Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Czy użytkownik dzialduk nadal proponuje umowy czy już nie? Napisałem do niego jakiś czas temu i w sumie to nie dostałem odpowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam pytanko. Miałem umowę na TV do 2.06. Przeszła na czas nieokreślony. Posiadane pakiety Familijny Max, Film, Cinemax i Sport. Umowa 12/3, opłata 59,99 zł. Co mogę dostać teraz? Interesowałyby mnie Eleveny, a zrezygnowałbym z Cinemax i Film. Dziś dzwoniła konsultantka i zaproponowała mi ten pakiet, co mam obecnie, z Elevenami za 70 zł. Warto? Czy może można jeszcze coś ugrać? Dopytałem o Ligę Mistrzów. Powiedziała, że nieoficjalnie będzie dostępna od abonamentu za min. 60zł bez dopłaty. Może ktoś to potwierdzić? Dzięki, pozdrawiam.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Kolega posiada umowę na telewizję, która przeszła na czas nieokreślony. Czy można w takiej sytuacji złożyć wypowiedzenie i negocjować warunki z DUK?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście- z końcem najbliższego (pełnego) okresu rozliczeniowego, jak złoży to przeważnie DUK i tak dzwoni po 2-3 dniach a nawet i prędzej, ewentualnie sam po złożeniu w APS może zadzwonić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejne szybkie przedłużenie umowy z CP. Akurat dziś minęło 6 miesięcy (z 12) poprzedniej umowy, złożone wypowiedzenie. Szybki telefon sprawdzający, czy już dotarło...;)

Nowa umowa 15/3. Trzy miechy za  0 zł, to samo VOD. Eleveny i HBO miesiąc za free, ale Umowa wchodzi w życie od 22 lipca, więc VOD, Eleveny i HBO "poświecą" o miesiąc dłużej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zostało mi jeszcze 7 miesięcy umowy, kiedy mogę wysyłać wypowiedzenie  żeby coś ugrać? Obecnie posiadam Pakiet Max  z multiroom a chcę zrezygnować z HBO. Jaką cenę mogę wynegocjować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@darecki78  dokładnie 7 (siedem) postów wyżej (ponad Twoim postem) masz odpowiedź jaki pakiet i za ile.

Edited by sztywniak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem ten pakiet i ten sam pomysł, niestety mi się to nie kalkulowało bo jak mi schodził z HBO to nie dało się pozostawić darmowego multiroomu i dochodził płatny CP GO (może 4 przed końcem było by łatwiej) więc pozostałem przy MAXie tym bardziej że umowa tylko na 12 tak że zyskał bym ze 2 dychy,ale do darmowego multi już bym nie wrócił.

Edited by OlafS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich.

Najpierw pytanie czy nadal mozna zlozyc wypowiedzienie 6 miesiecy przed koncem umowy? Obecnie mam pakiet familijny max hd+mr+evobox. Umowa 15/3. Płacę 55zl w Smartdom. Na co moge liczyć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Taka bida? Skad podwyzka? Najwyższy pakiet 100zl+5 zl mr, co na pół daje 55zl. Moge liczyc na umowe 12 m-cy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa odsłona Smartdomu zmniejszy Ci rabat. Jedyne sensowne wyjście to nic nie grzebać przy tej umowie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak. :)

Jakieś miesiące gratis dorzucą?

Nowa odsłona Smartdomu zmniejszy Ci rabat. Jedyne sensowne wyjście to nic nie grzebać przy tej umowie.

O, czyli jak to teraz wygląda w smartdomie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich.

Najpierw pytanie czy nadal mozna zlozyc wypowiedzienie 6 miesiecy przed koncem umowy? Obecnie mam pakiet familijny max hd+mr+evobox. Umowa 15/3. Płacę 55zl w Smartdom. Na co moge liczyć?

