Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

@Nowy 123

 Dziękuję za odpowiedź, tak myślałem że da radę bo nie byłoby zmniejszenia abonamentu w tej sytuacji. Jeszcze jest brana pod uwagę opcja wybrania Rodzinny HD za 5 ale dopiero za 2 miesiące będzie to możliwe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.11.2018 o 20:04, tweed77 napisał:

 

Mi zostało na jednej umowie na sprzęcie własnościowym 20 miesięcy na pakiet Rodzinny HD + Cinemax HD za 20 zł.

Złożyłem wypowiedzenie umowy. Po zarejestrowaniu wypowiedzenie w DUK mam Rodzinny HD za 5 zł, umowa na 24 miesiące.

@tweed77 od razu dostałeś ten rodzinny za piątaka, czy ta oferta będzie aktywowana dopiero na 4 m-ce przed zakończeniem umowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie posiadam jeszcze 6 miesięcy z rocznej umowy na pakiet Rodzinny HD w cenie 10 zł + 5 zł za dzierżawę dekodera HD2000. Chciałbym przedłużyć umowę na możliwie najkrótszy okres połączoną z wymianą dekodera (problemy z nagrywaniem) najlepiej na moduł CAM. W przypadku umowy 24 miesięcznej na jakie bonusy mogę liczyć ? Czy możliwe jest zniesienie opłaty za dzierżawę dekodera/modułu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie,

 

Obecnie mam Familijny MAX HD + 1 multiroom i sprzęt w dzierżawie za 44,99 i 6 miesięcy do końca. Na co mogę liczyć przy przedłużaniu umowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam po złożeniu wypowiedzenia zadzwoniła do mnie przemiła pani z niemiłą ofertą,abonament kończy mi się 9 grudnia płacę 79,99 za familijny max hd, film hd, sport hd, cinemax, eleven sport i 2 multiroom.

Czy mogę liczyć na abonament 12 miesięczny bo ta pani zaoferowała jedynie 29 miesięcy co jest nie do przyjęcia przeze mnie.

No i na jakie kwoty mogę liczyć czy urwę coś z tych 79,99 ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 6.11.2018 o 12:07, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

@koksik1000 Witaj, rozumiem, że podjąłeś przemyślaną decyzję w oparciu o zaprezentowaną Ci ofertę przedłużenia umowy. Mam nadzieję, że w przyszłości będziesz jeszcze korzystać z usług Cyfrowego Polsatu. Treść wypowiedzenia, którą przedstawiłeś, jest prawidłowa. Możesz także zawrzeć powód swojej decyzji.

Pamiętaj o podaniu następujących informacji we wniosku:

- dane personalne osoby, która podpisała umowę,

- dane sprzętu (numer seryjny dekodera, numer dostępu warunkowego i numer karty),

- jeżeli dekoder jest udostępniany - formę zwrotu kaucji (nazwa banku i pełny numer rachunku bankowego lub adres, na który mają być przekazane pieniądze),

- czytelny i własnoręczny podpis osoby rozwiązującej umowę.

Od kiedy w wypowiedzeniu trzeba aż tyle informacji podawać? To CP nie ma systemu informatycznego?

1. i 4. Dane osoby, która podpisała umowę tożsame z podpisem tej samej osoby (bo nikt inny nie może chyba tej umowy wypowiedzieć?) - OK

2. Dane sprzętu? A to numer umowy/klienta nie wystarczy? Lekka przesada.

3. Od kiedy CP pobiera kaucję za sprzęt (OK - mogę czegoś nie wiedzieć...)

 

I jeszcze gwoli wyjaśnienia - wypowiedzenie umowy nie jest żadnym "wnioskiem" (czy też prośbą) tylko oświadczeniem woli. Wniosek można rozpatrywać, wypowiedzenie należy tylko przyjąć do wiadomości...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numery sprzętu są pewniejsze i nie budzą żadnych wątpliwości. Numer umowy ulega zmianie przy każdorazowym jej aneksowaniu i tu bywa loteria co wpisze abonent. 😉

Złożenie podpisu pod oświadczeniem woli nie dla wszystkich jest takie oczywiste. 😉

W przeszłości CP pobierał kaucję. Ale oprócz kaucji bywa też nadpłata, która podlega w taki sam sposób zwrotowi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

W związku z tym, że w połowie grudnia  kończy mi się umowa, proszę Was o poradę co do jej ewentualnego przedłużenia.

