blondynek102 Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 (edytowane) To, że nie da u nich przejść z abonamentu po zakończonej, rozwiązanej umowie na ofertę, dajmy już na sprzęcie własnościowym do telewizji na kartę, dajmy nc+ na kartę to jest wielka farsa i niedomówienie tam z tym w Canal+, można doładowywać ten sprzęt potem tam u nich, a nic działać nie będzie i nikt środków nie zwróci i kosztów tego sprzętu własnościowego i jego wartości. I zostaje na końcu opcja albo abonament z powrotem na tym co jest albo nic i zblokowany przez nich sprzęt do wyrzucenia i koszta niedziałającego doładowania, których nikt nie chce zwrócić. I wtedy dopiero nowa umowa na nowym sprzęcie na abonament lub oferta na kartę też drugim sprzętem od nowa. Tak niestety jest u nich. U innych operatorów jest możliwość bez problemu takiego przejścia i płacenia doładowywania dalszego po zakończonej, rozwiązanej umowie (po wykupieniu, spłaceniu sprzętu na własność lub gdy był własnościowy zakupiony w sklepie z inną ofertą przed abonamentem) , a w Canal+ niestety nie ma takiej opcji czemuś. Z karty na abonament zachęcają i można od razu przechodzić, a w drugą stronę niestety blokują całkowicie wszystko i brak takowej możliwości, doładować można, ale nic nie będzie działać, gdyż sprzęt jest blokowany całkowicie na koniec umowy i przy jej rozwiązaniu i potem w ofercie na kartę na doładowania nic nie działa jak dajmy był w tym wcześniej lub został na własność i nie chcą tego odblokować. A jak nie był własnościowy, ale został spłacony, brak też opcji przejścia z tym na ofertę na kartę. Niby w jednym, a jest co innego abonament i telewizja satelitarna na kartę i doładowania i są problemy potem odsyłają jedni do drugich. To podobnie jakby ktoś miał abonament w telefonie komórkowym, i potem po zakończonej umowie nie mógł z tym przejść z tego na ofertę na kartę, a istniała tylko możliwość w jedną stronę, czyli z karty na abonament, a odwrotnie już nie. Zwłaszcza, ze to jest praktycznie cały dedykowany wszystek sprzęt tylko od nich i nigdzie więcej to nie będzie działać w ofercie dajmy innego operatora. Dodatkowo dedykowane po parowane pojedyńcze zestawy dekoder, karta lub moduł karta, tylko w tym jednym działające, że przy awaria jeden części drugiej identycznej nie dokupisz lub nie wymienisz i musisz wszystko wymieniać znowu na drugie i za to płacić. Chyba, że nie jest to sprzęt własnościowy wtedy za darmo wymienią, ale wtedy trzeba płacić przez cały czas umowy najem tego i nie zawsze to na własność zostaje trzeba to zdać lub spłacić, żeby zostało na własność. Ale tu nie ma możliwości z tego dalszego korzystania. Dajmy w słabszej tańszej ofercie na karta, jak kogoś nie stać na drogie podwójne, potrójne, poczwórne abonamenty za to samo dajmy w jednym lokalu. Blokują w abonamencie po prostu nie patrzą czy to jest własnościowe, czy nie. I potem z innej oferty na tym nie można skorzystać, dajmy tej na kartę po zakończonej umowie. Trzeba iść do sklepu po drugie, no tak tam to z półek ten sprzęt dedykowany, aż przewraca, aż tyle tego jest i tylko on sam, bo w innym nic nie będzie działać i brakuje innego. Nie tak jak kiedyś różne marki i.t.p Edytowane 17 Kwietnia 2023 przez blondynek102 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cactus Opublikowano 19 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2023 (edytowane) W dniu 14.04.2023 o 13:23, ircios napisał(a): Z 2 złego D4k jest lepszy...to oczywiste. Jednak jeśli masz swój sprzęt to bierz moduł. za d4k muszę doplacać 5zł za wynajem, konsultant proponuje wifi premium boxa za 0zł. Nie potrzebuje ani 4k ani dysku bo dekoder bedzie w sypialni gdzie jest starszy telewizor. Zalezy mi tylko na bezawaryjnosci i żeby sie nie wieszał. Czy wifi premium box jest ok ? Konsultant twierdzi że nie warto brać teraz d4k bo za kilka miesiecy i tak będą wymieniać wszystkie starsze dekodery (bez 4k) na nowsze 4k i wtedy mi dadzą d4k za darmo, a jak wezme teraz za 5zł to już tak zostanie do końca. Nie wiem czy mu wierzyć. Edytowane 19 Kwietnia 2023 przez cactus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terracan1929 Opublikowano 19 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2023 4 minuty temu, cactus napisał(a): Czy wifi premium box jest ok ? Mam w sypialni. Też chciałem wymienić na dualboxa (mam w salonie - o niebo lepszy), ale chcieli dopłaty ,więc zostawiłem. Fatalne EPG, beznadziejne VOD, ale jako sam dekoder do oglądania, to nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cactus Opublikowano 19 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2023 (edytowane) A może ultrabox 4k? Tylko też pewnie bedzie doplata 5zł.... Edytowane 19 Kwietnia 2023 przez cactus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 19 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2023 9 minut temu, cactus napisał(a): może ultrabox 4k Nie wydają już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cactus Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 ze względu na co? Planują przejść tylko na jeden model tunera w przyszłości ? tj d4k? