Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Ciekawe, co w sytuacji, kiedy nawali mój własnościowy HDxxxx - a w ramach gwarancji zechcę go wymienić bez aneksowania umowy, bo umowa na czas nieokreślony za 4,99 fantastycznie mi odpowiada.

😀

Coś czuję w kościach spór z CP przed UKE.

😀 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Nowy 123 napisał:

HD 5500s

Skoro ten się nadaje to temat dla mnie zamknięty- ja mam właśnie ten- zapomniałem że HD5000 też istnieją :(

sory za zamieszanie:facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam Smart dom chyba jeszcze 3.
1 usługą jest telefon w plusie za 50 zł/miesiąc. 2 usługa to CP premium z 3 MR za 65 zł/miesiąc. Daje to w sumie 115 zł.
Jestem w obydwu przypadkach na umowie na czas nieokreślony.
Przy przedłużeniu co można uzyskać lepszego?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 25.01.2020 o 12:55, Max Taadjen napisał:

Ciekawe, co w sytuacji, kiedy nawali mój własnościowy HDxxxx - a w ramach gwarancji zechcę go wymienić bez aneksowania umowy, bo umowa na czas nieokreślony za 4,99 fantastycznie mi odpowiada.

😀

Coś czuję w kościach spór z CP przed UKE.

😀

Dostaniesz równorzędny dekoder.

 

@Nowy 123 które  dekodery z serii HD zostały obecnie w ofercie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też się zastanawiam, ponieważ nowa umowa na stronie jest tylko z Evoboxami. Przy aneksowaniu odpadły dwa modele HD5000 i mini HD2000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak przedłużyłem umowę 21 stycznia to nawet nie wspomniano u mnie o wymianie moich dwóch Mini HD 3000, tak więc na 2 lata mam spokój.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Azar mini HD200 oraz HD3000 wyglądają tak samo, masz chyba HD3000, a ten model nie podlega wymianie i dlatego przedłużyłeś.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złożone wypowiedzenie z powodu wycofana CBS. Obecnie posiadam Premium Max + MR za 105zł. Posiadam dekodery Sagemcom ESI88 oraz HD3000. Niestety dowiedziałem się podczas rozmowy z konsultantem to co piszecie na forum, czyli że przy przedłużeniu umowy, dekoder ESI88 muszę wymienić, ponieważ wymieniają stary sprzęt.

Otrzymałem następujące oferty:

- umowa 12/3 - zdam ESI88, a w miejsce głównego wejdzie posiadany obecnie HD3000, jako dekoder MR otrzymam HD5000. Opcja średnia, z racji iż ESI posiada dysk i funkcje timeshift.

- umowa 24/4 - wymiana obu dekoderów na Evobox PVR oraz Evobox Lite, z opłatą aktywacyjną za oba dekodery w kwocie 30zł.

- umowa 24/4 - wymiana ESI88 na Evobox (tylko nie pamiętam czy Lite czy PVR) i opłata aktywacjna 1zł.

 

Uda się coś lepszego (w szczególności z krótszą umową), czy brać co dają?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dziś wszystko wróciło do normy i nadal są dostępne oferty z dekoderami HD5000 oraz HD2000. Oczywiście dotyczy to tylko DUK. W innych kanałach sprzedaży nadal brak możliwości przedłużenia z tymi sprzętami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy wróciła możliwość przedłużenia z ESI88, czy tutaj bez zmian?

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 24.01.2020 o 20:46, Nowy 123 napisał:

Nie było mnie na forum dwa dni ale faktycznie jest tak jak pisze @Cyfek. Nie ma możliwości przedłużenia umowy z tymi dwoma dekoderami. Jedyna opcja przedłużenia to opcja z wymianą danego dekodera

 

15 godzin temu, Nowy 123 napisał:

Od dziś wszystko wróciło do normy i nadal są dostępne oferty z dekoderami HD5000 oraz HD2000. Oczywiście dotyczy to tylko DUK. W innych kanałach sprzedaży nadal brak możliwości przedłużenia z tymi sprzętami.

