Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Dzwoń sam do DUK, trafisz na innego konsula i załatwisz sprawę po swojej myśli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, BBC78 napisał:

Witam wszystkich. Posiadam w tym momencie (umowa już na czas nieokreślony) pakiet Familijny Max + Film + Sport + Cinemax + HBO i HBO GO. Do tego posiadam dekoder PVR HD7000. Za wszystko płacę 79,99. Złożyłem wypowiedzenie i zadzwonili do mnie z DUK. Od razu na wstępie zaznaczyłem, że interesuje mnie wymiana dekodera na Evobox PVR i wszystkie kanały które posiadam. Dostałem propozycję umowy 24/3 za 75 zł + aktywacja dekodera za 49 zł + 5 zł za korzystanie z dekodera.

 

6 godzin temu, BBC78 napisał:

@Nowy 123Zaproponowano mi pakiet, który obecnie kosztuje 60 zł + do tego HBO z HBO GO. Standardowo kosztuje to właśnie 90 zł i za wynajem dekodera nic się nie płaci, czyli tak jakbym dostał dosłownie 10 zł rabatu. Abonament, który obecnie posiadam był to na tamte czasy Full bez Eleven, rozrywki i VOD

Familijny Max HD +Film+Sport+Cinemax w umowie 24/3 można otrzymać za 50 zł. Czyli wychodzi ,że HBO w tej opcji którą Ci przedstawiono masz za 25 zł.Natomiast ten sam pakiet w umowie 24/6 masz za 60 zł + HBO 30 zł i wychodzi 90 zł. Dopytaj konsultanta czy można w tej pierwszej opcji pozbyć się czynszu za dekoder lub negocjuj to z nim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otrzymałem kolejną ciekawą propozycję:

telewizja familijny max hd + cinemax + sport + film i 2 multiroomy na okres 12/3 w cenie 75 PLN (VOD, HBO włączone na okres 1 miesiąca) i do tego internet 40 GB na okres 15 miesięcy za 10 PLN. Czy jest szansa ugrać jeszcze coś lepszego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wuzel Czyli mam rozumieć, że to co mi zaproponowali to rzeczywiście maks? Gdybym nie chciał zmiany dekodera to płaciłbym (mając umowę na czas nieokreślony) 79,99. A ich propozycja to 75,00, czyli całe 4,99 rabatu i nowa umowa na 24 miesiące. Super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wuzel po pierwsze pakiet Familijny Max, Film, Sport, Cinemax jest dostępny w opcji 24/3 za 50 zł bez wymiany dekodera a po drugie przy wymianie nie ma oferty 24/6 tylko 24/4. I kolega @BBC78 nie otrzymał HBO za 25 zł do tego pakietu bo takiej opcji nie ma w DUK przy tym pakiecie. 

 

Edited by Nowy 123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem tak. Przed chwilą dzwoniłem do Cyfry+. Przed przyjściem do Polsatu Cyfrowego byłem kilkuletnim klientem n-ki. Teraz patrzę na ich stronę i za pakiet Extra+ trzeba zapłacić 59,99 + HBO 20 zł + History HD 2,99 + 5 zł za dekoder. Wychodzi 87,98 zł miesięcznie. Zyskujemy za to 100 godzin miesięcznie dostępu do kanałów nc+ go (a jest tam np. między innymi Canal+). Nie był bym sobą, gdybym nie wspomniał o tym, że byłem ich klientem i chciałbym wrócić, i to z konkurencji, ale liczyłbym na trochę lepsze warunki. Kobieta wzięła ode mnie numer PESEL i telefonu, ma komuś przekazać sprawę i zobaczymy w takim układzie o z tego wyjdzie. Jeżeli dostanę cenę 80 zł lub niższa to niech się Polsat buja ze swoimi promocjami dla stałych klientów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W EXTRA+ nie masz Canal+ więc NC+GO nie obejrzysz.

I chyba to nie jest w temacie.

Edited by szunaj
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@szunajWiem, że w Extra nie ma Canal+, ale kobieta powiedziała mi (może błędnie, nie będę się upierał bo nie wiem), że w pakiecie jest 100 godzin nc+go miesięcznie, i będę w nim mógł oglądać np. Canal+

 

