Skocz do zawartości

Zakodowane Cinemax i Cinemax2 w pakiecie RM!!!


longin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Marcelek, Polsat z umowy się wywiązał, jednak po tym, jak wprowadził abonenta w błąd, aby tę umowę podpisał.

 

Polecam lekturę Kodeksu Cywilnego:

Art. 84. mówi:

"§ 1. W razie błędu co do treści czynności prawnej można uchylić się od skutków prawnych swego oświadczenia woli. Jeżeli jednak oświadczenie woli było złożone innej osobie, uchylenie się od jego skutków prawnych dopuszczalne jest tylko wtedy, gdy błąd został wywołany przez tę osobę, chociażby bez jej winy, albo gdy wiedziała ona o błędzie lub mogła z łatwością błąd zauważyć; ograniczenie to nie dotyczy czynności prawnej nieodpłatnej.

§ 2. Można powoływać się tylko na błąd uzasadniający przypuszczenie, że gdyby składający oświadczenie woli nie działał pod wpływem błędu i oceniał sprawę rozsądnie, nie złożyłby oświadczenia tej treści (błąd istotny).".

 

 

Na dzień dzisiejszy większość może z Cyfrowego Polsatu zrezynować, a Polsat nie może mieć w związku z tym żadnych roszczeń odszkodowawczych, ponieważ naciągali nowych klientów, oszukując ich.

Niedługo wyślę w tej sprawie pisma do:

- Państwowa Inspekcja Handlowa

- Rzecznik Praw Konsumenta

- Federacja konsumenta

- Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta

 

Miejmy nadzieję, że coś zrobią. Z uwagi na fakt, że Polsat oszukiwał na masową skalę, dobrze byłoby, gdyby przestali czuć się bezkarni, tak jak TP S.A., która w końcu dostała niezłego kopniaka za łączenie swoich usług...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Cinemaxy zysku nie będą przynosic, więc powróca do Relax Mix. Tak szczerze ile osób z tego forum wykupuje te programy?
Tak szczerze to ja i moi znajomi wykupili te Cinemaxy,fajne ostatnio lecą tam filmy. :twisted::P więc zysk jakiś tam napewno mają...CP.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cinemaxy zysku nie będą przynosic, więc powróca do Relax Mix. Tak szczerze ile osób z tego forum wykupuje te programy?

 

Jak ciebie nie interesują te kanały tonie znaczy że niema takich osób które nie lubią tych kanałów...

Na forum jest zaledwie mały %cik klientów CP!

Jak by było zbyt mało chętnych na te kanały to HBO Polska by juz dawno zrezygnowała z tych kanałów!

Po zatem gdzieś na forum była informacja że Cinemax i Cinemax2 łącznie posiadają 200.000 klientów, za pośrednictwem CP, C+, N i sieci kablowych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam Cinemaxy, nie ogladam na nich jakiejs bardzo duzej ilosci filmow, ale czasami cos obejrze. Ostatnio sa fajne filmy. Napewno ciekawsze niz na tv1000, myslalem ze tak dlugo zapowiadany kanal filmowy bedzie lepszy. Nie twierdze ze nic tam nie ma, ale wszystkie filmy jakie do tej pory byly sa stare (co nie znaczy gorsze), a do tego te powtorki non stop. Zeby trafic na cos nowego trzeba miec niezle szczescie. Na cinemaxach sa powtorki, ale z przypadkowym trafieniem w cos czego nie ogladalem nie mam problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Skierowałem sprawę do kilku instytucji, wygląda na to, że Polsatowi może się w końcu oberwać. Odstąpiłem od umowy, POLSAT oczywiście udaje, że niczego ode mnie nie dostał, mimo, iż polecony dotarł :-)

BA! Polsat odpowiedział później na pismo, którego nie otrzymał.

 

Wcześniej pisałem o K.C. i wprowadzeniu w błąd (art. 84 K.C.). Polsat się tym nie przejął. Tym razem postępowanie zostało wszczęte przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta - taką informację otrzymałem na piśmie od w/w.