 

Klasyczna amatorszczyzna Cyfrowych ...

😀

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

W obecnej chwili posiadam Familijny HD + HBO i HBO GO, dekoder Evobox PVR, umowa do 4 grudnia 2020. Chciałbym zejść z pakietem do samego Familijnego HD. Kiedy mogę najwcześniej wysłać wypowiedzenie i za jaką kwotę mogę wynegocjować ten pakiet? Obecnie płacę 60 zł. Dziękuję za odpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Templariusz napisał:

Kiedy mogę najwcześniej wysłać wypowiedzenie

Jeśli chcesz zejść z opłat to najwcześniej, gdy na ICOK wyświetli się 5 do końca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zagiellprzecież możliwość przedłużenia z dekoderem Sagem ESI88 była cały czas. Nie można było tylko przedłużyć z dekoderem HD5000 i 2000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od konsultanta otrzymałem odpowiedź, że nie ma możliwości przedłużenia umowy z tym dekoderem, i że musi zostać on wymieniony na inny model. Zaproponował bodajże HD5000...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapomniałem napisać jeszcze o dwóch zmianach w ofertach.

HBO wraz z HBO GO za 25 zł na czas nieokreślony. 

Ekstraklasa w pakiecie za 10 zł, ale tylko dla klientów, którzy decydują się na pakiet wraz z Polsatem Sport Premium HD lub kanałami Eleven Sport HD.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

O 12-tej złożyłem wypowiedzenie o 16 tel. z DUK i duDa :( nie dogadałem się bo po wyrzuceniu pakietu z psudoklasą chciał mi dołożyć 5 zł. za multiroom a ja darmowego nie odpuszczę, kazałem mu pokombinować i zadzwonić jak coś wymyśli.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wierz czy nie ale jak obniżasz pakiet to MR będzie płatny i konsultant, Ci nic nie wymyśli. Za darmo jest tylko jak korzystasz z oferty z tą samą ceną. Jeszcze jakieś dwa lata temu była możliwość obniżenia pakietu z zachowaniem MR za 0 zł ale to dawno i nie prawda. Nie wiem jaki masz pakiet? Wyjątek jest jeszcze taki, że jak masz pakiet za ponad 100 zł i schodzisz do pakietu za min 100 zł to wtedy faktycznie nadal zostaje za 0 zł ale w każdym innym przypadku będzie płatny. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 28.01.2020 o 18:27, zagiell napisał:

Od konsultanta otrzymałem odpowiedź, że nie ma możliwości przedłużenia umowy z tym dekoderem, i że musi zostać on wymieniony na inny model. Zaproponował bodajże HD5000...

Seria HD ma możliwość nagrywania na dysk. HD 5000 więcej wyjść na panelu tylnym od Evoboxa Lite i wyświetlacz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

 

1. Ile miesięcy musi upłynąć, żeby złożyć wypowiedzenie i czekać na DUK? Nigdy nie pamiętam...

2. Teraz pewnie mogę znowu liczyć na 12/3?

 

Moje ostatnie umowy to (od najstarszej): 15/5 -> 12/5 -> 15/3 -> 12/3 -> teraz 15/3.
Na dniach pójdzie 5. przelew.

 

Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax; multiroom za 0 zł.

HD3000 i HD6000.

Chcę zostawić tę samą konfigurację.

 

AgnlIXw.png

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wypowiedzenie najwcześniej, jak na ICOK wyświetli ci się 7 do końca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, pewnie za kilka dni wyświetli się nie 9 a 8 do końca, jeśli dobrze rozumiem.

Pozdr.

 

 
Data wejścia w życie umowy / zmiany:   06.07.2019
Pozostały okres obowiązywania umowy:  9 miesięcy signinPageQuestionmark.png.cp?ln=img&v=2001151123
Bieżący okres rozliczeniowy:  06.01.2020 - 06.02.2020
Pakiet podstawowy:  Pakiet Familijny Max HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...