Jump to content

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP


Recommended Posts

Witam, mam pytanko. Miałem umowę na TV do 2.06. Przeszła na czas nieokreślony. Posiadane pakiety Familijny Max, Film, Cinemax i Sport. Umowa 12/3, opłata 59,99 zł. Co mogę dostać teraz? Interesowałyby mnie Eleveny, a zrezygnowałbym z Cinemax i Film. Dziś dzwoniła konsultantka i zaproponowała mi ten pakiet, co mam obecnie, z Elevenami za 70 zł. Warto? Czy może można jeszcze coś ugrać? Dopytałem o Ligę Mistrzów. Powiedziała, że nieoficjalnie będzie dostępna od abonamentu za min. 60zł bez dopłaty. Może ktoś to potwierdzić? Dzięki, pozdrawiam.

 
Link to post
Share on other sites

Oczywiście- z końcem najbliższego (pełnego) okresu rozliczeniowego, jak złoży to przeważnie DUK i tak dzwoni po 2-3 dniach a nawet i prędzej, ewentualnie sam po złożeniu w APS może zadzwonić.

Link to post
Share on other sites

Kolejne szybkie przedłużenie umowy z CP. Akurat dziś minęło 6 miesięcy (z 12) poprzedniej umowy, złożone wypowiedzenie. Szybki telefon sprawdzający, czy już dotarło...;)

Nowa umowa 15/3. Trzy miechy za  0 zł, to samo VOD. Eleveny i HBO miesiąc za free, ale Umowa wchodzi w życie od 22 lipca, więc VOD, Eleveny i HBO "poświecą" o miesiąc dłużej :)

Link to post
Share on other sites

Miałem ten pakiet i ten sam pomysł, niestety mi się to nie kalkulowało bo jak mi schodził z HBO to nie dało się pozostawić darmowego multiroomu i dochodził płatny CP GO (może 4 przed końcem było by łatwiej) więc pozostałem przy MAXie tym bardziej że umowa tylko na 12 tak że zyskał bym ze 2 dychy,ale do darmowego multi już bym nie wrócił.

Edited by OlafS
Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich.

Najpierw pytanie czy nadal mozna zlozyc wypowiedzienie 6 miesiecy przed koncem umowy? Obecnie mam pakiet familijny max hd+mr+evobox. Umowa 15/3. Płacę 55zl w Smartdom. Na co moge liczyć?

Witaj. Wypowiedzenie usługi możesz złożyć w każdym momencie trwania umowy, tyle tylko, że jeżeli jest ona w okresie podstawowym, zostanie naliczona kara umowna za jej wcześniejsze rozwiązanie. Mam jednak nadzieję, że tego nie zrobisz. Propozycje ofert dostępne są już 15 miesięcy przed końcem kontraktu. Chciałbym zwrócić uwagę, iż są one przygotowywane indywidualnie, dlatego wyślij maila na adres: [email protected].pl i podaj dane właściciela usługi oraz numer karty dekodera, a także numer telefonu. Następnie w skazanym przez Ciebie terminie nastąpi kontakt telefoniczny, gdzie konsultant przedstawi Ci dopasowane warunki umowy do Twoich oczekiwań.

Jeżeli pojawią się inne pytania, wówczas zapraszam do ponownego kontaktu. Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Witaj. Wypowiedzenie usługi możesz złożyć w każdym momencie trwania umowy, tyle tylko, że jeżeli jest ona w okresie podstawowym, zostanie naliczona kara umowna za jej wcześniejsze rozwiązanie. Mam jednak nadzieję, że tego nie zrobisz. Propozycje ofert dostępne są już 15 miesięcy przed końcem kontraktu. Chciałbym zwrócić uwagę, iż są one przygotowywane indywidualnie, dlatego wyślij maila na adres: [email protected] i podaj dane właściciela usługi oraz numer karty dekodera, a także numer telefonu. Następnie w skazanym przez Ciebie terminie nastąpi kontakt telefoniczny, gdzie konsultant przedstawi Ci dopasowane warunki umowy do Twoich oczekiwań.