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Na to, że nie jest już produkowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 (edytowane) 54 minuty temu, cactus napisał(a): ze względu na co? Planują przejść tylko na jeden model tunera w przyszłości ? tj d4k? Ma być nowy dekoder 4k. Global One 4k, lecz nie wiadomo kiedy... Premiumbox jest ok. Edytowane 20 Kwietnia 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cactus Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 dzięki za wyjaśnienie, a to info od konsultanta że będą wymieniać wszystkie tunery (nie 4k) na nowe bez dopłat, w ciągu kilku miesięcy to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Konsulom się nie wierzy. Może tak być, może tak nie być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Będą odmowy przedłużeń i tyle to praktyka już przetestowana z MR, dekoder musi być gotowy na streaming. Mogą zrobić model hybrydowy umowy i nie wszystko puszczać sat, jak tvp3 regionalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cactus Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 ale wedlug konsultanta (a nawet dwoch) oni zamierzają wymieniać stare tunery w trakcie trwania umow, mozliwe że chodzi o pełne przejscie na nagre- nie jestem specem w tym temacie. I ta wymiana ma być gratis i wedle niego nie warto brać teraz dualboxa za 5zl bo za chwile dadzą go (albo podobny 4k) za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 upieką 2 pieczenie na 1 ogniu, nie będą musieli wynajmować tp, dekodery bądą przystosowane do IPTV. wszystkie conaxowe i te po cyfrze to złom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cactus Opublikowano 22 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2023 W dniu 12.04.2023 o 19:00, PawelTSW napisał(a): Znam osobę która kupiła taki używany za 50 zł i wcisnęła kit że taki dostała od nich - przeszło jeszcze wracając do tematu? Czy numer seryjny tunera jest zapisany tylko na etykiecie na zewnątrz czy moze gdzieś w menu serwisowym też da się sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 22 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2023 Każdy dekoder posiada etykietę z numerem seryjnym oraz numer ten można sprawdzić w menu serwisowym dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 23 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2023 W dniu 12.04.2023 o 19:00, PawelTSW napisał(a): Znam osobę która kupiła taki używany za 50 zł i wcisnęła kit że taki dostała od nich - przeszło Pracownik w tym punkcie musiałby być nieźle rozgarnięty, a z drugiej strony system by tego nie puścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 23 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2023 (edytowane) Pracownik wychwycił ze numer się nie zgadza, ale abonent wcisnął kit że taki dostał kiedyś i poszło do centrali, warszawa to uznała, że może miał wymianę i nie wprowadzili jego nr seryjnego do systemu Edytowane 23 Kwietnia 2023 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 czyli nie dostał kwitu że oddał , i co oddał, tak jakby do magazynu teleportował się dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
django Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 @LorDx W takim przypadku pewnie zwrot dekodera został przyjęty na ręcznie pisanym formularzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 52 minuty temu, LorDx napisał(a): czyli nie dostał kwitu że oddał Dekodery wyczyszczone ze strefy i zostały wydane nowe, także wszystko "zadziałało" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Wszystko przechodzi przez system, niema opcji przyjęcia czegoś na boku, norma ISO. Tak jak wydają tak też przyjmują. Musieli odpuścić bo stare dekodery idą na złom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 To może odpuścili, w każdym razie udało się obejść zwrot prawidłowego dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 4 godziny temu, LorDx napisał(a): Wszystko przechodzi przez system, niema opcji przyjęcia czegoś na boku, norma ISO. Tak jak wydają tak też przyjmują. Musieli odpuścić bo stare dekodery idą na złom. @LorDx W pewnych sytuacjach jak w salonie w systemie nie da się z jakichś przyczyn zrobić wymiany/wydania/zwrotu sprzętu, to wtedy cała operacja jest robiona w salonie na ręcznie pisanym formularzu i ktoś wyżej po prostu dokonuje zmian w systemie na umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 W tej platformie można obejść wszystkie procedury. I jak ktoś mówi że nie da się to można być pewnym że na 100% się da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Za dużo takich papierkowych zleceń nie przejdzie, szkoda umowy na camelach nie pszepuszczają w ten sam sposób tylko system każe wymieniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.