Celem postępowania jest ustalenie, czy Cyfrowy Polsat dopuścił się praktyki naruszającej zbiorowe interesy konsumentów, polegającej na stosowaniu reklamy wprowadzającej w błąd (USTAWA z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji1).

Tu mamy do czynienia z czynem nieuczciwej konkurencji ze strony Cyfrowego Polsatu, o którym mowa w art. 16, ust. 1, pkt. 2).

Mianowicie:

"Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególności:

(...)

2) reklama wprowadzająca klienta w błąd i mogąca przez to wpłynąć na jego decyzję co do nabycia towaru lub usługi".

 

Osobiście lub za pośrednictwem Recznika Praw Konsumenta będę w niedalekim czasie składał pozew przeciwko Cyfrowemu Polsatowi, w którym zażądam zwrotu zapłaconej za sprzęt gotówki, nadpłaconego abonamentu.

Wniosę także o umieszczenie przez CP informacji na oficjalnej stronie internetowej, iż ich informacja wprowadzała w błąd (znacząca różnica pomiędzy ofertą a umową), przez co wszyscy, którzy zawarli umowę na podobnych warunkach, mogą od niej odstąpić.

 

Zebrałem już sporo dokumentów, dowodów, jednak potrzebne mi są także zeznania świadków z innych części Polski.

- Ta sprawa byłaby z pewnością pomocna osobom, które są w podobnej, jak ja, sytuacji. W sytuacji, w której umową zobowiązane są płacić za pełne pakiety Cyfrowego Polsatu, a w rzeczywistości - odnosząc się do oferty programowej podczas zawierania umowy, płacą za obcięty pakiet programowy.

 

Z tą prośbą właśnie się zwracam. Jeżeli ktoś chciałby w tej sprawie pomóc, proszę o kontakt na maila: dzidas@tlen.pl.

Wystarczyłoby pismo z opisem Państwa sytuacji - czym sugerowaliście się Państwo przy podpisywaniu umowy na pakiet z Relax Mix - że był w tamtej ofercie pakiet Cinemax itd (oczywiście pismo na papierze :-) ).

Ja z takimi zeznaniami udam się do mojego Recznika Praw Konsumenta, KRRiT, oraz dostarczę je jako dowody obok mojej skargi, do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta.

 

Pozdrawiam,

Marcin.

 

P.s.

Dla "Polsatowców", których argumentem jest: "trzeba było czytać umowę" i "w umowie nie ma cinemaxów":

 

- K.C. jest nadrzędny do umowy klient - Cyfrowy Polsat.

- Zawarcie umowy, a zawarcie umowy pod wpływem błędu, w jaki została wprowadzona strona umowy, przez drugą stronę, to dwie różne rzeczy. W przypadku tej drugiej, Kodeks Cywilny daje nam prawo do odstąpienia od umowy w ciągu roku od wykrycia istotnego błędu.

- Reklama/ulotka nie może wprowadzać klienta w błąd - cytowałem wyżej zapis ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Tu Polsat także okazał się arogancki, mówiąc, że oferta nie była ofertą.... Ofertą jest umowa... (Zrozumiałem, że oferta była jedynie żartem....)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie przeczytałeś przy podpisywaniu umowy takiej pięknej adnotacji na reklamie na której było napisane "Niniejsza reklama nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego".

 

lol, nie rozumiem osób którym chce się walczyć o takie błachostki jak wyłączenie jak to powiedzieć kanału "nie najwyższych lotów" jakim jest Cinemax, chodź oczywiście w umowie nie był on zagwarantowany.

A reklama była zgodna z prawdą, ponieważ w czasie podpisywania umowy miałeś włączone Cinemax'y i to zapewne przynajmniej przez pare tygodni. A jako że nie było zagwarantowane w umowie to mogli wyłączyć.

