli wyszuka kanały poprzez Sieć UPC to kanałów nie ułoży według swoich upodobań. A tak zawsze robią technicy montujący moduł CI. Trzeba po ich wizycie jeszcze raz wyszukać kanały poprzez Inna sieć. I wtedy można układać własną listę kanałów. A nagrywanie będzie miał spokojnie jak dokupi dysk zewnętrzny. Z obojga rozwiązań korzystam od kilku lat. 

 

Edytowane przez MAVERIC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisze żadnych bzdur. Wypraszam sobie. Jeśli masz taki telewizor to się pochwal modelem i nie będzie tematu a nie obrażasz innych. Tak mam na kilku modelach i o tym piszę. Nie wiesz o co chodzi z certyfikowanymi telewizorami więc się nie wypowiadaj.

Edytowane przez MAVERIC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Jack777 napisał:

Moduł wkładasz do swojego  TV lub dekodera i na tych urządzeniach nie działałają usługi Replay i nagrywanie w chmurze.

Jeśli chodzi o pozostałe pytania to wszystko zależy od twojego sprzętu (TV lub dekoder) , moduł tylko dekoduje synał

I nic więcej nie robi, nagrywanie, układanie listy kanałów robisz na telewizorze lub swoim dekoderze.

Osobiście uwazam, że moduł to najlepsze rozwiązanie (na dobrym własnym sprzęcie obraz jest lepszej jakości niż na dekoderach UPC)

 

Dzięki za info. Akurat zależy mi na Replay i nagrywaniu i chmurze.

Zostaje mi więc Horizon...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MAVERIC

To, że zanegowałem Twoją wypowiedź nie znaczy, że Cię obrażam. Nawet nie użyłem żadnych obraźliwych słów i w przeciwieństwie do Ciebie nie sugeruje nikomu, że nie wie o co chodzi z certyfikowanymi telewizorami. A o co chodzi to ja akurat wiem, ale cóż, może to wyższy poziom wtajemniczenia technologicznego ;) 

Edytowane przez matik
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MAVERIC, bzdura. Mam wyszukiwanie poprzez sieć UPC i mogę dowolnie układać kanały. Widocznie zależne jest to od możliwości sprzętowych.
Pochwal się modelem telewizora, na moich dwóch Samsungach na wyszukiwaniu poprzez UPC mogę tylko układać ulubione , nie mam możliwości zmiany numerów kanałów.



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie do oglądania pełnej oferty potrzeby jest nowa karta CI+ 4K i nie będzie kontatybilna że starszymi modelami telewizorów, a poprzednie karty nie pozwolą na dostęp do oferty 4K?

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki mądry jesteś a nie wiesz że właśnie przez to że nie ma twojego telewizora na liście certyfikowanych przez UPC telewizorów i poprzez to że wyszukałeś kanały poprzez Inna sieć możesz układać swoją listę kanałów. I druga sprawa w Samsungach nawet certyfikowanych przez UPC też jest możliwość układania swojej listy kanałów. Opisałem to ale ty pewnie tego nie doczytałeś i sam teraz piszesz bzdury. LG czy Samsung wszystko jedno. Zależy jak wyszuka się kanały. 

Edytowane przez MAVERIC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku, to, że mój telewizor nie znajduje się na liście UPC nie znaczy, że nie mam możliwości wyszukania kanałów po sieci UPC. A wyszukane mam właśnie przez sieć UPC. Przestań mędrkować i dopowiadać sobie to co jest Ci wygodne i następnym razem nie próbuj nawet pisać co jak i gdzie mam ustawione bo Ty tego nie wiesz. W ten sposób próbujesz tylko manipulacji by wyszło na Twoje. A znowu nie wyszło bo to Ty nie doczytałeś ze zrozumieniem tego co napisałem. To się dopiero nazywa brak szacunku i próba manipulacji a to podobno ja Ciebie obrażam 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiesz podstawowych pojęć. Wyszukiwanie sieci UPC a wyszukiwanie poprzez "Sieć UPC" to dwie różne rzeczy. Wyszukując sieć UPC znajdujesz nieposegregowane wszystkie kanały UPC. Wyszukując poprzez "Sieć UPC" masz kanały posegregowane jak w ich zewnętrznym tunerze np. Horizonie. I już nie chce mi się więcej tłumaczyć. Kompromitujesz się. Dobranoc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Ty się kompromitujesz. Serio. Jesteś strasznie zadufanym w sobie człowiekiem. Tak. Po wyszukaniu kanałów mam taki sam układ jak na Mediaboxie. Coś jeszcze panicz chciałby się dowiedzieć?

