Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Jest możliwość po złożeniu wypowiedzenia i na 4 mies.przed końcem umowy. A ten Max to Premium, czy Familijny ?
Premium Max. Chciałbym zostawić najlepiej wszystko bez sportu. Nie potrzebuje pakietu Sport i Eleven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, jaro64 napisał:

Witam to moje pierwsze przedluzenie bedzie.Moja umowa konczy sie 11.12.2019.Mam 

Pakiet podstawowy to  Familijny Max HD . Pakiety i usługi dodatkowe:Pakiet Film HD, Opcja ON THE GO, Pakiet Cinemax HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Sport HD, Pakiet Eleven Sports HD, Katalog treści online.Place 99 zl. W ICOK POKAZUJE MI 8 MCY DO KONCA UMOWY. Na co moge teraz liczyc i kiedy najlepiej zlozyc wypowiedzenie. I w ICOK  skladac lepiej wypowiedzenie czy w punkcie Polsatu danego miasta gdzie mieszkam.Za wszelkie sugestie i podpowiedzi z gory dziekuje.Forumowiczom zycze Weeesoych 

 

Nikt nie doradzi.....?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jaro64

 

Bez znaczenia, gdzie dokonasz wypowiedzenia umowy. Gdy w ICOK pojawi się 6 miesięcy do końca umowy będziesz mógł liczyć na "lepsze" oferty przedłużeniowe - cena za pakiet, jaki posiadasz to 100 zł, dostępne konfiguracje 12/3 (umowa 12 miesięcy, 3 gratis), 15/3, 24/6, 29/6 (w zależności, jaką umowę obecnie posiadałeś).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem, że nawet jak już pojawi się w ICOK 7 miesięcy do końca umowy to po wypowiedzeniu można przedłużyć umowę na lepszych warunkach.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,  wysłałem wypowiedzenie i czekam na telefon.

Obecnie mam umowę 12/3 Familijny Max HD+Film HD+Sport HD+Cinemax HD + Eleven + multiroom + Evobox + OTG. Płacę 80zł.

Teraz pewnie umowa 15/3, ale czy coś można zejść z ceny, albo jakieś gratisy? 

Dodatkowo czy jest możliwość wymiany multiroom aby po wifi aktywowało dekoder?

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Krzysiek11:) napisał:

@jaro64

 

Bez znaczenia, gdzie dokonasz wypowiedzenia umowy. Gdy w ICOK pojawi się 6 miesięcy do końca umowy będziesz mógł liczyć na "lepsze" oferty przedłużeniowe - cena za pakiet, jaki posiadasz to 100 zł, dostępne konfiguracje 12/3 (umowa 12 miesięcy, 3 gratis), 15/3, 24/6, 29/6 (w zależności, jaką umowę obecnie posiadałeś).

Dzieki. Teraz posiadalem pakiet na 24mce.Slyszalem jak w ICOK pokazuje sie  8mcy tzn ze jest do konca 7.Czy to prawda.? Bo u  mnie wlasnie pokazuje 8mcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawda, ICOK pokazuje pełne miesiące plus aktualny zaokrąglając w górę do pełnego miesiąca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja właśnie wysłałem wypowiedzenie z końcem okresu podstawowego  na 17 miesięcy przed końcem przez icok bez podpisu elektronicznego ale ze swojego konta abonenckiego z ciekawości czy zarejestrują :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tak robiłem ze 2 tyg.temu. Napisałem e-maila /wypowiedzenie kliknąłem w podpis i wysłałem, po dwóch minutach otrzymałem wiadomość na pocztę - ,, przyjęte do realizacji ''. Po 2 godz.powiadomienie na pocztę o wysłanej odpowiedzi do ICOK, sprawdziłem - wypowiedzenie przyjęte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pytanie trochę poniewczasie.

