Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Bułgar napisał(a):

Wrzało jak w kotle, lżono, wyśmiewano tych co chcieli walczyć o swoje, a tu niespodzianka.

Bo nie od dziś wiadomo jakie jest podejście operatora przy takich sprawach. Newet jak nie mają racji to operator uznaje reklamacje. Sam pisałem wiele reklamacji jak była dobrze uzasadniona to rozpatrzona pozytywnie. Pisałem już nie raz i do rzecznika praw i konsumenta i nie tylko wszysko jest opisane na forum.

3 godziny temu, Vaniliovsky napisał(a):

Rzeczywiście Canal+ przyznaje dostęp do Super Sport+ dla tych którzy mieli opcję MP do końca swojej umowy i napisali reklamację.

 

Ciekawe co na to osoby które tutaj w tym wątku wyśmiewali się z osób składających reklamację. 

 

Sam sobie Canal+ strzelił w kolano oferując ten pakiet nawet dzień przed końcem wyłączenia Polsat Sport Premium dla osób.

 

Największymi wygranymi są więc Ci którzy w tym roku przedłużyli umowę na 2 lata z opcją MP.

Prawo jest po stronie operatora gdyby chciał to by nie przyznał i pisać sobie można nawet i do jarka😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bułgar
22 minutes ago, czerstwy said:

Bo nie od dziś wiadomo jakie jest podejście operatora przy takich sprawach. Newet jak nie mają racji to operator uznaje reklamacje.

Nawet, gdy przyjąć podobny tok myślenia, wychodzi, że reklamacje warto pisać zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

2 godziny temu, viaplayfan napisał(a):

Jest UOKiK i sąd, jakby ktoś się uparł i o większą kasę chodziłoby...

 

Powodzenia. Gdy wszystko masz zapisane w umowie 😆

 

Operator zawsze może stosować własne decyzje reklamacyjne. Raczej udostępnianie LM w ramach reklamacji nie będzie masówką, i pewnie zależy od tego, kto ile miesięcznie oraz jakich głupot nagadał konsultant. Jednym opłaci się przyznać dostęp w ramach reklamacji, innym nie 💁‍♂️

Edytowane przez muza_tv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Vaniliovsky napisał(a):

Rzeczywiście Canal+ przyznaje dostęp do Super Sport+ dla tych którzy mieli opcję MP do końca swojej umowy i napisali reklamację.

 

Ciekawe co na to osoby które tutaj w tym wątku wyśmiewali się z osób składających reklamację. 

 

Sam sobie Canal+ strzelił w kolano oferując ten pakiet nawet dzień przed końcem wyłączenia Polsat Sport Premium dla osób.

 

Największymi wygranymi są więc Ci którzy w tym roku przedłużyli umowę na 2 lata z opcją MP.

 

Umowę przedłużałem w połowie czerwca na między innymi - Superpremium+ 4K i Mistrzowska Piłka, nowa wskakuje od 1go października (w obecnej to samo mam), jeżeli nie będzie LM od razu jak inni piszę reklamację co by dali LM do końca obecnej jak i w nowej.

6 minut temu, muza_tv napisał(a):

 

 

Powodzenia. Gdy wszystko masz zapisane w umowie 😆

 

Operator zawsze może stosować własne decyzje reklamacyjne. Raczej udostępnianie LM w ramach reklamacji nie będzie masówką, i pewnie zależy od tego, kto ile miesięcznie oraz jakich głupot nagadał konsultant. Jednym opłaci się przyznać dostęp w ramach reklamacji, innym nie 💁‍♂️

Stronę temu komuś uznano reklamację a umowę nie zawierał przez konsultanta 🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, adtur napisał(a):

U mnie dzisiaj przyszła odpowiedź na reklamację na ograniczenie oferty programowej w MP i Viaplay. Ws. Viaplay oczekiwałem obniżenia ceny i to odrzucono ale reklamację ws. MP uznano i przyznali mi bez opłat pakiet Super Sport do końca umowy czyli jeszcze ponad rok. Pani napisała, że decyzja została podjęta po odsłuchaniu rozmowy ale szczerze w to wątpię żeby się komuś chciało odsłuchiwać stare rozmowy. Zatem zachęcam do pisania reklamacji ws. Mistrzowskiej Piłki.