To że dzisiaj kanał jest nie znaczy że jutro też będzie nadawał, a CP nie zagwarantowało ci ciągłej obecności tego kanału w trakcie trwania umowy.

 

W/g mnie nie wygrasz tej sprawy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maq, widzisz, nie bez powodu dodałem część, którą nazwałem "dla polsatowców".

 

Nie, nie przeczytałem tej pięknej adnotacji, o której mówisz. Po prostu jej nie było (poprzednia oferta na http://www.cyfrowypolsat.pl).

 

Obawiam się jednak, że i tak nie odróżnisz nawet stanowienia oferty, a wprowadzenia w błąd.

 

'LOL', ja myślę, że to nei jest błaHostka, tak samo, jak na przykład ortografia :-) Nie jest ważne, czy na Cinemaxach lecą premiery światowego kina, czy amatorskie "pocieracze". Faktem jest, że Cyfrowy Polsat podstępnie naciągał swoich klientów na pełen pakiet, po czym go obciął, każąc sobie dopłacać za wycięte kanały...

 

Reklama była zgodna z prawdą??? Heh... Ty jak te **** z CP.

Pytam się ich, jak miałem zrozumieć ofertę 5 pakietów - w nich Cinemaxy...

Według mnie 5 pakietów to 5 pakietów, a jeżeli w nich jest Cinemax, to oczywiście Cinemax jest.

Według Polsatu było troszkę inaczej, bo:

5 pakietów, to oczywiście 4 pakiety, a wyszczególniony pakiet Cinemax oznaczał, że go oczywiście nie dostaniemy.

 

Maq, nie pisz bzdur więcej, nie miałem paru tygodni Cinemaxów, a dokładnie 7 dni. Nawet pierwszego miesiąca gratis nie dostałem. Na przyszłość proszę czytać całość moich postów, zwłaszcza końcówki - dla polsatowców, bo naprawdę, nie chce mi się wykładać łopatologii sprawnym inaczej.

 

ZROZUM, USTAWY, KTÓRE CYTUJĘ, SĄ PRAWDZIWE - OBOIWIĄZUJĄ TAKŻE CYFROWY POLSAT.

 

P.s.

Co do obecności danych kanałów w CP, może on być usunięty z oferty w przypadku słabej oglądalności lub przez samego nadawcę konkretnej stacji.

 

Jescze raz proszę, czytaj, czytaj, jeszcze raz czytaj ze zrozumieniem.

 

Wygram tę sprawę, niech Cię o to głowa nie boli.

 

Równie dobrze mógłbyś powiedzieć na mordercę, który przed kamerami zabił człowieka:

"Myślę, że on jednak tego nie zrobił".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm a ja myślę/mam nadzieję że jak dzidas wygra to może się coś ruszy...

 

Podoba sprawa była jak facetowi w Plusie się rozleciał tel i musiał słono zapłacic za naprawę bo miał zdjętego simlocka (czyli stracił gwarancję) a wada telefonu nie była z tym związana... facet wygrał z Plusem w sądzie i w dodatku od wtedy można zdejmowac simlocki w telefonach z Plusa nie tracąc gwarancji, nie naprawią tylko wtedy gdy wada jest skutkiem zdjęcia simlocka.

 

MOŻE jeszcze Cinemaxy wrócą do Relax Mix, z czego byłbym bardzo zadowolony bo TV1000 jest dużo gorsze od Cinemaxów.

 

Ten kto ma więcej pieniędzy nie znaczy że wygra. Ja też byłem wkurzony jak Cinemaxy (według mnie najciekawsze z filmowych, a nie serialowych) zniknęły mi po paru tygodniach.

 

Pozdro 4ALL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko zrozum że nie możesz powoływać się na kodeks cywilny, jeśli Cyfrowy Polsat zrobił piękną adnotacje: "Niniejsza reklama nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego". Takie adnotacje stosuje większość firm w Polsce które mają reklamy.

