Skocz do zawartości

Pytania do konsultanta platformy CANAL+


konsulnc
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy do pakietu Comfort+ można dokupić Canal+? Interesują mnie tylko filmy.

Na jakich warunkach?

Ofety są przyznawane indywidualnie. Naprawdę. Zadzwoń na infilinię, podaj numer abonenta, to dostaniesz odpowiedź.

 

Możesz jakoś udowodnić że pracujesz tam gdzie twierdzisz że pracujesz?

W jaki sposób mam Ci to udowodnić, zwłaszcza Tobie, równie młodemu forumowiczowi. Zaufanie to podstawa.

 

Największą przeszkodą w komunikacji są konsultanci, którzy wyprawiają dziwne rzeczy! Ile jest wkurzonych ludzi na tym forum...

Dzwne, czyli jakie?

 

Ostatnio na połączenie czekałem ponad pół godziny! Bawiliście się spliterami. Nie twierdze że Ty się obijasz - wprost przeciwnie uważam że skoro tak trudno się dodzwonić to nc+ powinna zatrudnić więcej osób!

Dzieje się tak, dlatego, że większość dzwoni niepotrzebnie i blokuje linię. Serio. Wiedzą, że nie zapłacili rachunków i po raz n-ty dzwonią, bo nie mają sygnału. Albo z oszczęsdności wyłączaja dekoder od prądu i dzwonią w sprawie uprawnień, które można z poziomu infolinii automatycznej ponowić i w ICA bez rozmowy z konsultantem. A co do zatrudniania - to "praca na słuchawkach" jak inna "praca na słuchawkach"... Rotacja duża... Co eusz widuję nowych, szkolenia są ciągle, widzę, że w internecie oferty pracy też. Zaprszam, zobaczysz od śeodka jak to jest.

 

Odkąd nastało nc+ świat się zmienił. Traktowany jestem jak śmieć i żadnego bonusu nie otrzymałem - mam platynę za 99.

Przypomnę tylko, że Comfort+ to 59 zł, Extra+ to 30 zł, najem dekodera to 20 zł. HBO 25 zł. Porównaj to do kanałów, które masz i kwoty jaką płacisz. Życzę Ci, abyś chcociaż za jednen miesiąc zapłacił ceny bez promocji, poczujesz wartość zniżek, które masz. Często słyszę, że nowi klienci mają lepiej. A w czym? Najem dekodera, opłata aktywacyjna, kaucja, dopłata za Extra+? Brak mozłiwości podłączenia pewnych opcji w promocji? Naprawdę stali klienci mają dużo lepiej, zwłaszcza Ci starzy, jescze z dawnej Cyfry+. Ale nie da się mieć oferty Superpremium, która na stronie internetowej widnieje za 109,90 tylko za 59 zł, bo jestem stałym klientem.

I szczerze nie godzę się na takie rabaty i popieram politykę firmy - inaczej pewnie 5 zł, a może 2 zł za godzinę pracy bym dostawał, gdyby ludzie za "platynę" płacili po np. 59 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje pytanko powyżej jeszcze odpowiedz :) . Sami dajecie takie oferty za 59 zł - ludzie mają neta czytają i też chcą . Czy ty jako klient , chciałbyś płacić 99 czy 59 zł za to samo . Wiedząc że na forum ludzie dostali to w takiej cenie . Ja czułbym się [beep]em :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie zniżki-gratisy to liczba abonentów Nc+ zmniejszyła o jakieś pół miliona a operator nie byłby w stanie zatrzymać odpływu klientów.Wartość oferty zweryfikowały głosy oburzonych abonentów.Albo nc+ będzie dawał promocje albo konkurencja "p[beep]rnie" oferując lepsze warunki.

Konsultanci też się wycwanili:np o extra+ trzeba się upomnieć itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie raz spotkałem się z olbrzymią niekompetencją pośród pracowników CTA i w sumie statystycznie nie ma różnicy, czy po drugiej strony drutu siedzi konsultant płci żeńskiej, czy męskiej, kompletnie ganz egal.

 

Już nawet miałem taki przypadek, że nie było możliwości nawiązania przytomnego dialogu, jako że ze zdumieniem skonstatowałem, że po drugiej stronie siedzi kompletna tabula rasa.

