Skocz do zawartości

PVR BOX+ (PACE HDS7241/91)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

... a moze jakies masowe maile kazdego z uzytkownikow ktory korzysta z PACE i ma z nim problemy , bo nie wierze ze wszystkim dekoder smiga bez jakichkolwiek ZONKÓW

 

maile sobie oleją to jest dla nich jak sms, myślę że dużo lepsze byłoby oficjalne pismo reklamacyjne na które masz potwierdzenie nadania i oni muszą się do niego ustosunkować.

oczywiście opisać wszystkie wady jako niezgodne z umowa, m.in. niemożliwość oglądania w timeshiftingu bo co chwila przeskakuje, jak i nagranych z HDD, czy bardzo utrudnione korzystanie z innych funkcji jak choćby lista kanalów spod E. do tego koniecznie trzeba by opisać im to co oni wklejają w swoich formułkach czyli że sprzęt jest dobrze podłączony (przydała by się jakaś opinia/pismo od jakiegokolwiek instalatora - na podkładkę), że jest dobrze ustawiony (dokumentacja fotograficzna napewno nie zaszkodzi), że lista kanałów jest zaktualizowana oraz że dekoder ma aktualne oprogramowanie, również robiona była wymuszona aktualizacja.

w pismie tym zażądać zwrotu lub zawieszenia opłaty za dekoder do momentu kiedy nie zostaną naprawione usterki.

 

po otrzymaniu odpowiedzi pozytywnej należałoby się cieszyć :) po odrzuceniu olać, wysłać za tydzień to samo lub pójść na konsultacje do prawnika - może on coś pomoże, czasami 'formalnie' sformułowane pismo czyni cuda, nie mówiąc już o jakiejś pieczątce kancelarii adwokackiej.

do głowy przychodzi mi też rzecznik praw konsumenta czy jak to się nazywa - sprawą się nie zajmie ale może w ramach porady dla poszkodowanego konsumenta coś pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, wydawać setki złotych na prawników żeby zaoszczędzić 15 PLN miesięcznie, czy to ma sens? no chyba, że komuś się przelewa i chce to zrobić dla zasady, innej opcji nie widzę, choć w cyfrze to i tak cuda powoduję chęć wypowiedzenia umowy na koniec jej obowiązywania, a nie formalne pisemka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@iksiak, jednostowo może się wydawać, że nie ma, bo to umowa razy 15, czy tam 19, czyli 15-19x15, co daje 225-285, ale jak się pomyśli o większej skali, to sprawy mają się zgoła całkiem inaczej.

 

Dlaczego niby C+ ma nas łupić, niczym Rumcajs i w dodatku nawet za to nie dziękować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego też zaproponowałem rzecznika praw konsumenta, ew. można na uniwerkach poszukać, czasami syudenci prawa końcowych lat mają dyżury i udzielają bezpłatnie pomocy prawnej. czasem ludzie mają w firmach dział prawny który może pomóc, czy znajomego prawnika - możliwości jest bardzo dużo i nie muszą się one wiązać z wydawaniem kasy!

ale zacząłbym od własnego pisma które w zasadzie nic nie kosztuje, a może uda się coś ugrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@iksiak, jednostowo może się wydawać, że nie ma, bo to umowa razy 15, czy tam 19, czyli 15-19x15, co daje 225-285, ale jak się pomyśli o większej skali, to sprawy mają się zgoła całkiem inaczej.

 

no przecież chodzi o jednostki, to ty ponosisz z tytułu dzierżawy koszt 225-285 (jak wyliczyłeś), a zasięgając opinii biegłych i pisząc pisma ponosisz podobne koszty, oczywiście próbować można, nikt Ci nie zakaże, ale jednym pismem raczej nic nie wskórasz choćby nie wiem ile poważnych pieczątek się na niem znalazło, potrzebne będzie kolejne pismo a więc kolejne koszty. Dla mnie po prostu jest to nie opłacalne. Pisać maile, dzwonić, zgłaszać reklamacje w punktach cyfry, męczyć ich i męczyć, a nie ponosić kosztów.

