Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Wygląda na to, że opcja "A'. :) A ja głupi do tej pory czekałem, jak w iCOK-u wskoczy mi cyfra '6"...  :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noo, ja też tak właśnie myślałem. Tak więc, warto wiedzieć. :D

A czy mógłby to jeszcze ktoś potwierdzić, czy faktycznie tak jest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja przedłużałem z obniżeniem abonamentu jak ICOK pokazywał 5. A jak wiadomo, obniżyć można abonament 4 miesiące przed końcem zobowiązania. Też miałem dylemat, czy czekać jak wskoczy 4, po wypowiedzeniu telefon do DUK 2-3 przed tą zmianą. Jakby co przedłużenie by było kilka dni później.
W dniu wejścia w życie nowej umowy, ICOK pokazuje 24, a ten już jest rozpoczęty z umowy dwuletniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Do końca obecnej umowy pozostało mi 5 miesięcy. Po 2 września mogę obniżyć abonament. Obecnie posiadam Premium Max + 2 MR. Chciałbym zejść na rodzinny + Eleveny i Cinemaxy, Czy jest taka możliwość a jeśli tak to w jakiej cenie ?? Czy ceny MR wzrośnie i czy zostanie naliczona opłata  za Evoboxa ?? Z góry dziękuję za informację.

Edited by Tomek1983

Share this post


Link to post
Share on other sites

-->Tomek1983

 

Pakiet rodzinny+cinemax+eleven będzie Cię kosztował 30zl+ 15zl multiroomy( jeden będzie kosztowała 10 a drugi 5zl).Jeżeli w tym momencie posiadasz evobox bez czynszu, to żadna opłata czynszowa nie zostanie naniesione, więc 45zl to cena jaka będziesz mógł płacić. A co do długości umowy to możesz skorzystać z aneksu 24/6 lub 12/3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem ofertę:

 

Do końca umowy 3 miesiące

Rodzinny + eleven + Polsat sport Premium na 24 miesiące.

1 miesiąc za darmo

2-6 miesiąc po 15 zl

Pozostałe miesiące po 65 zł

Czytając wcześniej posty to bez problemu powinniśmy otrzymać 6 miesięcy bez opłat.?

 

Pytanie, czy da się coś jeszcze ugrać ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

 

22 sierpnia włączyłem pierwszy raz pakiet Eleven Sport. Mój okres rozliczeniowy trwa do 19 września, więc do tego czasu mam za darmo. Pakiet ma obecnie status "Oczekuje na aktywację z dniem 19.09.2018". Czy w okresie 19 września - 19 października też będę korzystał z tego pakietu za darmo? Nigdzie nie mam takiej informacji.

 

Z góry dzięki. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powinieneś mieć za darmo bo zazwyczaj kanały są uruchamiane od razu ale miesiąc gratis jest liczony od najbliższego okresu rozliczeniowego więc od 19.09 do 19.10.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem ofertę 29/6, pakiet Familijny Max HD z Film, Sport, Cinemax, Eleven, On the go i jeden multiroom po okresie bezpłatnym za 85 zł.
Na stronie takie coś dla nowych kosztuje 90 zł.
Obecnie mam to samo, ale bez Ligi Mistrzów za 80 zł.
Na razie się zastanawiam. Trochę długą umowa.
Trochę mnie wkurza Eleven i dzielenie się ligami z Canal plus.
Myślicie, że warto?

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 85 zł to powinieneś otrzymać już z Familijny max, Film, Sport, Cinemax, Eleven, PSP i OTG. Złóż wypowiedzenie to będziesz miał umowę 24/6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powinieneś mieć za darmo bo zazwyczaj kanały są uruchamiane od razu ale miesiąc gratis jest liczony od najbliższego okresu rozliczeniowego więc od 19.09 do 19.10.

Tak, kanały uruchomiono od razu. Dzięki za pomoc, mam nadzieję, że będę mógł skorzystać z miesiąca gratis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jak czekać jeszcze z przedłużeniem (Polsat coś zmieni w swoich ofertach) czy przedłużyć umowę (Polsat nic nie zmieni w swoich ofertach)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam,

 

Obecnie posiadam pakiet Pakiet Familijny Max HD, Pakiet HBO HD, Pakiet HBO GO, Pakiet Cinemax HD  + MR + czynsz za Evoboxa -  79,99 zł

 

Do konca umowy 5 mc. 

 

Na jaką najlepszą ofertę mogę liczyć. Ile wynosił by  ten pakiet + PSP ?

 

Pozdrawiam 

Edited by dembol23

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witaj, zachęcam Cię do wysłania maila na adres: [email protected] podając:

- imię oraz nazwisko,

- numer telefonu,

- informacje o usługach, które Cię interesują,

- termin kontaktu.

Konsultant do Ciebie oddzwoni i przedstawi specjalnie przygotowane warunki umowy, które będą dopasowane do Twoich potrzeb.

 

Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, to pozostaję do Twojej dyspozycji.