A właśnie ten zapis jest podstawą do tego żeby jako wiążącą rzecz przyjąć jedynie zapisy które znajdują się w umowie, do której każdy miał wgląd przed podpisaniem.

Zrozum, ta reklamówka odnosiła się do danej chwili, a nie gwarantowała ci obecność tego kanału w trakcie trwania całej umowy, taką rzecz może ci zagwarantować jedynie odpowiedni zapis w umowie!

Przyglądając się twoim wcześniejszym postom nigdzie nie zauważyłem żebyś wspomniał o tym dopisku na reklamach CP. Więc proszę mi nie mówić że mam problem z czytaniem ze zrozumieniem.

 

A tak wogóle to Polska nie jest krajem gdzie jest takie coś jak precedens w sądownictwie.

Jeśli chodzi o ścisłość to jednak sprawa simlocków w sieciach komórkowych i przypadek wyłączenia Cinemax w CP to dwie zupełnie inne sprawy.

 

Zapomniałem dodać że przysługuje ci 10 dni od podpisania umowy do odstąpienia od niej bez konsekwencji. Więc jeśli miałeś te Cinemax'y tylko przez 7 dni to ja osobiście nie widzę problemu, wystarczyło im oddać dekoder i ładnie podziękować za współpracę.

A nie teraz się użerać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez pamiętam na ulotkach była wzmianka o promocyjnym dostępie do CINEMAXÓW. I o tym ze była na ulotkach informacja: "Niniejsza reklama nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego".

 

Mam skopiowaną stronę CP z ofertami programowymi do 7 lutego 2007r.

Jeżeli jesteś chętny, prześlę Ci ją.

Nie ma tam żadnej wzmianki o promocyjnym dostępie do cinemaxów.

Był jednak zapis, który mówił, iż kupując PIĘĆ pakietów - w tym Cinemax, otrzymuję je w promocyjnej cenie jako pakiet Relax MIX.

Konsultant CP potwierdził, iż taki właśnie skład programowy będę posiadał. Wiedząc o przekręcie, do jakiego się przymierzają, mógł powiedzieć, że Cinemaxy mi wyłączą - wtedy umowy nigdy bym nie podpisał - patrz art. 84 K.C. Patrz również art. 16, ust. 1, pkt. 2 USTAWY z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

 

Prosiłbym jednak o dokładne przeczytanie tych aktów prawnych, przed komentowaniem.

 

Pozdrawiam.

 

Tylko zrozum że nie możesz powoływać się na kodeks cywilny, jeśli Cyfrowy Polsat zrobił piękną adnotacje: "Niniejsza reklama nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego". Takie adnotacje stosuje większość firm w Polsce które mają reklamy.

 

Jak wcześniej pisałem: posiadam dokładną kopię strony z ofertą Cyfrowego Polsatu do dnia 7 lutego 2007r. Nie było tam żadnej wzmianki o tym, o czym piszesz.

Proponuję jednak przeczytać dokładnie art. 16, ust. 1, pkt. 2 USTAWY z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Polsat jest także zobowiązany do przestrzegania prawa, więc wypisywanie czegokolwiek nie zwalnia go od odpowiedzialności za wprowadzanie w błąd. Ofertę, która była na stronie Polsatu, potwierdzali również konsultanci, wprowadzając klienta w błąd.

 

A właśnie ten zapis jest podstawą do tego żeby jako wiążącą rzecz przyjąć jedynie zapisy które znajdują się w umowie, do której każdy miał wgląd przed podpisaniem.

Zrozum, ta reklamówka odnosiła się do danej chwili, a nie gwarantowała ci obecność tego kanału w trakcie trwania całej umowy, taką rzecz może ci zagwarantować jedynie odpowiedni zapis w umowie!

Przyglądając się twoim wcześniejszym postom nigdzie nie zauważyłem żebyś wspomniał o tym dopisku na reklamach CP. Więc proszę mi nie mówić że mam problem z czytaniem ze zrozumieniem.