 

Aktualnie posiadam:

 Familijny Max HD, Film HD, Sport HD, Cinemax HD + opłata za Evobox za 64,99 zł (59,99+ 5,00).

 

Chciałbym pozostać przy obecnym pakiecie. Co tam da się obecnie ugrać bo z tego co doczytałem to raczej niewiele? Ta opłata za dekoder jest chociaż do anulowania?? Oczywiście wypowiedzenie będzie złożone.

 

Pozdrawiam i liczę na Wasze sugestie i pomoc.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualnie mam umowę na 15 miesięcy. Został mi ostatni miesiąc. Jutro jadę złożyć wypowiedzenie. Mam pakiet: Familijny Max HD, Film HD, Sport HD, Cinemax HD, Eleven + Muliroom za 74,99 zł. 

Na jaką ofertę mogę liczyć? Chciałbym żeby zostało tak jak jest w formacie 12/3. Da się tak? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To wypowiedzenie mogłeś złożyć już 5 miesięcy temu-aktualnie byś się zbliżał do terminu wysyłki tej jaka chcesz dostać,

dziś możesz dosłownie wszystko,zostawić co masz, obniżyć zobowiązanie, całkiem zakończyć- jedyny pożytek to taki że jesteś całkowitym panem sytuacji, jak trochę ponarzekasz to może coś ci konsul nawet gratis dorzuci, ale potargować się musisz a nie brać co ci rzuci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W kwestii mojej umowy z Cyfrowym Polsatem, ICOK w chwili obecnej pokazuje mi coś takiego:

 

cp-icok-umowa.png

 

Okres rozliczeniowy mam od 3-go dnia każdego miesiąca.

Czy te 7 miesięcy do końca umowy, które pokazuje mi obecnie ICOK (jak widać na powyższym zrzucie ekranowym) obejmuje już obecny, rozpoczęty okres rozliczeniowy od dnia 3 listopada br., czy też liczone jest dopiero od pierwszego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego?

Pytam, ponieważ planuję złożyć wypowiedzenie mojej umowy celem otrzymania dobrej oferty na jej przedłużenie i chcę to zrobić tak, aby ofertę dostać na 6 miesięcy przed końcem umowy i nie wiem teraz, czy to już właśnie jest ten właściwy moment na to i już składać wypowiedzenie umowy, czy też dopiero w przyszłym miesiącu, jak w ICOK będzie mi pokazywało 6 miesięcy pozostałego okresu obowiązywania umowy?

Przez to, co pokazuje mi ICOK, trochę zgłupiałem i nie wiem, co w tej sytuacji zrobić. :roll:

 

Poza tym, mam obecnie umowę typu 12/3, którą dostałem jako drugą z rzędu, gdyż poprzednio również miałem umowę typu 12/3. "Skutkiem ubocznym" tego było też to, że Multiroom'u z jednym dekoderem dodatkowym nie mam już bez opłat, jak miałem wcześniej, a obecnie za dodatkowe 5 zł miesięcznie. Rozumiem, że powrotu do Multiroom'u bez opłat już nie mam i że zostałem z tym przy tym "ujajony"?

Czytałem tutaj kiedyś też, że ta kolejna umowa typu 12/3 z rzędu, jedna po drugiej, była dostępna jedynie chwilowo, na skutek jakiegoś błędu w systemie Cyfrowego Polsatu. Rozumiem też, że w związku z tym nie ma już żadnych szans na kolejną umowę typu 12/3 i że teraz w grę wchodzi już tylko umowa typu 15/3?

