Skocz do zawartości

Zakodowane Cinemax i Cinemax2 w pakiecie RM!!!


longin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 lutego napisałem

Nie wiem czy dobrze kombinuje mój sąsiad ale w/g niego jak się miało opłacony abonament do końca trwania umowy to jak się im nie odesłało porozumienia to sie dalej powinno oglądać Cinemaxy bo jak on twierdzi tak wynika to z regulaminu. Nie wiem czy dobrze kombinuje bo jeszcze sie do nich nie dodzwonił aby to sprawdzić. poniżej fragment regulaminu

 

Cytat:

Regulaminu świadczenia usług.

IV. oferta i opłata Abonamentowa. Pakiety programów.

 

Pkt. 7. CP zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości Opłaty Abonamentowej i opłaty tytułu udostępnienia Dekodera, jak również innych opłat należnych na podstawie Umowy lub niniejszego Regulaminu w drodze skierowania do Klienta pisemnego zawiadomienia. W takim przypadku Klient ma prawo odstąpić od Umowy w drodze złożenia pisemnego oświadczenia w terminie 14 dni od otrzymania od CP zawiadomienia o zmianie wysokości opłat, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, z zastrzeżeniem postanowień 11 ust.3 niniejszego regulaminu. W przypadku braku złożenia przez Klienta takiego oświadczenia w przewidywanym terminie, Klienta obowiązywać będą nowe stawki. W przypadku, w którym Klient uiścił opłaty z góry przed dniem wprowadzenia podwyżki, klienta takiego nie będzie dotyczyła podwyżka opłat w odniesieniu do tych okresów rozliczeniowych, co do których klient uiścił opłaty przed dniem wprowadzenia podwyżki.

 

Sąsiad zadzwonił dopiero dziś powiedzial w czym problem przeczytał ten ptk. regulaminu i o dziwo uznali jego reklamację i wciągu 15 minut włączyli mu Cinemx i Cinemax2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie wkleić to, co pisałem w innych miejscach:

 

Nie muszę chyba tłumaczyć, jak to Cyfrowy Polsat podstępnie namawiał klientów do zakupu Pakietów familijnego + Relax Mix, proponując w tym drugim, programy Cinemax i Cinemax2.

 

Na swojej stronie - http://www.cyfrowypolsat.pl (sprzed dnia 6 lutego), widniała oferta, w której pakiet Relax Mix zawierał oba wspomniane kanały. Do końca stycznia 2007 roku, na infoliniach Cyfrowego Polsatu, potwierdzano tę ofertę, naciągając potencjalnych klientów. Dopiero w lutym można było usłyszeć informację o wyłączeniu w/w programów z Relax Mix, a dodanie ich do Relax Mix Film.

 

Jak to wyglądało podczas zamówień:

Przeciętny Kowalski zainteresowany jest kupnem Cyfrowego Polsatu. Wchodzi na oficjalną stronę CP. WIdzi, że biorąc pakiet familijny + Relax Mix, zapłaci mniej za oba, a będzie miał wszystko, z wyjątkiem Playboya. Przegląda sobie programy, spodobały mu się. Postanowił zakupić CP. Zamówienia dokonał na stronie. Przysłano mu umowę z modułem CI. Kurier z nieświeżym oddechem wskazuje mu w pośpiechu, jaki papierek ma podpisać. Kowalski czyta umowę - szybko, niedokładnie, pomijając spis programów, który widział w ofercie na stronie CP. Niestety to był być może jego błąd - błąd istotny, o którym będzie mowa dalej.

Kowalski mógł także zamówić CP telefonicznie. Zadzwonił do konsultanta - ten potwierdził ofertę ze strony - do końca stycznia CP nie informował, że podstępnie wyłączy Cinemax i Cinemax2.

 

W pierwszym wypadku, Kowalski może zerwać umowę, jeżeli była zawarta do dnia zmiany oferty na http://www.cyfrowypolsat.pl, czyli do 6 lutego. W drugim wypadku, jeżeli była zawierana do dnia, w którym informowano na infolinii o wyłączeniu obu wspomnianych kanałów z pakietu Relax Mix, czyli do 1 lutego.

 

Na jakiej podstawie możemy zerwać umowę z Cyfrowym Polsatem?

Już mówię: Tu powracam do błędu istotnego.

Podstawą prawną będzie Kodeks Cywilny, dokładniej - jego IV dział zatutułowany "Wady oświadczenia woli".

Idźmy dalej:

Art. 84. mówi:

"§ 1. W razie błędu co do treści czynności prawnej można uchylić się od skutków prawnych swego oświadczenia woli. Jeżeli jednak oświadczenie woli było złożone innej osobie, uchylenie się od jego skutków prawnych dopuszczalne jest tylko wtedy, gdy błąd został wywołany przez tę osobę, chociażby bez jej winy, albo gdy wiedziała ona o błędzie lub mogła z łatwością błąd zauważyć; ograniczenie to nie dotyczy czynności prawnej nieodpłatnej.

§ 2. Można powoływać się tylko na błąd uzasadniający przypuszczenie, że gdyby składający oświadczenie woli nie działał pod wpływem błędu i oceniał sprawę rozsądnie, nie złożyłby oświadczenia tej treści (błąd istotny).".

 

Nie zauważyłem, aby ktoś na forach pamiętał o K.C. i tym artykule, a daje nam on spore możliwości. Cyfrowy Polsat nas oszukał, wykołował, naciągnął - jak zwał, tak zwał. Zapewne myślą, że nie można im nic zrobić, ale to nic bardziej omylnego. TP S.A. także tak myślała.