 

1. Nie było takiego zapisu na stronie internetowej.

2. Konsultant Polsatu potwierdzał aktualność fałszywej oferty.

3. Podpisując umowę na dany pakiet programowy, wymagam obecności danych programów, chyba że:

a) program ma słabą oglądalność, co jest następstwem wycofania go przez CP

B) Nadawca programu zamknął swoją stację

4. Nie wspomniałem o żadnym dopisku, bo go nie było.

 

Zapomniałem dodać że przysługuje ci 10 dni od podpisania umowy do odstąpienia od niej bez konsekwencji. Więc jeśli miałeś te Cinemax'y tylko przez 7 dni to ja osobiście nie widzę problemu, wystarczyło im oddać dekoder i ładnie podziękować za współpracę.

A nie teraz się użerać.

 

Tak, mam 10 dni na odstąpienie umowy - takie prawo daje nam USTAWA

z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

Po 7 dniach zacząłem dzwonić do CP. Na początku włączono mi Cinemaxy. Później - po 10 dniach, zostałem zignorowany i zwyczajowo mówiąc - "olany". To oczywiście nie zmienia faktu, że CP złamał prawo, wprowadzając swoich klientów w błąd.

 

Edycja pitter: połączone dwa posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm robi się gorąco...

 

Dodam tylko do tego gostka co wygrał z Plusem... W regulaminie pisało że jak zdejmie simlocka to może sobie gwarancją d*pę utrzeć. Ale i tak wygrał i zrobił coś pożytecznego dla wszystkich plusowców w tym dla mnie.

 

A oczywiście że inne sprawy, ale w obu przypadkach było małymi literkami i raz dało się wygrać to dlaczego teraz wszyscy twierdzą że nie ma szans.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm robi się gorąco...

(...)

A oczywiście że inne sprawy, ale w obu przypadkach było małymi literkami i raz dało się wygrać to dlaczego teraz wszyscy twierdzą że nie ma szans.

 

Nie wszyscy twierdzą, że nie ma szans... :-)

Twierdzą tak głównie osoby pracujące dla Polsatu...

A dlaczego jest szansa? Dlatego, że Polsat złamał prawo. Czas najwyższy uświadomić więc pana S., że czasy PRL się skończyły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwi mnie postawa niektorych forumowiczow , mozna ich nabijac w trabe (mowiac grzecznie), a oni nic - polsart smieje sie im prosto w oczy

 

dla tego ta polska taka jest, moze tu wszyscy katolicy i nastawiaja drugi pośladek zeby ich kopnac , dobra nie mieszajmy do tego religi

 

to wszystko jest proste zostalismy nabici w butelke, mimo ze niby imieniu prawa i uwazam ze powinnismy cos z tym zrobic , ja nie oczekuje cudow , sam jestem leniem i nie chce mi sie za wiele robic , ale siedzac przy piwku udalo napisac kilka maili do roznych instytucji to napisalem i o dziwo jeden przyniosl skutek i teraz czekam , ze moze cos wyjdzie , sam nie wiem

 

moze nic , moze nic dla mnie , ale moze ukaraja ich , moze zaplaca wiecej niz zarobia na tym oszustwie , bo inaczej nie dam rady tego nazwac

 

jesli wszyscy beda zachowywac tak jak wiekszosc w tym watku, to nigdy nie zmienimy tej polski zeby byla normalna, nadal bedziemy tkwic w ciemnogrodzie, uswidomcie sobie jedna rzecz ze prawo jest dla ludzi , a nie przeciwko nim, sila polski sa ludzie i juz pokazali ze na wiele ich stac

 

mam duza prosbe moze ma ktos skan ulotki lub jakiekolwiek inne dowody na to oszustwo to bym bardzo prosil o przeslanie na ctos@wp.pl

 

pozdrawiam i przyjme kazda krytyke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam skopiowaną stronę CP z ofertami programowymi do 7 lutego 2007r.

Jeżeli jesteś chętny, prześlę Ci ją.