Jeżeli pojawią się inne pytania, wówczas zapraszam do ponownego kontaktu. Pozdrawiam!

Dzieki za odpowiedź. To kiedy mozna złożyć wypowiedzenie bez narazania sie na kary umowne? Sek w tym, ze na rozmowy telefoniczne nie mam czasu, a do tego lubię wiedzieć jakie mam możliwości manewru zanim zaczne rozmawiac
Link to post
Share on other sites

W jaki sposób? Z lektury tego forum to nie wynika.

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze propozycje były dopasowane do oczekiwań Klientów, dlatego na podstawie historii zawartych umów przedstawiamy najlepsze rozwiązania.

Dzieki za odpowiedź. To kiedy mozna złożyć wypowiedzenie bez narazania sie na kary umowne? Sek w tym, ze na rozmowy telefoniczne nie mam czasu, a do tego lubię wiedzieć jakie mam możliwości manewru zanim zaczne rozmawiac

Rezygnacje w formie pisemnej najlepiej złożyć miesiąc przed końcem podstawowych warunków umowy. Okres wypowiedzenia liczony jest od najbliższego dnia cyklu rozliczeniowego z zachowaniem 30 dni. Najszybsze przedstawienie i zapisanie nowych warunków umowy jest właśnie poprzez rozmowę telefoniczną. Oczywiście możesz również w tej sprawie zgłosić się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

Link to post
Share on other sites

Nowa odsłona Smartdomu zmniejszy Ci rabat. Jedyne sensowne wyjście to nic nie grzebać przy tej umowie.

Jak ja liczyłem, to gdy umowa na TV jest drugą umową, bardziej opłacało mi się przedłużyć umowę.
Link to post
Share on other sites

Witaj. Wypowiedzenie usługi możesz złożyć w każdym momencie trwania umowy, tyle tylko, że jeżeli jest ona w okresie podstawowym, zostanie naliczona kara umowna za jej wcześniejsze rozwiązanie.

 

Proszę nie wprowadzać zainteresowanych w błąd co do naliczania kary. Nic takiego nie nastąpi, jeżeli wypowiedzenie zostało prawidłowo sformułowane.

 

Wystarczy mniej więcej taka formuła (piszę teraz z głowy, jak dotrę do domu to wrzucę dokładną treść wypowiedzenia, którego używam)

 

Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizyjnych, zawartą pomiędzy mną, a Cyfrowym Polsatem, ze skutkiem na koniec okresu podstawowego, określonego w aktualnej umowie.

Link to post
Share on other sites

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze propozycje były dopasowane do oczekiwań Klientów, dlatego na podstawie historii zawartych umów przedstawiamy najlepsze rozwiązania.

Rezygnacje w formie pisemnej najlepiej złożyć miesiąc przed końcem podstawowych warunków umowy. Okres wypowiedzenia liczony jest od najbliższego dnia cyklu rozliczeniowego z zachowaniem 30 dni. Najszybsze przedstawienie i zapisanie nowych warunków umowy jest właśnie poprzez rozmowę telefoniczną. Oczywiście możesz również w tej sprawie zgłosić się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.

Specjalisto coś ci się baboli namnożyło w ostatnich postach-

po pierwsze to wyżej już ci @tomciu wytknął a ja ci wytknę drugi:

rezygnację w formie pisemnej można złożyć w każdej chwili byle było dokładnie zawarte "ze skutkiem na koniec okresu podstawowego"

pierwsze oferty są już na 6 miesięcy przed zakończeniem tego okresu, na 4 miesiące przed można już negocjować obniżenie zawartości pakietów.

Jak że występujesz pod nickiem Specjalista Cyfrowy Polsat i publikując post powinieneś dochować maksymalnych standardów,które mogą pomóc forumowiczom osiągnąć największe korzyści.

Miesiąc przed końcem umowy to jest najgorsza a nie najlepsza opcja w tej kwestii i takiej porady spodziewał bym  się raczej od konsula na party lane CP niż forumowicza tego portalu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...