Witaj. Wypowiedzenie usługi możesz złożyć w każdym momencie trwania umowy, tyle tylko, że jeżeli jest ona w okresie podstawowym, zostanie naliczona kara umowna za jej wcześniejsze rozwiązanie. Mam jednak nadzieję, że tego nie zrobisz. Propozycje ofert dostępne są już 15 miesięcy przed końcem kontraktu. Chciałbym zwrócić uwagę, iż są one przygotowywane indywidualnie, dlatego wyślij maila na adres: [email protected].pl i podaj dane właściciela usługi oraz numer karty dekodera, a także numer telefonu. Następnie w skazanym przez Ciebie terminie nastąpi kontakt telefoniczny, gdzie konsultant przedstawi Ci dopasowane warunki umowy do Twoich oczekiwań.

Jeżeli pojawią się inne pytania, wówczas zapraszam do ponownego kontaktu. Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Chciałbym zwrócić uwagę, iż są one przygotowywane indywidualnie, dlatego...

W jaki sposób? Z lektury tego forum to nie wynika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj. Wypowiedzenie usługi możesz złożyć w każdym momencie trwania umowy, tyle tylko, że jeżeli jest ona w okresie podstawowym, zostanie naliczona kara umowna za jej wcześniejsze rozwiązanie. Mam jednak nadzieję, że tego nie zrobisz. Propozycje ofert dostępne są już 15 miesięcy przed końcem kontraktu. Chciałbym zwrócić uwagę, iż są one przygotowywane indywidualnie, dlatego wyślij maila na adres: [email protected] i podaj dane właściciela usługi oraz numer karty dekodera, a także numer telefonu. Następnie w skazanym przez Ciebie terminie nastąpi kontakt telefoniczny, gdzie konsultant przedstawi Ci dopasowane warunki umowy do Twoich oczekiwań.

Jeżeli pojawią się inne pytania, wówczas zapraszam do ponownego kontaktu. Pozdrawiam!

Dzieki za odpowiedź. To kiedy mozna złożyć wypowiedzenie bez narazania sie na kary umowne? Sek w tym, ze na rozmowy telefoniczne nie mam czasu, a do tego lubię wiedzieć jakie mam możliwości manewru zanim zaczne rozmawiac

Share this post


Link to post
Share on other sites

W jaki sposób? Z lektury tego forum to nie wynika.

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze propozycje były dopasowane do oczekiwań Klientów, dlatego na podstawie historii zawartych umów przedstawiamy najlepsze rozwiązania.

Dzieki za odpowiedź. To kiedy mozna złożyć wypowiedzenie bez narazania sie na kary umowne? Sek w tym, ze na rozmowy telefoniczne nie mam czasu, a do tego lubię wiedzieć jakie mam możliwości manewru zanim zaczne rozmawiac

Rezygnacje w formie pisemnej najlepiej złożyć miesiąc przed końcem podstawowych warunków umowy. Okres wypowiedzenia liczony jest od najbliższego dnia cyklu rozliczeniowego z zachowaniem 30 dni. Najszybsze przedstawienie i zapisanie nowych warunków umowy jest właśnie poprzez rozmowę telefoniczną. Oczywiście możesz również w tej sprawie zgłosić się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa odsłona Smartdomu zmniejszy Ci rabat. Jedyne sensowne wyjście to nic nie grzebać przy tej umowie.

Jak ja liczyłem, to gdy umowa na TV jest drugą umową, bardziej opłacało mi się przedłużyć umowę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj. Wypowiedzenie usługi możesz złożyć w każdym momencie trwania umowy, tyle tylko, że jeżeli jest ona w okresie podstawowym, zostanie naliczona kara umowna za jej wcześniejsze rozwiązanie.

 

Proszę nie wprowadzać zainteresowanych w błąd co do naliczania kary. Nic takiego nie nastąpi, jeżeli wypowiedzenie zostało prawidłowo sformułowane.

 

Wystarczy mniej więcej taka formuła (piszę teraz z głowy, jak dotrę do domu to wrzucę dokładną treść wypowiedzenia, którego używam)

 

Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizyjnych, zawartą pomiędzy mną, a Cyfrowym Polsatem, ze skutkiem na koniec okresu podstawowego, określonego w aktualnej umowie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...