Kopia strony na dysku poszkodowanego to żaden dowód, ponieważ można taką stronę bez najmniejszych problemów poprostu sfabrykować.

 

Ofertę, która była na stronie Polsatu, potwierdzali również konsultanci, wprowadzając klienta w błąd.

A masz może zapis tej rozmowy? Bo z tego co wiem to CP nie nagrywa rozmów na infolinii (bynajmniej jeszcze się nie spotkałem z informacją o rejestracji rozmowy przed zgłoszeniem się konsultanta).

 

A dlaczego jest szansa? Dlatego, że Polsat złamał prawo.
Nie można powiedzieć że CP złamało prawo, poprostu jest sprytnie obeszło. Niestety ale takie są polskie realia że prawo jest u nas niedoskonałe.

 

Nie wszyscy twierdzą, że nie ma szans... Smile

Twierdzą tak głównie osoby pracujące dla Polsatu...

Ja osobiście nie mam nic wspólnego z CP (no oprócz tego że jestem ich abonentem, zresztą tak jak ty. Ale orientuję się trochę w kwestiach prawnych i nie widzę w twojej inicjatywie za dużych szans na wygraną z CP.

 

dziwi mnie postawa niektorych forumowiczow , mozna ich nabijac w trabe (mowiac grzecznie), a oni nic - polsart smieje sie im prosto w oczy

Mnie osobiście CP nie nabiło w butelke, ponieważ pakiet Relax Mix mam dopiero od miesiąca (w czasie podpisywania umowy miałem juz do wyboru RM i RMF).

Wcześniej natomiast miałem Familijny plus Film i Bajeczka (bez RM).

Do tego już wcześniej ja i jeszcze pare innych osób wyrażnie mówiliśmy tutaj i nie tylko że CP nie gwarantuje kanałów Cinemax w pakiecie RM i że mogą go bez konsekwencji go w pewnym momencie oddzielić od pakietu (i to nie mówię o wypowiedzieć sprzed 2-3 miesięcy, ale o takich liczących przynajmniej z pół roku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopia strony na dysku poszkodowanego to żaden dowód, ponieważ można taką stronę bez najmniejszych problemów poprostu sfabrykować.

 

I pewnie sąd uzna, że ja stronę sfabrykowałem, podobnie jak tysiące innych abonentów - identycznie stronę sfabrykowali. Zeznania dystrybutora CP także będą pewnie fałszywe... Aha, no i to, iż jedna z instytucji broniących praw klienta, widziała tę stronę, to tylko pewnie przywidzenie... A może to jakiś chochlik wdarł się kiedyś na stronę Cyfrowego Polsatu, i wpisał te Cinemaxy do oferty, a Cyfrowy Polsat o niczym nie wiedział, co?

Poza tym, gadanie, że mogłem sobie "sfabrykować" ofertę Polsatu jest bez sensu w sytuacji, gdy była ona dostępna publicznie.

Równie dobrze mógłbyś powiedzieć, że sfabrykowałem sobie wydanie wczorajszej Gazety Wyborczej. Sugeruję troszkę więcej poczucia rzeczywistości.

 

Maq, powiedz teraz, ale szczerze, dlaczego negujesz prawdę?

Dostajesz pensję od pana S. ?

Jeżeli tak, przedstaw jakiś wiarygodny, porządny argument.

 

A masz może zapis tej rozmowy? Bo z tego co wiem to CP nie nagrywa rozmów na infolinii (bynajmniej jeszcze się nie spotkałem z informacją o rejestracji rozmowy przed zgłoszeniem się konsultanta).

 

Mam świadków. To wystarczy.

 

Nie można powiedzieć że CP złamało prawo, poprostu jest sprytnie obeszło. Niestety ale takie są polskie realia że prawo jest u nas niedoskonałe.

 

Można powiedzieć, że złamało prawo. Mówię to jeszcze raz.

Obejście byłoby, gdyby CP umieścił właśnie jakąś informację mikroskopijnym druczkiem, że Cinemaxy mogą zostać wycofane z pakietu Relax Mix.