 

Zdaję sobie sprawę, że praca w centrum telefonicznym to nie szczyt marzeń, i że pewnie jest tam spora rotacja, takoż nie mam do zespołu pracujących tam konsultantów pretensji, mam natomiast gotowe zarzuty pod adresem ludzi, którzy rekrutują pracowników do CTA, bo to głównie oni odpowiadają za taki stan, jaki dawniej i obecnie funkcjonuje.

 

 

Może ja się wypowiem, W CTA, a konkretnie w dziale utrzymania klienta pracowałem ponad 4 lata jeszcze w czasach dawnej Cyfry , obecnie jestem dystrybutorem, to ,że się tak dzieje to jest tylko i wyłącznie wina NC+ , nie szanują swoich pracowników, bardzo wiele akcji zlecają outsorcingowym call center-bo tak taniej oczywiscie, tacy pracownicy maja 2,3 dniowe szkolenie , płącą im marne grosze , więc nie mają zielonego pojecia o systemie , procedurach itp. Dodam tylko, ze sporo moich znajomych dalej pracuje w call center i zarabia się tam mniej niż 6,7 lat temu-wiec odpowiedz macie. Mam szczerze powiedziawszy gdzies co na to moze sobie powiedziec ITI. NC+ jest zwyklym wyzyskiwaczem i to dziala zarowno w kierunku swoich abonentow , jak i pracownikow , obecnie jestem tylko ich wspolpracownikiem, ale to co sie dzieje to naprawde wola o pomste do Nieba. Przyklad- NC+ oglasza konkurs dla swoich konsultantow tudzież sprzedawcow, daje dodatkowe prowizje za kazda umowe, oglasza regulamin konkursu-nagrody wyplacamy w terminie 15 dni roboczych, mija 45 dni i dalej nagrod nie ma. Caly zarzad i smietanka lata sobie na mecze Ligii Mistrzow, imprezy na 30 lecie Canal w PAryzu+ ,a wszystkich pracownikow ma gleboko gdzies. A jaka płaca , taka praca. Przyklad numer 2 , moze wiecie , moze nie wiecie nc+ wprowadzilo oferte dla biznesu(najtanszy pakiet 400 zł nettO- w przekroju calej umowy to zysk od klienta rzedu 14000 zł) wiecie ile z takiej umowy ma dystrybutor??? 0 -słownie zero , co lepsze, taka umowa nie liczy sie nawet do planu sprzdazy. Jak to inaczej nazwac jak nie wyzysk? Wiec kto traci na tym najwiecej? Abonenci! Moze ktos pojdzie po rozum do glowy w koncu, ale poki co sie nie zanosi. A Kolego Konsultancie widac ,ze chyba jeszcze krotko pracujesz w NC+ i nie poznales strategii tej firmy i co tam sie doglebnie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie się temat rozwija . Mi tak po ludzku szkoda tych konsultantów , muszą mieć stalowe nerwy i jeszcze grosze zarabiają . To też wina naszej mentalności i chciwości . Szef np. Francuz a jego podwładni to Polacy . Ci na górze żeby się wybić jeszcze wyżej , stosują zastraszanie i poniżanie swoich podwładnych ( Polak Polakowi wilkiem ) . Pracownicy drżą o prace i idą na rzeź jak baranki ( na twoje miejsce jest 10 innych słyszą dziennie ) . Sytuacja w nc+ przypomina hipermarket . Są promocje ale tez pracownicy , myją zgnite mięso !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mam pytanie. Jak będzie wyglądała sprawa multiroomu po nowym roku. Otóż mam umowę do końca czerwca 2014 r. i żeby się potem nie okazało, że będę zmuszony do wymiany dekoderów na ADB i multiroom po N. Mam teraz Cameleony i jestem bardzo zadowolony. W niedalekiej przyszłości chcę dokupić sobie dekoder na wolnym rynku, a Sagema włożyć do szafy i pytam dlatego żeby kasy w błoto nie wyłożyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie się bujam od 1.5 miesiąca z reklamacją...

Przedłużałem umowę 1 sierpnia. Wynegocjowana cena mojego pakietu 94.90zł/mc. Dla upewnienia się nawet z mojej strony padło pytanie: "czy wliczyła Pani wszystkie opcje, które posiadam plus 2 dekodery PVR i multiroom"? "Tak oczywiście, wszystko 94.90/mc".

Na koniec natomiast padło zdanie, które mnie trochę zastanowiło: "Nawet jakby wyświetlała się inna cena w systemie to płaci Pan 94.90..."

No i oczywiście za pierwszy miesiąc wyświetliła się jakaś cena z kosmosu, potem dopiero odliczyli rabaty, ale po nich dostaję rachunki na 129.90.