 

Pozdrawiam,

 

Specjalista Cyfrowy Polsat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj chyba ktoś tam za to beknie, bo taka umowa nie powinna ci się należeć. :shock:

Ktoś beknie albo nie jak to mówią specjaliści CP "oferty są dobierane indywidualnie":D ważne że kolega jest zadowolony :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień Dobry. Do końca umowy zostało mi niecałe 2 miesiące. Posiadam pakiet premium za 99,99 zł.

 

Co mogę ugrać? Czy bardziej opłaca się kończyć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj! Jeśli chciałbyś zapoznać się z ofertą, która została dla Ciebie przygotowana, to wyślij maila na adres: [email protected].pl podając:
- imię oraz nazwisko właściciela usługi,
- numer karty dekodera,
- numer telefonu,
- dogodny termin kontaktu (dzień i godzinę).

Postaramy się dopasować warunki umowy do Twoich potrzeb.

Pozdrawiam,
Specjalista Cyfrowy Polsat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to jest z pakietem Polsat Premium? Za pakiet trzeba płacić więcej cały okres umowy a sama liga mistrzów to raptem kilka miesięcy. Co będzie puszczane jak będzie przerwa w lecie i zimie? Domyślam się, że w kółko powtórki.
Dlatego właśnie się cały czas zastanawiam, czy chcę przedłużać umowę i więcej płacić. Niby nie dużo, ale jednak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za zainteresowanie ofertą. Mam nadzieję, że będziesz zadowolony z naszej propozycji.

Już prawie 17:00 i nikt się do mnie nie odezwał :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak można dogadać się z CP jak oni sami ze sobą nie mogą się porozumieć?

 

Historia zaczęła się w lipcu. Po złożeniu wypowiedzeniu zadzwonił konkretny pan z DUK i pewnie w 5 minut było wszystko ustalone umowa 12/3, pakiet taki jak mam, taki został. Tylko ponoć CP nagle zaczęło przeszkadzać, że mam dwa dekodery z nagrywarką. Skoro ten miły człowiek prosił to zgodziłem się na podmianę i wtedy się zaczęło. Dekoder wysłany kurierem TNT 31 lipca, mimo 3 kolejnych prób umawiania się z jak się okazuje ze specjalnym działem "obsługujących" abonentów CP do 6 sierpnia przesyłka do mnie nie dotarła. Tego dnia dzwonię do DUK co mam z tym fantem zrobić bo od 7 wyjeżdżam na urlop i będę dopiero po 20 sierpnia. DUK odsyła mnie do zwykłego działu obsługi, gdzie pan już niestety nie był za bardzo kompetentny i nie bardzo wiedział co z tym fantem zrobić. W końcu zarejestrował moją reklamacje, podał jakiś numer i obiecał, że ktoś się ze mną skontaktuje po 20. Zapewnił również, że nasza umowa jest ważna skoro wyraziłem taką wolę telefonicznie mimo, że umowa nie została podpisana.

Oczywiście 20 nikt nie zadzwonił. DUK CP przypomniał sobie o mnie wczoraj i się okazało, że wypowiedzenie jest aktywne a nie przedłużenie umowy. Pani wymyśliła, że mam iść do APS i tam wszystko załatwię na takich samych warunkach jak telefonicznie z DUK (w co wyraziłem powątpiewanie) i w dniu dzisiejszym przekonałem si, że miałem rację. W APS proponowali mi umowę 15/3, 100 zł za to co mam (DUK obiecał 85) i jeszcze 29 zł za wymianę dekodera. Ponowna rozmowa z DUK (kiedy jeszcze bylem w APS), i kolejna panienka, która twierdzi, że oni już nic nie mogą.

Reasumując:

- 6 rozmów z osobami które zajmują się "zawodowo" obsługą klientów CP i z których każda co innego mówi,

- 4 rozmowy z "specjalistami" z TNT,

- dekoder wypinany i pakowany 4x,

a teoretycznie prosta sprawa nadal nie załatwiona

 

Pytanie retoryczne: czy CP naprawdę sadzi, że ludzie nie mają nic lepszego do roboty jak przez miesiąc próbować się z nim dogadać i ich [beep] podwykonawcami usług?

 

W zaistniałej sytuacji pozostało się rozstać faktycznie a nie tylko proforma  :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, kanały uruchomiono od razu. Dzięki za pomoc, mam nadzieję, że będę mógł skorzystać z miesiąca gratis.

 

Jak zamawiałem zestaw Polsatu przez internet miałem od razu wybór każdej usługi 1 miesiąc za darmo. Ale że wolałem sobie włączyć wtedy kiedy mi to będzie odpowiadało to poczekałem. Zwłaszcza że gdzies na forum pisano, że moge spokojnie sobie to włączyć na próbe raz w trakcie trwania całej umowy.

A teraz jak wchodze w Usługi w Icok'u to juz od razu wyświetla cene za każdy miesiąc:(

 

Też tak miałeś że w ICOK była podana cena i nic o darmowym miesiącu ?

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...