Tak więc nic, tylko korzystać z dobrodziejstw K.C., zastosować się do Art. 88., i pokazać palca Polsatowi tak, jak oni pokazali nam.

 

Dlaczego to piszę? Cyfrowy Polsat nie raczył odpowiedzieć mi na ani jednego maila, które do nich wysyłałem. Obsługa - jeżeli tak mogę ich nazwać - klienta, zbywała mnie (infolinia) i ignorowała, czując się wyższą, bezkarną. Wielu pracowników CP nie ma nawet bladego pojęcia o ofercie Polsatu - np. Pan Konsultant stwierdził, że przy abonamencie Familijnym, pierwszy miesiąc gratis jest tylko tego abonamentu, który się zamówiło - na stronie oczywiście można było przeczytać "+ Relax Mix". Cóź, to się nazywa "Konsultant z łapanki"...

Jedyny znak, jaki od Polsatu otrzymałem korespondencyjnie, to potwierdzenie przeczytania mojego maila od Grzegorza I.. Reszta została zignorowana. Jak widać, Cyfrowy Polsat ma w nosie klienta, którego dopiero zdobył - on już jest i będzie płacił przez kilkanaście miesięcy. Udało im się nabić w butelkę jednego, starają się o następnego.

 

Może warto zagłębić się w tę sprawę?

Może warto powiedzieć abonentom, że mają prawo zrezygnować z usług oszusta, który ich naciągnął?

Może warto także sprawę przekazać do takich instytucji, jak:

- Państwowa Inspekcja Handlowa

- Rzecznik Praw Konsumenta

- Federacja konsumenta

- Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta.

?

Jedno jest pewne - jednej osobie będzie ciężko z nimi wygrać, dlatego warto zebrać siły, aby pokazać, że nawet największa polska platforma musi szanować polskie prawo...

 

Dla chętnych - posiadam kopię ważniejszych podstron Cyfrowego Polsatu - do dnia 6 lutego.

Strona ta zmieniła się dziwnie szybko, gdy wysłałem do nich maila z informacją o możliwości odstąpienia od umowy..

 

Osobiście składałem Polsatowi taką propozycję:

"

Teraz moja propozycja:

Rezygnuję z Okrojonego pakietu Relax Mix, pozostając przy abonamencie Familijnym.

Pozostaję wtedy Waszym klientem - zapewne także po upływie okresu podstawowego.

W takiej sytuacji przysyłacie mi aneks do umowy, ja go podpisuję, odsyłam Wam. Macie klienta, który płaci za dwa abonamenty w jednym mieszkaniu.

 

Co gdybyście się na to nie zgodzili:

Odstępuję od jednej umowy całkowicie, powołując się na artykuł 84 K.C. § 1 i 2, pozostając jedynie klientem w przypadku drugiej umowy, jednakże jedynie do końca jej trwania z automatycznym trzymiesięcznym wymówieniem przed jej upływem.

W tym wypadku zastosuję się oczywiście do art. 88 K.C., dostarczając Wam odpowiednie oświadczenie na piśmie.

"

Niestety pracownicy Cyfrowego Polsatu są zbyt dumni z tego, co robią, aby rozmawiać z klientem, dlatego też nikt mi nie odpowiedział. Cóź, przyjdzie z nich zrezygnować. Być może ktoś by na to odpowiedział, gdyby 10000 abonentów zrezygnowało z CP.

 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Podpisałem umowę na Relax Mix w sierpniu 2006 roku na czas niokreślony. Wcześniej miałem Familijny. Teraz mi oczywiście Cinemaxy zakodowali. Czy coś zwojuję na infolinii Polsatu? Nie wiem czy opłaci się dzwonić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Na infolinii nic nie zwojujesz. Tam siedzą konsultanci - jeżeli tak ich można nazwać, z jakiejś łapanki.

 

Mogą Ci jedynie powiedzieć coś takiego:

"Aaaale my już dawno chcieliśmy Cinemax'y z Mixa zabrać..."

Nic pożyteczniejszego się nie dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIECH MI KTOS POWIE JAK PODPISAŁEM UMOWE ZE PRZEZ PÓŁ ROKU BEDE MIEC RELAX MIX ZA DARMO A POTEM MUSZE PŁACIC TO DLACZEGO ZAKODOWALI MI CINEMAX JAK W UMOWIE BYŁO ZE WSZYSTKI KANAŁY Z RELAX MIX + CINEMAX CZY ZA TO MOGE ROZWIAZAC UMOWE BO ONI SIE NIE WYWIAZALI Z UMOWY

 

Edycja RafiX: Ale jak głośno krzyczysz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro pol roku temu kanaly te byly w pakiecie RelaxMix to nalezy mu sie jezeli ma ta opcje za free zeby dalej mial te kanaly.

 

No ale na tej samej zasadzie nam się należy, bo wykupowaliśmy Remax Mix, kiedy były Cinemaksy, więc powinny być przez cały okres umowy, a ich niestety nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

my nie płaczemy tylko cyfrowy polsat nie wywiazał sie z umowy i dlatego rezygnuje z polsatu i przechodze do cyfry plus polsat zmienia sobie sam umowy

 

Polsat jak najbardziej wywiązał sie z umowy, lecz to to Ty jej nie przeczytałeś. Cienemax-y zostały przeniesione do innego pakietu. Lepiej, żeby stworzyc jakiś nowy pakiet, niż podwyższać cenę starego. Po co miałbyś płacić o 10 złotych więcej, jakby Cienemaxy Cię nie interesowały. Mnie np. interesuje tylko Foxlife, więc po co mam płacić 10 zł. więcej. I polsat barzo dobrze zrobił, że zmiast podnosić ceny, utworzył nowy pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...