No więc dzwonię z reklamacją, przyjęli. Dostałem nawet list potwierdzający, że zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni i otrzymam powiadomienie na piśmie.

Minęło 1.5 miesiąca - nic. Dzwonię na ifolinię, panienka sprawdza, no jest reklamacja, rozpatrzona z połowie października. Mówię "nie dostałem żadnej informacji". Panienka bardzo przeprasza i "już zaznaczam żeby wysłali powiadomienie". "A może mi pani powiedzieć jak została rozpatrzona"? Nie, bo ona nie widzi tego... :crazy: Jakiś absurd!

Albo mają tam niesamowity bu...el, albo po prostu celowe działanie "a nóż klient oleje sprawę". :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mam pytanie. Jak będzie wyglądała sprawa multiroomu po nowym roku. Otóż mam umowę do końca czerwca 2014 r. i żeby się potem nie okazało, że będę zmuszony do wymiany dekoderów na ADB i multiroom po N. Mam teraz Cameleony i jestem bardzo zadowolony. W niedalekiej przyszłości chcę dokupić sobie dekoder na wolnym rynku, a Sagema włożyć do szafy i pytam dlatego żeby kasy w błoto nie wyłożyć

Twoje pytanie to radzę skierować do wróżki a nie konsultanta.Ta umowa do końca czerwca 2014 jeszcze ci się nie skończyła?Bo tu już grudzień za pasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Koz nie bardzo wiem jakiej odpowiedzi oczekujesz i jaki wpływ ma konsultant nc+ na rozwiązanie twojego problemu. Jeśli odpowiedź najszybciej jak to będzie możliwe Cię satysfakcjonuje to ok. Nikt nie poda Ci daty, bo nigdy nie wiadomo z wyprzedzeniem kiedy i w jakim zakresie szykowana jest aktualizacja oprogramowania dla konkretnych modeli dekoderów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem że konsultanci wyprawiają dziwne rzeczy, bo nie wiem czy nazwać to niekompetencją czy oszukiwaniem?

Konsultant przy przedłużaniu umowy:

- daje paczkę Canał+ na cały okres umowy za darmo, za drugi miesiąc przychodzi rachunek za tą paczkę, bo okazuje się za free był tylko miesiąc.

- twierdzi że abonent dostanie przeszło STO nowych kanałów, choć teraz ma ich już ze 120 (pakiet ok 60zł) = razem nc+ nie ma tyle kanałów. Liczba kanałów po podpisaniu umowy się nie zmienia.

Chcesz więcej - pisałeś że czytasz to forum od jakiegoś czasu. Przypadek @bogdan425 gdzie od kiedy grzebiecie w spliterach mrozi mu obraz, nie ma splitera a za namową konsula wydał 200PLN na sprawdzenie instalacji!

 

Nie wierzę że większość dzwoni niepotrzebnie. Dla Ciebie problem błahy, dla klienta nie. Płaci klient. Infolinia po to jest żeby na nią dzwonić... Nie jest od dzisiaj, skoro sporo ludzi dzwoni i trzeba długo czekać to jednak najprostszym sposobem jest zatrudnić więcej ludzi.

Wynika z Twojej odpowiedzi obraz że źli klienci przeszkadzają... Powinni płacić i siedzieć cicho.

 

Rotacja w pracy - za to odpowiedzialna jest nc+. Ludzie chyba nie odchodzą bo jest im za dobrze, stąd ciągle trzeba nowych szkolić...

 

Życzę Ci, abyś chcociaż za jednen miesiąc zapłacił ceny bez promocji, poczujesz wartość zniżek, które masz.

Tak źle koledze z forum życzysz? :cry: W ofercie możecie cenę dać nawet 200zł za comfort - tyle że wiadomo że nikt tego nie kupi, bo cena ta jest tylko po to żeby klientowi zaproponować super zniżkę!

 

nie godzę się na takie rabaty i popieram politykę firmy - inaczej pewnie 5 zł, a może 2 zł za godzinę pracy bym dostawał

Mi się wydaje że pierwsi przy wypłatach są właściciele, udziałowcy, prezesi... Zwykły pracownik jest pod koniec hierarchii. "Platyny" za 59 nie dostaje raczej dlatego, a nie dlatego żeby nc+ mogła Ci płacić więcej niż 5zł. Tymi słowami bronisz raczej kolejnych miliardów dla właścicieli niż swoich kilku zł. Zaraz mi napiszesz że jak ja dostaje zniżkę to Ty na urlop nie jedziesz i jestem wyzyskiwaczem...

