Gość Krzysiek11:) Opublikowano 21 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 Dzisiaj po korowodach udało się wymienić dekoder wifiBOX+ na wifiPremiumBOX+ w Multiroom. W Strefie CANAL+ dostałem zapewnienia, że mam taką możliwość. W salonie twierdzili, że jest za mało tych dekoderów w obiegu i że nie ma takiej możliwości, że brak w systemie takiej możliwości. Jedynie dekoder 4K za 15 zł/mies. Zadzwoniłem więc na infolinię przy nich i po rozmowie z przełożonym taką ofertę przesłano do punktu i po kilku minutach pojawiło się w systemie i udało się wymienić dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 21 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 @Krzysiek11:)pewnie niedługo wycofają z obrotu ten wifiszrot jak każdy będzie wymieniał. Mogliby zostawić tylko 4K i WifiPremium+. Przynajmniej te dwa dekodery chodzą dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 21 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 Ja dostałem info w strefie że taka możliwość pojawi się za miesiąc tyle że pytałem o ultrabox w multi dla obecnych abonentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 21 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 (edytowane) UltraBOX+ 4K jest już dostępny w Multiroom dla stałych Abonentów. Edytowane 21 Lutego 2022 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 21 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 to iść do salonu czy dzwonić na infolinie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 21 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 (edytowane) 44 minuty temu, _Artek_ napisał: Zadzwoń niech ci wrzuca ofertę na konto i wtedy do salonu. Edytowane 21 Lutego 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 21 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 Co mam im powiedzieć „wrzućcie mi ofertę na konto jak w strefie piszą że nie ma takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 (edytowane) To powiedz, że ci pisali, że jest możliwość. Nikt tego nie sprawdza. U mnie rozmowa konsultanta zaczęła się od tego, że twierdził, że nie ma możliwości wymiany na inny dekoder niż wifiBOX+, po czym wysłuchał mnie i poszedł na 5 min rozmowy z przełożonym, jak wrócił to powiedział, że faktycznie już taką możliwość jest i zaraz wrzuca ofertę w system dla mnie - wysłał też na email dokumenty i czekaliśmy w Salonie aż się u nich pojawi. Wymiana jest bez ponoszenia opłaty aktywacyjnej a nazwa promocji to: Warunki Promocji: Multiroom Standard/High Standard + dysk dla Abonentów (12/21) - U Edytowane 22 Lutego 2022 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 (edytowane) ok zapytam bo ten szrot jednak denerwuje update znalazłem regulamin i wiem gdzie jest haczyk tam podają że przy umowach na 24 miesiące. Edytowane 22 Lutego 2022 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 (edytowane) @_Artek_ Dla nowych jest 24 miesiące w Regulaminie. W tych warunkach, które ja podałem z literką U (upgrade) dla stałych Abonentów jest inny zapis "do końca okresu oznaczonego Umowy (po miesiącu skorzystania z Promocji1)". U mnie wifiBOX+ działał dosyć dobrze, dopiero ostatnio zaczął tak zamulać, że przełączanie kanałów trwało kilka minut albo sam sobie głośność regulował. Edytowane 22 Lutego 2022 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 ok zaraz będę dzwonił dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 @Krzysiek11:)u mnie sam sobie głośność reguluje i zmienia kanały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Serialu Grzesznica (sezon 3) nie ma już w C+ online? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Jestem już po rozmowie z konsultantem, dziś jadę wymienić jednego Wifiboxa na WifiPremium Boxa z dyskiem. Opłata miesięczna wzrośnie mi o 2 zł. Mogłem wymienić na 4K ale nie zależało mi na tym bo nie mam TV 4K a 3 kanałów jednocześnie w multiroomie nie będę nagrywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 @Ozzy666coś wspominał konsultant że ludzie często wymieniają albo pytał dlaczego wymieniasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 @Vaniliovsky Pytał czemu chcę wymienić. Powiedziałem że jestem nie zadowolony z działania Wifiboxa jak i z jego funkcji PVR Ready. Nie drążył tematu, aby spytał czy chcę wymienić od razu dwa WifiBoxy, odparłem że tylko jeden bo z drugiego przy końcu umowy będę rezygnował. Całość załatwione w 5 minut. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 (edytowane) U mnie konsultant nie pytał, powiedział, że nie dziwi się, że chce wymienić, bo wifiBOX+ żyje swoim życiem @Ozzy666a ofertę Ci wrzucił do systemu i na email? Bo w salonie pewnie nie będą widzieć tej oferty Edytowane 22 Lutego 2022 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 15 minut temu, Toma441 napisał: Serialu Grzesznica (sezon 3) nie ma już w C+ online? Nie ma. Jest za to na Netflix. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Kolejny serial na liście, którego nie zdążyłem obejrzeć w ofercie serwisu, który reklamuje się jako ten mający "więcej, niż inni", do oglądania "gdzie i kiedy chcesz." " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
To ja50 Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 (edytowane) Canal + to jakieś beksy. Nie dodali mi kanałów na igrzyskach olimpijskich w Pekinie takie jak: Eurosport 3 - 5 i 4K i na zeszłorocznych igrzyskach olimpijskich w Tokio takie jak: Eurosport 3 - 9 i 4K. Brakuje też kanałów takie jak: Filmax HD Filmax 4K Red Top TV HD Red Top TV 4K TVP Kobieta HD Docubox HD Fashionbox HD Fast & Fun HD 360 Tune Box HD Funbox 4K Ultra HD Dizi HD Polsat Rodzina HD Polsat Sport HD Polsat Sport Extra HD Polsat Sport Fight HD Polsat Sport News HD Insight TV UHD Fashion TV UHD Mixtape HD Music Box Polska HD Top Kids HD Top Kids Jr HD Xtreme TV HD Eska TV HD Eska TV Extra HD Power TV HD Zoom TV HD Metro HD WP HD Niech zmienią numerację kanałów. 1 - 100 Ogólne/Informacja 100 - 200 Rozrywka 250 - 300 Kanały 4K 300 - 400 Informacyjne 400 - 499 Filmowe 430 - 470 Premium Canal +/HBO, Cinemax, Filmbox. 500 - 660 Sportowe 660 - 699 Dzieci 700 - 799 Muzyka 800 - 899 Zagraniczne od 900 Erotyczne i FTA Edytowane 22 Lutego 2022 przez To ja50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 10 minut temu, To ja50 napisał: Nie dodali mi kanałów na igrzyskach olimpijskich w Pekinie takie jak: Eurosport 3 - 5 i 4K i na zeszłorocznych igrzyskach olimpijskich w Tokio takie jak: Eurosport 3 - 9 i 4K. Brakuje też kanałów takie jak: A obiecali ci że dodadzą? A kto powiedział że brakuje tych poniżej? Myślisz że będziesz mieć wszystkie kanały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
To ja50 Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Nie wierzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 @Krzysiek11:) Wrzucił, pytałem się o to dwukrotnie na e-mail dostałem potwierdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kauj1 Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 Witam. Ja dzisiaj w strefie na chacie pisałem z konsultantem w sprawie wymiany dekoderów w multiroomie (mam 2 x wifi box). Po sprawdzeniu w systemie potwierdzono, że mogę wymienić nawet dziś na 4k albo wifi premium box. Ale cen mi nie podano. Wszelkie info w punkcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 22 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 (edytowane) @To ja50Niezły marzyciel z ciebie z tymi kanałami, fakt niektóre z nich by się przydały. Z wyjątkiem tych śmieci od MWE. Edytowane 22 Lutego 2022 przez Jaś Fasola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.