 

Dlaczego niby C+ ma nas łupić, niczym Rumcajs i w dodatku nawet za to nie dziękować?

 

Kupujesz sprzęt i usługę, płacisz za to, mają Cie całować po rękach za to, że zdecydowałeś się na ich ofertę?

 

Nie zrozum mnie źle, nie jestem zwolennikiem cyfry, też wiele rzeczy mnie irytuje, ale spójrzmy na to obiektywnie, to jest provider, ty korzystasz z jego oferty więc jak się nie podoba to pożegnać się i po problemie, nie ma musu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma NDS (producent oprogramowania), jest w trakcie prac nad usprawnieniem pracy dekodera.

my o tych poprawkach zapowiedziach lepszych wersji softu slyszymy chyba od momentu kiedy cyfra zaoferowala PACE i wypuscila soft do niego ktory to z softu na soft coraz bardziej psuł anizeli usprawnial ten dekoder

 

moze efekt planowanej fuzji c+/n cos zmieni w strategii dekoderow w tej firmie

czyli moze inny producent sprzetu , moze ADB ( tak uparlem sie na ten sprzet firme, dla mnie jest ok , skoro N ma to i moze cyfra bedzie miec )

likwidacja haraczu na rzecz wadliwego złomu

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@iksiak, działania powinny być skuteczne i tak mi się zdaje, że jakieś zwykłe e-maile, pracownicy C+ traktują z automatu, czyli odbijają piłeczki w ustalony sposób i nic z tego nie wynika.

Dlatego trzeba próbować inaczej, łącznie z angażowanie UOKiK, który jest właśnie od tego, tym bardziej że jest to sprawa dotycząca wielu konsumentów i tego samego sprzedawcy.

 

C+ oferuje sprzęt, który działa źle i pobiera z tego tytułu pieniądze, a na wszelkie zarzuty odpowiada, że, to albo wina oprogramowania, albo opcji, które podobno są nieobowiązkowe i wcale nie muszą działać prawidłowo, co zakrawa już na jakąś kpinę.

 

Zresztą, sprawa nie tylko w dekoderze Pace PVR, ale i module "CYFRA+ HD", bo schemat postępowania C+ ma w tych kwestiach opracowany identycznie.

 

C+ schodzi na psy i to są fakty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

Powiem Wam szczerze.

 

Jak tylko fuzja będzie miała miejsce, niemalże POBIEGNĘ do punktu i wymienię ten dziadowski tuner na Monster N-boxa!!!!.

 

Nawet gdybym miał zerwać swoją 9 letnią umowę.

 

Nawet Liga mistrzów mnie tak nie zadowoli co pozbycie się tego tunera z dziadowskim oprogramowaniem.

 

Wytrzymajcie trochę. Już niedługo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@Nasir, Ty się tak nie napalaj na te zapluskwione ADB z enki i luknij na dzisiejszy "news" Sat Kuriera, o Adasiu, który powiedział to, co wszyscy rozsądni ludzie wiedzą już od dawna. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

Powiem Wam szczerze.

 

Jak tylko fuzja będzie miała miejsce, niemalże POBIEGNĘ do punktu i wymienię ten dziadowski tuner na Monster N-boxa!!!!.

 

Nawet gdybym miał zerwać swoją 9 letnią umowę.

 

Nawet Liga mistrzów mnie tak nie zadowoli co pozbycie się tego tunera z dziadowskim oprogramowaniem.

 

Wytrzymajcie trochę. Już niedługo.