Słowo dla mnie jest ważne. Nie piszę tylko by pisać. Jestem wstanie udowodnić swoje racje. Zwłaszcza jako dziennikarz jednego z portali. Poniżej wrzucam video, specjalnie dla @MAVERIC przeprowadziłem cały proces od podstaw. Masz okazje przeprosić i zachować resztki godności. Ja sobie nie pozwolę [beep] w twarz i udawać, że pada deszcz, znam swoje wartości.

https://streamable.com/93t93r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj w salonie, zaklepałem sobie warunki umowy na instalację pod koniec miesiąca. Fajnie, że jest teraz w cenie Viaplay przez całą umowę, bez żadnych dopłat. Dostałem też info, że w razie czego technik może wiercić dziury w ścianach i przeciągać kable, tylko trzeba te kable mieć - kupić wcześniej samemu.

Zastanawia mnie jak to jest z przedłużaniem umowy - trzeba składać wypowiedzenie żeby otrzymać dobrą ofertę czy raczej nie działa to tak jak w platformach satelitarnych?

W ogóle zdziwiło mnie to, że jeśli nie przedłużę ani nie zrezygnuję, to po przejściu na czas nieokreślony abonament mi wzrośnie tylko o jakieś 4 zł miesięcznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenia jak najbardziej działa i możesz starać się o lepsze warunki umowy.

Magicznie znajdują się bardzo dobre warunki, które często  można zachować na czas nieokreślony umowy.

Daj znać, jak oceniasz jakość po kablu po  rezygnacji z Canal+.

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tomo21 napisał:

Dostałem też info, że w razie czego technik może wiercić dziury w ścianach i przeciągać kable, tylko trzeba te kable mieć - kupić wcześniej samemu.

 

Ale jaja :D To już nawet na kablach chcą zaoszczędzić ? Do mnie ostatnio inny operator ciągnął nowe kable  ze skrzynki rozdzielczej aż z ósmego piętra. I dociągnął też multiroom do drugiego pokoju. Za całą usługę zapłaciłem 2 zł do faktury . I można ?

Edytowane przez danielpes5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UPC ogólnie daje tanie kable od siebie. Można samemu poprowadzić swój kabel do i pozostawić tyle aby starczylo go do skrzynki. Ale wtedy nie masz gwarancji jeśli chodzi o jakość usług świadczonych przez UPC. Jednak jeśli masz porządny przewód to nie ma się czego obawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

22 godziny temu, Tomo21 napisał:

Dostałem też info, że w razie czego technik może wiercić dziury w ścianach i przeciągać kable, tylko trzeba te kable mieć - kupić wcześniej samemu.

Straszna bieda nastała w UPC :) A w Vectrze nie żałują kabli, a nawet można dostać gratis porządną zwrotnicę multimedialną, wystarczy poprosić technika podczas instalacji. 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Straszna bieda nastała w UPC  A w Vectrze nie żałują kabli, a nawet można dostać gratis porządną zwrotnicę multimedialną, wystarczy poprosić technika podczas instalacji. 
W UPC też Ci założą i zrobią o co poprosisz. Mi ostatnio wymieniał gniazdo, likwidował zwrotnice. Kabla tyle ile chciałem i gdzie chciałem położył. Przecież w zleceniu wpisze co używał i UPC co najwyżej kontrolę może zrobić dzwoniąc czy faktycznie tyle kabla użył. Więc z wasze opowieści oparte na domysłach to zwykle farmazony.
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...