 

Po Twojej odpowiedzi tym bardziej dowód że jesteś pracownikiem a nie reklamujesz nc+ tutaj (choć to by było i tak dość zbieżne) byłby pomocny. Dowód dla wszystkich, nie tylko dla mnie. Pytanie "jak" jest otwarte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi coś się tak kojarzy. Tym niemniej za listopad znów dostałem rachunek z kwotą 129.90

 

No i po raz kolejny okazało się, że wystarczy trafić na kumatego konsultanta po drugiej stronie. Zadzwoniłem z problemem technicznym (z NC+ Go) i przy okazji tylko wyszła kwestia statusu reklamacji. Gość sam zaproponował, że sprawdzi (wcześniej panienka "niedasię" nie mogła sprawdzić... :? ). Temat mam nadzieję załatwiony, błędnie naliczone opłaty mają być wycofane. W umowie widniała prawidłowa kwota (94.9/mc), ale w systemie wysyłającym FV nie zrabatowane zostały dekodery PVR i multiroom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mam pytanie. Jak będzie wyglądała sprawa multiroomu po nowym roku. Otóż mam umowę do końca czerwca 2014 r. i żeby się potem nie okazało, że będę zmuszony do wymiany dekoderów na ADB i multiroom po N. Mam teraz Cameleony i jestem bardzo zadowolony. W niedalekiej przyszłości chcę dokupić sobie dekoder na wolnym rynku, a Sagema włożyć do szafy i pytam dlatego żeby kasy w błoto nie wyłożyć

Twoje pytanie to radzę skierować do wróżki a nie konsultanta.Ta umowa do końca czerwca 2014 jeszcze ci się nie skończyła?Bo tu już grudzień za pasem.

Oczywiście, że chodziło mi o czerwiec 2015 r. Moja pomyłka :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dlaczego NC+ traktuje swoich klientów jako potencjalnych złodziei uniemożliwiając nagrywanie więcej jak jednego programu (chodzi o karty kameleon i o zasadę jedna karta jeden dekoder wielogłowicowy)

NIe do końca rozumiem do czego masz zastrzeżenie. Chciałbyś nagrywać jednocześnie np. 10 programów? TO chyba technicznie niewykonalne.

 

[quote name="prezes J"Nie wierzę że większość dzwoni niepotrzebnie. Dla Ciebie problem błahy' date=' dla klienta nie. Płaci klient. Infolinia po to jest żeby na nią dzwonić... Nie jest od dzisiaj, skoro sporo ludzi dzwoni i trzeba długo czekać to jednak najprostszym sposobem jest zatrudnić więcej ludzi.

Wynika z Twojej odpowiedzi obraz że źli klienci przeszkadzają... Powinni płacić i siedzieć cicho.

 

Rotacja w pracy - za to odpowiedzialna jest nc+. Ludzie chyba nie odchodzą bo jest im za dobrze, stąd ciągle trzeba nowych szkolić...[/quote]

Ogłoszeń o rekrutacji do BOK w Krakowie i CC w Warszawie nie brakuje, jak chcesz, to zawsze możesz dołączyć. Nie napisałem, że klienci mi przeszkadzają. Nie znoszę tylko narzekań, że muszą czekać i próbują mnie za to obwiniać w momencie, gdy siedzę przy komputerze od np. 3 godzin i ani minuty jeszcze na przerwie nie byłem. A zmęczenie potęguje błędy.

I naprawdę gdyby ludzie umieli myśleć, to połowa nie musiałaby do nas dzwonić.

 

 

Zapraszam do zadawania pytań, w tym wątku, na PW nie odpowiadam. Nie odpowiadam w sprawie konkretnych ofert, aby nie byś posądzonym o naruszanie tajemnic przedsiębiorstwa. Co do kwestii technicznych typu "kiedy poprawicie oprogramowanie ADB" to nie do mnie pytanie, ja oprogramowania dekoderów nie poprawiam.