A komentarz z info od Cyfry umieściłem tylko po to, żeby pokazać, że Polsat nie dba o swoich klientów. Przy przedłużeniu umowy dają 5 zł rabatu? Śmiech na sali, i jeszcze mam się z tego cieszyć i brać bo nic lepszego nie będzie. A do konkurencji zgłaszam się jako dawny klient i słyszę, że zobaczą co da się zrobić i odezwą się do mnie. Nikt nie powiedział: jesteś nowym klientem i już. Czyli dostałem standardowa ofertę, powiedziałem jak wygląda sytuacja i ktoś do mnie jeszcze oddzwoni z propozycją, może lepszą, może taka samą, tego nie wiem, czas pokaże. Ale człowiek inaczej się od razu czuje, ma wrażenie że nie jest lekceważony. A w Polsacie: przedstawiona oferta z zaznaczeniem, że to maks, nie wyrażenie mojej zgody i usłyszałem, że w takim układzie z dniem tym i tym następuje koniec umowy i w przeciągu miesiąca mam zwrócić sprzęt. Czyli: jak nie tonie, pocałuj nas w d.... i oddawaj nasze zabawki

Edited by BBC78

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=8233]szunaj[/mention]Wiem, że w Extra nie ma Canal+, ale kobieta powiedziała mi (może błędnie, nie będę się upierał bo nie wiem), że w pakiecie jest 100 godzin nc+go miesięcznie, i będę w nim mógł oglądać np. Canal+
W nc+ go możesz oglądać tylko te kanały, które masz w ofercie na dekoderze. I to też nie wszystkie.
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Nowy 123 napisał:

@wuzel po pierwsze pakiet Familijny Max, Film, Sport, Cinemax jest dostępny w opcji 24/3 za 50 zł bez wymiany dekodera a po drugie przy wymianie nie ma oferty 24/6 tylko 24/4. I kolega @BBC78 nie otrzymał HBO za 25 zł do tego pakietu bo takiej opcji nie ma w DUK przy tym pakiecie. 

 

Zauważ jedną rzecz. @BBC78 ma obecnie Familijny Max HD +Film+Sport+Cinemax + HBO. Otrzymał  za ten pakiet propozycję umowy 24/3 za 75 zł. To jak to rozbić cenowo? Chyba ,że konsultant wprowadził go w błąd.

@BBC78 z czynszem za dekoder możesz mieć ten pakiet który masz obecnie w umowie na 15/3 ,12/3 miesięcy. 6 miesięcy przed końcem możesz składać już wypowiedzenie a w zasadzie wcześniej aby anulować ostatnie  6 miesięcy umowy i dostajesz 3 miesiące gratis nowej umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, BBC78 napisał:

A komentarz z info od Cyfry umieściłem tylko po to, żeby pokazać, że Polsat nie dba o swoich klientów. Przy przedłużeniu umowy dają 5 zł rabatu? Śmiech na sali

A oni ci coś zaproponują na 6 miechów do końca umowy, anulują ci te 6 miesięcy i dadzą nowe warunki :?: a to nie jest warte 5 zł tylko wiele, wiele więcej więc nie pie/prz że CP nie dba o stałych klientów.

3 godziny temu, torre24 napisał:

W nc+ go możesz oglądać tylko te kanały, które masz w ofercie na dekoderze. I to też nie wszystkie

Potwierdzam- mam nc+ go (wymiana za cp go) nc+ z pełnym pakietem a sporo programów jest z symbolem 🔒

Edited by OlafS

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wuzel Ale zrozum że nie ma w pakietach CP HBO za 25 zł. Po mojemu to została przedstawiona standardowa oferta na pakiet Premium za 90 zł z wymianą dekodera 24/4 i wyliczona średnia, która wychodzi 75 zł,(20x90:24=75 zł )

Edited by Nowy 123

Share this post


Link to post
Share on other sites

On The Go na umowach 12/15 jest płatny we wszystkich pakietach,oprócz premium?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OlafS Tak właśnie uważam, że olewają stałych klientów. Od pół roku jestem już na umowie na czas nieokreślony. Wypowiedziałem ją tylko dlatego, że chciałem wymienić dekoder, a na infolinii powiedzieli, że bez nowej umowy ani rusz. Tak więc to ty przestań [beep]yć

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.10.2019 o 15:42, Kerni napisał:

Pytanie na co mogę liczyć przedłużając umowę z tym samym pakietem? Posiadam również 2x MIX w plus za 30 zł każdy, czy mogę liczyć na SMARTDOM?