 

 

nie ma jednak co sprzet ADB a sprzet PACE to jak fiat 126p i mercedes , i bez gadania mi o autach ze fiat jest OK bo XXXXX

dobre jest to ze w jednym z wywiadow zapewniono ze przez jakis czas NOWA PLATFORMA bedzie dostepna z dekoderow oferowanych i przez cyfre i N ,

jedynym gwozdziem do trumny nowej platformy bedzie rezygnacja z dekoderow N , ale mysle ze to maloprawdopodobne

 

no i co z tego ze ADB ma full bledow i posiada dziurawe oprogramowanie ... phi !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nasir, Ty się tak nie napalaj na te zapluskwione ADB z enki i luknij na dzisiejszy "news" Sat Kuriera, o Adasiu, który powiedział to, co wszyscy rozsądni ludzie wiedzą już od dawna. :)

 

Przez dwa lata miałem również N-boxa N-ki. Więc wiem co mówię. Błędy w n-boxach to zaledwie drobne mankamenty (po jakie licho potrzebna mi funkcja dekodera do korzystania z internetu - bez przesady!) w porównaniu z obrzydliwie, topornie działającymi tunerami Cyfry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jezeli ktos napisze, ze Pace C+ jest lepszy od Turbodekodera lub MonsterBoxa, to nie wie co mowi. :D

Na dodatek, C+ bierze za ten [beep] kase, za wynajem, co moim skromnym zdaniem jest to troche nienormalne. Coz... trzeba placic za fajerwerki :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Napisałem o tym "newsie: https://satkurier.pl/news/73383/bledy-be ... tform.html dla zachowania proporcji, bowiem nie ma na obecną chwilę idealnych rozwiązań sprzętowych, oferowanych przez platformy medialne.

 

Oprogramowanie bazujące na jawie, przyciąga syf, niczym magnes opiłki żelaza, więc odkąd dekodery podłącza się do netu, to wszystko jest już możliwe.

 

Pewnie, że nie równać się Pace Monsterowi, choć sprzętowo to tylko niewielka różnica, ale jak widać dobry firmware robi tu znaczącą przepaść.

 

STi7105 (1000 DMIPS) kontra BCM7405 (1100 DMIPS), niemniej w sofcie jest różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder Pace wesja oprogramowania 150

brak usługi Canal+na zyczenie mimo wykupionego pakietu z C+

czy jest na to jakis sposób czy tylko czekanie na nowe oprogramowanie jak mi zalecił konsultant

podobno na niektorych dekoderach oprogramowanie 150 blokuje C+na zadanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niemam w dzierżawie tego dekodera, najlepszą metodą jest podejsć do Rzecznika Praw Konsumenta. Wasze pieniądze płacicie za dzierżawę dekodera a jak jest wadliwy to mósicie interweniować masowo.

 

 

to podaj mi stosowny adres do takowego rzecznika , z checia napisze obszerny list z bardzo dokladnym opisem sytuacji ,jesli uda mnie sie chwycic byk za rogi wtedy beda mogli inni dzialac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież to wystarczy minimalna incjatywa własna, np. w google wpisać 'Rzecznik Praw Konsumenta' i wyskoczy --> http://www.google.pl/#hl=pl&biw=1420&bih=732&prmd=ivnsm&source=lnt&tbs=lr:lang_1pl&lr=lang_pl&q=Rzecznik+Praw+Konsumenta&fp=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&cad=b

pierwsze linki od razu prowadzą na jego strony gdzie są wszystkie informacje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z obowiązującym prawem, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podejmuje działania w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Natomiast w sprawach indywidualnych bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać u miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów. Infolinia konsumencka: 800 007 707 e-mail uokik@uokik.gov.pl, Konsumenci mogą wykorzystać również drogę rozwiązywania sporów oferowaną przez sieć polubownych sądów konsumenckich. Działają one przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Obecnie jest ich 16 oraz 15 ośrodków zamiejscowych. Wyroki sądu konsumenckiego, a także ugoda przed nim zawarta mają taką samą moc jak wyrok sądów powszechnych, po stwierdzeniu przez ten sąd ich wykonalności. Jednak zgodę na sąd konsumencki muszą wyrazić obie strony. Trafić tu mogą tylko spory między konsumentami i przedsiębiorcami, wynikające z umów sprzedaży i świadczenia usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

To uważasz, że działania spółki CANAL+ Cyfrowy, mającej tak wielu klientów i najmującej setki tysięcy dekoderów, o których mówimy, nie kwalifikują się jako naruszenie zbiorowego dobra konsumentów?

 

To moim zdaniem absolutnie leży w gestii UOKiK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...