Dwa dni temu, czyli 17 kwietnia weszła u mnie w życie umowa przedłużona na 12 miesięcy z 3 miesiącami bezpłatnymi (zawarta 16 kwietnia). Czy jest jeszcze jakaś szansa zmiany dekodera multiroomu na Evoboxa Lite na normalnych warunkach (najlepiej tylko za opłatą aktywacyjną), czy muszę poczekać 6 miesięcy i zrobić to przy kolejnym przedłużeniu umowy. Multiroom obecnie mam za 0zł. Jedyna propozycja BOK-u sprzed chwili, to podpisanie nowej umowy na 29 miesięcy, a ja popełniłem błąd, że wcześniej nie sprawdziłem, iż CP ma dekoder, do którego nie trzeba biegać z kartą w celu aktywacji multiroomu.

 

I jeszcze jedno: czy przy przedłużaniu umowy na internet jest możliwość zawierania umów podobnie jak przy telewizji, czyli 12/15 miesięcy z okresami gratisowymi lub z większą paczką danych. Jeśli tak, to czy ktoś może też podpowiedzieć, czy takie same zasady obowiązują też w Plusie?

Edited by dariuszzradomia
Dodano drugie pytanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam dwa pytania

1. 4 mają kończy mi się okres wypowiedzenia do kiedy mam zwrócić sprzęt ?

2. Ile zapłacę jak nie oddam konwertera unicable ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posiadam obecnie pakiet Rodzinny HD i opcje Sport HD do końca umowy zostało 7 miesięcy, czy istnieje możliwość otrzymania takiego samego pakietu co mam obecnie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Wszystko kwestią twojej negocjacji.

 

Choć do  Pakietu Rodzinnego HD samemu dobrać opcji Sport HD w ICOK Polsatu nie można.

Jedynie do Rodzinnego HD ( można mieć za 5 zł ) w ICOK Polsatu możesz włączyć sobie samemu pakiet Eleven HD za 15 zł .

Edited by tweed77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy mi tylko i wyłącznie na pakiecie Sport HD pakiet Eleven HD mam już dostępny w nc+...

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, elmal napisał:

2. Ile zapłacę jak nie oddam konwertera unicable ?

Za konwerter zapłaciłeś- jest twój

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, elmal napisał:

Mam dwa pytania

1. 4 mają kończy mi się okres wypowiedzenia do kiedy mam zwrócić sprzęt ?

2. Ile zapłacę jak nie oddam konwertera unicable ?

30 dni od końca umowy.

0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie dzwonili do mnie z DUK na 17 miesięcy przed końcem umowy bo złożyłem wypowiedzenie przez ICOK oczywiście oferty nie do przyjęcia :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 21.04.2019 o 08:27, aro napisał:

Posiadam obecnie pakiet Rodzinny HD i opcje Sport HD do końca umowy zostało 7 miesięcy, czy istnieje możliwość otrzymania takiego samego pakietu co mam obecnie?

Ta konfiguracja chyba została wycofana.Było o tym pisane dawno ,tylko nie pamiętam czy w tym temacie czy w "Umowach". 

W dniu 19.04.2019 o 15:36, dariuszzradomia napisał:

Pytanie trochę poniewczasie.

Dwa dni temu, czyli 17 kwietnia weszła u mnie w życie umowa przedłużona na 12 miesięcy z 3 miesiącami bezpłatnymi (zawarta 16 kwietnia). Czy jest jeszcze jakaś szansa zmiany dekodera multiroomu na Evoboxa Lite na normalnych warunkach (najlepiej tylko za opłatą aktywacyjną), czy muszę poczekać 6 miesięcy i zrobić to przy kolejnym przedłużeniu umowy. Multiroom obecnie mam za 0zł. Jedyna propozycja BOK-u sprzed chwili, to podpisanie nowej umowy na 29 miesięcy, a ja popełniłem błąd, że wcześniej nie sprawdziłem, iż CP ma dekoder, do którego nie trzeba biegać z kartą w celu aktywacji multiroomu.

 

I jeszcze jedno: czy przy przedłużaniu umowy na internet jest możliwość zawierania umów podobnie jak przy telewizji, czyli 12/15 miesięcy z okresami gratisowymi lub z większą paczką danych. Jeśli tak, to czy ktoś może też podpowiedzieć, czy takie same zasady obowiązują też w Plusie?