Ale to też dobra okazja by wspomnieć na to, co nawet na forum można przeczytać: są zwolennicy i przeciwnicy ADB, są tacy co uważają, że sprzęt dawnej Cyfry+ to syf, a są tacy, co za nic w świecie z niego nie zrezygnują... Piszecie na forum, że NC+ trochę za bardzo narzuca Sagemcomy... Ja się cieszę, bo łatwiej będzie pomagać abonentom. Obecnie mamy sprzęt dawnej N: trzy typy dekoderów bez dysku twardego i trzy typy z dyskiem. Sprzęt HD dawnej Cyfry+ to dwa typy dekoderów z dyskiem, dwa rodzaje Sagemcomów HD, WiFiBox. A d tego cała masa dekoderów SD z różnych lat... Wiecie jak trudno się w tym wszystkim połapać? Dlatego liczę, że wyłączanie kopii SD i zwiększenie oferty kanałów kodowanych w MPEG-4 ujednolici sprzęt, który nasi abonenci najmują, a tym samym będzie łatwiej szkolić konsultantów i ludziom pomagać.

 

A może macie jakieś rozmowy, słowa moich koleżanek i kolegów, które utkwiły Wam w pamięci? Może konkretne zachowania? Pytajcie, postaram się wyjaśnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagrywanie 10 programów na raz jest jak najbardziej technicznie możliwe i nie ma nic w tym złego na przeszkodzie jedynie stoi wasz sprzęt. Aspirujecie do oferty premium a wasze dekodery są na poziomie które urąga wszystkim normom

A jak chcesz rozwiązać swoje problemy z obsługą tego szajsu namów nc+ żeby zrezygnowało ze sprzętu dedykowanego tylko oferowało same karty dostępu odsyłał byś tylko do producenta z pytaniami technicznymi a tak nie narzekaj winna jest durna polityka twojego pracodawcy pod pozorem wymagań dostawców filmowych kosi kasę za wynajem złomów

Na ludzi to nie narzekaj bo jak by zaczęli myśleć żadnego cyrografu z nc+ nie podpisali żeby mieć to samo za pół waszej ceny albo za darmo wystarczy pomyśleć a tak są leniwi i nie myślą i płacą dla was ciężką kasę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie ." Dlaczego jest u was taki bałagan . Chciałem dobrać sagemcoma hd do multiroom . Jeden konsultant że ok , może mi go dać ( cena pakietów za wysoka i się nie dogadałem ) . Drugi konsultant że kategorycznie sagemcoma mi nie może dąć ,tylko multiroom po n . I tak kilka razy szarpałem się o ten dekoder . A może trafiłem na konsultantów po n , że chcieli mi wcisnąć swoje badziewie ?"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak chcesz rozwiązać swoje problemy z obsługą tego szajsu namów nc+ żeby zrezygnowało ze sprzętu dedykowanego tylko oferowało same karty dostępu odsyłał byś tylko do producenta z pytaniami technicznymi a tak nie narzekaj winna jest durna polityka twojego pracodawcy pod pozorem wymagań dostawców filmowych kosi kasę za wynajem złomów

 

To tak nie działa i myślę, że świetnie o tym wiesz. Na forum jest opisana masa problemów, właśnie z własnym sprzętem: a to Aston nie działa z jakimś telewizorem, a to moduł Polsatu, a to się gryzie karta TNK z modułem Polsatu na Arivach i masa innych problemów. A potem jest odsyłanie od Annasza do Kajfasza, bo producent TV twierdzi, że to moduł, a dostawca usług, że to TV. A najgorzej jest, jak wychodzi, że jedno wspiera specyfikację w wersji x.y, a drugie x.y+1. Jeden i drugi sprzedawca o tym poinformował, wkładasz jedno do drugiego i d..a blada. Nie nie zrobisz, uprzedzili.

 

Nie to, że jestem jakoś super zachwycony sprzętem dedykowanym, ma swoje wkurzające (czasem mocno) niuanse. Ja osobiście uważam, że sprzęt po N-ce nie jest taki najgorszy (poza oczywiście listą programów, która woła o pomstę do nieba, ale to bardziej problem ludzki niż sprzętowo-software'owy). O sprzecie po Cyfrze się nie wypowiadam bo nie znam.

 

I prawda też jest taka, że pewnie 90-95% abonentów ma tylko jedno życzenie - ma działać. Reszta ich nie interesuje. I dla nich sprzęt dedykowany jest najczęściej właściwym rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa jest lista programów świadczonych "promocyjnie" (czyli nie będących częścią pakietów wg umowy i których ewentualne wyłączenie przez Operatora nie może być powodem wypowiedzenia umowy).

Czyli, tak naprawdę Komfort+ Extra+ zawiera zaledwie połowę programów, którymi NCPlus się chwali. Słabe to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...