Umowa 15/3 lub 12/3 - zależy, jaką masz teraz - cena ta sama, minus 10 zł z tytułu SmartDomu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, BBC78 napisał:

@OlafS Tak właśnie uważam, że olewają stałych klientów. Od pół roku jestem już na umowie na czas nieokreślony. Wypowiedziałem ją tylko dlatego, że chciałem wymienić dekoder, a na infolinii powiedzieli, że bez nowej umowy ani rusz. Tak więc to ty przestań [beep]yć

Właśnie kończyłbyś tę nową z nowym dekoderem 🤣

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Nowy 123 napisał:

@wuzel Ale zrozum że nie ma w pakietach CP HBO za 25 zł. Po mojemu to została przedstawiona standardowa oferta na pakiet Premium za 90 zł z wymianą dekodera 24/4 i wyliczona średnia, która wychodzi 75 zł,(20x90:24=75 zł )

Wiem w jakiej cenie jest HBO i masz rację mogła zostać przedstawiona średnia cena za pakiet.Tego już nie uwzględniłem. Poza tym jeżeli chodzi o negocjacje to wiemy tyle ile napisze dany użytkownik.

@BBC78 jeżeli chcesz wymienić wadliwy dekoder na nowy ,taki sam to możesz to zrobić w trakcie umowy. Jeżeli chcesz jednak zmienić na przykład na Evoboxa lub dekoder na moduł albo moduł na dekoder ,to musisz czekać prawie do końca umowy i masz mniej miesięcy gratis.O tym na forum wie prawie każdy ,bo takie info się  kiedyś pojawiło. CP nie jest idealny ale z doświadczenia wiem ,że dopóki płacisz na czas i nic nie wymagasz to jesteś dobry klient w każdej firmie czy to tv czy telkomy. I tak jak pisze @OlafS w tej chwili miał byś lub kończył  nową umowę z nowym dekoderem.Jeszcze jedno , po co udostępniałeś PESEL osobie postronnej? Jeżeli chcieli się z Tobą skontaktować ,wystarczyło zostawić numer telefonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wuzel Kobieta poprosiła mnie o PESEL, żeby sobie sprawdzili moją historię.

 

Co do umowy to nie jest tak do końca, że przespałem temat. Celowo byłem na nieokreślonym i nie ruszałem umowy na TV, ponieważ do 3 października płaciłem tylko 50%, a dokładnie 39,99 (byłem jeszcze w starym SmartDomie). Jeżeli ruszyłbym telewizję wpadłbym w nowy SmartDom i miał tylko 10 zł rabatu. Z racji jednak tego, że decydując się na przejście na abonament Plushabo ze swoimi telefonami jestem tam do przodu o 80 zł w porównaniu z abonamentami jakie proponowano mi w Plusie, doszedłem do wniosku, że nawet przy pełnym abonamencie i tak będę ze wszystkim 40 zł na plus. Chciałem jednak zmienić dekoder na Evoboxa PRV, ponieważ mój HD7000 już mnie totalnie wkurza. Miałem już 3 wymiany i cały czas mam problemy. Co drugi dzień muszę go resetować bo nie działa mi pauza, przewijanie, czy nagrywanie. W HBO GO nie widzę listy swoich ulubionych, ani historii. Dodatkowo raz na 2-3 tygodnie nie działa mi część kanałów. Muszę wtedy robić reset z odpinaniem anteny i zasilania. Szlag mnie już trafia z tym szajsem. Liczyłem jednak na to, że zaproponują mi coś ciekawego, ale jak widać myliłem się

Edited by BBC78

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BBC78 najpierw piszesz, że nic nie otrzymujesz od firmy a na koniec wychodzi ze masz pakiet który aktualnie kosztuje 90 zł dla nowych klientów za 39.99 zł. Sorry to nie hipokryzja?? Już teraz się wyjaśniło nawet skąd konsultant zaproponował Ci cenę 75 zł. Premium Max za 100 zł - 25 zł z nowego rabatu SDD wychodzi 75 zł za Premium Max. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nowy 123 Źle mnie zrozumiałeś. Mam pakiet za 79,99 zł, ale do września płaciłem za niego 39,99 zł z racji SmartDomu. Ostatnia fakturę mam już normalnie za 79,99 zł bo wypadłem że SmartDomu. I cały czas odnosiłem się do tej ceny. Teraz zaproponowano mi za to samo 75 zł, czyli jakby nie patrzył 4,99 zł taniej + muszę podpisać umowę na 24 miesiące, a teraz mam na czas nieokreślony. Mało tego, jeżeli zdecyduje się na wymianę dekodera będę musiał zapłacić aktywację + 5 zł miesięcznie. Nowy klient płaci 90 zł i 0 zł za dekoder. Czyli nawet w porównaniu do nowego klienta to tylko 10 zł taniej.

P.S. Nie łapie się teraz na żaden SmartDom.

Edited by BBC78

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Nowy 123 napisał:

Żeby mieć 10 zł rabatu SSD trzeba wziąć umowę na min 24 miesiące. 

Aaaa, fakt, oczywiście. Dziękuję za korektę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...