Przy wachlowaniu kartami ,po pewnym czasie uszkodzeniu ulega karta lub czytnik dekodera ,spróbuj wtedy wymienić lub odczekać te 6 miesięcy do nowej umowy.

 

Przedłużenie umów na internet wyglądało inaczej niż na tv. Po wysłaniu wypowiedzenia mogłeś dostać rabat na abonament plus większy limit GB.Jeżeli brałeś sprzęt umowa była na 24 miesiące ,bez sprzętu umowy były krótsze. Przy przedłużeniu miesiące się sumowały z nową umową i w Plusie sprzęt był na własność a w CP na wypożyczenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 19.04.2019 o 15:36, dariuszzradomia napisał:

Dwa dni temu, czyli 17 kwietnia weszła u mnie w życie umowa przedłużona na 12 miesięcy z 3 miesiącami bezpłatnymi (zawarta 16 kwietnia). Czy jest jeszcze jakaś szansa zmiany dekodera multiroomu na Evoboxa Lite

Jeśli przedłużałeś zdalnie, to możesz odstąpić od przedłużenia, po czym ponownie wysłać wypowiedzenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam familijny HD w cenie 19,99 zł/miesiąc. W maju będzie już 7 miesięcy do końca umowy (6+1 niepełny). Chcę złożyć wypowiedzenie. Jak to zrobić przez ICOK? Normalnie poprzez Kontakt z Cyfrowym Polsatem, Napisz do nas, wybrać odpowiednią opcję i napisać to co się pisze w wypowiedzeniu? Jak poznam, że zostało ono przyjęte?

 

Druga sprawa, pakiet który mam w zupełności mi wystarcza, chciałbym tylko dobrać do niego multiroom. Ile to będzie kosztować? 5 czy 10 zł?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam obecnie mam z dekoderami EVOBOS PVR i HD5000s

Pakiet Familijny Max HD

Pakiet Film HD
Pakiet Cinemax HD
Pakiet Sport HD
Pakiet Eleven Sports HD
Usługa Multiroom HD
Katalog treści online

 

Za to obecnie płacę równe 80 PLN. Do konca umowy 5 miesięcy, wypowiedzenie złożone. Co mogę ugrać dobierając do tego HBO i Polsat Sport Premium z LM? W jakiej cenie i konfiguracji miesięcznej?

Jestem już po rozmowie z CP i kobieta proponowała mi to samo z HBO + PSP za 115 zł. Dodatkowo chciałbym wymienić dekoder dodatkowy aby nie biegać z kartami to mi zaczełą mówić że muszę również wymienić dekoder główny żeby zejść z czynszu. I w ten oto sposób musiałbym jeszcze 49 zł zapłacić z aktywacje. Gdybym chciał wymienić sam dekoder dodatkowy musiałbym zapłacić 29 zł.

Czy zostałem zmianipulowany? Zgody na przedłużenie nie wyraziłem.

Proszę o pomoc w jakiej cenie najtańszej mogę wywalczyć pakiet z HBO i PSP i na ile miesięcy?

 

Z góry bardzo dziękuję wszystkim którzy pomogą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taniej sie nie da. Umowa min. 24 m-ce. CP ma sztywne ceny. Zero negocjacji. Jesli zalezy na PSP, hbo i multiroom to w nc+ ciut taniej ale krotsza umowa

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli 115 to max co moza wyciągnąć tak? A jak to jest z tymi dekoderami teraz mam EVOBOXA PVR i dodatkowy HD5000s chciałbym HD5000s wymienic na EVOBOXA lite aby nie biegac z kartami. Jak to jest z opłatami za taką wymianę? Aktywacje itd? To co kobieta mi przedstawiała to jest prawda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Poproszę o podpowiedź. wypowiedzenie złożone po umowie 12/3.  Mam Familijny HD + Multiroom HD +opłata za sagema z dyskiem. Płacę 55zł. Co mogę urwać z ceny i zachować co mam obojętnie na jaki okres. I poproszę o drugą opcję z wymianą dekodera głównego na evo na obojętnie jaki okres. Bardzo proszę o podpowiedź. Dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...