Czy reklamację wysłałeś pocztą lub w jakiejś innej formie, mailowo/na czacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, muza_tv napisał(a):

Powodzenia. Gdy wszystko masz zapisane w umowie 😆

Konsultant, ktokolwiek z obsługi klienta nie może wprowadzać w błąd. Po coś nagrywają rozmowy.

 

W Play udowadniałem, że konsultant wprowadził mnie w błąd i jeszcze wyszło na moje, że chyba przez dwa tygodnie miałem C+ za darmo.

 

@aro swoje dane, dane CANAL+, tytuł reklamacja, powołaj się na przepis art. 43e o prawach konsumenta i opisz, jak konsultant wprowadził w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze uargumentujesz to ci dadzą, jeśli pójdziesz na wojnę to prawnicy będą walczyć na papierki a argument nieczytania umowy na piśmie jest twoją przegraną.

W trybie reklamacyjnym mogą wszystko uznać tak napisał @czerstwy nawet absurdy.

Chodź w normalnym trybie nie powinno to przejść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, aro napisał(a):

Jakiej treści ta reklamacja w sprawie MP ma być i przez co to wysłać, jeśli można wiedzieć?

Portal WM właśnie się dowiedział, że reklamacje najlepiej składać przez strefę abonenta. Z informacji WM wynika, że tak jest najszybciej, od razu dostajesz potwierdzenie na maila i jesteś przyjazny dla środowiska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, LorDx napisał(a):

Chodź w normalnym trybie nie powinno to przejść.

Nie rozumiem o co Wam tutaj chodzi, skąd takie emocje, że ktoś pisze reklamację i jemu ją uwzględniają. Każdy może zrobić to samo, a jak nie chce to jego sprawa. Kilkunastu aktywnych tutaj forumowiczów reklamację złożyło i została uwzględniona. To są zdaje się sprawy między abonentem i operatorem, skoro operator reklamację uznał to jakiś cel w tym miał.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, waldi123 napisał(a):

Nie rozumiem o co Wam tutaj chodzi, skąd takie emocje, że ktoś pisze reklamację i jemu ją uwzględniają. 

Niech każdy kto chce pisze. Sam o tym pisałem, gdy co niektórzy chcieli pisać skargi do UOKiK-u - i jak można było przewidzieć i tak nikt nie napisał, co potwierdza poniekąd artykuł WM. 

Bardziej przeraża, że ludzie chcą napisać reklamacje, ale nie wiedzą jak i gdzie. W XXI wieku, w dobie internetu i nowych technologii nie widzą jak sklecić kilka zdań reklamacji. Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. 

Edytowane przez k05
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc to zamiast tego pakietu z LM wolałbym mieć dostęp do PSP z taką zawartością jaką obecnie oferuje. Ciekawe czy jakby C+ się dogadało z PB i PSP wróciło jako pakiet to czy ci którzy mieli MP będą mieć wybór. W ramach "rekompensaty" dostać LM od C+ czy PSP od PB. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak obiektywnie to tym co mają PSP w ramach "składaka" należy się zwrot za opcje dodatkową, której operator już nie udostępnia 
Natomiast jeśli ktoś miał np extra+ Sport i sport był jako pakiet eleven+viaplay+PSP to zwrot mu się nie należy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, _Artek_ napisał(a):

Tak obiektywnie to tym co mają PSP w ramach "składaka" należy się zwrot za opcje dodatkową, której operator już nie udostępnia 
Natomiast jeśli ktoś miał np extra+ Sport i sport był jako pakiet eleven+viaplay+PSP to zwrot mu się nie należy. :)

Mam jedną umowę z Mistrzowska Piłka, która była wyceniana na 10zł. I w tym miesiącu opłata o tę opcję została pomniejszona. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...