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, OlafS napisał:

To wypowiedzenie mogłeś złożyć już 5 miesięcy temu-aktualnie byś się zbliżał do terminu wysyłki tej jaka chcesz dostać,

dziś możesz dosłownie wszystko,zostawić co masz, obniżyć zobowiązanie, całkiem zakończyć- jedyny pożytek to taki że jesteś całkowitym panem sytuacji, jak trochę ponarzekasz to może coś ci konsul nawet gratis dorzuci, ale potargować się musisz a nie brać co ci rzuci.

 

Czyli byłaby nawet szansa dostać PSP w tej cenie? ewentualnie wszytko za 80 zł na 12 miesięcy? Wcześniej pamiętam że PSP był w ofertach na 24 miesięcy minimum. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, jarekao napisał:

Czyli byłaby nawet szansa dostać PSP

No no tylko bez przesadyzmu ;) z PSP to CP aż taki szczodry to nie był :/

wspominałeś:

15 godzin temu, jarekao napisał:

Chciałbym żeby zostało tak jak jest

 

 

@Barti Z tymi miesiącami to chyba właśnie tak jest- podaje 7 a faktycznie całych pozostało 6, analogicznie jest to przy całkowitym wypełnieniu umowy - zapłacisz ostatni okres a na ICOK widnieje 1 do końca więc system jakby dodawał jeden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też to obserwuję dla przykładu świeżo podpisana umowa jak tylko pojawi się w ICOK to pokazuje 24 miesiące, a wiadomo że pierwszy już się rozpoczął i zostały pełne 23 miesiące do końca umowy plus aktualny już rozpoczęty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umowa przedłużona na jednym z modułów CAM. Było:

-pakiet Rodzinny HD za 4,99 plus gwarancja ceny po okresie podstawowym i 5 miesięcy do końca

a jest:

-pakiet Rodzinny HD za 5 PLN w opcji 24/3 , przedłużona gwarancja na moduł oraz wyższa cena pakietu po okresie podstawowym -trzeba pamiętać o przedłużeniu pół roku wcześniej.

Edited by markar

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Barti napisał:

Czy te 7 miesięcy do końca umowy, które pokazuje mi obecnie ICOK (jak widać na powyższym zrzucie ekranowym) obejmuje już obecny, rozpoczęty okres rozliczeniowy od dnia 3 listopada br., czy też liczone jest dopiero od pierwszego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego?

 

 

Barti, myślę, że Ci rozwiążę wątpliwość, mam to już sprawdzone na sobie :)

Jeżeli ICOK pokazuje 7 miesięcy tzn., że zostało Ci 6 pełnych cyklów do końca umowy, a ten siódmy to jest ten który już Ci się rozpoczął (właśnie zleciało Ci już 14 dni z tego siódmego).

Czyli jeżeli chodzi o wypowiedzenie, to w tej chwili możesz już to robić i te 6 pełnych cyklów już teraz mogą Ci anulować i od 3 grudnia możesz mieć nową umowę 15/3  (12-miesięcznej umowy nie dostaniesz, chyba że znów trafisz na jakąś awarię :D, ciekawy miałeś przypadek, z uwagą czytałem Twoje posty;) Z tym multiroomem miałeś pecha, bo mieć go za darmo to "rarytas" - odbij sobie teraz chociaż trochę, anulując 6 całych miesięcy tej "szczęśliwo-pechowej" umowy:))

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
30- dniowy okres wypowiedzenia liczony jest od następnego cyklu rozliczeniowego po dacie dostarczenia pisma. Dokument można złożyć wcześniej, jednak aby uniknąć kary za przedwczesne zakończenie kontraktu, należy zamieścić stosowną informację o chęci rozwiązania umowy wraz końcem jej obowiązywania.
Co do ICOK-a i  pozostałych miesięcy zobowiązania, potwierdzam informacje, które padły w poprzednich postach. Wskazany okres do końca kontraktu obejmuje również obecny cykl rozliczeniowy. Jeżeli chciałbyś poznać opcje przedłużenia umowy, napisz do mnie wiadomość prywatną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję wam bardzo, @TOMI2 oraz @Specjalista Cyfrowy Polsat za odpowiedź! :-)

Czyli jednak jest tak, jak podejrzewałem. Ale zapytałem o to, aby się upewnić.