Doczytaj proszę akty prawne, które cytowałem, potem zabierz głos, jeżeli chodzi o prawo, bo widzę, że go po prostu nie znasz.

 

Ja osobiście nie mam nic wspólnego z CP (no oprócz tego że jestem ich abonentem, zresztą tak jak ty. Ale orientuję się trochę w kwestiach prawnych i nie widzę w twojej inicjatywie za dużych szans na wygraną z CP.

 

Masz rację, jestem abonentem CP, ale opłacam już tylko jeden abonament. Z drugiej umowy odstąpiłem zgodnie z polskim prawem, bo Cyfrowy Polsat kupiłem w Polsce.

Co do Twojej orientacji prawnej, ciężko mi się zgodzić z Twoim samozachwytem. Być może o prawie słyszałeś, jednak mam wrażenie, że cytowanych przeze mnie przepisów prawa, nigdy nie czytałeś...

Jeżeli chodzi o szanse... patrzysz przez pryzmat "potęgi" polsatu, nie przez pryzmat prawa, a to błąd. Nawet osoba mająca do czynienia na codzień z prawem w kancelarii rządowej, powiedziała, że jest szansa...

 

Do tego już wcześniej ja i jeszcze pare innych osób wyrażnie mówiliśmy tutaj i nie tylko że CP nie gwarantuje kanałów Cinemax w pakiecie RM i że mogą go bez konsekwencji go w pewnym momencie oddzielić od pakietu (i to nie mówię o wypowiedzieć sprzed 2-3 miesięcy, ale o takich liczących przynajmniej z pół roku).

 

Oooo, jestem pod wrażeniem. Głupiec ze mnie, że nie szukałem tego, gdy podpisywałem umowę, sugerując się "wiarygodną" ofertą Cyfrowego Polsatu.

BTW: Jak coś w sklepie kupujesz, to wychodzisz najpierw na miasto, i zaczepiasz ludzi, pytając o ten towar? Czy działa, czy jest dobry, czy się opłaca?

 

Według Twojego rozumowania, wyglądałoby to mniej więcej tak:

Idąc do Salonu Opla. aby kupić Vectrę, powinienem mieć podejrzenie co do sprzedawcy, z którym oglądam ten model, że będzie chciał ode mnie wyłudzić pieniądze właśnie za Vectrę, a wcisnąć mi Corsę...

Powinienem wówczas wyjść przed salon, i pytać napotkanych przechodniów, czy ta Vectra, to oby rzeczywiście Vectra - taka, jaką oglądam i czytam o niej w ofercie, a nie Corsa, czy tak?

A gdybym nie wyszedł pytać, Ty powiesz, że przecież Kowalski i Nowak mówili dawno, że ta Vectra, to Corsa, tak?

 

Nie mam więcej pytań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dzisiaj otrzymałem odpowiedź w sprawie Cinemaxów od Krajowej Rady Federacji Konsumentów.

 

Oto ich stanowisko w sprawie (sygnatura FK/RK/SU/205/07):

Cyt.:

"Usunięcie kanałów z oferty jest zmianą umowy. Każda zmiana umowy uprawnia odbiorcę do jej wypowiedzenia - oczywiście bez żadnych konsekwencji finansowych, chociaż zapewne Polsat będzie twierdził inaczej.

Powinien Pan obliczyć jaki procent abonamentu przypadał na wyłączone kanały i zażądać zwrotu tej części zapłaconych abonamentów. Wątpliwe jest, by Polsat zechciał zwrócić te pieniądze bez konieczności odwołania się do sądu. Proponowałbym więc dokonanie potrącenia, tzn. należy korzystać z usług Polsatu bez płacenia, a potem wysłać na piśmie informację, że należności potrąca Pan ze swoimi i umowę rozwiązać."

 

Dalsze informacje w sprawie będę przekazywał do informacji publicznej na bieżąco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...