Co do treści wypowiedzenia umowy i konieczności zamieszczenia w niej odpowiedniej informacji o chęci rozwiązania umowy wraz z końcem jej obowiązywania to wiem o tym doskonale. To nie pierwsze moje wypowiedzenie na kilka miesięcy przed końcem mojej umowy z Cyfrowym Polsatem. ;)

W takim razie w przyszłym tygodniu podjadę do APS-u Cyfrowego Polsatu i złożę moje wypowiedzenie umowy. Następnie będę czekał na telefon z DUK z ofertą przedłużeniową dla mnie. :-)

Rozumiem też, że mogę jednak nie czekać na telefon z DUK, tylko ja sam mogę do tego działu zadzwonić w celu otrzymania oferty przedłużeniowej? Bo czytałem też kiedyś tu na forum, że jest taka możliwość. Numer telefonu do DUK mam nawet zapisany w mojej "komórce". ;) Nigdy jednak do niego sam nie dzwoniłem, tylko czekałem, aż DUK do mnie zadzwoni. Rozumiem, że nie ma to dla mnie żadnego znaczenia, czy oni sami do mnie zadzwonią, czy ja sobie sam do nich zadzwonię? Nie ma to żadnego wpływu na ofertę przedłużeniową? Mogę zadzwonić do nich już nawet następnego dnia po złożeniu wypowiedzenia umowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak właśnie ostatnio zrobiłem. Zaniosłem wypowiedzenie do APS i na drugi dzień zadzwoniłem do DUK i załatwiłem, co chciałem.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję ci, @maks27 , za odpowiedź! W takim razie zobaczę. Możliwe, że ja też tak zrobię. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, maks27 napisał:

Tak właśnie ostatnio zrobiłem. Zaniosłem wypowiedzenie do APS i na drugi dzień zadzwoniłem do DUK i załatwiłem, co chciałem.

Ja zadzwoniłem do DUK mając na jednej z umów 5 miesięcy do końca. Obyło się bez wypowiedzenia pisemnego wobec faktu, że -jak się to pani wyraziła -" jest pan naszym stałym klientem". Mam jeszcze 2 umowy, których okres podstawowy wygasa za odpowiednio  4/5 miesięcy i umówiony jestem na to ,że w dowolnym momencie zadzwonię i otrzymam promocyjne warunki bez składania wypowiedzenia w formie pisemnej.

Edited by markar

Share this post


Link to post
Share on other sites

@markar  w moim przypadku jak dzwoniłem do DUK powiedzieli że bez wypowiedzenia nie da rady. Więc je zaniosłem do APS i na drugi dzień załatwiłem sprawę jak chciałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, markar napisał:

Ja zadzwoniłem do DUK mając na jednej z umów 5 miesięcy do końca. Obyło się bez wypowiedzenia pisemnego wobec faktu, że -jak się to pani wyraziła -" jest pan naszym stałym klientem". Mam jeszcze 2 umowy, których okres podstawowy wygasa za odpowiednio  4/5 miesięcy i umówiony jestem na to ,że w dowolnym momencie zadzwonię i otrzymam promocyjne warunki bez składania wypowiedzenia w formie pisemnej. 

 

Wiesz, jak ktoś ma zawartych kilka różnych umów z Cyfrowym Polsatem to ten ostatni może potem idzie "na rękę" takiemu klientowi i daje dobrą ofertę bez konieczności uprzedniego wypowiadania umowy.

Jeśli jednak ktoś ma tylko jedną umowę i też tylko na jedną usługę (ja mam właśnie tylko jedną umowę i to tylko na samą telewizję) to już tak 'kolorowo" może nie mieć i w takim przypadku bez uprzedniego złożenia wypowiedzenia umowy się nie obejdzie... :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...